Ah.quote:
Ja !!!quote:Op donderdag 1 april 2021 21:37 schreef chufi het volgende:
STond Naomi daar nu in eeen gigantische jurk aan de tafel?
heb ik niet veel van meegekregen, beetje lacherig volgens mijquote:Op donderdag 1 april 2021 21:36 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ah.
Nog steeds dus.
Hoe reageerden ze daarop
En buiten ontving ze dat van haar vrie.. eh, haar broer.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:40 schreef just me het volgende:
Ik heb altijd een mannelijk ding nodig gehad zei Julie
quote:Op donderdag 1 april 2021 21:42 schreef Gert het volgende:
[..]
En buiten had ze dat met haar vrie.. eh, haar broer.
Of omgekeerd, dus van Michel naar Julie toequote:Op donderdag 1 april 2021 21:51 schreef einzeinz het volgende:
Gadver, heeft Julie een vriend? Wat een naaistreek van Julie naar Michel toe!
quote:Op donderdag 1 april 2021 21:49 schreef Gert het volgende:
Hè fijn, al bijna een kwartier bijna sonder Sjil.
Was 't maar waar!quote:Op donderdag 1 april 2021 21:51 schreef einzeinz het volgende:
Gadver, heeft Julie een vriend? Wat een naaistreek van Julie naar Michel toe!
Juist.quote:
quote:Op donderdag 1 april 2021 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Juist.Raus. Waggel maar gesellig naar opa en oma.
Ze gaat BB winnen, prepare. Met haar humor om te lachen, en haar verbluffende inzichten die soms zo fraai naar boven komen vanonder haar aandoenlijke vrolijke kin(derlijkheid).quote:Op donderdag 1 april 2021 22:04 schreef Oranos het volgende:
Jill moet weer ff leuk doen om zieltjes te winnen
Michel zei toch van 'je vriend moet mij niet als bedreiging zien'. Ik dacht van 'WTF! heb ik gemist'.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:53 schreef just me het volgende:
[..]
Of omgekeerd, dus van Michel naar Julie toe
Ben er bang voor iddquote:Op donderdag 1 april 2021 22:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze gaat BB winnen, prepare. Met haar humor om te lachen, en haar verbluffende inzichten die soms zo fraai naar boven komen vanonder haar aandoenlijke vrolijke kin(derlijkheid).![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |