Nevermind Baudet met zn vraag aan Rutte wanneer ie vanochtend bericht had gekregen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 00:06 schreef Stefanovich het volgende:
Je ziet nu wel dat links de scherpe vragen stelt. Waar is rechts? Die kunnen alleen populistisch schreeuwen
GL en CDA doen nu net alsof alleen het nieuws van maandag relevant was, terwijl het al direct na de verkiezingen rommeldequote:Op vrijdag 2 april 2021 00:12 schreef Stefanovich het volgende:
zo niet integer dit. Als die fluistercampagne wel op maandag in de krant had gestaan had ze het zogenaamd wél gelezen zeker. Rot op joh fossiel.
Nee, ze is geniaal. Ik zie haar in staat om nog genialer te worden wanneer ze spreekwoorden met dieren gaat gebuiken. Hoe heerlijk zou je hier "een kat in het nauw maakt rare sprongen" en "Het paard achter de wagen spannen" etc. kunnen gebruiken. Als het kalf verdronken is dempt men de put. Kat in de zak. Zo veel kansenquote:Op vrijdag 2 april 2021 00:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Is het seksistisch om Ouwehand lekker pienter te vinden?
is vast 200% betaaldquote:Op vrijdag 2 april 2021 00:18 schreef vigen98 het volgende:
Sow om kwart over 12 's nachts nog opgeroepen worden naar de 2e kamer. Lijkt me niet leuk
Ben jij het Mark ?quote:Op vrijdag 2 april 2021 00:18 schreef TheVulture het volgende:
Alsof al die andere partijen niet over de personen praten binnenskamers, iedereen heeft boter op het hoofd
Met alle respect, maar ik kan me voorstellen dat de vermoeidheid toeslaat na zo'n ellenlange dagquote:Op vrijdag 2 april 2021 00:21 schreef vigen98 het volgende:
Ze weet niet eens wat ze vanmorgen besproken heeft en met wie
Vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 2 april 2021 00:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met alle respect, maar ik kan me voorstellen dat de vermoeidheid toeslaat na zo'n ellenlange dag
quote:Op donderdag 1 april 2021 23:59 schreef TheVulture het volgende:
Wat een vervelende exercitie wordt dit zeg... al die verontwaardigde kamerleden, is het nou echt zo gek dat het over CDA en Omtzigt is gegaan omdat het CDA geen stabiele factor was... het verweer van Jorritsma en Ollongren vind ik vrij helder. Er zijn die dag 17 gesprekken gevoerd en is het met name met Rutte daar over gegaan in een lange rij onderwerpen, want de grootste. Ik kan me best voorstellen dat je het dan vergeet omdat de persoon Omtzigt geen belangrijk genoeg issue was voor de verkenners
Hij is een goede kamerlidquote:Op vrijdag 2 april 2021 00:24 schreef Weltschmerz het volgende:
Van der Staaij weer best gemeen. Heerlijk.
Pienter is ze zeker...quote:Op vrijdag 2 april 2021 00:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Is het seksistisch om Ouwehand lekker pienter te vinden?
beschaafd maar gemeen. Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 2 april 2021 00:24 schreef Weltschmerz het volgende:
Van der Staaij weer best gemeen. Heerlijk.
Nee, maar iedereen buitelt nu over elkaar heen dat verkenners het daar niet over zouden moeten hebben, maar die rol is zo wazig gedefinieerd door de kamer zelf dat er ook heel makkelijk een geleidende schaal ontstaat...quote:
Zo geleidend dat ze het over de rol van een volksvertegenwoordiger moeten hebben dus.quote:Op vrijdag 2 april 2021 00:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee, maar iedereen buitelt nu over elkaar heen dat verkenners het daar niet over zouden moeten hebben, maar die rol is zo wazig gedefinieerd door de kamer zelf dat er ook heel makkelijk een geleidende schaal ontstaat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |