abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198934300
...
  vrijdag 9 april 2021 @ 22:21:42 #227
108913 Godshand
guide4you
pi_198939685
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:47 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Wat kan een psycholoog dan CONCREET betekenen voor iemand met borderline? Geef eens duidelijke gedetailleerde voorbeelden
[..]

Dat is offtopic

Heeft TS hier nog gepost?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 10 april 2021 @ 18:35:31 #228
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_198949267
quote:
5s.gif Op vrijdag 9 april 2021 22:21 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat is offtopic

Heeft TS hier nog gepost?
Nee, het werd niet toxic genoeg denk ik.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_198951921

Kwam zojuist dit op YouTube tegen
pi_198952162
Nvm.
  zaterdag 10 april 2021 @ 22:03:03 #231
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198952209
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 15:15 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ok, ik ga het gesprek met je aan, je voelt je duidelijk niet gehoord en dan blijft dit maar doorgaan.
En probeer objectief te kijken!
Wat is het verschil tussen dit topic en jouw topic? En ik wil een serieus antwoord! Geen zever over voorkeursbehandelingen, slechte mods, vrije meningsuiting, seksisme, zelfs niet eens over het onderwerp...

Waarom loopt dit topic zo anders dan het jouwe?
Je maakt het ze te makkelijk.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
pi_198952965
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 18:35 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nee, het werd niet toxic genoeg denk ik.
Of ze zit weer bij een foute man en mag niet op fok posten :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_198956841
Ik val op ordinaire blonde snollen die ik met 2 zinnen het bed in praat maar ik ben dan weer intelligent genoeg daar geen relatie mee te beginnen.

Als je weet dat de mannen waar je op valt "toxic" zijn en begint er toch een relatie mee ben je masochistisch of dom, en waarschijnlijk beiden.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zondag 11 april 2021 @ 11:20:22 #234
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_198958077
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 09:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik val op ordinaire blonde snollen die ik met 2 zinnen het bed in praat maar ik ben dan weer intelligent genoeg daar geen relatie mee te beginnen.

Als je weet dat de mannen waar je op valt "toxic" zijn en begint er toch een relatie mee ben je masochistisch of dom, en waarschijnlijk beiden.
Wel dom van jou dat je niet begrijpt dat het vallen op een ‘foute man’ vaak onbewust gaat.
En geen enkele man presenteert zich meteen als ‘fout’. Vaak gaat er een tijd overheen voordat er dingen beginnen op te vallen.
Er zit een hele wetenschap, hele psychologie achter, die vaak terug gaat naar de jeugd en opvoeding en hoe veilig je bent gehecht.

Er zijn ook ‘foute’ vrouwen trouwens.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 11 april 2021 @ 15:13:52 #235
446215 Bonjoooouuurr
cheese-eatin surrender monkey!
pi_198961731
Daddy issues?
pi_198962041
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 11:20 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Wel dom van jou dat je niet begrijpt dat het vallen op een ‘foute man’ vaak onbewust gaat.
En geen enkele man presenteert zich meteen als ‘fout’. Vaak gaat er een tijd overheen voordat er dingen beginnen op te vallen.
Er zit een hele wetenschap, hele psychologie achter, die vaak terug gaat naar de jeugd en opvoeding en hoe veilig je bent gehecht.

Heb je hier ook artikelen/bronnen van? Ben serieus wel benieuwd hoe dat soms zit.
pi_198967882
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 15:27 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:

[..]

Heb je hier ook artikelen/bronnen van? Ben serieus wel benieuwd hoe dat soms zit.

pi_198968180
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 09:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

Ligt eraan hoe vervelend ze zijn verder maar als je er bij tot rust kan komen.. Niks mis met die blonde snol. Of meervoud, nog beter.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198968258
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 11:20 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dit is een beetje als zeggen dat een seksverslaafde man die de hele dag geil rondloopt er niks aan kan doen als ie een vrouw ongewild bij haar kont pakt of erger.
  maandag 12 april 2021 @ 09:04:42 #240
438527 MissButterflyy
pi_198969626
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 23:24 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Dit is een beetje als zeggen dat een seksverslaafde man die de hele dag geil rondloopt er niks aan kan doen als ie een vrouw ongewild bij haar kont pakt of erger.
Wat is dit nu voor rare vergelijking. Ongewenste aanrakingen zijn toch heel wat anders?
Dat is onvrijwillig. En dat is de relatie met een ‘foute’ man doorgaans niet.
  maandag 12 april 2021 @ 09:05:11 #241
438527 MissButterflyy
pi_198969629
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 15:27 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:

[..]

Google is your friend.
pi_198972596
- Gewoon even lekker normaal doen -

[ Bericht 46% gewijzigd door CoolGuy op 12-04-2021 14:42:43 ]
pi_198973377
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 09:04 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Wat is dit nu voor rare vergelijking. Ongewenste aanrakingen zijn toch heel wat anders?
Dat is onvrijwillig. En dat is de relatie met een ‘foute’ man doorgaans niet.
Nee, het gaat om verantwoordelijkheid nemen. Je doet alsof TS geen keuze heeft.
pi_198974761
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 14:36 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Alleen liefde laat zich niet sturen door ratio. Het overkomt zoveel mensen dat ze elke keer een partner hebben waarmee ze ongelukkig worden.

En tuurlijk heeft iedereen zijn eigen verantwoordelijkheden en maakt iedereen zijn keuzes zelf. Echter de keuzes die je maakt, worden voor een groot deel bepaald door de overtuigingen die je te horen krijgt van anderen. Als je heel vaak te horen krijgt dat je niet goed genoeg bent, is de kans groot dat je een partner kiest die je niet goed genoeg behandelt.
pi_198975170
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 16:31 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Alleen liefde laat zich niet sturen door ratio. Het overkomt zoveel mensen dat ze elke keer een partner hebben waarmee ze ongelukkig worden.

En tuurlijk heeft iedereen zijn eigen verantwoordelijkheden en maakt iedereen zijn keuzes zelf. Echter de keuzes die je maakt, worden voor een groot deel bepaald door de overtuigingen die je te horen krijgt van anderen. Als je heel vaak te horen krijgt dat je niet goed genoeg bent, is de kans groot dat je een partner kiest die je niet goed genoeg behandelt.
Dat, maar ook uberhaupt het onbewuste, waar je zelf gelukkig van wordt. Als jij een kronkel in je hoofd hebt waardoor je op 1 of andere manier alleen een goed gevoel krijgt van scenario’s die onverenigbaar zijn met een happy end, is het alternatief niet om dan maar radicaal een tegenovergestelde relatie te nemen waar je geen goed gevoel bij krijgt, want dan voel je je alsnog slecht. Het alternatief is dan alleen nog maar niets, want het onbewuste laat zich niet commanderen.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  dinsdag 13 april 2021 @ 09:28:09 #246
438527 MissButterflyy
pi_198982621
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 14:36 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Een foute man presenteert zich natuurlijk nooit meteen fout. Daar kom je pas na een tijdje achter.
Later leer je vaak dan wel bepaalde patronen herkennen.
pi_198983614
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 09:28 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Een foute man presenteert zich natuurlijk nooit meteen fout. Daar kom je pas na een tijdje achter.
Later leer je vaak dan wel bepaalde patronen herkennen.
Als je het over een bepaalde type psycho's hebt, niet nee, maar de meeste foute mannen zijn er zo uit te pikken.
  dinsdag 13 april 2021 @ 11:01:35 #248
438527 MissButterflyy
pi_198983654
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 10:57 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Als je het over een bepaalde type psycho's hebt, niet nee, maar de meeste foute mannen zijn er zo uit te pikken.
Over wat voor man heb je het dan? Foute mannen zijn emotioneel onbeschikbaar mannen. En dat kan in vele vormen zijn.

Ik denk dat niet meteen alleen maar aan het foute mannetje wat z’n vriendin slaat.
pi_198983782
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:01 schreef MissButterflyy het volgende:
Over wat voor man heb je het dan? Foute mannen zijn emotioneel onbeschikbaar mannen. En dat kan in vele vormen zijn.

Ik denk dat niet meteen alleen maar aan het foute mannetje wat z’n vriendin slaat.
Maar ts is specifiek op zoek naar zo’n fout mannetje...
Meestal vind je juist niet waar je wel naar op zoek bent zo is het leven, maar bij ts was het niet een geval van ze zag het feit dat hij fout was niet aankomen. In tegendeel, ze zoekt juist zelf een toxic man.
Ben het er verder wel mee eens. De jongens waar ik ervaring mee had en wat fout afliep (in de zin van inderdaad emotioneel onbeschikbaar) deden in het begin juist alles “goed”. Familie en vrienden willen ontmoeten, samen activiteiten doen, geen ruzie enz. Wat me wel opviel was dat wanneer ze zelf begonnen over hoe anders dan andere foute mannen ze waren en hoeveel respect ze zelf hadden voor vrouwen in tegenstelling tot die anderen het foute boel was

[ Bericht 4% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 13-04-2021 11:19:40 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_198985513
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 10:57 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Dit toch wel. En dat weten mensen zelf natuurlijk ook prima als ze roepen dat ze op dat soort types vallen. Ben je zelf niet in staat om het te herkennen, bespreek het dan nog eens met je omgeving. Soms zie je het bij anderen beter, ook als je zelf net zo hard de boot in gaat. Genoeg mensen die ook gewoon gewaarschuwd worden, maar toch onder het mom van ja maar feelz door blijven gaan. Daar ligt echt wel een pad met meerdere afslagen die gekozen hadden kunnen worden ipv te blijven volharden in dezelfde shit op repeat. En ja, daar zit echt wel een keuzemogelijkheid.

Kun je altijd sturen wat je aantrekkelijk vindt en waar je op valt? Nee. Maar je kan wel bepalen wat je met die gevoelens wel of niet zou moeten willen doen. Je hoeft niet per se weer die markt op voor een nieuwe. Je hoeft niet je schouders op te halen van hey, dit is nu eenmaal mijn type of de ware lost al deze shit heus wel op. Telkens hetzelfde blijven doen met hetzelfde resultaat staat niet per se gelijk aan daadwerkelijk werken aan je relatie of vechten voor de liefde ofzo.

Ik denk dat het wel gezond is als mensen iets minder zwart/wit gaan denken. Ts vraagt in de op ook of het überhaupt bestaat. Ook als het wel bestaat, is het doorgaans constructiever om te kijken hoe je daar kan en wil komen. Hoe zou je anders beter kunnen leren herkennen of het wel zo is? Je krijgt het niet ineens automagisch bij de ware, die ook geen stempel op het voorhoofd heeft van joehoe ik the one! Alles is ok of gaat ok worden, just enjoy the ride!
Dus in plaats van ja of nee, verder denken. Onder welke voorwaarden is en blijft het een ja? Bewust worden van je eigen grenzen en die actief bewaken, dat zou je sowieso moeten doen ongeacht of het de ware zou zijn. Omdat je zo beter balans houdt en dat weer een positieve weerslag heeft op je partnerkeuze en daarmee je relatie. En dat gaat een stuk beter als je zelf in de smiezen hebt wat je allemaal wel kan doen. Dat is ergens aan werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')