quote:
Ik ben er 90% zeker van dat ze hiermee load tests op de fairing gaan doen. Die gele stippen zijn tenslotte om metingen te doen qua vervorming.quote:Op zondag 11 april 2021 11:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien zijn ze verstandig geworden en gaan ze ook parachutes gebruiken bij de landing
quote:
Sow! Die is grootquote:
Kijk, das nou nog eens een tof bijbaantjequote:Op dinsdag 13 april 2021 07:19 schreef raptorix het volgende:
Ik heb ooit aan de Ariane startraket meegewerkt tijdens een vakantiebaantje
Die dingen donderden trouwens toen nog harder uit de lucht dan Elons vuurpijlen.
Cybertruck SpaceX Super Heavy editionquote:Op dinsdag 13 april 2021 20:07 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik zag dat ze de 1e booster al weer aan het recyclen zijnDing is net een paar weken gestacked
Ik mocht de CNC freesmachines schoonmaken, maar ik was op mijn 13e al programmeur, dus ik met mijn brutale mond naar de research afdeling gelopen om een theorie te poneren hoe je weter kunt printen, het leuke is dat ik er 25 jaar laater achter kwam via een wiskundige dat mijn theorie helemaal niet zo gek wasquote:Op dinsdag 13 april 2021 20:22 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Kijk, das nou nog eens een tof bijbaantje![]()
quote:Op woensdag 14 april 2021 11:59 schreef Tourniquet het volgende:
Is er eigenlijk ooit uitsluitsel gegeven hoe het nu echt met Zeus is afgelopen nadat hij SN11 op z'n huisje kreeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |