SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door UitStraling op 01-04-2021 09:44:15 ]
Ik heb er zelfs nog op gestemd toen ze in de piratenpartij zatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Jeugdherinnering, Raf was een maatje van me, maar die had een vreselijk hamsterhoofd en een zenuwachtig kutkarakter maar zijn forsbehangen knappe zusje Ancille droeg wel eens een zeemleren lila bikini dus ik tolereerde zijn nabijheid voor een poosje.quote:
Dankie San.quote:Op donderdag 1 april 2021 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
De outfit van de TT klinkt als iets wat ze verkopen op een baggersite als boohoo
quote:Op donderdag 1 april 2021 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Flauwigheden.
Joop was aan het fietsen geweest:Misschien wil hij ook wel een keer naar America of Zurich fietsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's 'm nu te ver, het was na 35-40km wel even mooi geweest weer.quote:Op donderdag 1 april 2021 09:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien wil hij ook wel een keer naar America of Zurich fietsen
Voor hetzelfde weer of iets nieuws?quote:Op donderdag 1 april 2021 09:23 schreef Budapestenaar het volgende:
En weer bij de huisarts
Zo kom je daar nooit en zo loop je de deur plat.
Keel.quote:Op donderdag 1 april 2021 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor hetzelfde weer of iets nieuws?
Had je ook een vriend met een Stacy's mom? In onze vriendengroep welquote:Op donderdag 1 april 2021 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jeugdherinnering, Raf was een maatje van me, maar die had een vreselijk hamsterhoofd en een zenuwachtig kutkarakter maar zijn forsbehangen knappe zusje Ancille droeg wel eens een zeemleren lila bikini dus ik tolereerde zijn nabijheid voor een poosje.
Irritant.quote:Op donderdag 1 april 2021 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Keel.
Blijft maar ontsteken en pijn doen.
ja eens.quote:Op donderdag 1 april 2021 08:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had 'm eigenlijk duurder verwacht.
Mja, eens kijken wat hij zegt. Ik hou het nog steeds op ontstoken amandelenquote:Op donderdag 1 april 2021 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Irritant.Op naar de doorverwijzing?
Beetje afhankelijk van waar 'ie mee komt natuurlijk, maar niet te lang mee door blijven lopen hoor.quote:Op donderdag 1 april 2021 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, eens kijken wat hij zegt. Ik hou het nog steeds op ontstoken amandelen
gewoon contact opnemen en vragen of ze gratis dubbel uitleveren?quote:Op donderdag 1 april 2021 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh god, nu krijg ik "We hadden problemen met bezorgen, neem contact op".
Ik heb m'n spullen dus al.
Mweh, dan zit ik straks met meer horlogebandjes dan ik op krijg.quote:Op donderdag 1 april 2021 09:34 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon contact opnemen en vragen of ze gratis dubbel uitleveren?
Roze?quote:Op donderdag 1 april 2021 09:42 schreef bitterbal het volgende:
Oke. Gezien. Moet alles schilderen en het leek nu kleiner :p
1 april zeker?quote:
Nee, klinkt aannemelijk. Roze over wit geeft mooier resultaat dan roze over groezelig.quote:
quote:Op donderdag 1 april 2021 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, klinkt aannemelijk. Roze over wit geeft mooier resultaat dan roze over groezelig.
Een van de slaapkamers is dichtgemetseld.quote:Op donderdag 1 april 2021 09:42 schreef bitterbal het volgende:
Oke. Gezien. Moet alles schilderen en het leek nu kleiner :p
Zie je wel. Er miste al een kamerquote:Op donderdag 1 april 2021 09:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van de slaapkamers is dichtgemetseld.
Zijn die voedzaam eigenlijk?quote:Op donderdag 1 april 2021 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mweh, dan zit ik straks met meer horlogebandjes dan ik op krijg.
Hopen dat ie hier meeleest of even bellenquote:
Hoe kan dat, jij bent altijd overal een uur te vroegquote:
Ik heb volgende week een afspraak bij de KNO-arts.quote:Op donderdag 1 april 2021 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van waar 'ie mee komt natuurlijk, maar niet te lang mee door blijven lopen hoor.
Gaan ze dan je cashews amandelen er uit knippen?quote:Op donderdag 1 april 2021 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb volgende week een afspraak bij de KNO-arts.
Heb k natuurlijk gedaan :p maar hou niet van te laat te komen. Maar dit was ook erg krap gepland eigenlijkquote:Op donderdag 1 april 2021 10:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hopen dat ie hier meeleest of even bellen
Geen idee. Volgens de huisarts zijn het niet mijn amandelen.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaan ze dan je cashews amandelen er uit knippen?
Mag k mag k mag kquote:Op donderdag 1 april 2021 10:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaan ze dan je cashews amandelen er uit knippen?
Jij moet eerst even een paar krabbeltjes gaan zettenquote:
Zorg jij nou maar eerst dat je een huis krijgtquote:
quote:Op donderdag 1 april 2021 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Wel gevraagd hoe groot de kans is dat het iets ernstigs is (lees: kanker). Maar hij zag geen aanleiding om daar aan te denken.
Nee joh. Moet je ook niet aan denkenquote:Op donderdag 1 april 2021 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Wel gevraagd hoe groot de kans is dat het iets ernstigs is (lees: kanker). Maar hij zag geen aanleiding om daar aan te denken.
Als je echt iets hebt mag je mijn keel hebben, keertje schrapen, met wat chloor rochelen en de harige scherpe tong wat aan de kant schuiven maar verder is hij nog wel redelijk.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Van de week had ik amandelen met chocolade en karamel-zeezout.quote:
quote:Op donderdag 1 april 2021 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
Nee joh. Moet je ook niet aan denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |