SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door UitStraling op 01-04-2021 09:44:15 ]
Ik heb er zelfs nog op gestemd toen ze in de piratenpartij zatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Jeugdherinnering, Raf was een maatje van me, maar die had een vreselijk hamsterhoofd en een zenuwachtig kutkarakter maar zijn forsbehangen knappe zusje Ancille droeg wel eens een zeemleren lila bikini dus ik tolereerde zijn nabijheid voor een poosje.quote:
Dankie San.quote:Op donderdag 1 april 2021 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
De outfit van de TT klinkt als iets wat ze verkopen op een baggersite als boohoo
quote:Op donderdag 1 april 2021 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Flauwigheden.
Joop was aan het fietsen geweest:Misschien wil hij ook wel een keer naar America of Zurich fietsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's 'm nu te ver, het was na 35-40km wel even mooi geweest weer.quote:Op donderdag 1 april 2021 09:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien wil hij ook wel een keer naar America of Zurich fietsen
Voor hetzelfde weer of iets nieuws?quote:Op donderdag 1 april 2021 09:23 schreef Budapestenaar het volgende:
En weer bij de huisarts
Zo kom je daar nooit en zo loop je de deur plat.
Keel.quote:Op donderdag 1 april 2021 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor hetzelfde weer of iets nieuws?
Had je ook een vriend met een Stacy's mom? In onze vriendengroep welquote:Op donderdag 1 april 2021 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jeugdherinnering, Raf was een maatje van me, maar die had een vreselijk hamsterhoofd en een zenuwachtig kutkarakter maar zijn forsbehangen knappe zusje Ancille droeg wel eens een zeemleren lila bikini dus ik tolereerde zijn nabijheid voor een poosje.
Irritant.quote:Op donderdag 1 april 2021 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Keel.
Blijft maar ontsteken en pijn doen.
ja eens.quote:Op donderdag 1 april 2021 08:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had 'm eigenlijk duurder verwacht.
Mja, eens kijken wat hij zegt. Ik hou het nog steeds op ontstoken amandelenquote:Op donderdag 1 april 2021 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Irritant.Op naar de doorverwijzing?
Beetje afhankelijk van waar 'ie mee komt natuurlijk, maar niet te lang mee door blijven lopen hoor.quote:Op donderdag 1 april 2021 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, eens kijken wat hij zegt. Ik hou het nog steeds op ontstoken amandelen
gewoon contact opnemen en vragen of ze gratis dubbel uitleveren?quote:Op donderdag 1 april 2021 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh god, nu krijg ik "We hadden problemen met bezorgen, neem contact op".
Ik heb m'n spullen dus al.
Mweh, dan zit ik straks met meer horlogebandjes dan ik op krijg.quote:Op donderdag 1 april 2021 09:34 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon contact opnemen en vragen of ze gratis dubbel uitleveren?
Roze?quote:Op donderdag 1 april 2021 09:42 schreef bitterbal het volgende:
Oke. Gezien. Moet alles schilderen en het leek nu kleiner :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |