Ja dat maakte het contrast ook npg groter.quote:Op zondag 11 april 2021 14:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
En de andere twee b&b koppels waren sympathieke mensen.
Greep uit hun reacties op negatieve reviewsquote:Op zondag 11 april 2021 14:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat maakte het contrast ook npg groter.![]()
Maar goed misschien zien ze zelf ook in dat ze nogal kut overkomen op anderen.
quote:Bedankt voor jou bericht, wij zijn eerlijk geweest en hebben opbouwende kritiek gegeven wat erg gewaardeerd is door de andere deelnemers.
quote:Hoi Mark, bedankt voor je reactie. Wij zijn gewoon eerlijk wat we ervan vonden. We leven in een vrij land. En ja wij hebben alles prima voorelkaar.
quote:Hoi Niek, wij verbloemen niks maar zijn eerlijk en ja daar hoort ook kritiek bij. Bedankt vóór je reacties
En op iemand die nog wel positief isquote:Hoi bedankt voor je bericht wij hebben eerlijk gereageerd en naar eigen ervaring onze mening gegeven. Onze gasten gaan altijd zeer tevreden naar huis. Bedankt voor je bericht.
Dus denk het niet.quote:Hoi Dennis, klopt hoor wij hebben erg genoten. Mensen vinden opbouwende niet meer passend. We hebben evengoed een leuke ervaring gehad. En de andere deelnemers hebben ook genoten.
Het was niet de kritiek, maar de attitude wat de heren m.i. nekte.quote:Op zondag 11 april 2021 15:24 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Greep uit hun reacties op negatieve reviews
[..]
[..]
[..]
[..]
En op iemand die nog wel positief is
[..]
Dus denk het niet.
Naja, zal goed werken dan deze reclame.quote:Op zondag 11 april 2021 15:24 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Greep uit hun reacties op negatieve reviews
[..]
[..]
[..]
[..]
En op iemand die nog wel positief is
[..]
Dus denk het niet.
Dat zelfinzicht hebben ze zelf dus niet.quote:Op zondag 11 april 2021 15:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het was niet de kritiek, maar de attitude wat de heren m.i. nekte.
Ik vond die ene wel mee vallen, het was die ander (die constant aan het woord was) die vervelend was. Als je daar mee samen leeft, kan het lastig zijn om daar niet in mee te gaan.quote:Op zondag 11 april 2021 15:45 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Dat zelfinzicht hebben ze zelf dus niet.
Hij kwam op mij zeker over als de meest dominante van de twee. Als ik de reacties op de reviews zo lees heb ik heel sterk het vermoeden dat meneer Vervelend de reacties heeft geschreven.quote:Op zondag 11 april 2021 16:24 schreef Stepperoller het volgende:
Ik bedoel achteraf ook nog niet, want anders reageer je niet zo op die reviews. En reflecteren op het programma doe je toch ook samen denk ik zo.
even door de achterdeur naar binnen glippen @Wereldgozerquote:Op zondag 11 april 2021 22:05 schreef Szura het volgende:
Die dochter
Herhalingsgevaar @:de_boswachter @:zipportal
Ik weet niet of @Anneloos dat wel zo'n goed idee vindt...quote:Op zondag 11 april 2021 22:31 schreef de_boswachter het volgende:
even door de achterdeur naar binnen glippen @:wereldgozer
Dat bepaal ik toch nog altijd zelf.quote:Op zondag 11 april 2021 23:03 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik weet niet of @:anneloos dat wel zo'n goed idee vindt...
en uiteraard geeft Gerry zelf ook nog even een reactie en zichzelf een 5/5quote:Op vrijdag 9 april 2021 22:44 schreef monkyyy het volgende:
https://www.google.com/tr(...)yAhAAKgkKBToDRVVSGgA
Allemaal 1/5 recensies verschijnen opeens bij de B&B van de homo's. Big oof.
De man die kritiek had op het taaltje van een ander, krijgt nog geen fatsoenlijke Engelse zin uit het toetsenbord.quote:Op maandag 12 april 2021 11:42 schreef JJ76 het volgende:
[..]
en uiteraard geeft Gerry zelf ook nog even een reactie en zichzelf een 5/5
Nederlands is al moeilijk.quote:Op maandag 12 april 2021 11:45 schreef Szura het volgende:
[..]
De man die kritiek had op het taaltje van een ander, krijgt nog geen fatsoenlijke Engelse zin uit het toetsenbord.
Klinkt als een leuke afleveringquote:Op vrijdag 16 april 2021 12:37 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
De prijs voor origineelste overnachtingsplek gaat deze aflevering van Bed & breakfast zonder twijfel naar de Overijsselse vriendinnen Ruby en Maaike. Deze drukbezette dames - met gezin en baan - runnen samen een B&B. Deze bestaat uit twee voormalige circuswagens die omgebouwd zijn tot luxe slaapvertrekken. Hun gasten nemen ze mee op een echte Twentse trekkertocht.
Verderop in Overijssel bezoeken de deelnemers van deze week de bed and breakfast van Xandra, die het gezelschap meeneemt op het zeilschip de Vliegende Hollander. Zoon Klaas, die zijn moeder regelmatig helpt, zorgt voor de muziek. De derde logeerplaats bevindt zich in het Drentse Coevorden, waar Anneke en Pierre hun drie gastenkamers én een nabijgelegen beeldentuin aan de anderen laten zien.
In Groot-Brittannië, waar het format vandaan komt.quote:Op vrijdag 16 april 2021 20:23 schreef nils7 het volgende:
Hebben ze wel eens buitenlandse B&B’s gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |