SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Smakelijk eten en sterkte met Grolsch (of lijkt dat maar zo)...quote:
Dit.quote:
En ik wil weten welk park, zodat ik op mijn fiets kan springen en dit met eigen ogen kan waarnemen...quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wil bij deze wel een foto in je trainingspakkie bij een boom terwijl je de park checkt.
Schnap ik hoorquote:Op woensdag 31 maart 2021 19:21 schreef RockNijntje het volgende:
Ja ik ben echt gelukkig met dit apparaat. Tien euro bij de Action en niet echt BBQ'en te noemen, maar goed genoeg voor deze balkonbewoner.
quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:22 schreef G-Pier het volgende:
Vandaag in ‘boarden met G-Pier’: druk bezig zijn met de gatevoorbereidingen en de crew de aviobrug in laten om daarna de crew weer voor mijn neus te hebben. In alle haast ben ik vergeten om te kijken of er een vliegtuig stond. Stond er niet.
Oeps?
Vandaag in ‘boarden met G-Pier’: druk bezig zijn met de gatevoorbereidingen en de crew de aviobrug in laten om daarna de crew weer voor mijn neus te hebben. In alle haast ben ik vergeten om te kijken of er een vliegtuig stond. Stond er niet.
Oeps?
Even goede plek zoeken.quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wil bij deze wel een foto in je trainingspakkie bij een boom terwijl je de park checkt.
Bij de Boslaan natuurlijk.quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En ik wil weten welk park, zodat ik op mijn fiets kan springen en dit met eigen ogen kan waarnemen...
Oeps?
Heb net nog nieuwe besteldquote:Op woensdag 31 maart 2021 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm, het koelt nu ineens hard af. Het kortebroekenseizoen zit er weer op voorlopig helaas
Morgen maar 13 graden zei Google Assistent.quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm, het koelt nu ineens hard af. Het kortebroekenseizoen zit er weer op voorlopig helaas
En begin volgende week weer kans op sneeuwquote:Op woensdag 31 maart 2021 20:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Morgen maar 13 graden zei Google Assistent.
Ga maar met je levensvragen vechten.quote:
buienradar geeft mij voor morgen nog 14, daarna 2 weken lang niets meer boven de 12quote:Op woensdag 31 maart 2021 20:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat wordt weer even afkicken hoorquote:Op woensdag 31 maart 2021 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
buienradar geeft mij voor morgen nog 14, daarna 2 weken lang niets meer boven de 12
Nee joh, dat kan niet, op mijn verjaardag is het altijd mooi weerquote:Op woensdag 31 maart 2021 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
buienradar geeft mij voor morgen nog 14, daarna 2 weken lang niets meer boven de 12
Mucksterquote:Op woensdag 31 maart 2021 20:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat wordt weer even afkicken hoor![]()
Gisteren en vandaag zonder jas oo de fiets
Smaakt ie door de vorm anders?quote:Op woensdag 31 maart 2021 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Gevulde koek in de vorm van een paashaas
Ik vind ook dat we inmiddels dringend recht hebben op mooi weerquote:Op woensdag 31 maart 2021 20:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee joh, dat kan niet, op mijn verjaardag is het altijd mooi weer.
Heb ik ookquote:Op woensdag 31 maart 2021 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Iedereen toch wel?quote:
Mijn leven is mijn lief; zolang die er is geloof ik het allemaal wel ahahahaquote:
Google assistent moet zich met zn eigen zaken bemoeienquote:Op woensdag 31 maart 2021 20:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Had jou toch wel wat filosofischer geschat hoorquote:Op woensdag 31 maart 2021 20:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mijn leven is mijn lief; zolang die er is geloof ik het allemaal wel ahahaha
nu even nietquote:Op woensdag 31 maart 2021 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had jou toch wel wat filosofischer geschat hoor
quote:Op woensdag 31 maart 2021 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Op de helft van 50 toch??quote:Op woensdag 31 maart 2021 20:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee joh, dat kan niet, op mijn verjaardag is het altijd mooi weer.
quote:Op woensdag 31 maart 2021 20:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar moet een hertenbiefstuk in
Wat is er gebeurd?? Andere functie of ben je weg bij de bank ??quote:Op woensdag 31 maart 2021 20:41 schreef bitterbal het volgende:
Wat een genot nu ik die klachten niet meer heb
nee heb nu een collega die alleen maar de klachten doetquote:Op woensdag 31 maart 2021 20:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd?? Andere functie of ben je weg bij de bank ??
Fijnquote:Op woensdag 31 maart 2021 20:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heb nu een collega die alleen maar de klachten doet![]()
Ben je ontslagen?quote:Op woensdag 31 maart 2021 20:41 schreef bitterbal het volgende:
telefoon, mail ( als het geen klachten zijnquote:Op woensdag 31 maart 2021 20:49 schreef liesje1979 het volgende:
Oh never mind. Wel relaxed maar wat doe jij dan nu nog?
En wanneer komt het gesprek van "Ja we hebben er iemand bij moeten zetten omdat je het werk niet aankon"?quote:Op woensdag 31 maart 2021 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee er is nu een collega er bij met de taak de klachten te doen
Nou ja, alles beter dan de klachten denk ikquote:Op woensdag 31 maart 2021 20:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
telefoon, mail ( als het geen klachten zijn) en het invoeren van de verkochte banken in het bestel systeem en moet ook meer administratie gaan doen maar dat is mij nog niet geleerd
quote:Op woensdag 31 maart 2021 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wanneer komt het gesprek van "Ja we hebben er iemand bij moeten zetten omdat je het werk niet aankon"?![]()
ja het scheelt echt zoveel. Nu schreeuwen ze tegen die collegaquote:Op woensdag 31 maart 2021 20:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ja, alles beter dan de klachten denk ik
Iets aan de oorzaak van de klachten doen is teveel gevraagd?quote:Op woensdag 31 maart 2021 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Denk het niet. In alle winkels is er nu iemand met deze functie. Weet niet waarom maar misschien kregen ze toch het besef dat er wel erg veel klachten binnen kwamen
Hmm ja ze zien het zo; als ze heel veel banken verkopen zijn er ook heel veel klachten. Het ligt ook aan de klant meestal en men had kunnen weten dat het kwalitatief niet zulke goede banken zijn etc.quote:Op woensdag 31 maart 2021 20:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Iets aan de oorzaak van de klachten doen is teveel gevraagd?
Ik zou er niet van staan te kijken als je dat verwijt op enig moment gaat krijgenquote:Op woensdag 31 maart 2021 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Denk het niet. In alle winkels is er nu iemand met deze functie. Weet niet waarom maar misschien kregen ze toch het besef dat er wel erg veel klachten binnen kwamen
nee eigenlijk met niets zou je daar raar moeten staan kijkenquote:Op woensdag 31 maart 2021 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou er niet van staan te kijken als je dat verwijt op enig moment gaat krijgen
Ik ken jou niet.quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb al een uur een reep chocolade dicht voor me liggen. Wat is er mis met me.
Ja maar nu hebben wij niks meer om van te genietenquote:Op woensdag 31 maart 2021 20:41 schreef bitterbal het volgende:
Heb al week bijna een zak paaseitjes dicht in de kast liggen.quote:
nee zal stukken minder worden :pquote:Op woensdag 31 maart 2021 21:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar nu hebben wij niks meer om van te genieten
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op woensdag 31 maart 2021 20:56 schreef bitterbal het volgende:
Geloof dat ze nu pas gaan bij houden bij welke leverancier de meeste klachten zijn maar het heeft geen prioriteit. De bank verkopen wel
'We zijn zo blij met jou ballie, hier heb je een fikse salarisverhoging en een bonus en je krijgt nog 3 weken extra aan vrije dagen en voor je nieuwe huis mag je een bank uitzoeken op kosten van de zaak'quote:Op woensdag 31 maart 2021 20:59 schreef bitterbal het volgende:
nee eigenlijk met niets zou je daar raar moeten staan kijken
Zelfs ik ben niet zo ergquote:Op woensdag 31 maart 2021 21:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb al week bijna een zak paaseitjes dicht in de kast liggen.
Laat je nakijken, ik maak me zorgenquote:Op woensdag 31 maart 2021 21:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb al week bijna een zak paaseitjes dicht in de kast liggen.
Wel bijzonder dat ze daar net nu achter komen nu jij daar bent gaan werkenquote:Op woensdag 31 maart 2021 20:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee eigenlijk met niets zou je daar raar moeten staan kijkenMaar het heeft niet zozeer met de werkdruk te maken maar dat ze denken dat het beter is als er per winkel 1 persoon is die een aanspreekpunt is op dit gebied en het ook afhandelt. En dan hebben we nog es een klantenservice apart nog.
maar goed ik ben er blij meeHet maakt echt verschrikkelijk groot verschil met hoe je je tijd daar doorbrengt :p
ssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op woensdag 31 maart 2021 21:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
oke ja dan sta ik wel raar te kijkenquote:Op woensdag 31 maart 2021 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'We zijn zo blij met jou ballie, hier heb je een fikse salarisverhoging en een bonus en je krijgt nog 3 weken extra aan vrije dagen en voor je nieuwe huis mag je een bank uitzoeken op kosten van de zaak'
quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat ze daar net nu achter komen nu jij daar bent gaan werken
Hoe kan dat nou. In de Randstad is ALLES een goeie verbinding.quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:08 schreef bitterbal het volgende:
zit te kijken hoe ik morgen het beste bij huis in rotterdam kan komen maar met ov is gewoon ehct slechte verbinding
Dat wist je toch al voordat je het kocht?quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:08 schreef bitterbal het volgende:
zit te kijken hoe ik morgen het beste bij huis in rotterdam kan komen maar met ov is gewoon ehct slechte verbinding
Nou heb het een klein uithoekje gevonden waar ik sowieso nog een kwartier moet lopenquote:Op woensdag 31 maart 2021 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou. In de Randstad is ALLES een goeie verbinding.
ja tuurlijkquote:Op woensdag 31 maart 2021 21:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat wist je toch al voordat je het kocht?
ligt je whatsapp er uit?quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'We zijn zo blij met jou ballie, hier heb je een fikse salarisverhoging en een bonus en je krijgt nog 3 weken extra aan vrije dagen en voor je nieuwe huis mag je een bank uitzoeken op kosten van de zaak'
Waarom zou je daar een fiets neerzetten.quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:10 schreef bitterbal het volgende:
Dacht ook aan een fiets voor in de maastunnel
Oh dat is wel vervelend zegquote:Op woensdag 31 maart 2021 21:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou heb het een klein uithoekje gevonden waar ik sowieso nog een kwartier moet lopen![]()
Ze geven bv ook de optie aan de andere van de maas uit te stappen en dan maastunnel te lopen
Nee? Dacht dat je me gewoon negeerdequote:
quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom zou je daar een fiets neerzetten.
Dat wel ja. Maar ja jij gaat toch met de skoetah dus dan telt het weer wat minder allemaalquote:
Weet ik tochquote:
Ik moet nog een paar stapjes om voor deze maand een daggemiddelde van 23.000 te hebbenquote:
Ja straks als ik er woon wel ja. Denk met scooter naar station of metro omdan naar werk te gaanquote:Op woensdag 31 maart 2021 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar ja jij gaat toch met de skoetah dus dan telt het weer wat minder allemaal
uitsloverquote:Op woensdag 31 maart 2021 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet nog een paar stapjes om voor deze maand een daggemiddelde van 23.000 te hebben
overdrijviequote:Op woensdag 31 maart 2021 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet nog een paar stapjes om voor deze maand een daggemiddelde van 23.000 te hebben
Hoe vroeg vertrek je morgen om zeker niet te laat te zijn?quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja straks als ik er woon wel ja. Denk met scooter naar station of metro omdan naar werk te gaan
kwart voor 8 :pquote:Op woensdag 31 maart 2021 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe vroeg vertrek je morgen om zeker niet te laat te zijn?
Ja beetje wel hequote:
Met wappies of jongeren?quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zag dat Museumplein vanavond de feestlocatie was.
Kom je daar zeggen ze: "1 april" je had gisteren wel moeten komenquote:Op woensdag 31 maart 2021 21:18 schreef bitterbal het volgende:
Maar goed moet dan ook weer snel terug naar den haag om naar die notaris tegaan
Sleutelgenot.quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:18 schreef bitterbal het volgende:
Maar goed moet dan ook weer snel terug naar den haag om naar die notaris tegaan
ik denk dat ik het niet eens ga reddenquote:Op woensdag 31 maart 2021 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kom je daar zeggen ze: "1 april" je had gisteren wel moeten komen
quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:23 schreef IJsdraakje het volgende:
En je hebt ook echt geen fuck aan DHL.Komen ze van "jaaa, we bezorgen je pakketje tussen tijd x en y op woensdagavond, maar je kan de datum aanpassen". Vanavond was ik op pad en Joop bezig, dus naar donderdag geschoven.
Een keer raden wat er door de brievenbus geschoven werd vanavond.
Morgen de grote dagquote:Op woensdag 31 maart 2021 21:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk dat ik het niet eens ga redden
quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen de grote dagBallie wordt Rotterdammert.
En volgens de T&T zijn ze 'm kwijt geloof ik.quote:
Dit vat mijn beeld van de randstad wel samen, eigenlijk.quote:
Een gerrie van de dhl-bezorgert?quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:23 schreef IJsdraakje het volgende:
En je hebt ook echt geen fuck aan DHL.Komen ze van "jaaa, we bezorgen je pakketje tussen tijd x en y op woensdagavond, maar je kan de datum aanpassen". Vanavond was ik op pad en Joop bezig, dus naar donderdag geschoven.
Een keer raden wat er door de brievenbus geschoven werd vanavond.
Wordt wel uitspraak oefenen, anders is 't niet echt.quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanaf dan ben je nergens meer voor, maar overal TEGEN!
Oh ja ik kan ook wel even een reservebandje voor de Mifit bestellen. Stel je voor dat hij kapot gaat en ik en dag zonder moetquote:Op woensdag 31 maart 2021 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En volgens de T&T zijn ze 'm kwijt geloof ik.
Naja. Ik heb mijn nieuwe Fitbitbandjes.
Komt ze wel een heel stuk dichterbij wonenquote:Op woensdag 31 maart 2021 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen de grote dagBallie wordt Rotterdammert.
Oh ja, dit is het gerrietopic.quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanaf dan ben je nergens meer voor, maar overal TEGEN!
vrijwel geen verschil met hierquote:
dat kloptquote:Op woensdag 31 maart 2021 21:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit vat mijn beeld van de randstad wel samen, eigenlijk.
quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt ze wel een heel stuk dichterbij wonen![]()
M'n vorige bandje was inderdaad stervende, dus maar even nieuwe met vlotte levering gezocht.quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja ik kan ook wel even een reservebandje voor de Mifit bestellen. Stel je voor dat hij kapot gaat en ik en dag zonder moet
Jij kent je klassiekersquote:
Gewoon overal een natte t achterplakkenquote:Op woensdag 31 maart 2021 21:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wordt wel uitspraak oefenen, anders is 't niet echt.
Oh daar zal ik ook eens naar kijken danquote:Op woensdag 31 maart 2021 21:31 schreef IJsdraakje het volgende:
En meteen het ding weer even grondig gepoetst, wat een zooi komt er tussen bandje en klokje joh.
ik gebruikt dit om int te burgerenquote:
Ja, ik ga van die bewegingsmelders ophangen. Snacktrackers.quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt ze wel een heel stuk dichterbij wonen![]()
Van "natte t" liepen de rillingen over mijn rug.quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon overal een natte t achterplakken
quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ga van die bewegingsmelders ophangen. Snacktrackers.
Ja jij bent de uitkijkpost om alarm te slaan, dan kan ik de Moerdijkbrug nog op tijd open gooienquote:Op woensdag 31 maart 2021 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ga van die bewegingsmelders ophangen. Snacktrackers.
Ik wil niet weten hoe erg het zou zijn als ik 'm tijdens het douchen om zou houden.quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh daar zal ik ook eens naar kijken dan
al denk ik dat leiden wel een beetje buiten dat asociale valtquote:Op woensdag 31 maart 2021 21:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van "natte t" liepen de rillingen over mijn rug.
kom met waterbusquote:Op woensdag 31 maart 2021 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij bent de uitkijkpost om alarm te slaan, dan kan ik de Moerdijkbrug nog op tijd open gooien
Alsof er wat in te burgeren valt in de randstadquote:Op woensdag 31 maart 2021 21:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik gebruikt dit om int te burgeren
Mwah, die vind je in alle grotere steden wel hoor, hier zijn ook een paar van die wijken.quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
al denk ik dat leiden wel een beetje buiten dat asociale valt
maar mijn collega's zeggen ook ja je gaat echt verschil merken tussen hagenezen en rotterdam. Ik denk het niet zo
ja hier in den haag ken ik de sjieke wijken wel. Rotterdam nog niet.quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, die vind je in alle grotere steden wel hoor, hier zijn ook een paar van die wijken.
Ho ho, als doorrookte Jannie me 'schat' noemt, geloof ik d'r hoor.quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsof er wat in te burgeren valt in de randstad![]()
Iedereen heeft schijt aan elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van "natte t" liepen de rillingen over mijn rug.
quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:37 schreef Modus het volgende:
Goeie lamp voor ballie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:37 schreef Modus het volgende:
Goeie lamp voor ballie.Godsamme hoe verzinnen ze het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Als ik een bal zie, steek ik een rode vuurpijl af.quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij bent de uitkijkpost om alarm te slaan, dan kan ik de Moerdijkbrug nog op tijd open gooien
kom natuurlijk in vermommingquote:Op woensdag 31 maart 2021 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik een bal zie, steek ik een rode vuurpijl af.
Hillegersberg en Kralingen.quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hier in den haag ken ik de sjieke wijken wel. Rotterdam nog niet.
Wat, die drol?quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:38 schreef bitterbal het volgende:
Dat is leuk als je in een vila woont waar je fucking veel ruimte hebt
quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zodra je van het lokspek hapt, gaat er een balarm af.
Hij schudt gewoon met een zakje spek en dan heeft die je zo gevondenquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij schudt gewoon met een zakje spek en dan heeft die je zo gevonden
Ja ik wil mijn hoofd niet kwijtquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed. Oogdruppeltijd.
Het is maar goed dat er veel meer in dat flesje zit dan ik gebruiken ga, want de eerste is er standaard naast.
Dat hád ik wel sterk.quote:
100% succesquote:Op woensdag 31 maart 2021 21:43 schreef IJsdraakje het volgende:
In één keer raak.![]()
Voor oogdruppels tegen mijn rooie oog vind ik de bijwerking "rode ogen" wel intrigerend.
Ik heb nog snackruimte.quote:
Tijd voor een beter inkoopbeleid dus.quote:
Hoe kun je nou geen snacks hebbenquote:
Drakinnetjequote:
Dat is ontbijt.quote:
Voor de wc pot jaquote:
Hoezo dat nou weerquote:
Avant-garde hoor. Wij zitten nog in golf 2,5.quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:57 schreef crv het volgende:
Regeltjes zijn weer aangescherpt hier.....
Denk dat we binnenkort de signalen van een 4e golf gaan krijgen
Omdat ik het niet lekker vindtquote:
TDI?quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Avant-garde hoor. Wij zitten nog in golf 2,5.
Kwark kan gewoon lekker zijn hoor, zeker vollequote:
Welk deel begreep je niet uit:quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kwark kan gewoon lekker zijn hoor, zeker volle
quote:
Dat is twee keer ontbijtquote:Op woensdag 31 maart 2021 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had net yoghurt en cocopops, hoezo zou kwark niet kunnen.
Toute la phrasequote:
Maar ik ontbijt niet.quote:
rookgenotquote:Op woensdag 31 maart 2021 23:02 schreef CherryLips het volgende:
Wat fijn, achterdeur open en de onderbuurvrouw zit te roken op het balkonIk ruik het in elke kamer.
Nah, nonsens.quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
* datismijnmening mompelt iets over belangrijkste maaltijd van de dag
Heb de laatste 2 dagen weer zon trek in een sigaretquote:Op woensdag 31 maart 2021 23:02 schreef CherryLips het volgende:
Wat fijn, achterdeur open en de onderbuurvrouw zit te roken op het balkonIk ruik het in elke kamer.
Lief sterk meisje, vandaag de sleutel tot een nieuw begin in je Duitse mummyknuistjes, gooi die eindeloze benen de lucht in en dans straks fier en blijmoedig de gebakken bacon tango, geniet ervan.quote:Op donderdag 1 april 2021 06:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb de laatste 2 dagen weer zon trek in een sigaret
quote:Op donderdag 1 april 2021 07:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lief sterk meisje, vandaag de sleutel tot een nieuw begin in je Duitse mummyknuistjes, gooi die eindeloze benen de lucht in en dans straks fier en blijmoedig de gebakken bacon tango, geniet ervan.
Zongebruind en wel, schuift kopje koffie richting bal om het wachten te doden.quote:Op donderdag 1 april 2021 07:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Terug van je ' vakantie'![]()
Dankje,ik zit er klaar voor
[ afbeelding ]
Ja heb nu weer de tabletjes dus gepruttel is stuk minderquote:Op donderdag 1 april 2021 07:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zongebruind en wel, schuift kopje koffie richting bal om het wachten te doden.
Is het pruttelen op orde?
Dan kun je veilig dat getinte bipsje op de comfortabele notarisstoel neervlijden.quote:Op donderdag 1 april 2021 07:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb nu weer de tabletjes dus gepruttel is stuk minder
quote:Op donderdag 1 april 2021 07:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan kun je veilig dat getinte bipsje op de comfortabele notarisstoel neervlijden.
Voor het onvrijwillig inhaleren van uw uitlaatgassen zijn wij genoodzaakt u 800 euro meer in rekening brengen.quote:Op donderdag 1 april 2021 07:11 schreef bitterbal het volgende:
Hallo, ik bel bal![]()
*gaat u zitten*
Prffrrrttt
Das een flink bedrag. Ik zal mijn best doenquote:Op donderdag 1 april 2021 07:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor het onvrijwillig inhaleren van uw uitlaatgassen zijn wij genoodzaakt u 800 euro meer in rekening brengen.
Please do, create some subtle silent farts in their general direction.quote:Op donderdag 1 april 2021 07:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das een flink bedrag. Ik zal mijn best doen
Daar is hij weerquote:Op donderdag 1 april 2021 07:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Please do, create some subtle silent farts in their general direction.
quote:Op donderdag 1 april 2021 06:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb de laatste 2 dagen weer zon trek in een sigaret
quote:Op donderdag 1 april 2021 07:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das een flink bedrag. Ik zal mijn best doen
Buda, vriend, goedemorgenquote:
Je zag af en toe een tumbleweed voorbij rollen en gisteren lag iedereen kwiwitijd op bed.quote:Op donderdag 1 april 2021 07:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Buda, vriend, goedemorgen![]()
Hier nog gekke, leuke, lieve, mooie, glinsterende dingen gebeurt of is Foqueville wel erg saai en slaperig als ik een paar dagen op reis ben
Allemaal zonder eten na afloop van Sesamstraat te bedde.quote:Op donderdag 1 april 2021 07:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je zag af en toe een tumbleweed voorbij rollen en gisteren lag iedereen kwiwitijd op bed.
Mja soms kunnen ze wel stinkenquote:Op donderdag 1 april 2021 07:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mja soms kunnen ze wel stinkenquote:Op donderdag 1 april 2021 07:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keek net in de app. 8 maanden en 29 dagenquote:
Is dat vervolg van gisteren?quote:Op donderdag 1 april 2021 07:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Straks het debat rond verkennersgate. Daar ga ik lekker naar luisteren. Topamusement
Volhoudenquote:Op donderdag 1 april 2021 07:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja soms kunnen ze wel stinken
[..]
Keek net in de app. 8 maanden en 29 dagen
quote:Op donderdag 1 april 2021 07:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is dat vervolg van gisteren?
Whodunit:p
Geheel ontkleed?quote:Op donderdag 1 april 2021 07:30 schreef UitStraling het volgende:
Nieuwe nachtelijke bedrijfspolicy ingeladen zie ik, nu zit ik met een achtergrondje van een blije jonge Miauw op mijn laptop, wtf
Hopelijk helpen de pilletjes blijvend voordat je je eigen Badr op het witte paard tegenkomt en hij denkt, ok dit is best gezellig en relaxed, eens kijken of ze van onderen ook zo lief is.quote:Op donderdag 1 april 2021 07:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja soms kunnen ze wel stinken
[..]
Keek net in de app. 8 maanden en 29 dagen
quote:Op donderdag 1 april 2021 07:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hopelijk helpen de pilletjes blijvend voordat je je eigen Badr op het witte paard tegenkomt en hij denkt, ok dit is best gezellig en relaxed, eens kijken of ze van onderen ook zo lief is.
Ook niet als het een zwarte olifant is?quote:Op donderdag 1 april 2021 07:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh allenHeeey US
Weer 4:03 langer zonlicht dan gisteren. En het is prima wandelweer dus ik ga gauw voordat het kouder wordt.
In North Caolina is het verboden om de katoenvelden met een olifant te ploegen.
Ik zal het eens vragenquote:Op donderdag 1 april 2021 07:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ook niet als het een zwarte olifant is?
Heeeyyyy Flesje, dan houd ik mijn 170 blije fanten maar weg uit die staat.quote:Op donderdag 1 april 2021 07:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh allenHeeey US
Weer 4:03 langer zonlicht dan gisteren. En het is prima wandelweer dus ik ga gauw voordat het kouder wordt.
In North Caolina is het verboden om de katoenvelden met een olifant te ploegen.
Ja heeft niet zo veel zin daar. Hoeveel katoenvelden heb je?quote:Op donderdag 1 april 2021 07:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeyyyy Flesje, dan houd ik mijn 170 blije fanten maar weg uit die staat.
Zero.quote:Op donderdag 1 april 2021 08:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja heeft niet zo veel zin daar. Hoeveel katoenvelden heb je?
Mag eerder ook? Ik vind ze best geinige liedjes maken.quote:Op donderdag 1 april 2021 07:49 schreef UitStraling het volgende:
Deze mag opgezet worden als ik voor eeuwig op vakantie ga.
Ik had 'm eigenlijk duurder verwacht.quote:Op donderdag 1 april 2021 08:07 schreef mschol het volgende:
https://www.lego.com/nl-n(...)_HP-EX-CE-DTGCIVEIPX
willikhebbuh
Zeker wel, ik ben ook "fan", ik wentel me er warmpjes in.quote:Op donderdag 1 april 2021 08:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mag eerder ook? Ik vind ze best geinige liedjes maken.
Uniform al aan?quote:
Oh ja, je krijgt zo sleutelsquote:Op donderdag 1 april 2021 08:29 schreef bitterbal het volgende:
Het voelt alsof je op Vakantie bent hier aan het water
quote:Op donderdag 1 april 2021 08:29 schreef bitterbal het volgende:
Lekkerquote:Op donderdag 1 april 2021 08:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ben half uurtje te vroeg. Dus zit hier nu in de zon.
Dan zal het met de impact van dat verbod wel meevallen.quote:
Beetje van die zenuwachtige Thaise kutmuziek erbijquote:Op donderdag 1 april 2021 08:29 schreef bitterbal het volgende:
Wat gemeenquote:Op donderdag 1 april 2021 08:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker![]()
![]()
Nog even en ik kom boven je wonen. Lekker stampen de hele dag.
K gooi je de Maas inquote:Op donderdag 1 april 2021 08:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker![]()
![]()
Nog even en ik kom boven je wonen. Lekker stampen de hele dag.
Dit wil ik zien.quote:
Oh vetquote:Op donderdag 1 april 2021 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij![]()
https://www.scientias.nl/(...)ngen-giftig-te-zijn/
Omgedraaid met broek op de enkels, ButtGuessr.quote:Op donderdag 1 april 2021 08:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staat straks de hele KSC als welkomscomité
Soort van naked attraction maar dan erbij raden wie-wie is.quote:Op donderdag 1 april 2021 09:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omgedraaid met broek op de enkels, ButtGuessr.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo hard stampen die toch niet.quote:
koffie? en welkom terugquote:Op donderdag 1 april 2021 09:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omgedraaid met broek op de enkels, ButtGuessr.
Graag, in zeemleren lila bikini aub.quote:Op donderdag 1 april 2021 09:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
koffie? en welkom terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |