Zoals al 6 uur geleden was voorspeldquote:Op vrijdag 2 april 2021 01:46 schreef vigen98 het volgende:
Hahahaha motie van afkeuring. Dus helemaal niks.
Owja klopt.quote:Op vrijdag 2 april 2021 01:47 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee, want bij een motie van afkeuring hoef je niet af te treden.
Nee dat gaat de doofpot in.quote:Op vrijdag 2 april 2021 01:44 schreef vigen98 het volgende:
Wie is viavia dan? Gaat hij dat nog zeggen denken jullie?
Dat is niks.quote:Op vrijdag 2 april 2021 01:48 schreef RoW_0 het volgende:
Motie van afkeuring betekent, als ik mij herinner bij mijn colleges staatsrecht, nou echt helemaal NIKS
Ja inderdaad, wat is hier nou mee gebeurd?quote:Op vrijdag 2 april 2021 01:49 schreef Richestorags het volgende:
Wilders had een motie van wantrouwen ingediend, wat is daar dan mee gebeurd? Wat een farce dit zeg.
Er moet later over de moties gestemd worden.quote:Op vrijdag 2 april 2021 01:49 schreef Richestorags het volgende:
Wilders had een motie van wantrouwen ingediend, wat is daar dan mee gebeurd? Wat een farce dit zeg.
Belachelijk. Zeker het CDA zou achter Omtzigt moeten staan en de motie steunen. Maarja, Minerva corporate consultant Wopke met het aardappeltje in zijn keel. Dan weet je wel hoe het ervoor staat.quote:Op vrijdag 2 april 2021 01:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Er moet later over de moties gestemd worden.
Kortweg hebben CDA en D66 dus afgesproken de formatie niet te storen door de beoogde premier van de VVD weg te sturen door de motie van wantrouwen te steunen. Dus dienen ze voor de vorm een motie van afkeuring in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |