Ach, nou ja. Donderdag is de finalequote:Op dinsdag 6 april 2021 22:35 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten! Shoot ik kan morgenavond niet kijken !
Kan ook niet anders met zo'n constante helium stem, verschrikkelijk!quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:26 schreef livelink het volgende:
Het is toch knap dat ik me binnen een half uur al weer ongelooflijk aan Naomi erger.
Vind ik ook knap, ik vind haar juist een heel leuk persoon. Beetje gek stemmetje, maar het heeft ook wel weer wat.quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:26 schreef livelink het volgende:
Het is toch knap dat ik me binnen een half uur al weer ongelooflijk aan Naomi erger.
Dit is wel helemaal waar, ze is eerder 8 dan ergens in de 20.quote:Op dinsdag 6 april 2021 23:15 schreef TheVulture het volgende:
En Jill blijft gewoon stikvervelend om naar te kijken. Hoe ze daar ook stiekem iets van die taart staat te snoepen, de rondjes niet wil rennen en daar feitelijk de groep mee naait met een nachtelijke polonaise, doodvermoeiend dat dat de winnares gaat zijn
Ze is óók 8 ja. Naast 20-plusser. Die kinderlijkheid heeft haar zo populair gemaakt. En die gehaaidheid, die berekening, die ze beslist óók heeft, wordt daardoor niet gezien als een negatieve, egocentrische eigenschap maar als een talent. En als onschuldig. Want het is vooral een schátje. Maar: wel een goochem schatje. Dat zich niet de kaas van het brood laat eten, puh!quote:Op woensdag 7 april 2021 10:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is wel helemaal waar, ze is eerder 8 dan ergens in de 20.
Eigenlijk een soort knuffeltokkie dus.quote:Op woensdag 7 april 2021 12:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze is óók 8 ja. Naast 20-plusser. Die kinderlijkheid heeft haar zo populair gemaakt. En die gehaaidheid, die berekening, die ze beslist óók heeft, wordt daardoor niet gezien als een negatieve, egocentrische eigenschap maar als een talent. En als onschuldig. Want het is vooral een schátje. Maar: wel een goochem schatje. Dat zich niet de kaas van het brood laat eten, puh!![]()
En als ze dan weer als een vrolijke kleuter door het huis waggelt met een vet Zaans accent en dito onderkin, dan smelten de hartjes.
Ik zou haar geen tokkie noemenquote:Op woensdag 7 april 2021 12:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Eigenlijk een soort knuffeltokkie dus.
Nee, want voor je het weet staat er ineens een oude BMW in je voortuin. Komen er wat matties van Sjill een 'babbeltje' met je maken. Wie d'r nou eigenlijk een tokkie is.quote:
quote:Op woensdag 7 april 2021 16:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, want voor je het weet staat er ineens een oude BMW in je voortuin. Komen er wat matties van Sjill een 'babbeltje' met je maken. Wie d'r nou eigenlijk een tokkie is.
Neh.
Eens met geen tokkie. Daarvoor is ze te beschaafd en neigt ze te weinig naar geweld en andere misdrijven.
Eens, nu heb ik een hele aflevering naar een reünie gekeken, wat ik eigenlijk nooit leuk vind.quote:Op dinsdag 6 april 2021 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap niet goed dat je in reclamespots aankondigt dat er op dinsdag een exit is waarbij je suggereert dat er in ieder geval iets van in de uitzending komt en om er dan totaal geen aandacht aan te besteden
Zolang dit betekent dat je toch jouw gedacht blijft zeggen 👍quote:Op woensdag 7 april 2021 18:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
En ik heb zelfs geen ban opgelopen, ondanks sommige groffe uitspraken. Maar die houd ik nu voor me zelf ;-)
Tot het ongetwijfeld saaie einde. Gaaaap.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:40 schreef just me het volgende:
Eigenlijk is het gewoon wachten tot het afgelopen is
Maar Matt speelt toch verder totaal geen rol meer? Ik weet niet wat er gezegd is, maar ik vermoed dat me dat weinig zou kunnen boeien.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:51 schreef freaky40 het volgende:
Wel apart dat ze het geroddel over Matt tussen Jill en Thomas niet hebben laten zien. Dat was nog wel een mooi stukje reuring.
Hij was daar toch te gast. Hij deed blijkbaar heel vreemd naar Jill en Thomas.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar Matt speelt toch verder totaal geen rol meer? Ik weet niet wat er gezegd is, maar ik vermoed dat me dat weinig zou kunnen boeien.
Tja, dan moeten ze maar geen oude bewoners terug laten komen. Stom gedoe.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij was daar toch te gast. Hij deed blijkbaar heel vreemd naar Jill en Thomas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |