Ditquote:Op zaterdag 10 april 2021 21:05 schreef svann het volgende:
Nog steeds niet veel soeps -naar mijn idee.
Die man heeft een prachtig portret gemaakt, de andere twee vind ik niets.
Ze kiezen vaak wat ze zeggen niet te willen. Frank zei niet van realistische kunst te houden. Ruth zei dat er iig kleur in moestquote:Op maandag 19 april 2021 01:03 schreef svann het volgende:
Halverwege het proces zag ik niet veel in het werk van de graffiti- of zeefdruk-artiest, maar het is toch een erg mooi geheel geworden.
Frank Boeijen wilde meer als gewoon mens dan als artiest geportretteerd worden is mijn indruk.
Het mooie houtskoolportret dus.
quote:Özcan Akyol praat in de Kleine Komedie met actrice, zangeres en muzikant Hadewych Minis. Ze vertelt openhartig over het overwinnen van angsten, haar soloshows en de hechte band die ze met haar moeder heeft.
Hoe gaat Hadewych Minis (1977) om met angsten? Het is een van de onderwerpen die aan bod komen in de Kleine Komedie. Hier ontvangt Özcan Akyol de actrice, zangeres en muzikant voor Sterren op het doek. Terwijl drie kunstenaars haar portret schilderen, vertelt Minis hoe ze angsten overwint en steeds weer in het diepe springt.
Als actrice won ze twee Gouden Kalveren. In 2013 voor de film Borgman en in 2015 voor haar rol als Rachel Hazes in de film Bloed, zweet en tranen. Het gesprek gaat verder over haar soloshows als zangeres en muzikant. Ook vertelt Minis over de hechte band die ze met haar moeder Trudy heeft én over de scheiding van haar ouders. Die gingen uit elkaar toen ze vijftien jaar was. Zelf is ze getrouwd met acteur Tibor Lukács.
Ze had ook kunnen vragen of Alfredo dat boek over kon schilderen, niet haar kinderen erop - dat is inderdaad veel te klef - maar de titel van haar mooiste boek. Bij het tweede schilderij had ze kunnen vragen of de burgemeestersketting boven in de hoek weggeschilderd kon worden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:39 schreef leukerdje het volgende:
Echt een verrassende keuze van Femke. Maar met haar uitleg erbij snap ik waarom ze dat schilderij heeft gekozen.
Klopt, ze had niet aan zichzelf hoeven twijfelen wat dat betreft, het is ook moeilijk met zo'n mooi hoofd om dat goed geschilderd te krijgen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 08:45 schreef Irri-tante het volgende:
Ik vind ze allemaal niet echt lijkend.
Ik kan me wel voorstellen dat ze zegt dat ze zichzelf niet echt herkend in de doeken. Ze heeft het maar over haar spiegelbeeld dat ze blijkbaar anders ziet.
Was ook min eerste verwachting. Maar z'n uitleg was billijk.quote:
Het was dan ook schitterend.quote:Op zondag 7 november 2021 09:08 schreef Stepperoller het volgende:
Die gedetailleerde heeft nu al een bod van 7000 euro
https://sterrenophetdoek.nl/
Rechteroog is kleiner dan linkeroog, dat stoort een beetje in het gekozen werk maar verder wel rock 'n roll inderdaad, de kunstenaar die het beste luistert heeft meer kans gekozen te worden.quote:Op zondag 7 november 2021 10:33 schreef Paul het volgende:
Was topshowtje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan me bij de meeste doeken echt niet voorstellen dat die verkocht raken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |