abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 april 2021 @ 15:43:15 #61
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_198882184
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 15:42 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]

Leuke gast, speciaal voor @:Caland
Ik hoop nog altijd dat hij zich een keer verslikt in zijn valiumtabletten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_198882433
Hugo |:)

Dit vinden de miljoenen luisteraars niet leuk.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_198882502
quote:
[ twitter ]

Opgetyft met die smerige junk uit West die ook weer een mening heeft.

Krabby stelt mij weer teleur.
Gras is groen.
pi_198882541
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 13:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
de Beer is uit zijn zelfisolatie en klaar om mondjes te snoeren
Die heeft ook gewoon de hele week thuis op de bank zitten blowen met zijn Playstation aan.

Ik kan hem geen ongelijk geven.
  dinsdag 6 april 2021 @ 16:47:44 #65
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_198883322
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 april 2021 16:04 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Die heeft ook gewoon de hele week thuis op de bank zitten blowen met zijn Playstation aan.

Ik kan hem geen ongelijk geven.
Welkom terug makker

Je aanwezigheid werd gemist
Makkelijk eerste
  dinsdag 6 april 2021 @ 17:50:58 #66
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198884563
quote:
Ze hadden sowieso gedeeltelijk weggemoeten want naar Feyenoord - Vitesse mogen 6500 man.
  Moderator dinsdag 6 april 2021 @ 18:54:33 #67
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_198885677
quote:
[ twitter ]

Prima aflevering.
pi_198885878
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 17:50 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ze hadden sowieso gedeeltelijk weggemoeten want naar Feyenoord - Vitesse mogen 6500 man.
Ik maakte wel een sprongetje van geluk in gedachten toen ik dat las, ondanks dat ik nooit (meer) naar een stadion ga.
  dinsdag 6 april 2021 @ 19:30:14 #69
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_198886394
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 17:50 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

‘Met de kennis van nu..’
pi_198895846
quote:
[ twitter ]

Echt zulke onzin hè. Je kunt prima zeggen dat je voor plek 3 gaat, maar lager is gewoon onwaardig. Het zou echt heel vreemd zijn om van te voren te zeggen dat je tevreden bent als je onder Vitesse en Groningen eindigt.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  woensdag 7 april 2021 @ 11:52:40 #71
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_198895972
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 11:44 schreef H.FR het volgende:

[..]

Echt zulke onzin hè. Je kunt prima zeggen dat je voor plek 3 gaat, maar lager is gewoon onwaardig. Het zou echt heel vreemd zijn om van te voren te zeggen dat je tevreden bent als je onder Vitesse en Groningen eindigt.
Top 3 moet altijd de ambitie zijn, maar je kan best een jaar accepteren dat je 4e, 5e of 6e wordt omdat je in een opbouwproces zit. Dit seizoen is de kans ook groot dat we 5e worden, maar met een compleet andere verwachting aan het begin.

Als je meteen eist dat Slot minimaal 3e moet worden, komt er ook meteen een negatieve sfeer als dat niet lukt, terwijl dat echt niet zo gek is. En Slot heeft niet het krediet van een "kind van de club" of trainer die alles al heeft bereikt.
pi_198896259
quote:

[..]

Leuk, maar alles is afhankelijk van je spelersmateriaal. Ambities is niet gelijk aan doelstelling he. Ambitie moet altijd zijn kampioen te worden (in mijn ogen), hoe onrealistisch ook maar ik kan me voorstellen dat je doelstelling wat lager ligt.
pi_198896471
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 16:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Welkom terug makker

Je aanwezigheid werd gemist
Dat is geheel wederzijds goeie gozert

Had het de afgelopen weken wel gemist om met mijn FOK!-Kameraden te kankeren op onze prachtige Stadionclub in verval.
pi_198896511
quote:

[..]

Ik moet eerlijk bekennen dat, kijkende naar het materiaal waar wij volgend seizoen mee moeten gaan werken (als zelfs kkdivisiespeler als Beukema AZ boven ons verkiest), dat realisme op zich wel op zijn plaats is.

Daarnaast valt of staat dat ook geheel met hoe AZ en Vitesse volgend seizoen zijn. Ik had geen idee dat Vitesse dit seizoen echt wel het maximale uit hun ploeg zou halen, zijn we normaliter niet van ze gewend. Als die twee clubs leeg worden gekocht nivelleren ze een beetje en gaat het er wat beter uit zien.

Hoe dan ook: time will tell.

[ Bericht 6% gewijzigd door Erasmus op 07-04-2021 12:35:54 ]
  woensdag 7 april 2021 @ 12:39:05 #75
268491 fetX
pi_198896582
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 12:34 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk bekennen dat, kijkende naar het materiaal waar wij volgend seizoen mee moeten gaan werken (als zelfs kkdivisiespeler als Beukema AZ boven ons verkiest), dat realisme op zich wel op zijn plaats is.

Daarnaast valt of staat dat ook geheel met hoe AZ en Vitesse volgend seizoen zijn. Ik had geen idee dat Vitesse dit seizoen echt wel het maximale uit hun ploeg zou halen, zijn we normaliter niet van ze gewend. Als die twee clubs leeg worden gekocht nivelleren ze een beetje en gaat het er wat beter uit zien.

We kunnen er nog niet zoveel over zeggen aangezien er nog veel gaat gebeuren. Eens dat een jaar 4e moet kunnen, maar ik vind eindigen achter een Groningen of Vitesse (zoals dit jaar) wel écht Feyenoord onwaardig. En normaliter gebeurt dat ook niet.
pi_198896587
Oh en Sjaak zou ik de tanden uit zijn bek willen slaan maar ik ga er gerust van uit dat ik niet de enige ben en dat een of ander labieltje uit vak S dat wel voor ons regelt.

Tot zo ver mijn frustraties

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 07-04-2021 12:39:51 ]
pi_198896622
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 12:39 schreef fetX het volgende:

[..]

We kunnen er nog niet zoveel over zeggen aangezien er nog veel gaat gebeuren. Eens dat een jaar 4e moet kunnen, maar ik vind eindigen achter een Groningen of Vitesse (zoals dit jaar) wel écht Feyenoord onwaardig. En normaliter gebeurt dat ook niet.
Natuurlijk gozer, lijkt mij meer dan vanzelfsprekend. Maar we bevinden ons ook niet in normale omstandigheden voetballend gezien, en dat kerona bevordert onze situatie ook niet echt. :{

Leuk voor die Arnhemmers wel, zij hebben geen last van wel of geen lockdown gezien hun gemiddelde supportersschare.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 07-04-2021 12:43:50 ]
  woensdag 7 april 2021 @ 12:42:39 #78
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_198896635
quote:
14s.gif Op woensdag 7 april 2021 12:39 schreef Erasmus het volgende:
Oh en Sjaak zou ik de tanden uit zijn bek willen slaan maar ik ga er gerust van uit dat ik niet de enige ben en dat een of ander labieltje uit vak S dat wel voor ons regelt.

Tot zo ver mijn frustraties
Dat soort types nemen het nou juist voor hem op omdat het zo'n EcHtE FeYeNoOrDeR is!1!
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_198896680
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 12:42 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat soort types nemen het nou juist voor hem op omdat het zo'n EcHtE FeYeNoOrDeR is!1!
Ik kijk nu al uit naar de reacties op FR12 zodra Mountainhouse voor een gouden handdruk en een sigaar van Sjaak richting Roma oid vertrekt.
pi_198896884
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 12:39 schreef fetX het volgende:

[..]

Eens dat een jaar 4e moet kunnen, maar ik vind eindigen achter een Groningen of Vitesse (zoals dit jaar) wel écht Feyenoord onwaardig.
Ik ben het daar niet eens mee oneens ofzo, maar wat dan? Het is onwaardig. Oke, en nu?
pi_198896932
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 12:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik ben het daar niet eens mee oneens ofzo, maar wat dan? Het is onwaardig. Oke, en nu?
Niks. Shit happens. Alle clubs hebben hun slechte periodes.

Nu lijkt het dat we van 06/07 tot 11/12 (+ 13/14 onder Fvfret) en van 17/18 tot dit seizoen in een lopende band aan kutperiodes zitten, maar zo is het leven.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 07-04-2021 13:01:55 ]
  woensdag 7 april 2021 @ 13:01:48 #82
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_198896938
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 12:34 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Ik vind dat hele Beukemaverhaal een aardig populistisch ondertoontje krijgen. De beste man is 22 en kiest voor AZ omdat daar de spoeling achterin pas écht dun is. Maar opeens is AZ Feyenoord voorbij op alle fronten ofzo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_198896968
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 13:01 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik vind dat hele Beukemaverhaal een aardig populistisch ondertoontje krijgen. De beste man is 22 en kiest voor AZ omdat daar de spoeling achterin pas écht dun is. Maar opeens is AZ Feyenoord voorbij op alle fronten ofzo.
Dat laatste zal je mij nooit horen zeggen.

Maar als ik objectief gezien een rondleiding door De Kuip + museum zou krijgen vs. een rondleiding in het DSB-stadion (oh wacht) dan had ik het wel geweten. Wel kan ik hem niet verwijten dat AZ momenteel een betere springplank is naar een hoger niveau.
pi_198896971
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 13:01 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Nu lijkt het dat we van 06/07 tot 11/12 (+ 13/14 onder Fvfret) en van 17/18 tot dit seizoen in een lopende band aan kutperiodes zitten, maar zo is het leven.
Dan is het prima natuurlijk, constateren dat iets kut is. Ik heb alleen altijd het idee dat er dan van allerlei consequenties aan verbonden moeten zijn, trainer eruit, TD eruit, hele directie eruit, alles eruit terwijl we, in mijn ogen, voor het eerst in tijden juist bezig zijn met beleid voor de toekomst te maken. Dan helpt zo'n 'oh wanprestatie, iedereen eruit!' insteek niet echt.

Maar goed, dat is de insteek ook niet dus waar gaat het over _O-
pi_198897014
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 13:04 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dan is het prima natuurlijk, constateren dat iets kut is. Ik heb alleen altijd het idee dat er dan van allerlei consequenties aan verbonden moeten zijn, trainer eruit, TD eruit, hele directie eruit, alles eruit terwijl we, in mijn ogen, voor het eerst in tijden juist bezig zijn met beleid voor de toekomst te maken. Dan helpt zo'n 'oh wanprestatie, iedereen eruit!' insteek niet echt.

Maar goed, dat is de insteek ook niet dus waar gaat het over _O-
Ja eens.

Arnesen doet zijn werk echt goed en ik hoop dat zijn werk dat nu voor velen als ontraditioneel wordt gezien (fuck tradities als het ten koste gaat van progressie) zich later zal uitbetalen in een professionele BVO die Feyenoord hoort te zijn.

Als Kuyt trainer was geworden (vanwege een belofte van Sjaak :') :r ) ipv Slot had je mij wel hier zien kankeren op van alles en nog wat, maar ik heb de huidige situatie geaccepteerd + het feit dat we een TD hebben met een visie die vele malen duurzamer lijkt te zijn dan zijn voorgangers. Het gebeurt alleen niet snel genoeg, maar als we daar stabiliteit voor terugkrijgen op een hoger niveau, so be it.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 07-04-2021 13:08:23 ]
  woensdag 7 april 2021 @ 13:13:24 #86
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_198897072
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 13:01 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Die kutperiode van 2017/18 tot nu is wel ff wat anders dan 2006-2011 hoor _O-
We hebben gewoon 2x groepsfase EL gehaald en 2x top 3. Dat was 10 jaar geleden een wonder geweest (tot Koeman kwam).

Onze uitgangspositie was heel goed in 2017, maar door steeds bewust te kiezen voor een transferbeleid waar nauwelijks geld aan wordt verdiend zijn we steeds verder teruggezakt. En ondertussen werd op alle andere vlakken ook niet gemoderniseerd en hadden we een tijdje geen TD en geen AD waardoor we een speelbal waren van Sjakie en spelersmakelaars. Het is goed dat er nu wordt ingegrepen, want anders waren we nog veel verder weggezakt.
pi_198897227
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 13:13 schreef hhh38 het volgende:
We hebben gewoon 2x groepsfase EL gehaald en 2x top 3.
Vind je het heel erg als ik claim dat we dat eigenlijk aan onze stand (in algemene zin op basis van clubhistorie/-reputatie, niet op basis van nu) verplicht zijn?
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 13:13 schreef hhh38 het volgende:
Onze uitgangspositie was heel goed in 2017, maar door steeds bewust te kiezen voor een transferbeleid waar nauwelijks geld aan wordt verdiend zijn we steeds verder teruggezakt. En ondertussen werd op alle andere vlakken ook niet gemoderniseerd en hadden we een tijdje geen TD en geen AD waardoor we een speelbal waren van Sjakie en spelersmakelaars. Het is goed dat er nu wordt ingegrepen, want anders waren we nog veel verder weggezakt.
Dan zijn we het toch met elkaar eens? Yellow is inmiddels opgedonderd, Sjaak deed net alsof hij God te rijk was en leek alles beter te weten (ik laat mij niet met mij sollen :(!!!! Ondertussen is Tapia een koning in LaLiga en mag Celta de Vigo wellicht cashen).

2006-2011 was niet alleen financieël een struggle mede dankzij die blik oudjes waar we Champions League-voetbal hadden moeten halen, maar toen begon ook het wanbeleid van Gudde en Bosz. Nu hebben we last van een kater van Yellow's beleid met inderdaad zijn matige uitgaande transferbeleid.

Hopelijk past Arnesen zijn vaardigheden die hij bij Chelsea liet zien toe bij ons, and so far so good. Uitkomst moet nog blijken maar ik ben positief. Nadeel alleen is dat dit dus duurzaam is en het zomaar zou kunnen dat we pas over een seizoen of 2 direct wat van merken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 07-04-2021 13:26:30 ]
pi_198897232
quote:
10s.gif Op woensdag 7 april 2021 13:08 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Ja eens.

Arnesen doet zijn werk echt goed en ik hoop dat zijn werk dat nu voor velen als ontraditioneel wordt gezien (fuck tradities als het ten koste gaat van progressie) zich later zal uitbetalen in een professionele BVO die Feyenoord hoort te zijn.

Als Kuyt trainer was geworden (vanwege een belofte van Sjaak :') :r ) ipv Slot had je mij wel hier zien kankeren op van alles en nog wat, maar ik heb de huidige situatie geaccepteerd + het feit dat we een TD hebben met een visie die vele malen duurzamer lijkt te zijn dan zijn voorgangers. Het gebeurt alleen niet snel genoeg, maar als we daar stabiliteit voor terugkrijgen op een hoger niveau, so be it.
Qua aankopen moet het wel veel beter. Er is een hoop geld verloren gegaan aan bijvoorbeeld een Teixeira, Diemers, Linssen, Conteh en Bozenik terwijl deze weinig tot niets toevoegen.
  woensdag 7 april 2021 @ 13:31:47 #89
268491 fetX
pi_198897293
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 12:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Niks. Dat is gewoon mijn mening. Vind dat je wel te allen tijde moet voorkomen dat je onder die clubs eindigt
pi_198897295
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 13:26 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Qua aankopen moet het wel veel beter. Er is een hoop geld verloren gegaan aan bijvoorbeeld een Teixeira, Diemers, Linssen, Conteh en Bozenik terwijl deze weinig tot niets toevoegen.
Qua Teixeira en Diemers ben ik het met je eens. Linssen was gratis (alleen salaris) dus van alle beschikbare transfervrije spelers in de Eredivisie was hij een volstrekt logische keuze. Ik had inderdaad ook liever wat beters gezien, maar het is zoals het is.

Bozenik en Conteh wacht ik voorlopig nog af gezien ze onder Dick gekomen zijn, wellicht dat ze wel hun potentie zullen behalen onder Slot. Een beetje dezelfde behandeling toen Sini ook net bij ons kwam (daarom heb ik goede hoop voor Baldé), dat was ook niks. Nu ben ik blij dat Sini niet te vroeg werd afgeschreven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')