kwam net hier om dat te vragen. hoop ook op vandaag, DT ook 11 mei.quote:Op donderdag 6 mei 2021 21:18 schreef Manuela1985 het volgende:
Dag tekening 11 mei
Vandaag geld op rekening mogen ontvangen
Hier 8 mei maar ook nog niets ontvangen (wat ik ook niet verwacht had) Normaal was het dacht ik een week na de dagtekening.quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:42 schreef cypox het volgende:
[..]
Bizar dat er zoveel verschil tussen zit, ik heb dagtekening 7 mei en nog niks ontvangen
en heb je nu wel wat ontvangen??quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:42 schreef cypox het volgende:
[..]
Bizar dat er zoveel verschil tussen zit, ik heb dagtekening 7 mei en nog niks ontvangen
Nee helaas. heb het zelf nooit eerder ontvangen dan dag na dagtekening.maar goed de dag is nog niet omquote:Op vrijdag 7 mei 2021 11:44 schreef Pietergeervliet11 het volgende:
[..]
en heb je nu wel wat ontvangen??
Weet je zeker dat die kennis het om 11.05 heeft gekregen?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 11:20 schreef Pietergeervliet11 het volgende:
Dag tekening 7 mei kennis heeft om 11:05 wel al wat ontvangen zijn er meer die wat hebben gekregen ??
quote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:28 schreef Evelien2006 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die kennis het om 11.05 heeft gekregen?
Was het niet midden in de nacht?
Ja midden in de nacht volgens mij maar hij zag het om 11:05
Nee volgens mij maakt de belastingdienst het alleen in de nacht over.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 13:04 schreef Landgeld het volgende:
Betalen ze alleen in de nacht bij de BD?
Overdag dus geen zin om het te checken..
Vannacht ontvangen!quote:Op maandag 10 mei 2021 08:05 schreef Pietergeervliet11 het volgende:
Dagtekening 7 mei iemand al wat binnen ?heb abn
Wij beiden ook. normaal gesproken krijg je dat wel een paar dagen daarvoor, maar ook nog niets gezien.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:26 schreef deedeetee het volgende:
Mijn man heeft 11 mei als dagtekening ben benieuwd wanneer dat binnenkomt.
Vroeger hier wel snel op de rekening maar de laatste jaren meestal pas een week na de dagtekeing.quote:Op maandag 10 mei 2021 13:42 schreef Gunner het volgende:
[..]
Wij beiden ook. normaal gesproken krijg je dat wel een paar dagen daarvoor, maar ook nog niets gezien.
Net even gecheckt. Het was een paar dagen na dagtekening vorig jaar.quote:Op maandag 10 mei 2021 13:45 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Vroeger hier wel snel op de rekening maar de laatste jaren meestal pas een week na de dagtekeing.
Ik wel,maar mijn vrouw niet.quote:Op maandag 10 mei 2021 17:24 schreef Feyenoord67 het volgende:
Hier nog steeds geen aanslag ontvangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |