quote:Op donderdag 1 april 2021 23:14 schreef Stefanovich het volgende:
Dit lijkt me echt zo'n strenge moeke. Dan krijg je als kleinkind een bakje chips met 5 chipjes, of zo'n mini cola en je mag vooral niet langer dan een uurtje kompuuteren.
Jij bent er ene die op Kaag heeft gestemd zeker want #stemopeenvrouwquote:Op donderdag 1 april 2021 23:12 schreef Starhopper het volgende:
Ze lijkt mij een leuke omaLief mens!
Ik heb niet op Kaag gestemd. Ik heb op Van Ginneken van D66 gestemdquote:Op donderdag 1 april 2021 23:15 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Jij bent er ene die op Kaag heeft gestemd zeker want #stemopeenvrouw
Al medelijden met ollongren omdat ze huilde, nu dit. Besef je wel een beetje wat de politiek inhoud? Anders kan ik je The Voice meer aanraden.
Weet jij wel wat politiek inhoud dan wijsneus? Iemand met de naam J.A.R.V.I.S klinkt als iemand die elk weekend een marathon friday the 13th kijkt maar verder geen klote begrijpt van wat er speelt in de wereld. Even pas op de plaats nu. Indimmen.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:15 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Al medelijden met ollongren omdat ze huilde, nu dit. Besef je wel een beetje wat de politiek inhoud? Anders kan ik je The Voice meer aanraden.
quote:Op donderdag 1 april 2021 23:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik heb niet op Kaag gestemd. Ik heb op Van Ginneken van D66 gestemd
Denk je dat zij hem in zijn wang wil bijten met haar giftandenkaakje?quote:Op donderdag 1 april 2021 23:13 schreef Draak31 het volgende:
Die Kaag is echt een slang in het gras hoor. Enge kop van haar. En dan die jaloerse blikken richting Azarkan.
Echt joh? Een VVD'ster als oma?quote:Op donderdag 1 april 2021 23:12 schreef Starhopper het volgende:
Ze lijkt mij een leuke omaLief mens!
Geen idee ik denk dat ze blind aan het worden is, ze kijkt zo glazig uit haar ogen. Azarkan kan beter zijn afstand bewaren, zij is het type dat aanranding schreeuwt terwijl ze zelf haar billen tegen zijn hand aandrukt.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:17 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Denk je dat zij hem in zijn wang wil bijten met haar giftandenkaakje?
Was het bij #ikstemopeenvrouw niet de bedoeling dat je op een vrouw stemde die lager op de lijst stond. Stemmen op de lijsttrekker heeft niet veel zin.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:15 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Dit jaquote:Op donderdag 1 april 2021 23:20 schreef Stefanovich het volgende:
Jorritsma gaat er lekker lollig en luchtig over doen
Ze gaan straks eerst nog de nieuwe verkenners ondervragen.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:20 schreef Pvt.Webster het volgende:
Gaan er nog koppen rollen of is dit gewoon tot aan middernacht beetje stom lullen en glas, plas...
Is er al gestemd over motie van wantrouwen?
Een goede zelfbeheersing is zeker van belang. Het gebrek daaraan heeft Baudet al vaak genekt en dat lijkt mij ook voor hemzelf heel vervelend.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:14 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik vind dat juist wel wat hebben. Niets saaier dan mensen die praten met een sleutel in hun rug.
Ben je nu niet in de war met De Jonge?quote:Op donderdag 1 april 2021 23:03 schreef Draak31 het volgende:
Baudet is inderdaad een beetje een warhoofd. Alsof hij aan de drugs zit. Als ik dan kijk naar Azarkan dan denk ik zo kan het ook; rust, integriteit, sterke kaaklijn.
Aftreden van wat?quote:
Nou politiek houd niet in stemmen op het kontje van Bos, de krullen van Klaver, of Kaag omdat het een vrouw is. Maar ik heb een gevoelige snaar geraakt merk ik. En in mijn wereld zijn uiterlijke kenmerken geen reden om iemand op te hemelen of af te kraken in de poltiek, het gaat om inhoud. En laat dat nu juist ontbreken bij veel linkse partijen en hun kiezers.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:16 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Weet jij wel wat politiek inhoud dan wijsneus? Iemand met de naam J.A.R.V.I.S klinkt als iemand die elk weekend een marathon friday the 13th kijkt maar verder geen klote begrijpt van wat er speelt in de wereld. Even pas op de plaats nu. Indimmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |