Prop volle zaal. Nouja, niet echt helemaal cool, maar is te doen ALS JE MET NORMALE MENSEN IN DE ZAAL ZIT! !
Oehhhhh, ik heb me de tering zitten ergeren aan:
* dat gore wijf wat naast me zat die de hele film door popcorn met haar mond open heeft gegeten! (als er iets is waar ik misselijk van word is het smakkende mensen)
*Aan de andere kant zat een vent kunstjes te doen met een hand vol M&M's in z'n bakkes.
*Meneer achter me waar 2 keer zijn mobiele telefoon af ging met het beltoontje van Nightrider
*Heel erg veel mensen die zitten te lullen over van alles en nog wat
*En als laatste, maar niet minder erg, dat ik in de rij stond om wat lekkers te kopen, een kwartier heb staan wachten, en toen was ik nog niet aan de beurt, maar moest ik snel de zaal in omdat de film begon! En er waren maar 5 mensen voor me!
zo dat lucht op...
[Dit bericht is gewijzigd door MSXUser op 26-01-2003 17:26]
Ik moet heus ook wel eens hoesten maar dan hoeft de hele zaal toch niet mee te genieten.
Nummer 1 bij mij is trouwens als iemand in je buurt de hele tijd tegen iemand anders zegt wat ie denkt wat er nu gaat gebeuren... Boeie gast! Hou je kop!
quote:Ik heb precies hetzelfde. Hoestende mensen in het openbaar zijn verschrikkelijk. Ik krijg het ook altijd helemaal benauwd als er iemand in een propvolle metro ongegeneerd loopt te hoesten.
Op zondag 26 januari 2003 17:26 schreef Toot het volgende:
Ik haat hoestende mensen.Ik moet heus ook wel eens hoesten maar dan hoeft de hele zaal toch niet mee te genieten.
ik kreeg een keurige mail terug en als ik die inleverde kreeg ik 2 vrijkaartjes om t goed te maken
het neefje van mijn vriendin was vergeten z'n mobiel uit te zetten, en natuurlijk ging dat ding af - is natuurlijk errug kut, maar nix aan te doen, meteen uitzetten - kon ie 'm niet vinden, dus dat ding maar af gaan en af gaan, en wij schaamden ons rot.
Had ie 'm eindelijk te pakken - zegt ie keihard: "Hallo?!", dat was toch wel het moment om door de grond heen te zakken...
Gewoon "ergens" vandaan halen....
quote:
Op zondag 26 januari 2003 17:44 schreef Martinezzz het volgende:
Heb net even een klacht gestuurd, weet niet of ze er wat mee kunnen, maar had gewoon zin om het van me af te schrijven...
De enige avond dat ik vaak écht fijn in een bioscoop zit, is bij de Sneak Preview. Om de simpele reden dat iedereen ook echt voor de film komt. (bij ons in breda dan.) Nooit problemen gehad eigenlijk dan...
quote:Ja, die Sneak Preview wil ik binnekort ook eens gaan proberen. Daar heb ik veel positieve dingen over gehoord!
Op zondag 26 januari 2003 17:47 schreef Reintje het volgende:[..]
![]()
Altijd een klacht sturen. Als niemand klaagt kunnen ze er niets mee.De enige avond dat ik vaak écht fijn in een bioscoop zit, is bij de Sneak Preview. Om de simpele reden dat iedereen ook echt voor de film komt. (bij ons in breda dan.) Nooit problemen gehad eigenlijk dan...
Ik ben NET terug van The Ring,.. en wederom zoals elke keer bij iedere film gebeurt er dit:
-Pakweg 15 tot 20 mob. telefoons die afgaan(mensen staan dan ook op en lopen naar een stil plekje van de zaal
-Mensen die de hele tijd lullen,..maar dan ook de hele tijd... niet 1, iet 2, maar het 5-dubbele
-Na een schrikeffect gillen en dan dat ze een minuut gaan klappen omdat ze het prachtig vonden
En het ergste van alles:
BABY'S!!!
Hier nemen ze baby's mee in de bios, vandaag een stuk of 3 en die gaan natuurlijk......huilen....
(Ik woon in Azie,..in NL is dit alles niet echt mogenlijk)
quote:
Op zondag 26 januari 2003 17:55 schreef Indira het volgende:
...En het ergste van alles:
BABY'S!!!Hier nemen ze baby's mee in de bios, vandaag een stuk of 3 en die gaan natuurlijk......huilen....
(Ik woon in Azie,..in NL is dit alles niet echt mogenlijk)
Ok, maar ik heb geen huilende baby's onder de voorstelling
quote:Hier (indiia) is het bioscoopkaartje duurder dan al het eten.
Op zondag 26 januari 2003 18:00 schreef Martinezzz het volgende:[..]
Ok , maar in Azië heb je, nouja... ik Singapore dan, wel een goedkoop kaartje en heel goedkoop frisdrank en eten
Hier heb je het tegenovergestelde : bijvoorbeeld 3,5 euro voor een zak M&M's ja! Arghhhh! Dat is 7,70 gulden
![]()
![]()
Ok, maar ik heb geen huilende baby's onder de voorstelling
.......alleen die mensen hé
------baby's-------
quote:Haaha collega van me heeft dat muzakje op z'n mobiel
Op zondag 26 januari 2003 17:25 schreef Martinezzz het volgende:*Meneer achter me waar 2 keer zijn mobiele telefoon af ging met het beltoontje van Nightrider
en van zoenende mensen wordt ik ook gek in een bioscoop.... als je nou denkt dat je dan privacy hebt omdat et lekker donker is
quote:
ik wordt gek van mensen die de hele tijd grolschbeugeltjes open en dicht doen
mensen die achter je zitten die tegen je stoel aan gaan zitten trappen
IK HAAT DAT.
soms flip ik echt door dan zeg ik er ook wat van maar meestal als dat gebeurt hoort de hele zaal het meteen, zeg het dan ook niet zo zachtjes
Ook redelijk irritant af en toe is die cheesy muzak die ze draaien.
Broertjes die gereserveerde kaartjes afhalen voor LotR2 en vergeten te kijken op welke rij we in Pathe zitten.... RIJ 2 KL#$#@THOMMEL!
Je weet toch dat je eerst moet vragen op welke rij we zitten voor je het kaartje koopt en als we vooraan zitten, DAN GAAN WE LEKKER NAAR HET CAFE!!!!
godverdegodver, 3 uur met je hoofd in je nek naar een kwart van het scherm kijken omdat de rest buiten je gezichtsveld valt. En dan ook proberen om de ondertiteling te negeren om dat je dan helemaal niets meer ziet ....
quote:Maar je hebt wel de neusharen van Frodo kunnen tellen?
Op maandag 27 januari 2003 10:03 schreef Vamos het volgende:
godverdegodver, 3 uur met je hoofd in je nek naar een kwart van het scherm kijken omdat de rest buiten je gezichtsveld valt. En dan ook proberen om de ondertiteling te negeren om dat je dan helemaal niets meer ziet ....
quote:23 en een stukje snot
Op maandag 27 januari 2003 11:18 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Maar je hebt wel de neusharen van Frodo kunnen tellen?
[Hmm.. bedenk me nu dat mensen zich ook wel eens aan mij kunnen ergeren in de bios... ]
[Dit bericht is gewijzigd door Natalie op 27-01-2003 12:16]
Hoesten komt op nummer 2.. Wat opvalt.. als er een begint te hoesten blijft het daar nooit bij! er zitten ALTIJD mensen tussen die dan ook menen te hoesten omdat ze er anders niet bij horen ofzo.. heel irritant fenomeen.
Verder kom ik altijd mensen tegen die je nou NET niet tegen wilt komen..
Mensen die gaan applaudiseren als er in de film iets grappigs/cools gebeurt..
Waarom toch?!
Zeker ben gisteren geweest ook naar GONY
zat er een vent achter me een beetje over de stoel naast me heen te hangen... was is dat vervelend zeg..
en dan lekker m&m's eten met z'n mond open zodat ik dat lekker naar binnen snuif..
Echt super irritant...
Wat ik gisteren ook heb meegemaakt is....
in een bios die schuin naar beneden afloopt m&m's naar beneden laten rollen op een houten vloer... dat klinkt zo leuk zeggen ze dan... ((
quote:
Op maandag 27 januari 2003 13:45 schreef Luigi het volgende:
1 woord: Antwerpen.
Dat was eigenlijk mijn enige irritatie, mobieltjes zijn ook irritant, maar vaak niet opzettelijk. Op (voornamelijk) [fok! censuur} na, die vinden bellen in de bioscoop blijkbaar heel normaal. Als mensen er iets van zeggen merken ze op dat je ff stil moet zijn, ze zijn aan het bellen Grolsch flesjes zijn hard
quote:
Op maandag 27 januari 2003 13:45 schreef Luigi het volgende:
1 woord: Antwerpen.
quote:Ja, dat moet ik nog eens uitproberen.
Op maandag 27 januari 2003 14:30 schreef RAMA1980 het volgende:[..]
Ga ook nooit meer in Tilburg naar de bios, Antwerpen rulez. Nu helemaal sinds je de kaartjes gewoon via i-net kun betalen en printen
Wij gaan meestal gewoon een beetje op tijd, eerst kaarten halen, dan lekker eten op dat pleintje met al die restaurants, om dan zo de bios in te rollen. Perfect!
zelfs een keer in een bios; was enorm rumoerig in een bepaald gedeelte; ik werd zo geirriteerd daardoor... dus ik sta gewoon op midden in die zaal en schreeuw: "HE! HOU JE MOND EENS EVEN DICHT!!!"...oeps.. toen schrok ik wel van mezelf, maar het werd wel rustiger.. (gelukkig dat het donker is daar he )
Naast alle genoemde ergenissen: mensen die de film niet snappen en overal om gaan zitten giebelen. "American Beauty" heb ik gekeken in een zaal vol giechelende pubers uit de polder....
"NEE TRUT, dat wás niet grappig bedoeld!"
En ik zou nog wel even door kunnen gaan, maar ik heb nu even iets beters te doen
Au revoir & tabee
-RD Out-
En vaak blijkt dat na de pauze die zelfde groep mensen dat geintje nog een keer flikt.
- Mensen die hun GSM niet uitzetten
- Mensen die uitgebreid gaan zitten SMSen tijdens een film (liefst met iemand die twee rijen verderop zit)
- Mensen die voortplantingsrituelen gaan doorvoeren tijdens een film (goed, je vriendin een kus geven zo nu en dan is 1, maar kindjes maken is toch net wat te veel van het goede)
- Mensen die kletsen tijdens een film
- Mensen die luidsmakkend stinkende goederen naar binnen werken
- Mensen die door het beeld lopen zonder aanstalten te maken het zo snel mogelijk te doen
- Pauzes in de film
enzovoorts enzovoorts.... de top 1 is toch nog steeds het GSM gebruik.. zet dat godvergeten ding toch gewoon even uit voor die paar uur in een bioscoop. en een SMSje kun je ook best tijdens de pauze versturen.. of aan het einde van een film.
quote:Sorry... ik zal het niet meer doen
Op maandag 27 januari 2003 20:23 schreef LazySod het volgende:
Mensen die voortplantingsrituelen gaan doorvoeren tijdens een film (goed, je vriendin een kus geven zo nu en dan is 1, maar kindjes maken is toch net wat te veel van het goede)
quote:*lol* kom je wel eens in de Euroscoop in Lanaken? Daar gebeurde me zoiets.. 2 gozers, 2 meiden.. kwamen binnen bij Paulie, een halve kinderfilm. In de zaal zaten op dat moment 2 jonge knapen (jaar of 8), een vriend van mij en ik (beiden 25 ofzo toen)..
Op maandag 27 januari 2003 22:00 schreef optimus_priem het volgende:[..]
Sorry... ik zal het niet meer doen
Blijkbaar beviel de film ze niet zo.. De perikelen waren niet van de lucht, maar het zou me niet verbaasd hebben als de dames zwanger waren geworden van de bezigheden van die dag.
quote:
Op maandag 27 januari 2003 22:19 schreef LazySod het volgende:
[..]
*lol* kom je wel eens in de Euroscoop in Lanaken? Daar gebeurde me zoiets.. 2 gozers, 2 meiden.. kwamen binnen bij Paulie, een halve kinderfilm. In de zaal zaten op dat moment 2 jonge knapen (jaar of 8), een vriend van mij en ik (beiden 25 ofzo toen)..Blijkbaar beviel de film ze niet zo.. De perikelen waren niet van de lucht, maar het zou me niet verbaasd hebben als de dames zwanger waren geworden van de bezigheden van die dag.
Ohh.. En als je de nachtpremieres van Heerlen meemaakt.. Mesgevechten in de zaal .. Leuk!
quote:Je gooit wel met woorden zeg....
Op maandag 27 januari 2003 23:29 schreef AirRaid het volgende:
rondrennende koters (tja opvoeden is moeilijk he)
afgaande GSM (volgende keer vlieg die GSM de zaal uit)
met vanalles gooiende pubers (get a life)
door de film heen kakelende wijfen (smoel houden breezateef)
de laserpen (volgende keer mag je hem opeten)
mensen die te laat komen (eerder vertrekken mongool)
gisteren naar lord of the rings II.. en er zaten af en toe enkele mensen 1 of 2 kloppen met hun voet op de grond te maken. IRRITANT!
quote:Snol!
Redford ergert zich rot aan BritneyAMSTERDAM - Britney Spears heeft zichzelf niet populairder gemaakt. Afgelopen week op het Sundance Film Festival. Vooral de gastheer, niemand minder dan de 65-jarige Amerikaan Robert Redford, kon haar lompe gedrag niet echt waarderen.
De 21-jarige Spears, die het festival aangreep om eens flink te gaan netwerken, woonde een vertoning bij van Levity (met Billy Bob Thornton, Morgan Freeman, Holly Hunter en Kirsten Dunst). Tijdens de film zaten Britney en haar enorme aanhang gewoon luid met elkaar te praten. Ook vonden ze het kennelijk heel normaal dat hun mobiel gewoon aanstond. Als klap op de vuurpijl begingen ze een fout die tegenwoordig absoluut niet als hip gezien wordt: voor het einde van de film de zaal uitlopen.Een ooggetuige die zag hoe Redford, zelf vader van vier kinderen, naar Spears keek: "Als blikken konden doden dan zou Britney nu morsdood zijn."
Bron: Telegraaf
Daar heb ik een hekel aan..
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 14:41 schreef Tally het volgende:
Ik heb een hekel aan die asociale wijven die met der bakkes door een film ouwehoert.. Of van die blufkikkers met die telefoontjes ff naar vrienden bellen onder de film.. Van die kinderen die popcorn naar elkaar gooien.. Van die kloothommels die met hun poten tegen mn stoel aantrappen.. Van die geiten die zo hard om een grap moeten lachen dat de mensen er naast een gehoorbeschadiging oplopen..Daar heb ik een hekel aan..
quote:
Op maandag 27 januari 2003 15:45 schreef Pringle het volgende:
en dat je niet lekker zit en weinig beenruimte hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |