Ja, precies.quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:11 schreef Mr.Sandman het volgende:
Doodeng al die pro-vaxxers die maar wat graag de macht zouden hebben anderen te dwingen.
Dat snap ik helemaal, dat veroordeel ik niet. Ik hoop dat je na je vaccinatie weer snel een veilig gevoel krijgt.quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, precies.
Angst is hier de raadgever. ..
Ikquote:Op vrijdag 2 april 2021 14:16 schreef Za het volgende:
Wie hier laat zich beslist NIET vaccineren? BVD
Dat is prima leesbaar hoor. Je kunt beter in gaan op de inhoud in plaats van op de stijl....quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:05 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Doe eens een beetje je best een leesbaar verhaal te maken, dit is geen facebook.
Komt ook wat minder wappie over.
Ik heb het over jouw angst.quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:15 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dat snap ik helemaal, dat veroordeel ik niet. Ik hoop dat je na je vaccinatie weer snel een veilig gevoel krijgt.
Precies!quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:23 schreef swshalfwaar het volgende:
[..]
Dat is prima leesbaar hoor. Je kunt beter in gaan op de inhoud in plaats van op de stijl....
Tja, dan moet hij wel argumenten hebben tegen de inhoudquote:Op dinsdag 6 april 2021 17:23 schreef swshalfwaar het volgende:
[..]
Dat is prima leesbaar hoor. Je kunt beter in gaan op de inhoud in plaats van op de stijl....
Ik heb je tig keer gezegd hoe wat en waarom. Dat jij er iets anders mee doet kan ik niet helpen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik heb het over jouw angst.
Maar dat wist je wel.
Ik ben niet bang voor covid-19, ook niet voor het vaccin.
Maar ik begrijp het belang wel om het virus zo veel mogelijk te bestrijden, dus ik laat me vaccineren.
Mijn partner heeft geen zin in een pijnlijke arm, dus die laat zich niet vaccineren.
Prima, zijn keuze.
Maar hij gaat ook niet bubbels zoeken op fora om zijn keuze bevestigd te zien en slaat ook niet op tilt als anderen hem er op wijzen op de voordelen van de vaccinatie.
Bij jou proef ik dat wel.
Je trekt het in het persoonlijke, waarbij je het liefst ziet dat mensen die zich wel laten vaccineren hier niet komen met hun argumenten waarom zij wel die keuze maken...
Dat voelt toch alsof je zelf ook wel weet dat je geen grond hebt om je niet te laten vaccineren.
Da's ook prima, je hoeft geen reden te hebben om het niet te doen. Maar ga niet stuiteren als iemand je daar op wijst.
Niemand verplicht je om het vaccin te halen...
Die hebben te maken met Cojona zieken...quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:00 schreef swshalfwaar het volgende:
Dit verklaart natuurlijk ook waarom zorgmedewerkers al gevaccineerd zijn en huisartsen zelf ook in de rij stonden om een prik te krijgen.
Klopt, maar ze laten zich niet inenten omdat ze verwachten er zelf zwaar ziek van te worden.quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die hebben te maken met Cojona zieken...
Da's mooi, maar als iedereen zo denkt komen we voorlopig niet uit de lockdownquote:Ik niet, en als ik het krijg dan zal het naar verwachting een (zware) griep zijn en meer niet!
"Ja, maar je kunt op het ic terecht komen..." zegt men vaak... dat kan en dat kan met (zware) normale griep ook...
Heb al vaak genoeg griep gehad in mijn leven en prima doorheen gekomen... Dus dit Cojona-varkentje gaan we ook op eigen kracht wassen!
Ik.lees nergens dat je na vaccinatie nog steeds een negatieve test moet overleggen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:40 schreef Buikboor het volgende:
Vaccinatie voegt niks toe, je bent nog steeds potentieel coronaverspreider en een negatieve test is dan nog steeds vereist.
Wat betekent, wel vaccin gehad en toch postief getest op C19 is lekker thuis blijven.
Ik neem dus niks van dat gif.
Niet alle vaccins zijn mRNA gebaseerd.quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:34 schreef JohnDDD het volgende:
Momenteel zit ik nog op "nee". Ik probeer het nog even te rekken tot het misschien niet meer nodig is of er wat meer tijd voorbij is en eventuele andere bijwerkingen van bijv. de mRNA-vaccins bekend zijn. Ik moet er wel bij aantekenen dat ik in het verleden vele andere vaccinaties heb gehad en dat ik in principe ook helemaal niet tegen vaccineren ben. Ik weet niet of eventuele druk binnen de Nederlandse maatschappij (bijv. alleen deelnemen aan evenementen of toegang tot het een of ander mét vaccinatie) mij zou kunnen overhalen. Ik ben daar tegen en weet dus niet of ik me daaraan zou kunnen en willen conformeren. Dan zou ik me liever elke keer laten testen, hoewel ik dat ook wat vervelend vind. Wat me wel zou kunnen overhalen is als er bijvoorbeeld een vaccinatie nodig is voor het bezoeken van bepaalde landen waar ik graag op vakantie wil.
Klopt. Maar dan kom je volgens mij bij AstraZeneca uit, en de huidige situatie rondom dat vaccin geeft ook niet veel aanleiding tot vreugde. Anders zijn er misschien Spoetnik en Chinese vaccins, maar dat lijkt me voorlopig ook niks.quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Niet alle vaccins zijn mRNA gebaseerd.
Ik zit ook op nee, en tot nu toe ervaar ik de (aankomende) nadelen niet als druk. Mijn reden is dat ik er gewoon weg geen zin in heb om me te laten prikken.quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:34 schreef JohnDDD het volgende:
Momenteel zit ik nog op "nee". Ik probeer het nog even te rekken tot het misschien niet meer nodig is of er wat meer tijd voorbij is en eventuele andere bijwerkingen van bijv. de mRNA-vaccins bekend zijn. Ik moet er wel bij aantekenen dat ik in het verleden vele andere vaccinaties heb gehad en dat ik in principe ook helemaal niet tegen vaccineren ben. Ik weet niet of eventuele druk binnen de Nederlandse maatschappij (bijv. alleen deelnemen aan evenementen of toegang tot het een of ander mét vaccinatie) mij zou kunnen overhalen. Ik ben daar tegen en weet dus niet of ik me daaraan zou kunnen en willen conformeren. Dan zou ik me liever elke keer laten testen, hoewel ik dat ook wat vervelend vind. Wat me wel zou kunnen overhalen is als er bijvoorbeeld een vaccinatie nodig is voor het bezoeken van bepaalde landen waar ik graag op vakantie wil.
Stel het is straks augustus, en iedere volwassene heeft het vaccin aangeboden gekregen. Misschien dat zo'n 20% vaccintwijfelaar is, als het niet al minder is.quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, maar ze laten zich niet inenten omdat ze verwachten er zelf zwaar ziek van te worden.
[..]
Da's mooi, maar als iedereen zo denkt komen we voorlopig niet uit de lockdown
Jansen?quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:01 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan kom je volgens mij bij AstraZeneca uit, en de huidige situatie rondom dat vaccin geeft ook niet veel aanleiding tot vreugde. Anders zijn er misschien Spoetnik en Chinese vaccins, maar dat lijkt me voorlopig ook niks.
Oh ja, die was me ontschoten. Dan nog het liefst die ja.quote:
Goed bezig deze man, dank voor de tip!quote:Op dinsdag 6 april 2021 21:16 schreef RM-rf het volgende:
Je kunt ook het in eigen beheer ontwikkelde Duitse Lübeck-vaccin van hobbyarts en -laborant Winfried Stöcker proberen zelf te maken
https://www.winfried-stoe(...)ainst-corona?lang=en
Hij heeft de hele bouwhandleiding op internet gepost zodat je het zelf kunt namaken.
Volgens zijn eigen zeggen werkt het zeer goed, hij heeft een paar honderd mensen ermee ingeënt en uit onderzoek zou blijken dat deze ook antistoffen aangemaakt hebben
Als dat te moeilijk is, hij post ook lekkere recepten voor Jam en Rabarbersap op z'n website
https://www.winfried-stoe(...)kberry-jelly?lang=en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |