Gaat over Amrabat.quote:AC Milan zou zo'n twintig miljoen euro op tafel willen leggen voor de middenvelder, het bedrag waarvoor La Viola hem vorig jaar ophaalde bij Hellas Verona
is dat uit en thuis of 1 wedstrijd per ronde?quote:Op woensdag 7 april 2021 16:50 schreef De_Kraam het volgende:
De plee offs zijn straks het hoogtepunt van het seizoen (lol).
Om vervolgens enkele weken later na het EK in de 2de voorronde Conference League er uit te vliegen tegen FC Dinamo Perestrojka uit Oost-Turkestan.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:50 schreef De_Kraam het volgende:
De plee offs zijn straks het hoogtepunt van het seizoen (lol).
1 wedstrijd per ronde, hoogst geklasseerde team speelt thuis.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
is dat uit en thuis of 1 wedstrijd per ronde?
thuisvoordeel is dan weer thuisvoordeel, niks mis meequote:Op woensdag 7 april 2021 17:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1 wedstrijd per ronde, hoogst geklasseerde team speelt thuis.
Eerlijk gezegd zou ik dit behoorlijk (na)competitievervalsing vinden, zeker in de playoffs voor nacompetitie/degradatie.
(maar wel genot)
super feyenoordquote:Op woensdag 7 april 2021 16:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaat over Amrabat.
Tapia en Amrabat zijn bij elkaar zo'n 40 miljoen (volgens transfermarkt). Onze opbrengst:
Amrabat: -1,5 miljoen (4 miljoen gekost, 2,5 verkocht)
Tapia: -1,5 miljoen (1,5 miljoen gekost, gratis vertrokken)
Tja.
Vanaf nu is iedere wedstrijd een finale genotquote:Op woensdag 7 april 2021 17:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik dit behoorlijk (na)competitievervalsing vinden, zeker in de playoffs voor nacompetitie/degradatie.
(maar wel genot)
Ja.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:39 schreef Caland het volgende:
Maar dus stel Feyenoord wordt vierde of vijfde, speel je dus altijd twee thuiswedstrijden?
hoe dan? als de #4 van #7 wint en #5 van #6 dan wordt het toch #4 tegen #5 en speelt #5 uit, of mis ik iets?quote:Op woensdag 7 april 2021 17:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja.
In de nacompetitie promotie/degradatie speelt de eredivisieclub ook alleen thuis.
Oké, voor de nacompetitie wel echt jammer imo. Voor ons wel gunstig.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja.
In de nacompetitie promotie/degradatie speelt de eredivisieclub ook alleen thuis.
Ik denk dat ik abuis was inderdaad. Dacht dat het betreffende de bekerfinale iets anders was dan het daadwerkelijk is.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe dan? als de #4 van #7 wint en #5 van #6 dan wordt het toch #4 tegen #5 en speelt #5 uit, of mis ik iets?
Ook om te janken dat ze jou eraf hebben geflikkerd en Herman zijn drolletjes mag blijven doen hier, maar goedquote:Op woensdag 7 april 2021 12:32 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat is geheel wederzijds goeie gozert
Had het de afgelopen weken wel gemist om met mijn FOK!-Kameraden te kankeren op onze prachtige Stadionclub in verval.
Is toch wel terecht? Maak je de kans groter dat het hoogst geklasseerde team door gaat die dat voordeel hebben verdiend door meer punten te behalen. Niks mis mee. In de playoffs nacompetitie degradatie ben ik het wel met je eensquote:Op woensdag 7 april 2021 17:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
(maar wel genot)
Als dat de reden is, waarom dan nog play offs?quote:Op woensdag 7 april 2021 19:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maak je de kans groter dat het hoogst geklasseerde team door gaat die dat voordeel hebben verdiend door meer punten te behalen. Niks mis mee.
Ja, erg matig. Maar ik neem aan dat het ligt aan corona en de late seizoensstart + het EK. Volgend jaar weer gewoon normaal doen.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:18 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind het in elk geval walgelijk, geen uit en thuis in de play offs. Vooral voor de promotie/degradatie.
Eens, dit slaat nergens op.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:18 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind het in elk geval walgelijk, geen uit en thuis in de play offs. Vooral voor de promotie/degradatie.
Ja, ligt het ook aan natuurlijk. Maar dan was ik (vooral in het geval van geen publiek, nu twijfel ik) voor een neutrale locatie gegaan denk ik.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, erg matig. Maar ik neem aan dat het ligt aan corona en de late seizoensstart + het EK. Volgend jaar weer gewoon normaal doen.
En dat ben ik dan weer met jou eens.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, dit slaat nergens op.
Vooral voor promotie/degradatie, die andere play-offs vind ik eigenlijk sowieso gewoon totale onzin.
1. Geldquote:Op woensdag 7 april 2021 19:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als dat de reden is, waarom dan nog play offs?
Ja, ik vind dat ook. En ik denk ook niet dat Almere FC en Roda JC bijvoorbeeld internationals eerder vrij moeten geven.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:18 schreef Scrummie het volgende:
Als dat het argument is kun je net zo goed geen playoffs spelen. En thuis en met publiek over één wedstrijd vind ik persoonlijk een te groot voordeel. Maar goed, het is een raar jaar natuurlijk. Wat mij betreft maken ze er gewoon 2 potten kort op elkaar van, die ruimte is er nog wel.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is toch wel terecht? Maak je de kans groter dat het hoogst geklasseerde team door gaat die dat voordeel hebben verdiend door meer punten te behalen. Niks mis mee. In de playoffs nacompetitie degradatie ben ik het wel met je eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |