Goede beschrijving...😅quote:Op donderdag 1 april 2021 23:38 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Hopelijk is het dan een lucide droom zo dat ik terug kan vechten. Maar waarschijnlijk wordt het dan weer zo'n klassieke merrie waar mijn benen van stroop worden terwijl zij mij achtervolgd.
quote:Op donderdag 1 april 2021 23:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
42 jaar politiek hè? Weet wat je zegt!Geen 25, geen 40, maar 42 (!!!) jaar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt hequote:Op donderdag 1 april 2021 23:50 schreef Scrummie het volgende:
Verdorie, gelachen om Azarkan. Wat is deze.
Dat heeft Auke snel gechecked.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:57 schreef Stefanovich het volgende:
[ twitter ]
Jorritsma is ook lekker aan het jokken?
Al de hele tijdquote:Op donderdag 1 april 2021 23:57 schreef Stefanovich het volgende:
[ twitter ]
De voorzitter van het CDA was toen al weg en Omtzigt zat overspannen thuis, daar heeft echt wel iets over in de kranten gestaan, ook in de aanloop naar en na de verkiezingenquote:Op donderdag 1 april 2021 23:57 schreef Stefanovich het volgende:
[ twitter ]
Ah is zij het.quote:
Laat dat 'iets' maar weg.quote:Op vrijdag 2 april 2021 00:02 schreef TheVulture het volgende:
Misschien denk ik ook wel iets te naïef, maar ik geloof niet dat Jorritsma en Ollongren willens en wetens Omtzigt onder de bus zouden gooien en weg willen promoveren...
Het is heel vreemd dat er over "een functie elders" is gesproken.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:59 schreef TheVulture het volgende:
Wat een vervelende exercitie wordt dit zeg... al die verontwaardigde kamerleden, is het nou echt zo gek dat het over CDA en Omtzigt is gegaan omdat het CDA geen stabiele factor was... het verweer van Jorritsma en Ollongren vind ik vrij helder. Er zijn die dag 17 gesprekken gevoerd en is het met name met Rutte daar over gegaan in een lange rij onderwerpen, want de grootste. Ik kan me best voorstellen dat je het dan vergeet omdat de persoon Omtzigt geen belangrijk genoeg issue was voor de verkenners
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |