SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar is verslaving, ongezien de oorzaak, niet vooral een mentaal probleem?quote:Op donderdag 1 april 2021 23:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het kan een oorzaak zijn maar hoeft niet.
Omdat mensen het nog steeds niet begrijpen. Kijk maar naar Los.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:45 schreef datismijnmening het volgende: [..] Niet alleen niet kunnen betalen. Er is geen enkele reden waarom lichamelijke gezondheid wel vergoed zou moeten worden en geestelijke gezondheid niet.
100 procent zeker dat jij mijn zusje kent.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar is verslaving, ongezien de oorzaak, niet vooral een mentaal probleem?
Bohquote:Op donderdag 1 april 2021 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
100 procent zeker dat jij mijn zusje kent.
Lekker puberaal.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Boh![]()
Ze ligt nu naast me. Je krijgt de groetjes
Net zoals die hoogleraar en voorzitter van de raad van psychiatrie het niet begrijpt?quote:Op donderdag 1 april 2021 23:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat mensen het nog steeds niet begrijpen. Kijk maar naar Los.
Gaat gezellig worden tijdens de kerstlunch.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Boh![]()
Ze ligt nu naast me. Je krijgt de groetjes
Ah ja India, waar de eerste levensbehoefte is "hoe aan voer te komen", vergelijken met Monaco en Nederland waar we een zo hoog mogelijke kwaliteit van leven nastreven.quote:
Nee en je bevestigt mijn punt nog maar eens.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Net zoals die hoogleraar en voorzitter van de raad van psychiatrie het niet begrijpt?
En nog steeds durf je vol te houden dat jouw verslaving niet gewoon een kutkarakter is, voila.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vond zij ook al![]()
Ik kan merken dat jullie familie zijn.
Als die zo eenvoudig over bepaald lijden heen stapt dan heeft hij het niet helemaal begrepen.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Net zoals die hoogleraar en voorzitter van de raad van psychiatrie het niet begrijpt?
Je zusje heeft gewoon een kutkarakter. Kan ik niks aan doenquote:Op donderdag 1 april 2021 23:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En nog steeds durf je vol te houden dat jouw verslaving niet gewoon een kutkarakter is, voila.
Klopt, dat zeg ik dus ook maar jij ook.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je zusje heeft gewoon een kutkarakter. Kan ik niks aan doen
Nee je ziet het pas als je het doorhebt. Op 2 oliestaatjes na heeft NL de hoogste uitgaven op mentale problemen en de langste wachtrijen.quote:
Wat dacht je van het idee dat we de als een van de succesvolste landen de eerste levensbehoefte hebben vervult en daarom een veelvoud aan behoefte hebben aan secundaire behoefte zoals mentale gezondheid?quote:Op vrijdag 2 april 2021 00:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee je ziet het pas als je het doorhebt. Op 2 oliestaatjes na heeft NL de hoogste uitgaven op mentale problemen en de langste wachtrijen.
Dan moet er toch een lichtje gaan branden dat we ook teveel willen?
https://www.cbs.nl/en-gb/(...)health-care-services
eens.quote:Op vrijdag 2 april 2021 00:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Weetje wat een leuk gespreksonderwerp is?
Baby zebra's
[ afbeelding ]
ai ga je voor een test?quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:25 schreef Karzai het volgende:
Zo naar de huisarts, kan niet door mijn neus ademen het zit echt potdicht
Ik wil naar een kno arts, heb ik een doorverwijzing voor nodig, maar hij wil eerst ook nog even naar die gok van mij kijkenquote:
Heb je dit vaker?quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik wil naar een kno arts, heb ik een doorverwijzing voor nodig, maar hij wil eerst ook nog even naar die gok van mij kijken
inspiratie voor schoonmaken?quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:29 schreef kwiwi het volgende:
Vandaag is grote lente schoonmaakdagEven een aflevering van The Home Edit kijken voor inspiratie
heb je al naar die marie kondo dacht ik gekeken?quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja meer voor het organiseren van de kasten daarna
Jeetje, wat heb ik jou misdaan?quote:
Oh lekkerquote:Op vrijdag 2 april 2021 07:30 schreef Karzai het volgende:
Ik heb lekker 5 dagen vrij, hoef woensdag pas weer op te komen draven
Ja, maar die vind ik een beetje irritant, is te vrolijk voor mequote:Op vrijdag 2 april 2021 07:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je al naar die marie kondo dacht ik gekeken?
nice, ga je in een week alles schilderen?quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh lekker![]()
Ik heb volgende weekend met verhuizen 4 dagen vrij
quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar die vind ik een beetje irritant, is te vrolijk voor me
Nou heb vandaag en zondag dus ga ik niet reddenquote:Op vrijdag 2 april 2021 07:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
nice, ga je in een week alles schilderen?
Door me voor sjeng uit te schelden?quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sworry, wilde je gewoon vriendelijk begroeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
nee dat gaat niet lukken, hoe ga je dat doen dan, kan je niet wat later je spullen verhuizen?quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou heb vandaag en zondag dus ga ik niet redden
nee probeer nu woonkamer af te krijgen en de rest moet ik doen als ik daar al ben. Heb ook niet heel veel meubelen dus dat scheelt wel.quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee dat gaat niet lukken, hoe ga je dat doen dan, kan je niet wat later je spullen verhuizen?
nopes geloof dat hij het heeft overleefdquote:Op vrijdag 2 april 2021 07:35 schreef gianni61 het volgende:
heb ik vannacht nog iets gemist? is markiemark huilend in foetushouding afgevoerd?
quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Door me voor sjeng uit te schelden?Zat gelijk weer met dit in m'n hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jezus, hebben ze niet gewoon een stop om 22u ofzo om dan de volgende dag verder te gaan?quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:37 schreef Karzai het volgende:
ik ben om een uur of zeven afgehaakt maar het debat ging door tot drie uur 'snachts
Hopen dat ze uit vermoeidheid rare dingen gaan zeggen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus, hebben ze niet gewoon een stop om 22u ofzo om dan de volgende dag verder te gaan?En klinkt ook alsof dat wel wat efficiënter kan dan.
Er is daarna zelfs sneeuw voorspeld.quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:53 schreef Karzai het volgende:
Beetje jammer dat de zon ons in de steek laat met de paasdagen
Haags politiek staat niet bepaald bekend om efficiëntie.quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus, hebben ze niet gewoon een stop om 22u ofzo om dan de volgende dag verder te gaan?En klinkt ook alsof dat wel wat efficiënter kan dan.
quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is daarna zelfs sneeuw voorspeld.
Al die mensen met hun zomerbloeiers
laat de bv nederland maar even aan dat aapje van jequote:Op vrijdag 2 april 2021 08:03 schreef UitStraling het volgende:
Geen zin om te werken vandaag, wie wil het overnemen voor me voor een dagje?
ga jij schilderen dan?quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:03 schreef UitStraling het volgende:
Ja dat aapje gaat dan weer snode boefjesdingen doen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
laat de bv nederland maar even aan dat aapje van je
9001 of 9010quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar je mag wel kiezen.
je kan kiezen uit wit en wit
Saai, dat klinkt helemaal niet als jij, wat dacht je van donkerrood met goud?quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar je mag wel kiezen.
je kan kiezen uit wit en wit
hmm roodmet goud niet zoquote:Op vrijdag 2 april 2021 08:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Saai, dat klinkt helemaal niet als jij, wat dacht je van donkerrood met goud?
Kom je nietsvermoedend binnen stiefelen als welkome potente bezoeker met het warme gevoel van een enkel glaasje bubbels in je maag, de zon schijnt maar je hebt geen zonnebril op en je denkt, ik voel wat prettigs tintelen in twee organen en ineens BAM!!!!! donkerrood met goud.
Ja de meubels zullen wel hysterisch 18 kleuren tegelijk hebben.quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm roodmet goud niet zo
Maar moet er over nadenken en meubels bij zoeken ook. Dus ik doe nu alles basic wit
quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja de meubels zullen wel hysterisch 18 kleuren tegelijk hebben.
succesquote:Op vrijdag 2 april 2021 08:23 schreef Karzai het volgende:
3 bakken koffie op, gerrie laten zwemmen
Dan ga ik maar even naar de huisarts, zit gelukkig hier om de hoek, minuutje lopen
Tot zo
Oh sowieso maar kan ng niet kiezenquote:Op vrijdag 2 april 2021 08:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje kleur in 't leven toch, grijze muizen genoeg al.
quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rustgevend nachtlampje erbij.
https://www.lampen24.nl/l(...)FfD_BwE&gclsrc=aw.ds
Gaat helemaal goedkomen zo te zien, weg met dat mislukte beige inderdaad.quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:30 schreef bitterbal het volgende:
nu zit er op 1 muur bruinop de muur
[ afbeelding ]
waarom zou je dat ook op de muren doenquote:Op vrijdag 2 april 2021 08:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat helemaal goedkomen zo te zien, weg met dat mislukte beige inderdaad.
Misschien voorouders uit Afghanistan, dat je dan gewoontjesbeige, saaibruin, muisgrijs, knerpmosterd en vervelendroestkleurig om je heen mist?quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom zou je dat ook op de muren doen
nee gewoon oerhollandse nederlanderquote:Op vrijdag 2 april 2021 08:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien voorouders uit Afghanistan, dat je dan gewoontjesbeige, saaibruin, muisgrijs, knerpmosterd en vervelendroestkleurig om je heen mist?
Dit was/is toch hip met van die rieten shit en Afrikaanse klosjes.quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:30 schreef bitterbal het volgende:
nu zit er op 1 muur bruinop de muur
[ afbeelding ]
Heh bah, goed dat je die weggejaagd hebt daar.quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee gewoon oerhollandse nederlander
Heb je al kennis gemaakt me je nieuwe buren?quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:46 schreef bitterbal het volgende:
Wat ben ik blij als ik gnoom niet meer hoor
halve nacht wakker gehouden door hem
Op zich wel beter dan het doorschuiven tot na Pasen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:
Goed dat je gegaan bent.quote:
Ja straks is dat 2 keer erger nog.quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
Heb je al kennis gemaakt me je nieuwe buren?
Nee maar de verkopen had wel over de verdieping verteld. Geloof in totaal met mij 5 woningen of misschien 4. Zijn dacht ik seniore mannen, waarvan 1 zeer gefocust is op de vve regels en je daar ook op aanspreekt als je het niet volgtquote:Op vrijdag 2 april 2021 08:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
Heb je al kennis gemaakt me je nieuwe buren?
operatie ?quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
ga zo kno arts bellen en die gaan hem dan weghalen
Volgens mij is dat een kwestie van wegbranden.quote:
ben al aan het werkquote:Op vrijdag 2 april 2021 08:03 schreef UitStraling het volgende:
Nou sterkte Karzaiquote:Op vrijdag 2 april 2021 08:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een kwestie van wegbranden.
ben je nu al naar een seniorenflat vehuisd ?quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar de verkopen had wel over de verdieping verteld. Geloof in totaal met mij 5 woningen of misschien 4. Zijn dacht ik seniore mannen, waarvan 1 zeer gefocust is op de vve regels en je daar ook op aanspreekt als je het niet volgt![]()
In de liften heb ik ook jongeren mensen gezien. Geloof redelijk veel bewoners met hondenMaar het is ook een grote flat dus wonen wel wat mensen.
Denk overwegend blank ook. En denk voornamelijk ouder.
Ja geloof hetquote:Op vrijdag 2 april 2021 08:58 schreef crv het volgende:
[..]
ben je nu al naar een seniorenflat vehuisd ?
Heb je dadelijk een ouwe blanke en een paar hondjes op de kop getiktquote:Op vrijdag 2 april 2021 08:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar de verkopen had wel over de verdieping verteld. Geloof in totaal met mij 5 woningen of misschien 4. Zijn dacht ik seniore mannen, waarvan 1 zeer gefocust is op de vve regels en je daar ook op aanspreekt als je het niet volgt![]()
In de liften heb ik ook jongeren mensen gezien. Geloof redelijk veel bewoners met hondenMaar het is ook een grote flat dus wonen wel wat mensen.
Denk overwegend blank ook. En denk voornamelijk ouder.
quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:00 schreef bitterbal het volgende:
Vind nog steeds vreemd dat die bestuur senior zo graag bij mij langs wilde
kontje checken en de regels opdreunen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:00 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Misschien toch maar goed scheren, washandje erover en ontharen van tevoren
Sommige zijn gewoon bemoeizuchtig.quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:00 schreef bitterbal het volgende:
nee naar een blankequote:Op vrijdag 2 april 2021 08:58 schreef crv het volgende:
[..]
ben je nu al naar een seniorenflat vehuisd ?
vlammenwerper eropquote:Op vrijdag 2 april 2021 08:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een kwestie van wegbranden.
quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Repeat after me, NEIN IST NEIN DU ALTE SCHWANZ!!
Wat voor snack denk je dat ik benquote:Op vrijdag 2 april 2021 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel eerst kijken wat voorn auto dat hij heeft.
vlammetjequote:
Volgens mij weet ik welke.quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:05 schreef bitterbal het volgende:
ja die verkoper vertelde dat hij met 1 van de buren op de gang inmiddels geen contact meer had omdat dat zon wijsneus was over de regels
Grote kans jaquote:Op vrijdag 2 april 2021 09:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk je dat je gelukkiger word op je nieuwe plek?
Idem, nog steeds last van die zomertijd jetlagquote:
Er kwam een keer een of andere pensionado langs die in het complex aan de overkant woonde, die verhandelde ketels ofzo weet ik het, die wilde mij er eentje verkopen. Maar ik had geen interesse want m'n ketel deed het nog en ik woonde er nog niet zo lang, ik kende die man niet. Die liep ook bijna zo bij mij naar binnen, ik heb van schrik de deur half dicht gedaan, zo tegen z'n voetenquote:Op vrijdag 2 april 2021 09:00 schreef bitterbal het volgende:
Stond je gelijk goed bekend zeker :pquote:Op vrijdag 2 april 2021 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er kwam een keer een of andere pensionado langs die in het complex aan de overkant woonde, die verhandelde ketels ofzo weet ik het, die wilde mij er eentje verkopen. Maar ik had geen interesse want m'n ketel deed het nog en ik woonde er nog niet zo lang, ik kende die man niet. Die liep ook bijna zo bij mij naar binnen, ik heb van schrik de deur half dicht gedaan, zo tegen z'n voeten
De frigide kierquote:Op vrijdag 2 april 2021 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Stond je gelijk goed bekend zeker :p
Zelfs dan nog, hoezo verwacht je binnengelaten te worden als je spontaan aanbelt.quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:58 schreef CherryLips het volgende:
Nee maar het is toch raar? Zij zien er niets vreemds in, maar wij kennen die kerels niet. Zij denken 'o dat grietje woont hier ik ga even langs', wij denken 'wie de fuck ben jij'.
Ik kwam hem een uur later weer tegen op de galerij, want hij had een uur bij de buren gekeuveld die hem wel kenden.
Dit ja. Laat nooit iemand binnen die ik niet ken.quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik laat m'n schoonmoeder al met tegenzin binnen, laat staan iemand die ik niet ken.
Ligt dat niet gewoon aan je schoonmoeder danquote:Op vrijdag 2 april 2021 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik laat m'n schoonmoeder al met tegenzin binnen, laat staan iemand die ik niet ken.
Nee hoor, die is liev.quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt dat niet gewoon aan je schoonmoeder dan
Doet me denken aan de scheur van Veghel, was een keer een redelijk zware aardbeving geweest hier in de buurt en dat epicentrum daarvan lag in dat "pareltje" op het platteland, kwam ik kort daarna ene Vanessa van den B. (het is daar altijd van den of van de) uit Veghel tegen, ze zei dat ze Spaans was maar ik vermoed toch echt wel Marokkaans en vrij promiscue, tijdens de boerse daad dacht ik daar ineens aan dus ik nam even kort gas terug en ik vroeg; Bende gij soms die scheur van Veghel of wah? Scheelde maar weinig of ik was mijn kostbare mooie ballen kwijt geweest.quote:
Geeft ze je tenminste de tijd om het huis nog een beetje op te ruimen zodat ze daar niet over hoeft te gaan zeurenquote:Op vrijdag 2 april 2021 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Overigens vraagt ze nu wel een paar dagen vooraf of het uitkomt of niet, dan is 't prima.
Check.quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geeft ze je tenminste de tijd om het huis nog een beetje op te ruimen zodat ze daar niet over hoeft te gaan zeuren
Dat is wel een voordeel aan dat mijn ouders naar Zeeland zijn verhuisd, dan kondigen ze gewoon aan dat ze langs komen zodat ze niet een uur voor niks rijdenquote:Op vrijdag 2 april 2021 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check.
Al zeurt ze daar niet over hoor, 't is serieus een lieverd.
Maar niets zo irritant als iets van plan zijn (zelfs al is dat iets sufs als de hele middag op de Nintendo Switch) en dan om moeten schakelen naar "entertainen".
Eh, de andere kant is natuurlijk dat we er wel binnen tien minuten zijn als we willen. Kwestie van africhten uiteindelijk.quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel een voordeel aan dat mijn ouders naar Zeeland zijn verhuisd, dan kondigen ze gewoon aan dat ze langs komen zodat ze niet een uur voor niks rijden
Ik vond dat zoete invalsgebeuren ook wel stiekem lekker eigenlijk, de eerste tien minuten denk je "ga es heel snel dood" en wil je vloeibare poep in gezichten gooien maar daarna geeft dat omschakelen je ook wel a sudden burst of energy en valt het altijd mee en ontstaan er spontane gouden momentjes.quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check.
Al zeurt ze daar niet over hoor, 't is serieus een lieverd.
Maar niets zo irritant als iets van plan zijn (zelfs al is dat iets sufs als de hele middag op de Nintendo Switch) en dan om moeten schakelen naar "entertainen".
quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaafhttps://twistedsifter.com(...)k-into-box-of-money/
Van dit:
[ afbeelding ]
Naar dit![]()
[ afbeelding ]
Heb jij hier nog wat stapeltjes van liggen? https://nos.nl/artikel/23(...)etten-in-omloop.htmlquote:Op vrijdag 2 april 2021 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaafhttps://twistedsifter.com(...)k-into-box-of-money/
Van dit:
[ afbeelding ]
Naar dit![]()
[ afbeelding ]
Mweh, die 'burst of energy' krijg ik er dus niet van. Ik zit ook niet de hele tijd met een chagrijnig smoelwerk hoor, het is heus wel gezellig, maar ik relax beter als ik met alleen kerel in m'n aura een beetje kan derpen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vond dat zoete invalsgebeuren ook wel stiekem lekker eigenlijk, de eerste tien minuten denk je "ga es heel snel dood" en wil je vloeibare poep in gezichten gooien maar daarna geeft dat omschakelen je ook wel a sudden burst of energy en valt het altijd mee en ontstaan er spontane gouden momentjes.
Nee want als ik dat had, dan... oh ik moet lief doen tegen USquote:Op vrijdag 2 april 2021 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb jij hier nog wat stapeltjes van liggen? https://nos.nl/artikel/23(...)etten-in-omloop.html
Oh hier zijn buren ook in staat om zo via de achterdeur ineens in de kamer te staan. Is oude stempelwerk.quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfs dan nog, hoezo verwacht je binnengelaten te worden als je spontaan aanbelt.
Zelfs in deze tijden van matige sociale contacten? Ik krijg af en toe wel de neiging om de halve straat naar binnen te slepen, de whiskyflessen in het rond te gooien en quirky dansjes met zijn allen te gaan oefenen hoor.quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mweh, die 'burst of energy' krijg ik er dus niet van. Ik zit ook niet de hele tijd met een chagrijnig smoelwerk hoor, het is heus wel gezellig, maar ik relax beter als ik met alleen kerel in m'n aura een beetje kan derpen.
Ik ook niet, ben vaak kapot na een hele middag of avond bezoek. Of ergens anders op bezoek gaan.quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mweh, die 'burst of energy' krijg ik er dus niet van. Ik zit ook niet de hele tijd met een chagrijnig smoelwerk hoor, het is heus wel gezellig, maar ik relax beter als ik met alleen kerel in m'n aura een beetje kan derpen.
Had je bijna je allereerste aapje met rode kontpunt te pakken Fles.quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee want als ik dat had, dan... oh ik moet lief doen tegen US
Doe ik ook eigenlijk liever niet. Comfort zone ditdatquote:Op vrijdag 2 april 2021 10:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet, ben vaak kapot na een hele middag of avond bezoek. Of ergens anders op bezoek gaan.
Dat gebeurde bij mij ex-schoonouders in twente ook de hele dagquote:Op vrijdag 2 april 2021 10:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh hier zijn buren ook in staat om zo via de achterdeur ineens in de kamer te staan. Is oude stempelwerk.
Huh wat? Is dat iets wat ik wil hebben?quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je bijna je allereerste aapje met rode kontpunt te pakken Fles.
Jep. Klassieke introvert, ik vind mensen vaak heus wel leuk, maar het kost me bakken energie. En da's niet erg, dat heb ik voor een hoop dingen écht wel over, maar ik bewaak m'n grenzen wel.quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfs in deze tijden van matige sociale contacten? Ik krijg af en toe wel de neiging om de halve straat naar binnen te slepen, de whiskyflessen in het rond te gooien en quirky dansjes met zijn allen te gaan oefenen hoor.
vrouwen die niet zuinig zijn op hun lichaam en zomaar aan iedereen gevenquote:Op vrijdag 2 april 2021 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me denken aan de scheur van Veghel, was een keer een redelijk zware aardbeving geweest hier in de buurt en dat epicentrum daarvan lag in dat "pareltje" op het platteland, kwam ik kort daarna ene Vanessa van den B. (het is daar altijd van den of van de) uit Veghel tegen, ze zei dat ze Spaans was maar ik vermoed toch echt wel Marokkaans en vrij promiscue, tijdens de boerse daad dacht ik daar ineens aan dus ik nam even kort gas terug en ik vroeg; Bende gij soms die scheur van Veghel of wah? Scheelde maar weinig of ik was mijn kostbare mooie ballen kwijt geweest.
You will find out in the near futurequote:Op vrijdag 2 april 2021 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huh wat? Is dat iets wat ik wil hebben?
quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vrouwen die niet zuinig zijn op hun lichaam en zomaar aan iedereen geven
Ja hoiiii, neuken?quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vrouwen die niet zuinig zijn op hun lichaam en zomaar aan iedereen geven
Hrrrr, ik zou me moeten inhouden om ze er niet hard uit te slaan.quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh hier zijn buren ook in staat om zo via de achterdeur ineens in de kamer te staan. Is oude stempelwerk.
Ja iedereen moet ook vooral doet wat hem of haar gelukkig maakt, ik heb ook wel periodes dat ik niemand om me heen wil hebben hoor en genoeg aan mezelf heb, even aan de oplader maar na zo'n periode dan lonkt de sociale aardige extrovert ook wel weer.quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Klassieke introvert, ik vind mensen vaak heus wel leuk, maar het kost me bakken energie. En da's niet erg, dat heb ik voor een hoop dingen écht wel over, maar ik bewaak m'n grenzen wel.
Daarom beslis ik over mijn eigen lijfquote:Op vrijdag 2 april 2021 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Laat mensen gewoon lekker zelf beslissen wat ze met hun lijf uitvreten en bewaar je oordeel voor gladjakkers als Rutte ofzo.
Ja, prima toch? Waarom zo neerbuigend over vrouwen die er op een andere manier tegenaan kijken?quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Daarom beslis ik over mijn eigen lijf
Nou na jaar deze lockdown wil ik ook wel weer eens een mega partyquote:Op vrijdag 2 april 2021 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja iedereen moet ook vooral doet wat hem of haar gelukkig maakt, ik heb ook wel periodes dat ik niemand om me heen wil hebben hoor en genoeg aan mezelf heb, even aan de oplader maar na zo'n periode dan lonkt de sociale aardige extrovert ook wel weer.
Ik heb wel enorm veel zin in een paar feestjes hoor, maar da's heel wat anders dan (schoon)ouders die ineens aandacht willen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja iedereen moet ook vooral doet wat hem of haar gelukkig maakt, ik heb ook wel periodes dat ik niemand om me heen wil hebben hoor en genoeg aan mezelf heb, even aan de oplader maar na zo'n periode dan lonkt de sociale aardige extrovert ook wel weer.
Doen ze al jaren niet meer hoor, de oude stempel. Onze blikken zeiden genoeg.quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat gebeurde bij mij ex-schoonouders in twente ook de hele dagZou er gek van worden.
Ja mijne is vorige week weer gecanceldquote:
Klevequote:Op vrijdag 2 april 2021 10:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wil weer in Duitsland kunnen winkelen
Da's veel chiller.quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doen ze al jaren niet meer hoor, de oude stempel. Onze blikken zeiden genoeg.
Meestal kwamen ze binnen als er een dood was![]()
En jongere mensen spreken we gewoon af op wa voor een avondje
Sad.quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja mijne is vorige week weer gecanceld
Helemaal erg.quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's veel chiller.
Gewoon even een seintje, zo veel makkelijker.
Ja zeer Jammer weerquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Helemaal erg.
Stond er laatst een vrouw van onze leeftijd voor de deur. “Ja mogen we even binnenkomen?” Waarom? “Om koffie te drinken” ja waarom zou je hier koffie drinken?
Toen zag ik opeens dat het familie was, de nicht van mijn vriendin.
quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Helemaal erg.
Stond er laatst een vrouw van onze leeftijd voor de deur. “Ja mogen we even binnenkomen?” Waarom? “Om koffie te drinken” ja waarom zou je hier koffie drinken?
Teringquote:Op vrijdag 2 april 2021 10:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Helemaal erg.
Zag die nicht er nog een beetje goed uit?quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Helemaal erg.
Dan is thuis zijn met je eigen vermaak waarschijnlijk net zo lekker nu.quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Hm, had een leuk hotel in Valkenburg gevonden. Maar het wordt hondenweer volgende week
quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag die nicht er nog een beetje goed uit?
Saaiquote:Op vrijdag 2 april 2021 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan is thuis zijn met je eigen vermaak waarschijnlijk net zo lekker nu.
Of even snel regenzooi regelen, warm wordt het toch ook niet.quote:
goed nieuws en fijn dat het werktquote:Op vrijdag 2 april 2021 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Positief, m'n oogdruppels doen z'n werk, oog voelt niet meer als schuurpapier.
Feestje in Brussel was gisteren al hoor?quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Wij vertrekken zo naar de Belgische grens
Is een dagelijks festijn.quote:Op vrijdag 2 april 2021 11:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Feestje in Brussel was gisteren al hoor?
Ik heb 'm überhaupt nog niet gezien vandaag.quote:
Vanmorgen was het nog prachtig. Had de zonnewering nog uitgedraaid, het was 22 graden in de woonkamer.quote:Op vrijdag 2 april 2021 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb 'm überhaupt nog niet gezien vandaag.
De rillingen lopen me over de rug bij het idee.quote:
Hier niet, maar volgens mij komt die grijze bende ook uit het noorden.quote:Op vrijdag 2 april 2021 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanmorgen was het nog prachtig. Had de zonnewering nog uitgedraaid, het was 22 graden in de woonkamer.
Heb niet eens gekeken, dan ga ik over m'n nek denk ikquote:Op vrijdag 2 april 2021 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Te ranzig ja, ben er gewoon misselijk van ook.
Dit.quote:Op vrijdag 2 april 2021 11:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb niet eens gekeken, dan ga ik over m'n nek denk ik
quote:Op vrijdag 2 april 2021 11:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb niet eens gekeken, dan ga ik over m'n nek denk ik
Klik eens aan dan, halverwege begint het bijna kunst te wordenquote:Op vrijdag 2 april 2021 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De rillingen lopen me over de rug bij het idee.![]()
Vroeg kwam dit wel eens op TV. Mensen die gewoon een staaf boter naar binnen werktenquote:
Nee, ik heb het geprobeerd, maarquote:Op vrijdag 2 april 2021 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Klik eens aan dan, halverwege begint het bijna kunst te worden
Of Budasauce?quote:Op vrijdag 2 april 2021 11:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het Mad Sauce was zou het dan beter zijn?
Ik doe liever een gillende keukenmeid na.quote:Op vrijdag 2 april 2021 11:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vroeg kwam dit wel eens op TV. Mensen die gewoon een staaf boter naar binnen werkten
Nee, dit soort dingen kan ik echt niet naar kijkenquote:Op vrijdag 2 april 2021 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Klik eens aan dan, halverwege begint het bijna kunst te worden
Ja hoor, beetje FOK en KSC-moe.quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2021 11:48 schreef Karzai het volgende:
Iemand noemde zijn steak tartaar, tonijn en toen wassie boos
En dat idd.quote:Op vrijdag 2 april 2021 11:52 schreef Karzai het volgende:
Nieuwe baan, zal het ook wel druk hebben nu
Is tegenwoordig niet veel voor nodig hier.quote:Op vrijdag 2 april 2021 11:48 schreef Karzai het volgende:
Iemand noemde zijn steak tartaar, tonijn en toen wassie boos
Wij hebben onze Zeeuwse directeur eruit gedaan. Nog nooit zo’n sjappie meegemaakt.quote:
Hebben jullie in plaats daarvan een stug stuk drijfhout op zijn stoel neergezet nu?quote:Op vrijdag 2 april 2021 11:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij hebben onze Zeeuwse directeur eruit gedaan. Nog nooit zo’n sjappie meegemaakt.
Ik wil ook zon.quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:19 schreef kwiwi het volgende:
Zit lekker in de zon op m'n schoongemaakte balkon
Het is best fris jaquote:
Kak.quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh shit vanaf maandag weer sneeuw, net nieuwe planten buiten gezet
"niet hier"quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Waar blijven trouwens die vaccins van Jansen&Jansen?
Er was een foutje gemaakt in de fabriek. We moeten nog even wachten.quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Even bellen naar de GGDquote:
Nee dat was voor de US markt toch?quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er was een foutje gemaakt in de fabriek. We moeten nog even wachten.
Klopt ja.quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat was voor de US markt toch?
quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Die is Ernie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die is Ernie.ToucheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Ben toch geen brabo jonge.quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:41 schreef UitStraling het volgende:
Must have voor iedereen met twee tieten, hou en doe.
https://www.instagram.com/p/CJWm7O4joMZ/
Ik ga zondag met mijn broer en vader eten. Verder niet veel plannen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:38 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga straks naar mijn vriend tot zondagavond ofzo en maandag ga ik (eindelijk sinds kerst) weer bij mijn paps eten.
Wat slechtquote:Op vrijdag 2 april 2021 12:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Em mem
Niet helemaal goed geschreven maar wel toepasselijk.
Harde G.quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon in iedere zin drie keer kut roepen en niemand die het merkt.
Ex-vrouw had een borstverkleining en een lift laten doen, denk dat ze totaal versleten waren door het knuffelen als rechtgeaarde promiscue groupie en playtoy in haar wilde najeugd maar bij bepaald licht en naakt was dat net een VW kever die aan aanrijding had gehad met een boom zodat de koplampen een tikje naar binnen stonden, prachtige stel hoor maar ik moest daar altijd aan denkenquote:Op vrijdag 2 april 2021 12:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Em mem
Niet helemaal goed geschreven maar wel toepasselijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |