Dat is sterk! Net nog over Shaggy gehad met vrienden tijdens het coronazuipen. Ooit bij een bedrijf gewerkt waar 10x per uur Shaggy werd gedraaid. Topbedrijf hoorquote:
Het gaat niet over haar uiterlijk, dus ik zou daar minder op gaan letten. Straks ga je nog op een bepaalde manier over haar dromen vannacht...quote:Op donderdag 1 april 2021 23:32 schreef Draak31 het volgende:
Je ziet verdomme niet eens waar haar lippen ophouden, het is gewoon een smeer lippenstift willekeurig op die leren huid gesmeerd zo van fuck it that'll do. Het is niet eens zorgvuldig aangebracht, sommige delen zijn dikker ingekleurd dan de rest. Een soort van kwaadaardige Bassie die probeert de boel lollig te maken maar voornamelijk de kijkers beangstigd alsof ze Veronica kijken om 11 uur 's avonds op een zaterdag.
Hopelijk is het dan een lucide droom zo dat ik terug kan vechten. Maar waarschijnlijk wordt het dan weer zo'n klassieke merrie waar mijn benen van stroop worden terwijl zij mij achtervolgd.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:36 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het gaat niet over haar uiterlijk, dus ik zou daar minder op gaan letten. Straks ga je nog op een bepaalde manier over haar dromen vannacht...
Die dacht nog even een paar pegels binnen te harken. Jammer johquote:Op donderdag 1 april 2021 23:37 schreef NightDancert het volgende:
Na het burgemeesterschap van Almere dacht Jorritsma de grootste ellende toch wel te hebben gezien. Valt dat even tegen.
Sterkte!quote:Op donderdag 1 april 2021 23:38 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Hopelijk is het dan een lucide droom zo dat ik terug kan vechten. Maar waarschijnlijk wordt het dan weer zo'n klassieke merrie waar mijn benen van stroop worden terwijl zij mij achtervolgd.
HvN is dat ook niet bepaald publiek?quote:Op donderdag 1 april 2021 23:41 schreef leolinedance het volgende:
Peiling HvN: ruim 60 procent wil aftreden Rutte
https://www.telegraaf.nl/(...)t-wil-aftreden-rutte
DEN HAAG - De Tweede Kamer moet er nog over stemmen, maar voor een meerderheid van Nederland is het duidelijk: premier Mark Rutte moet aftreden vanwege zijn ’vergeten’ Omtzigt-gesprek. Dat meldt Hart van Nederland op basis van representatief onderzoek onder bijna 1400 mensen.
Ze spreken over 'representatief'.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:42 schreef rutger05 het volgende:
[..]
HvN is dat ook niet bepaald publiek?
Hij zou premier worden. En terecht ook.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:43 schreef Godshand het volgende:
Ik zou mij wel vereerd voelen, als persoon zijnde, dat een 2e Kamer een hele nacht over je gaat debatteren.
Benieuwd of de Hond nog gaat peilen hoeveel stemmen Omtzigt zou trekken na vandaag.
Heeel slimquote:Op donderdag 1 april 2021 23:47 schreef Scrummie het volgende:
Azarkan lokt heel jofel uit en gaat nu in de aanval.
Nee, daar is hij de persoon niet voor. Niet alfa genoeg. Ook minister zou geen goede plek voor hem zijn. Staatssecretaris binnenlandse zaken daarentegen wel.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij zou premier worden. En terecht ook.
Walgelijke boomer is het. Arrogantie ten top en 0 talentenquote:
42 jaar politiek hè? Weet wat je zegt!quote:Op donderdag 1 april 2021 23:48 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Walgelijke boomer is het. Arrogantie ten top en 0 talenten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |