Ik gebruik Mailwasher..aardige blacklist met wildcards, rulez en auto-bounce, maar ik krijg nog steeds veel spam...voornamelijk hotmail en omdat ik hotmail niet compleet wil blacklisten, zoek ik een alternatief...iemand een idee?
quote:Ik gebruik in Combinatie met mijn Outlook Cloudmark, daar kan je adressen blokken en white lists (mensen die je wel mogen contacten) geven.
Op zondag 26 januari 2003 17:29 schreef Kreator het volgende:
Ik krijg er zo'n 25 per dag...more or less..Ik gebruik Mailwasher..aardige blacklist met wildcards, rulez en auto-bounce, maar ik krijg nog steeds veel spam...voornamelijk hotmail en omdat ik hotmail niet compleet wil blacklisten, zoek ik een alternatief...iemand een idee?
quote:Papier, pen, envelope en postzegel
...
voornamelijk hotmail en omdat ik hotmail niet compleet wil blacklisten, zoek ik een alternatief...iemand een idee?
quote:Ander adres nemen en daar nog voorzichtiger mee omgaan dan met deze? Geen adres op webpage zetten.
Ik krijg er zo'n 25 per dag...more or less..Ik gebruik Mailwasher..aardige blacklist met wildcards, rulez en auto-bounce, maar ik krijg nog steeds veel spam...voornamelijk hotmail en omdat ik hotmail niet compleet wil blacklisten, zoek ik een alternatief...iemand een idee?
En castereren van spammers lijkt me inderdaad ook wel een goede, ja.
quote:MailWasher installeren. Dan krijg je die zooi niet meer binnen. O... w8, dat deed je al ...
quote:lezen!
Op zondag 26 januari 2003 17:45 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
MailWasher installeren. Dan krijg je die zooi niet meer binnen. O... w8, dat deed je al ...
quote:Heb ik jou wat gevraagd?
Op zondag 26 januari 2003 17:47 schreef markjacoo het volgende:[..]
lezen!
sinds ik lycos heb, ontvang ik nooit meer spam
quote:als ik op alle penis-spam zou hebben gereageerd, had ik nu er nu een van 283431254 km lengte...
Op zondag 26 januari 2003 18:12 schreef Black-Death het volgende:
Enlarge your penis with 15 inches!sinds ik lycos heb, ontvang ik nooit meer spam
spam sucks en is niks aan te doen behalve de (DEL) knop gebruiken
quote:
Op zondag 26 januari 2003 17:50 schreef Slarioux het volgende:
Spamassassin.
En al die huisvrouwen die zich aanbieden voor een avondje buitenechtelijke sex.....
Maar het ergste is dat ik de zooi ook al op mijn @home account krijg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |