SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d
quote:Op donderdag 1 april 2021 10:41 schreef Bocaj het volgende:
Klacht: Fok! is nog maar een schim uit het verleden!Dat komt omdat Fok! een fossiel is uit de tijd van het logge internet van Windows XP en Netscape.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zei het al vaker, maak er een app van zodat het vloeiender mee kan zoals Tik-tok en Instagram.
Maar nee.
Vind je gek dat het hier uitsterft?
Kennen jullie iemand onder de dertig die Social media platforms bezoekt via de browser?
Nee...quote:Op donderdag 1 april 2021 10:50 schreef Werkman het volgende:
Kennen jullie iemand onder de dertig die Social media platforms bezoekt via de browser?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was dus een grap.quote:Op donderdag 1 april 2021 13:44 schreef LethalNinja het volgende:
geen idee wie deze kut user is, je wordt niet gemist als je weg gaat
quote:Op donderdag 1 april 2021 13:47 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
maakt niet uit, ik wilde mijn ei even kwijt over deze user. Grap of niet, niemand kent 'm.
Die lust ze vast wel.quote:
quote:Op donderdag 1 april 2021 13:47 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
maakt niet uit, ik wilde mijn ei even kwijt over deze user. Grap of niet, niemand kent 'm.
Jij bent sowieso het hele jaar door een grote 1 aprilgrapquote:Op donderdag 1 april 2021 15:33 schreef SuperwormJim het volgende:
De grap is dat je FOK! verkeerd hebt gespeld?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |