quote:
O ik moet nog de andere helft nemen om 9 uurquote:
Ah dat is wel sneuquote:Op vrijdag 2 april 2021 08:56 schreef ToT het volgende:
[..]Liefbaar!
Ik begin zo aan een zwart, vloeibaar ontbijtje.
Godverdomme wat een nacht weer....Mini-ToT's allergie hakt er weer stevig in!
Second breakfastquote:Op vrijdag 2 april 2021 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik moet nog de andere helft nemen om 9 uur
Moeten tegenwoordig op vaste tijd medicijnen innemen,ellende vind ik dat. En ik moet daarna eten.
Ellende als je al om 5 uur op zit en moet wachten. Dus ik ontbijt tegenwoordig in twee keer
ZIEDEND!quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:57 schreef ToT het volgende:
Hem 'm zijn medicijnen nog gegeven (waar hij een enorme hekel aan heeft), en de rest van de nacht mocht ik hem absoluut niet meer aanraken; hij was BOOS op me!
Nee joh, was sneu voor hem en sowieso had ik een kudde roze olifantjes om m'n hoofd heen dansen van de slaap.quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:59 schreef jerney het volgende:
[..]
ZIEDEND!
Heb je er een foto van gemaakt?
Wees maar blij dan dat die 1 april grap niet echt wasquote:Op vrijdag 2 april 2021 08:56 schreef ToT het volgende:
[..]Liefbaar!
Ik begin zo aan een zwart, vloeibaar ontbijtje.
Godverdomme wat een nacht weer....Mini-ToT's allergie hakt er weer stevig in!
quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wees maar blij dan dat die 1 april grap niet echt was
Wat voor medicijnen zijn dat dan?quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee joh, was sneu voor hem en sowieso had ik een kudde roze olifantjes om m'n hoofd heen dansen van de slaap.
Waarom ontbijt je niet om 5 uur dan, of heb je dan nog geen trek in ontbijt?quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik moet nog de andere helft nemen om 9 uur
Moeten tegenwoordig op vaste tijd medicijnen innemen,ellende vind ik dat. En ik moet daarna eten.
Ellende als je al om 5 uur op zit en moet wachten. Dus ik ontbijt tegenwoordig in twee keer
Tegen z'n pollen-allergie, en een hoestdrankje. (Normaal slaat het altijd op zijn neus en ogen, maar nu zat het dieper.)quote:
* jerney aait ToTtiequote:Op vrijdag 2 april 2021 09:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee joh, was sneu voor hem en sowieso had ik een kudde roze olifantjes om m'n hoofd heen dansen van de slaap.
Dan eet ik wel, maar ben ook wel eens om 5.30 uur wakker of om 4 uurquote:Op vrijdag 2 april 2021 09:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom ontbijt je niet om 5 uur dan, of heb je dan nog geen trek in ontbijt?
Kan je het niet mengen met iets dan? Vind hij het vies?quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Tegen z'n pollen-allergie, en een hoestdrankje. (Normaal slaat het altijd op zijn neus en ogen, maar nu zat het dieper.)
* jerney houdt neus van ToTtie dicht en kiept z’n hoofdje naar achter alvorens er een kan espresso in te gietenquote:
Ja vaak mengen we het met melk, maar zo midden in de nacht heeft hij daar geen zin in.quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je het niet mengen met iets dan? Vind hij het vies?
Ah zo. ja als niet aldoor op dezelfde tijd wakker wordt, dan maar een later tijdstip dat je medicijnen in neemtquote:Op vrijdag 2 april 2021 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan eet ik wel, maar ben ook wel eens om 5.30 uur wakker of om 4 uur
Ik heb de tijd van de medicijnen op 9 uur staan dus moet dan ook eten. Vandaar dat ik twee keer ontbijt
Wanneer ik wakker ben 1 cracker of half bakje griekse yoghurt en de andere helft om 9 uur
quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:06 schreef jerney het volgende:
[..]
* jerney houdt neus van ToTtie dicht en kiept z’n hoofdje naar achter alvorens er een kan espresso in te gieten
There you go!
Lastig hoor, het is ook nog zo lastig uitleggen als ze zo klein zijn.quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja vaak mengen we het met melk, maar zo midden in de nacht heeft hij daar geen zin in.
Gisteravond heeft hij wel melk gehad met wat medicijn er in, maar hij heeft het niet helemaal opgedronken.
Ja, daarom. Zou mooi zijn als ik om 8.30 uur wakker werdquote:Op vrijdag 2 april 2021 09:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah zo. ja als niet aldoor op dezelfde tijd wakker wordt, dan maar een later tijdstip dat je medicijnen in neemt
Klopt ja.quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lastig hoor, het is ook nog zo lastig uitleggen als ze zo klein zijn.
Ja op een gegeven moment wennen ze er wel aan.quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt ja.
De neusspray ging gisteren gelukkig wel een stuk minder moeilijk dan normaal dus hij lijkt het wel wat door te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |