Een simpele nee volstaat prima hier. Waar het om gaat is charisma, niet om wat je weet. Daarom is Azarkan de toekomst.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:22 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Nou politiek houd niet in stemmen op het kontje van Bos, de krullen van Klaver, of Kaag omdat het een vrouw is. Maar ik heb een gevoelige snaar geraakt merk ik. En in mijn wereld zijn uiterlijke kenmerken geen reden om iemand op te hemelen of af te kraken in de poltiek, het gaat om inhoud. En laat dat nu juist ontbreken bij veel linkse partijen en hun kiezers.
Op joop ging het vooral met die trend over Kaag. Eerste vrouwelijke premier he.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:19 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Was het bij #ikstemopeenvrouw niet de bedoeling dat je op een vrouw stemde die lager op de lijst stond. Stemmen op de lijsttrekker heeft niet veel zin.
Ja inderdaad... arbeidsrecht, vaste contracten, sociale zekerheid... is nul inhoud inderdaad.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:22 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Nou politiek houd niet in stemmen op het kontje van Bos, de krullen van Klaver, of Kaag omdat het een vrouw is. Maar ik heb een gevoelige snaar geraakt merk ik. En in mijn wereld zijn uiterlijke kenmerken geen reden om iemand op te hemelen of af te kraken in de poltiek, het gaat om inhoud. En laat dat nu juist ontbreken bij veel linkse partijen en hun kiezers.
Dan wordt een andere VVD'er MP. Qua beleid zal er niet veel veranderen denk ik.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:22 schreef Discombobulate het volgende:
Rutte blijft sowieso wel, maar ooh wat zou het fantastisch zijn als ie weg zou moeten. Dan viert heel NL feest morgen. Eindelijk teflon Mark eruit.
Toegeven, Azarkan ziet er gelikt uitquote:Op donderdag 1 april 2021 23:24 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Een simpele nee volstaat prima hier. Waar het om gaat is charisma, niet om wat je weet. Daarom is Azarkan de toekomst.
quote:Op donderdag 1 april 2021 23:25 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Toegeven, Azarkan ziet er gelikt uit
Goede kaak heb ik begrepenquote:Op donderdag 1 april 2021 23:25 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Het hele leven is acteren. Ik vind dat het (opzettelijk) verlies van zelfbeheersing ook wel een sterke kant kan hebben. Mits binnen de perken natuurlijk, maar dat weet iedereen. Zelfbeheersing, rust, retoriek, kwaadheid, onbeschoft zijn, verleidend, onverschillig. Allemaal dingen die je kunt gebruiken.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:22 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Een goede zelfbeheersing is zeker van belang. Het gebrek daaraan heeft Baudet al vaak genekt en dat lijkt mij ook voor hemzelf heel vervelend.
Zou je hem doen?quote:Op donderdag 1 april 2021 23:25 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Wow!! Jij durfalquote:Op donderdag 1 april 2021 23:27 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ik zou zo een auto van hem kopen.
Ik heb het niet over Joop, maar over #stemopeenvrouw.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:24 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Op joop ging het vooral met die trend over Kaag. Eerste vrouwelijke premier he.
Daarom had ik graag een aantal vragen gezien voordat iemand mag stemmen om te zien of een persoon zich echt in het partij programma of de persoon heeft verdiept ipv stemmen alsof het een populariteitsquiz is.
Dat zeg ik toch. Ze is goddomme net een kruising tussen die vriendin van Chucky (Tiffany) en hannibal lector in die ambulance scene uit the silence of the lambs. En een vleugje van dat brandwondslachtoffer uit de film Hannibal. Ze is gewoon daar om de rest te beangstigen. Een soort van levende waarschuwing.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:25 schreef phpmystyle het volgende:
Beetje merkwaardige gezichtsvorm ook, ingekleurd met een hoop lippenstift en mascara.
Je hoeft natuurlijk niet emotieloos te zijn, maar je moet je emoties wel weten te beheersen en ook weten hoe je deze gepast kan tonen.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:26 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het hele leven is acteren. Ik vind dat het (opzettelijk) verlies van zelfbeheersing ook wel een sterke kant kan hebben. Mits binnen de perken natuurlijk, maar dat weet iedereen. Zelfbeheersing, rust, retoriek, kwaadheid, onbeschoft zijn, verleidend, onverschillig. Allemaal dingen die je kunt gebruiken.
Neem bijvoorbeeld een boze Ontzigt die witheet was.
Hahahahahahaahaha echt precies dit.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:23 schreef Draak31 het volgende:
Wat een enge kop heeft die vrouw toch. Alsof ze de huid van een andere NOG oudere vrouw over haar hoofd heeft getrokken als een soort doorgeflipte Hannibal. Dit zou zo een nieuwe film van Dick Maas kunnen zijn. Godsamme. Kunnen ze Azarkan niet in beeld brengen of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |