abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 1 april 2021 @ 11:46:50 #151
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198792324
* Molo gaat meteen schoenen kopen van dat geld
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198792328
quote:
Mijn vader had hiervoor een constructie ingesteld dat hij bij leven ook onze erfbelasting heeft betaald nadat mijn moeder overleed. Ook steeds ieder jaar het maximale geschonken zodat wij, bij zijn overlijden geen erfbelasting hoefden te betalen (had wel gemoeten wanneer hij niet eind oktober maar eind juni was overleden)
We have far more in common than that which devides us..
pi_198792329
quote:
1s.gif Op donderdag 1 april 2021 11:40 schreef Molo het volgende:

[..]

Snap ik :D

En die uitvaartverzekering, och, jou kennende heb je vast wel wat spaargeld en je hebt een koophuis. Dat is prima te doen.
Wensen vastleggen maakt het wel makkelijker voor nabestaanden ja, tenzij gekke wensen :+
Joa. Ga nu niks meer aan uitvaartverzekering doen. Wordt veel te duur en dan houd ik dat bedrag nu liever voor mezelf om te besteden :Y) Alles wat de erven krijgen is een extraatje voor hen.

Familie weet dat ik in de brand wil na overlijden (zou wel eens kunnen checken of iemand mij daarna in huis wil, want bijzetten in een columbarium voegt niks toe voor mij en vind ik zonde van het geld, maar uitstrooien wil ik ook niet), ik zit bij twee koren dus met muziek keuze komt het op dit moment ook wel goed en verder bouwen ze het feestje mmaar zoals ze willen :+

In de familie loopt nu het gesprek over het ruimen van de graven van mijn grootouders.
Oma is verzakt :') , herstel is duur en de grafrechten moeten verlengd worden. Opa is al ruim 50 jaar overleden, oma tikt de 20 jaar ook al aan dus tja. Denk dat er misschien vier keer per jaar naar die graven gegaan wordt, ook al liggen ze op maar 10 km van hier. Maar dat is aan de nog levende kinderen om te beslissen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198792344
quote:
1s.gif Op donderdag 1 april 2021 11:46 schreef Molo het volgende:

[..]

Oh, weird :D

Is wel 16 jaar terug geweest. Misschien herinner ik het me verkeerd :o
Maar geruststellend voor nu voor jullie (en mezelf :+ ) iig ^O^
Ja :D Maar goed, ik ben wel van plan om tegen die tijd mini-G zijn deel gewoon apart te zetten als het kan. Hij heeft er recht op en hij moet een goeie start kunnen maken :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198792360
Ik maak binnenkort wel even meer foto's van alles en dan doen we een kort intro-rondje van het huis, ok? :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 1 april 2021 @ 11:48:45 #156
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198792362
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 11:44 schreef Blues het volgende:

[..]

Ja dat hebben wij geweten bij overlijden van ons beider ouders :{
Oh ik had beter moeten lezen.
Stukje erboven is van toepassing hier

quote:
Valt dan direct na het overlijden van de eerste ouder de beruchte blauwe envelop op de deurmat? Als kind hoef je niet bang te zijn voor aanslagen van de Belastingdienst die na het overlijden van de eerste ouder betaald moeten worden.

Zolang de langstlevende ouder over het vermogen van de kinderen beschikt, betaalt deze ook de erfbelasting voor de kinderen. Op het moment dat dan de langstlevende ouder komt te overlijden, erven de kinderen de vordering plus het vermogen van de langstlevende ouder. Over dit laatste deel moet dan door de kinderen ook erfbelasting worden betaald.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198792370
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 11:43 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Van mij? :o

[ afbeelding ]

8-)
duh!
We have far more in common than that which devides us..
pi_198792411
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 11:48 schreef PdeHoog het volgende:
Ik maak binnenkort wel even meer foto's van alles en dan doen we een kort intro-rondje van het huis, ok? :P
:Y :Y :Y
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 1 april 2021 @ 11:51:02 #159
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198792417
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 11:45 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:P

[ afbeelding ]
En het eerste kopje koffie in de tuin na sleuteloverdracht O+

[ afbeelding ]
Half ingerichte boekenkast :P
Leuke dame indien dit je dame is :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 1 april 2021 @ 11:53:29 #160
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198792490
quote:
1s.gif Op donderdag 1 april 2021 11:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Joa. Ga nu niks meer aan uitvaartverzekering doen. Wordt veel te duur en dan houd ik dat bedrag nu liever voor mezelf om te besteden :Y) Alles wat de erven krijgen is een extraatje voor hen.

Familie weet dat ik in de brand wil na overlijden (zou wel eens kunnen checken of iemand mij daarna in huis wil, want bijzetten in een columbarium voegt niks toe voor mij en vind ik zonde van het geld, maar uitstrooien wil ik ook niet), ik zit bij twee koren dus met muziek keuze komt het op dit moment ook wel goed en verder bouwen ze het feestje mmaar zoals ze willen :+

In de familie loopt nu het gesprek over het ruimen van de graven van mijn grootouders.
Oma is verzakt :') , herstel is duur en de grafrechten moeten verlengd worden. Opa is al ruim 50 jaar overleden, oma tikt de 20 jaar ook al aan dus tja. Denk dat er misschien vier keer per jaar naar die graven gegaan wordt, ook al liggen ze op maar 10 km van hier. Maar dat is aan de nog levende kinderen om te beslissen.
Mijn alleenstaande tante stond er ook zo in, na crematie.
Mijn moeder en andere tante hebben haar as stiekem illegaal uitgestrooid op de plek waar ze graag op vakantie ging _O_ *O* _O_
Mensje heeft nog nooit iets tegen de regels in gedaan, behalve dus na haar overlijden O+

En ruimen van graven... Tsja... Ik vind dat rap gaan in Nederland hoor bij veel graven. Maar te romantisch/sentimenteel ingesteld ik denk ik
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198792499
Verzakte oma :{
pi_198792776
quote:
1s.gif Op donderdag 1 april 2021 11:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Joa. Ga nu niks meer aan uitvaartverzekering doen. Wordt veel te duur en dan houd ik dat bedrag nu liever voor mezelf om te besteden :Y) Alles wat de erven krijgen is een extraatje voor hen.

Familie weet dat ik in de brand wil na overlijden (zou wel eens kunnen checken of iemand mij daarna in huis wil, want bijzetten in een columbarium voegt niks toe voor mij en vind ik zonde van het geld, maar uitstrooien wil ik ook niet), ik zit bij twee koren dus met muziek keuze komt het op dit moment ook wel goed en verder bouwen ze het feestje mmaar zoals ze willen :+

In de familie loopt nu het gesprek over het ruimen van de graven van mijn grootouders.
Oma is verzakt :') , herstel is duur en de grafrechten moeten verlengd worden. Opa is al ruim 50 jaar overleden, oma tikt de 20 jaar ook al aan dus tja. Denk dat er misschien vier keer per jaar naar die graven gegaan wordt, ook al liggen ze op maar 10 km van hier. Maar dat is aan de nog levende kinderen om te beslissen.
Dat RUIMEN ook echt! Bahbah. Nog een reden om voor crematie te kiezen :Y Al zou ik iets als compost ofzo, of weet ik het wat er allemaal aan moderne methodes ontwikkeld worden en toegestaan zijn als ik de pijp uit ga, ook wel waarderen. Ik wil iig geen fysiek overblijfsel van mijzelf op een bepaalde plek. Ashes to ashes...

Ik heb ook wel ideeën bij hoe ik mn uitvaart wil eigenlijk. Waarbij ik vooral alles-aula wil vermijden. Ik hoorde laatst van een mooie uitvaart (doodgeboren kindje :'( ) waarbij was gekozen om een pad half af te lopen met de stoet, waarna het kistje werd overgedragen aan grafdragers (of hoe heten die kistensjouwers), het gezelschap bleef staan en het kistje het pad af werd gedragen en om de haag verdween... Dat vind ik toch wat filmischer en meer glamoureus dan zo'n troosteloos vinexgebouw. Plus ik vind de symboliek op deze manier ook wel mooi. Jullie blijven achter, ik ga verder, ipv jullie laten mij ergens achter... Doet me ook denken aan een mooie quote uit de docu Nachtvlinder, die het volgens mij zelf ook weer quotte, "Het erge is dat het feestje niet voorbij is, het feestje gaat gewoon door. Alleen zonder jou." En ik zou het bijzonder op prijs stellen wanneer iedereen een tequila achterover zou slaan als mn kist de hoek om gaat :D Degene die het strakste gezicht houdt krijgt mn erfenis :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_198792852
En als ik even doorfantaseer wordt de tequila uitgereden door twinks op rolschaatsen in veel te korte shorts met bretels :9~ En is er ook een glitterkanon.

Godver balen dat ik dood ben.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_198792914
Oh nice! Nu allemaal advertenties voor iets wat ik net op een ander tabblad heb zitten bestellen *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 1 april 2021 @ 12:18:58 #165
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198793074
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 12:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh nice! Nu allemaal advertenties voor iets wat ik net op een ander tabblad heb zitten bestellen *O*
Toch wel via fok affiliatelinks hč? }:|
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198793278
quote:
1s.gif Op donderdag 1 april 2021 11:51 schreef Molo het volgende:

[..]

Leuke dame indien dit je dame is :+
Dat is G ja :Y O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198793626
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 11:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe gaat het met het nieuwe huis @:Clubsoda. Moet er veel gedaan worden?
Nee, dat valt erg mee. Schilderen, parketschuren, badkamer pimpen. Ik heb nog wel wat wensen (trapbekleding, boven stucen), maar dat schuiven we maar even op de lange baan. De loodgieter komt langs voor een inspectie van de ketel en de schoorsteen moet geveegd :P Verder is het GOOR, dus er moet ook flink gepoetst worden. De schilder is sinds gistermiddag bezig, hij heeft het eerste kleurtje op de muur (blauw naast het fameuze behang) en dat het is MOOI. En de megakoelkast voor in de garage is bezorgd, en de bank inmiddels ook, maar die staat nog in de garage tot de woonkamer klaar is (volgende week).
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198793647
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 12:44 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Nee, dat valt erg mee. Schilderen, parketschuren, badkamer pimpen. Ik heb nog wel wat wensen (trapbekleding, boven stucen), maar dat schuiven we maar even op de lange baan. De loodgieter komt langs voor een inspectie van de ketel en de schoorsteen moet geveegd :P Verder is het GOOR, dus er moet ook flink gepoetst worden. De schilder is sinds gistermiddag bezig, hij heeft het eerste kleurtje op de muur (blauw naast het fameuze behang) en dat het is MOOI. En de megakoelkast voor in de garage is bezorgd, en de bank inmiddels ook, maar die staat nog in de garage tot de woonkamer klaar is (volgende week).
Gaan jullie zelf poetsen? Dat zou ik geloof ik toch laten doen dan *rilril*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 1 april 2021 @ 12:52:02 #169
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198793770
Ik vind erfbelasting sowieso een achterlijk iets.. :X
Ik vind belastingen echt helemaal prima, maar deze belasting mogen ze wat mij betreft echt METEEN afschaffen 8)7
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198793902
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 12:06 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dat RUIMEN ook echt! Bahbah. Nog een reden om voor crematie te kiezen :Y Al zou ik iets als compost ofzo, of weet ik het wat er allemaal aan moderne methodes ontwikkeld worden en toegestaan zijn als ik de pijp uit ga, ook wel waarderen. Ik wil iig geen fysiek overblijfsel van mijzelf op een bepaalde plek. Ashes to ashes...

Ik heb ook wel ideeën bij hoe ik mn uitvaart wil eigenlijk. Waarbij ik vooral alles-aula wil vermijden. Ik hoorde laatst van een mooie uitvaart (doodgeboren kindje :'( ) waarbij was gekozen om een pad half af te lopen met de stoet, waarna het kistje werd overgedragen aan grafdragers (of hoe heten die kistensjouwers), het gezelschap bleef staan en het kistje het pad af werd gedragen en om de haag verdween... Dat vind ik toch wat filmischer en meer glamoureus dan zo'n troosteloos vinexgebouw. Plus ik vind de symboliek op deze manier ook wel mooi. Jullie blijven achter, ik ga verder, ipv jullie laten mij ergens achter... Doet me ook denken aan een mooie quote uit de docu Nachtvlinder, die het volgens mij zelf ook weer quotte, "Het erge is dat het feestje niet voorbij is, het feestje gaat gewoon door. Alleen zonder jou." En ik zou het bijzonder op prijs stellen wanneer iedereen een tequila achterover zou slaan als mn kist de hoek om gaat :D Degene die het strakste gezicht houdt krijgt mn erfenis :D
Ik keek gisteren een afscheid. Die dame was een echte natuurliefhebber.
Lag dus ook in doeken (vind ik persoonlijk een pietsie te ‘naakt’ maar paste wel goed bij haar visie) en omdat het mooi weer was lag ze in het zonnetje met de grote klapdeuren open. Vond ik wel mooi.
En daarna werd ze begraven op een natuurbegraafplaats.

Als ik niet voor cremeren ging, zou dat mijn keuze zijn.

Om inderdaad juist dit gedoe over kosten en verzakken en ruimen te voorkomen. Ik zou niemand de verplichting willen opleggen om mijn graf bij te houden, maar mijn graf laten verwaarlozen... dat wil ik ook niet. Nette urn of anders een hoopje aarde met een label erbij.

Mijn ouders kiezen ook voor cremeren. Nu al helemaal, nadat mijn vader moest gaan rondbellen voor een kostenopgaaf voor zijn verzakte moeder.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198793916
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 12:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
En als ik even doorfantaseer wordt de tequila uitgereden door twinks op rolschaatsen in veel te korte shorts met bretels :9~ En is er ook een glitterkanon.

Godver balen dat ik dood ben.
Feestje terwijl je nog leeft *O*

Post Kerona dan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198793927
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 12:44 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Nee, dat valt erg mee. Schilderen, parketschuren, badkamer pimpen. Ik heb nog wel wat wensen (trapbekleding, boven stucen), maar dat schuiven we maar even op de lange baan. De loodgieter komt langs voor een inspectie van de ketel en de schoorsteen moet geveegd :P Verder is het GOOR, dus er moet ook flink gepoetst worden. De schilder is sinds gistermiddag bezig, hij heeft het eerste kleurtje op de muur (blauw naast het fameuze behang) en dat het is MOOI. En de megakoelkast voor in de garage is bezorgd, en de bank inmiddels ook, maar die staat nog in de garage tot de woonkamer klaar is (volgende week).
Lekker bezig ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198794020
Balkondeur open.

Hor vergeten.

Meeting ingegaan.

Katten blij dartelen op de balkonrand.

Hartverzakking.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 1 april 2021 @ 13:10:21 #174
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198794090
quote:
1s.gif Op donderdag 1 april 2021 13:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Balkondeur open.

Hor vergeten.

Meeting ingegaan.

Katten blij dartelen op de balkonrand.

Hartverzakking.
Hebben gyroscoopjes in oren, en pletternietteplettervering in pootjes.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198794100
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 12:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
En als ik even doorfantaseer wordt de tequila uitgereden door twinks op rolschaatsen in veel te korte shorts met bretels :9~ En is er ook een glitterkanon.

Godver balen dat ik dood ben.
Ik wil ook graag een afscheidsfeestje waarvan ik dan zelf baal dat ik dood ben. Lijkt me mooi O+
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')