quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Nare mensenquote:Op woensdag 31 maart 2021 20:11 schreef Bluedisplay het volgende:
Ik vind de twee homo's een beetje simpele zielen
Hun enige raakvlak is homo zijn en stappenquote:Op woensdag 31 maart 2021 20:11 schreef Bluedisplay het volgende:
Ik vind de twee homo's een beetje simpele zielen
quote:Op woensdag 31 maart 2021 20:14 schreef Poefbank het volgende:
Ik snap wel dat ze snel ruzie krijgen in een ‘heteroclub’
https://www.instagram.com/kaaavb/quote:
Zo te zien flink aantal fake/gekochte followersquote:Op donderdag 1 april 2021 09:16 schreef itchycoo het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/kaaavb/
Het is werkelijk alleen maar gesponsorde winacties, ordinaire reclame voor merken en clickbaitachtige meuk van het niveau "reageer als je ook wel eens naar de wc gaat". Hoezo willen 48k mensen dit volgen?
Daar is de haarstylistquote:Op donderdag 1 april 2021 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
Hij zoekt een type kapster. Lekker simpel.
Lenie gaat bertus niet leuk vinden. Ver onder haar niveau.quote:
Lekker simpel....quote:Op donderdag 1 april 2021 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Wacht ff hoor. Deze Rotterdammert blijft in Assen?
Ik klikte de verkeerde smilie. Kotsen op Assen hoeft nu ook weer niet.quote:
Ze zijn allebei lekker simpel. Past perfect.quote:
Daar staat een flinke gok op jaquote:Op donderdag 1 april 2021 19:39 schreef RipCity het volgende:
Lekker tegen z'n neus aankijken tijdens het netflix kijken
Niet alle FOK! smileys uit je hoofd kennenquote:Op donderdag 1 april 2021 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik klikte de verkeerde smilie. Kotsen op Assen hoeft nu ook weer niet.![]()
Gepensioneerde vrachtwagenchauffeurquote:
Jeps, ik zag het nu ookquote:Op donderdag 1 april 2021 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gepensioneerde vrachtwagenchauffeur
Cheese onion sour creamquote:Op donderdag 1 april 2021 19:41 schreef tja77 het volgende:
Haar kut zal ook wel naar kaas stinken dan.
Mobiel is klikken sneller. Nerdje.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:41 schreef Nine. het volgende:
[..]
Niet alle FOK! smileys uit je hoofd kennen
Jij vond janette ook leuk dus we kennen je lage standaard.quote:
Strap on?quote:Op donderdag 1 april 2021 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Glen is zo een jongen die in bed vraagt of hij een bepaalde positie aan mag nemen.
Janette heeft best een leuk koppie hoor.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jij vond janette ook leuk dus we kennen je lage standaard.
Nee je zit dagelijks teveel uren.quote:
Wat moet ik met mijn lul in de lockdown?quote:Op donderdag 1 april 2021 19:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
sooowquote:Op donderdag 1 april 2021 19:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet.quote:
Shots fired...quote:Op donderdag 1 april 2021 19:44 schreef RipCity het volgende:
Ik wilde het niet zeggen.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
Godverquote:
Jaquote:
Ik denk het niet. Ze zoekt wel net iets meer dan hij kan bieden.quote:
Ik ben dan ook niet tevreden over mijzelf als ik in de spiegel kijkquote:Op donderdag 1 april 2021 19:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Godver![]()
Ik dacht dat ik een veelvraat was qua vrouwen, maar jij wint het hier toch.
Be my guest
Zou ik ook doen.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:51 schreef NoCigar het volgende:
Bente en Glenn vertellen hun woonplaats niet. Valt me vaker op dat sommigen dat verzwijgen .
Doen ze goed.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:51 schreef NoCigar het volgende:
Bente en Glenn vertellen hun woonplaats niet. Valt me vaker op dat sommigen dat verzwijgen .
Pas op want je wordt afgemaaktquote:Op donderdag 1 april 2021 19:51 schreef Revanches het volgende:
Die Janette is toch helemaal niet zo lelijk?
Als je 40'er bent misschien. Kan me niet voorstellen dat iemand 20-35 hier op valt.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:51 schreef Revanches het volgende:
Nou inderdaad,quote:
Mwaa ik heb lelijker langs zien komen hoor.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:52 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als je 40'er bent misschien. Kan me niet voorstellen dat iemand 20-35 hier op valt.
misschien als je een simpele ziel uit Assen bent
Zo kan je alles wel rechtlullenquote:Op donderdag 1 april 2021 19:53 schreef Revanches het volgende:
[..]
Mwaa ik heb lelijker langs zien komen hoor.
Inderdaad. Jammer dat iemand haar praten heeft geleerdquote:Op donderdag 1 april 2021 19:51 schreef Revanches het volgende:
quote:Op donderdag 1 april 2021 19:52 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als je 40'er bent misschien. Kan me niet voorstellen dat iemand 20-35 hier op valt.
Het accent is idd wel wat too much.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:53 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Inderdaad. Jammer dat iemand haar praten heeft geleerd.
Ah, vlak voor sluitingstijd in de kroeg oppikken lekker is zequote:Op donderdag 1 april 2021 19:52 schreef Revanches het volgende:
[..]
Nou inderdaad,Vind het echt geen lelijke vrouw.
Nu is die simpleton uit Assen ook niet moeders mooistequote:Op donderdag 1 april 2021 19:52 schreef RipCity het volgende:
Snowflake generationquote:Op donderdag 1 april 2021 19:55 schreef Rickocum het volgende:
Godverdomme deze jonge generatie heeft echt een fucking oorlog nodig. Simpele zielen. Verwende paupers. Gr gr Boomericko
beter dan een broek in je scheurquote:Op donderdag 1 april 2021 19:56 schreef RipCity het volgende:
OHJA scheur in de broek.
Maar eet ze blauwe kaas? That's the question!
ze doet zo verwaand. Hele tijd een vervelend toontje gewoon.quote:
quote:Op donderdag 1 april 2021 19:58 schreef Poefbank het volgende:
Bertus. Ja, Bertus zou ik ook gewoon doen
quote:Op donderdag 1 april 2021 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker blauwe kaas eten en dan knuffelend sex net even voor het slapen gaan. The joy it brings.
Lenie is top.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |