abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8118482
Bah, bah en nog eens bah!
Gisteren naar Pathé de Munt geweest in Amsterdam. Gangs of New York.

Prop volle zaal. Nouja, niet echt helemaal cool, maar is te doen ALS JE MET NORMALE MENSEN IN DE ZAAL ZIT! !

Oehhhhh, ik heb me de tering zitten ergeren aan:
* dat gore wijf wat naast me zat die de hele film door popcorn met haar mond open heeft gegeten! (als er iets is waar ik misselijk van word is het smakkende mensen)

*Aan de andere kant zat een vent kunstjes te doen met een hand vol M&M's in z'n bakkes.

*Meneer achter me waar 2 keer zijn mobiele telefoon af ging met het beltoontje van Nightrider

*Heel erg veel mensen die zitten te lullen over van alles en nog wat

*En als laatste, maar niet minder erg, dat ik in de rij stond om wat lekkers te kopen, een kwartier heb staan wachten, en toen was ik nog niet aan de beurt, maar moest ik snel de zaal in omdat de film begon! En er waren maar 5 mensen voor me!

zo dat lucht op...

zondag 26 januari 2003 @ 17:26:26 #2
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_8118502
Volgende keer toch maar een andere dag uitkiezen of een videootje/DVD huren??

[Dit bericht is gewijzigd door MSXUser op 26-01-2003 17:26]

If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_8118508
Ik haat hoestende mensen.

Ik moet heus ook wel eens hoesten maar dan hoeft de hele zaal toch niet mee te genieten.

They laugh because I'm different; but I laugh because there all the same
pi_8118522
Ik ga in ieder geval niet meer op zaterdag middag als het klote weer is! Dat weet ik zeker! Btw, de prijzen zijn dan ook veel hoger dan op donderdag ofzo, en dan is het ook al duur!
pi_8118523
Dan zat ik waarschijnlijk voor jou en het enige waar ik me de hele tijd aan kapot zat te ergeren was die stinkerd die achter me zat...
De aardappel, vriend of vijand??
  zondag 26 januari 2003 @ 17:28:43 #6
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_8118538
De films in de Sneak Preview meestal. van inferieure qualiteit als je het mij vraagt altijd melige comedies uit hollywood met hedendaagse helden als adam sandler, ben stiller en anderen.
[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
  zondag 26 januari 2003 @ 17:30:23 #7
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_8118567
ARCHCHCH ! .. ja ... gigantische ergernis dit soort dingen.
Zullen wel mensen zijn geweest die nooit geleerd hebben om rekening te houden met een ander ofzo?
EgoÏsten dus
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
  zondag 26 januari 2003 @ 17:32:54 #8
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_8118606
Ik heb een hékel aan rumoer... Zo af en toe een keer iemand horen fluisteren vind ik niet erg, maar van die kutkinderen die de hele tijd lopen te blapen, popcorn gooien, of mensen die héél hard gaan zitten meelachen met de film kunnen we geschoten worden.

Nummer 1 bij mij is trouwens als iemand in je buurt de hele tijd tegen iemand anders zegt wat ie denkt wat er nu gaat gebeuren... Boeie gast! Hou je kop!

Action is the enemy of thoughts
pi_8118632
quote:
Op zondag 26 januari 2003 17:26 schreef Toot het volgende:
Ik haat hoestende mensen.

Ik moet heus ook wel eens hoesten maar dan hoeft de hele zaal toch niet mee te genieten.

Ik heb precies hetzelfde. Hoestende mensen in het openbaar zijn verschrikkelijk. Ik krijg het ook altijd helemaal benauwd als er iemand in een propvolle metro ongegeneerd loopt te hoesten.
ik ben het mannetje in de chinese kamer
pi_8118678
stuur een klacht.
heb ik ook gedaan bij mijn plaatselijke bioscoop, omdat ik de film niet kon volgen door heen en weer rennende en stoeiende mensen.

ik kreeg een keurige mail terug en als ik die inleverde kreeg ik 2 vrijkaartjes om t goed te maken

zondag 26 januari 2003 @ 17:41:58 #11
38216 haarb0l
mijn mening is 4 8 15 16 23 42
pi_8118746
Nog erger als je zo'n figuur bij je hebt;

het neefje van mijn vriendin was vergeten z'n mobiel uit te zetten, en natuurlijk ging dat ding af - is natuurlijk errug kut, maar nix aan te doen, meteen uitzetten - kon ie 'm niet vinden, dus dat ding maar af gaan en af gaan, en wij schaamden ons rot.

Had ie 'm eindelijk te pakken - zegt ie keihard: "Hallo?!", dat was toch wel het moment om door de grond heen te zakken...

pi_8118756
Ja, maar dan ga je toch maar weer terug vanwege die gratis kaartjes, en dan zal het gvd NOG erger zijn.

Gewoon "ergens" vandaan halen....

pi_8118786
Heb net even een klacht gestuurd, weet niet of ze er wat mee kunnen, maar had gewoon zin om het van me af te schrijven...
  zondag 26 januari 2003 @ 17:47:08 #14
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_8118824
quote:
Op zondag 26 januari 2003 17:44 schreef Martinezzz het volgende:
Heb net even een klacht gestuurd, weet niet of ze er wat mee kunnen, maar had gewoon zin om het van me af te schrijven...

Altijd een klacht sturen. Als niemand klaagt kunnen ze er niets mee.

De enige avond dat ik vaak écht fijn in een bioscoop zit, is bij de Sneak Preview. Om de simpele reden dat iedereen ook echt voor de film komt. (bij ons in breda dan.) Nooit problemen gehad eigenlijk dan...

Action is the enemy of thoughts
pi_8118858
Gister nog naar 8 mile geweest. waren er een paar die de hele tijd keihard door de film aan het schreeuwen waren.
Na een half uur geschreeuw is er een uitgezet. De rest was opeens heel stil. Maar zulke mensen vind ik behoorlijk irritant.
pi_8118860
quote:
Op zondag 26 januari 2003 17:47 schreef Reintje het volgende:

[..]

Altijd een klacht sturen. Als niemand klaagt kunnen ze er niets mee.

De enige avond dat ik vaak écht fijn in een bioscoop zit, is bij de Sneak Preview. Om de simpele reden dat iedereen ook echt voor de film komt. (bij ons in breda dan.) Nooit problemen gehad eigenlijk dan...

Ja, die Sneak Preview wil ik binnekort ook eens gaan proberen. Daar heb ik veel positieve dingen over gehoord!
pi_8118947
Zijn dat de enige dingen waar jullie je aan ergeren? valt nog mee, dr wordt tenminste wat aan gedaan als het de spuigaatjes uitspat

Ik ben NET terug van The Ring,.. en wederom zoals elke keer bij iedere film gebeurt er dit:

-Pakweg 15 tot 20 mob. telefoons die afgaan(mensen staan dan ook op en lopen naar een stil plekje van de zaal
-Mensen die de hele tijd lullen,..maar dan ook de hele tijd... niet 1, iet 2, maar het 5-dubbele
-Na een schrikeffect gillen en dan dat ze een minuut gaan klappen omdat ze het prachtig vonden

En het ergste van alles:
BABY'S!!!

Hier nemen ze baby's mee in de bios, vandaag een stuk of 3 en die gaan natuurlijk......huilen....

(Ik woon in Azie,..in NL is dit alles niet echt mogenlijk)

sin wouldn't be so attractive, if the wages were paid immediately
pi_8119016
quote:
Op zondag 26 januari 2003 17:55 schreef Indira het volgende:
...

En het ergste van alles:
BABY'S!!!

Hier nemen ze baby's mee in de bios, vandaag een stuk of 3 en die gaan natuurlijk......huilen....

(Ik woon in Azie,..in NL is dit alles niet echt mogenlijk)

Ok , maar in Azië heb je, nouja... ik Singapore dan, wel een goedkoop kaartje en heel goedkoop frisdrank en eten Hier heb je het tegenovergestelde : bijvoorbeeld 3,5 euro voor een zak M&M's ja! Arghhhh! Dat is 7,70 gulden

Ok, maar ik heb geen huilende baby's onder de voorstelling

pi_8119176
quote:
Op zondag 26 januari 2003 18:00 schreef Martinezzz het volgende:

[..]

Ok , maar in Azië heb je, nouja... ik Singapore dan, wel een goedkoop kaartje en heel goedkoop frisdrank en eten Hier heb je het tegenovergestelde : bijvoorbeeld 3,5 euro voor een zak M&M's ja! Arghhhh! Dat is 7,70 gulden

Ok, maar ik heb geen huilende baby's onder de voorstelling

Hier (indiia) is het bioscoopkaartje duurder dan al het eten.
4 gulden voor een kaartje ( de duurdere klasse,waar je met 100 man op een groot balkon zit, en waar je in een soort vliegtuigstoel zit die je kan verstellen,je kan dus half liggen zowat) en de goedkopere,de normale stoelen zoals elke bios in NL heeft 3 gulden ofzo...verder: 3 large cola, 3 large popcorn,snicker bij elkaar 4.50... dus voor fl.14,- zit je met zn 3en wel lekker te vreten/kijken

.......alleen die mensen hé

------baby's-------

sin wouldn't be so attractive, if the wages were paid immediately
pi_8119280
quote:
Op zondag 26 januari 2003 17:25 schreef Martinezzz het volgende:

*Meneer achter me waar 2 keer zijn mobiele telefoon af ging met het beltoontje van Nightrider

Haaha collega van me heeft dat muzakje op z'n mobiel
Zal vast wel niet de enige zijn.
pi_8119307
in pathe arena gewoon een kwartier op iemand moet staan te wachten die met een of ander vaag pathe pasje wil betalen terwijl het stervensdruk is...

en van zoenende mensen wordt ik ook gek in een bioscoop.... als je nou denkt dat je dan privacy hebt omdat et lekker donker is

Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_8122663
ik wordt gek van mensen die de hele tijd grolschbeugeltjes open en dicht doen. en van mensen die gewoon lopen te bellen of smsen tijdens de film met het geluid aan
  zondag 26 januari 2003 @ 22:03:30 #23
20439 Tyler_Durden
Mischief. Mayhem. Soap.
pi_8123273
superirritant vind ik lange mensen die voor me zitten. het gebeurt me iedere keer weer, kan ik weer de halve ondertiteling niet lezen..gloeiendegloeiende
anyway, dit is niet lullig bedoeld naar lange mensen hoor, maar eerder naar de bioscoop, als ze die stoelen nou eens wat strategischer opstellen ipv loodrecht voor elkaar
It's only after you've lost everything that you're free to do anything..
pi_8123350
quote:
ik wordt gek van mensen die de hele tijd grolschbeugeltjes open en dicht doen
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
pi_8123436
in harderwijk waar ik woon hebben we enkel een service-bioscoop.
het voordeel is dat er geen pauze is en dat ze je drankjes en versnaperingen komen brengen.
het nadeel is dat het soms veel onrust kan veroorzaken.
of je moet drankjesof geld doorgeven aan je buurman(ook heeeel fijn).
en het ergste vind ik dan nog , je moet natuurlijk gelijk afrekenen.
dus dat gaat zo;.......
slof slof slof .......
2 cola????
ja hiero ...
ok dat is dan 3,50 euro
4,50???
nee 3,50
kun je wisselen van 50 euro??
heel irritant dus het is natuur;lijk wel op fluistertoon , maar ik erger me er kapot aan.
dus toch maar naar amersfoort.
de wereld draait niet om mij.... ik draai om de wereld heen...
pi_8124966
hmmmm het enigste beklag wat ik hier nog niet heb gelezen is de ergernis

mensen die achter je zitten die tegen je stoel aan gaan zitten trappen

IK HAAT DAT.

soms flip ik echt door dan zeg ik er ook wat van maar meestal als dat gebeurt hoort de hele zaal het meteen, zeg het dan ook niet zo zachtjes

zondag 26 januari 2003 @ 23:20:07 #27
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8125009
Ik heb 2 keer in Pathe gehad dat het geluid verkeerd afgesteld stond en herhaaldelijk ENORM stoorde. Omdat we die 2 keer met heel weinig mensen in de zaal zaten, duurde het een takketijd voor er iemand kwam om het geluid goed te regelen en dat gebeurde meestal pas nadat een bezoeker zelf naar 1 van de medewerkers stapte.

Ook redelijk irritant af en toe is die cheesy muzak die ze draaien.

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 27 januari 2003 @ 10:03:05 #28
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_8128705
Wat ook vervelend is:

Broertjes die gereserveerde kaartjes afhalen voor LotR2 en vergeten te kijken op welke rij we in Pathe zitten.... RIJ 2 KL#$#@THOMMEL!

Je weet toch dat je eerst moet vragen op welke rij we zitten voor je het kaartje koopt en als we vooraan zitten, DAN GAAN WE LEKKER NAAR HET CAFE!!!!

godverdegodver, 3 uur met je hoofd in je nek naar een kwart van het scherm kijken omdat de rest buiten je gezichtsveld valt. En dan ook proberen om de ondertiteling te negeren om dat je dan helemaal niets meer ziet ....

Religie maakt meer kapot dan je lief is
  maandag 27 januari 2003 @ 11:16:35 #29
11102 knep
Mountainfreak
pi_8129555
- Mensen die echt de hele film zitten te eten en daarbij de verpakking niet open krijgen.
- Mensen die alles proberen te verklaren.
- Mensen die om alles lachen.
- Mensen die het niet begrijpen.
pi_8129589
quote:
Op maandag 27 januari 2003 10:03 schreef Vamos het volgende:
godverdegodver, 3 uur met je hoofd in je nek naar een kwart van het scherm kijken omdat de rest buiten je gezichtsveld valt. En dan ook proberen om de ondertiteling te negeren om dat je dan helemaal niets meer ziet ....
Maar je hebt wel de neusharen van Frodo kunnen tellen?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 27 januari 2003 @ 11:57:44 #31
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_8130255
quote:
Op maandag 27 januari 2003 11:18 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Maar je hebt wel de neusharen van Frodo kunnen tellen?

23 en een stukje snot
Religie maakt meer kapot dan je lief is
  maandag 27 januari 2003 @ 12:06:00 #32
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_8130364
- Mensen die steeds maar hardop zitten te praten
- Krakende chipszakjes
- Mensen die lopen de dringen bij t binnengaan van de zaal
- Jeugd die steeds loopt te giechelen bij ieder stukje bloot
- Mensen die met hun jas/tas/sjaal 2/3 stoelen bezet houden
- ... hun benen op de stoel voor hen gooien
- Degenen die halverwege de film de zaal binnenkomen en met veel kabaal nog een plekje zoeken
- Verliefde stelletjes

[Hmm.. bedenk me nu dat mensen zich ook wel eens aan mij kunnen ergeren in de bios... ]

[Dit bericht is gewijzigd door Natalie op 27-01-2003 12:16]

(Un)masking for the greater good.
pi_8130458
Ik ging wel eens naar Dordrecht,echt een ramp Mensen die roken in de zaal en telefoons die ze expres over laten gaan! in Dordrecht is al heel vaak de politie langs geweest om orde te scheppen! Dordrecht zuigt
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  maandag 27 januari 2003 @ 13:20:37 #34
28938 I_m_m_0
Illuminated....
pi_8131722
Met stip op 1 staan etende mensen.. krakende zakken chips en het geluid van smakkende en voedsel vermalende mensen...

Hoesten komt op nummer 2.. Wat opvalt.. als er een begint te hoesten blijft het daar nooit bij! er zitten ALTIJD mensen tussen die dan ook menen te hoesten omdat ze er anders niet bij horen ofzo.. heel irritant fenomeen.

Verder kom ik altijd mensen tegen die je nou NET niet tegen wilt komen..

Never underestimate the power of stupid people in large groups...
pi_8131901
Mijn nummer 1 ergernis in de bios is iets wat mij steeds weer verbijstert:

Mensen die gaan applaudiseren als er in de film iets grappigs/cools gebeurt..

Waarom toch?!

pi_8132095
1 woord: Antwerpen.
  maandag 27 januari 2003 @ 13:57:18 #37
31795 -Spoon-
There is no Spoon.....
pi_8132290
Ja ergenissen...

Zeker ben gisteren geweest ook naar GONY
zat er een vent achter me een beetje over de stoel naast me heen te hangen... was is dat vervelend zeg..
en dan lekker m&m's eten met z'n mond open zodat ik dat lekker naar binnen snuif..
Echt super irritant...

Wat ik gisteren ook heb meegemaakt is....
in een bios die schuin naar beneden afloopt m&m's naar beneden laten rollen op een houten vloer... dat klinkt zo leuk zeggen ze dan... ((

This is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning....................................................... Winston Churchill November 10,1942
pi_8132664
De meeste van mijn ergernissen heb ik hier boven al gelezen, dus die hoeven we niet te herhalen, behalve de prijs dan!! Als er iets duur is gvd, dan is het wel de bioscoop!! Zeker nu ook nog zonder studentenkorting... Gelukkig hebben we hier een bios waar ze oudere films draaien (nu draait Signs bv) voor 1,50...
Een maandje of wat geleden nog meegemaakt dat een groep van zo'n 30 man ruzie met elkaar hadden. Tijdens de RECLAME houden ze het nog bij praten, en natuurlijk zodra de film 10 minuten bezig is wordt er gelopen, geschreeuwd en ga zo maar door. Gelukkig stonden ze vrij snel daarna buiten...
Lommel SK helaas failiet.... [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=17456]het is wel een kut-fotow... fotoboek[/url]
pi_8132694
quote:
Op maandag 27 januari 2003 13:45 schreef Luigi het volgende:
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  maandag 27 januari 2003 @ 14:23:25 #40
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_8132784
Gelukkig is er tegenwoordig betere controle want ik heb regelmatig ruzie gehad met groepjes niet-nader-te-noemen-jongeren-uit-een-noord-afrikaans-land, die hele bioscopen terroriseerden met geschreeuw en intimidatie. Erg irritant als je zoveel voor een film betaald hebt.

Dat was eigenlijk mijn enige irritatie, mobieltjes zijn ook irritant, maar vaak niet opzettelijk. Op (voornamelijk) [fok! censuur} na, die vinden bellen in de bioscoop blijkbaar heel normaal. Als mensen er iets van zeggen merken ze op dat je ff stil moet zijn, ze zijn aan het bellen Grolsch flesjes zijn hard

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 27 januari 2003 @ 14:30:14 #41
38742 RAMA1980
**nieuw is**
pi_8132909
quote:
Op maandag 27 januari 2003 13:45 schreef Luigi het volgende:
Ga ook nooit meer in Tilburg naar de bios, Antwerpen rulez. Nu helemaal sinds je de kaartjes gewoon via i-net kun betalen en printen
pi_8132975
quote:
Op maandag 27 januari 2003 14:30 schreef RAMA1980 het volgende:

[..]

Ga ook nooit meer in Tilburg naar de bios, Antwerpen rulez. Nu helemaal sinds je de kaartjes gewoon via i-net kun betalen en printen

Ja, dat moet ik nog eens uitproberen.

Wij gaan meestal gewoon een beetje op tijd, eerst kaarten halen, dan lekker eten op dat pleintje met al die restaurants, om dan zo de bios in te rollen. Perfect!

pi_8133035
hekel aan geluidmakende mensen; echt overlast; praten fluisteren continu en alles...

zelfs een keer in een bios; was enorm rumoerig in een bepaald gedeelte; ik werd zo geirriteerd daardoor... dus ik sta gewoon op midden in die zaal en schreeuw: "HE! HOU JE MOND EENS EVEN DICHT!!!"...oeps.. toen schrok ik wel van mezelf, maar het werd wel rustiger.. (gelukkig dat het donker is daar he )

maandag 27 januari 2003 @ 14:39:02 #44
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_8133060
Briljant topic, erg herkenbaar af en toe.... vooral dat verhaal over de service-bioscoop (in Delft is er ook één)!

Naast alle genoemde ergenissen: mensen die de film niet snappen en overal om gaan zitten giebelen. "American Beauty" heb ik gekeken in een zaal vol giechelende pubers uit de polder....
"NEE TRUT, dat wás niet grappig bedoeld!"

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  maandag 27 januari 2003 @ 14:46:10 #45
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_8133151
1. Te duur (wat te duur? alles te duur!!! entree, voedsel, drank... TE DUUR!!!)
2. Reclames (een beetje een half uur naar reclames kijken als je bedenkt dat het TE DUUR is, is niet mijn idee van een good time)
3. Prijs/kwaliteit (is de zaal schoon? NEE!!! Heb je een irritante pieptoon in je oren als je de zaal verlaat omdat het geluid TE hard stond? JA!!!)
4. Het Gezelschap (ben een keer met een vriend (ben zelf van het mannelijke geslacht en hetero, btw :-p) naar de bios gegaan. Laatste keer, nooit meer... Men keek ons aan alsof we een of ander gezellig homo-paartje waren. Kan ik dus niet aanraden. Allemaal die plakkerige paartjes, YUCK)

En ik zou nog wel even door kunnen gaan, maar ik heb nu even iets beters te doen

Au revoir & tabee

-RD Out-

When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_8133409
Wat jullie zeggen, en:
als er staat dat je studentenkorting krijgt, maar je het alleen krijgt met een OV-studentkaart. Discriminatie! Ik studeer in het buitenland en heb dat dus niet. Nu weet ik wel dat elke collegekaart er anders uitziet, maar ik heb ook een ISIC (internationale kaart). In geen enkel ander land hebben ze me die korting door de neus geboord!
Dat ze buitenlandse studenten die rottige 1,50 niet gunnen vind ik te zuinig.
pi_8134142
Enige wat ik meestal meemaak is luidruchtige jongeren (ouder dan mij, maar geestelijk jonger) eerst zelfs een paar die begonnen te blowen
Maar die werden er gelukkig vakkundig uitgewerkt
Maargoed, antwerpen is dan stukken beter inderdaad, behalve dan laatste keer dat LOTR2 te laat begon, sta je te dringen met een doos cola en nacho's in je klauwen
  maandag 27 januari 2003 @ 15:45:11 #48
31800 Pringle
Crème & Oignon
pi_8134188
Ik erger me aan kutfilms.
en dat je niet lekker zit en weinig beenruimte hebt.
Ik kijk naar porno. Met een hand aan mijn lid en met de andere hand eet ik chips.
pi_8134229
Zaterdag bij 8 Mile ontzettend veel luidruchtige tieners. Onder de film viel het me gelukkig nog mee, maar ik lig me dan bij voorbaat al te ergeren. Nix zo irritant als pratende mensen/kinderen onder een film.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 27 januari 2003 @ 19:59:05 #50
2835 Sweetheart
Still beating on..
pi_8139476
Ik erger me nog wel het meest aan mensen die te laat binnenkomen -film is al lang en breed begonnen- en dan op hun dooie gemak nog even een gesprek afmaken, jassen over stoelen hangen en zich even -lees 5 minuten- in hun stoel moeten installeren.

En vaak blijkt dat na de pauze die zelfde groep mensen dat geintje nog een keer flikt.

We never listen. . .when we are eager to speak. . .
  maandag 27 januari 2003 @ 20:16:32 #51
43730 Daaniejelluh
Zo voelt 't dus...
pi_8139820
* irritante, drukke kinderen voor je
* lange rijen bij de bar in de pauze
* reclames voor de film!
  maandag 27 januari 2003 @ 20:23:35 #52
17887 LazySod
Living Chaos, Living Life
pi_8139991
Vele irritaties tijdens bioscoop bezoek...

- Mensen die hun GSM niet uitzetten
- Mensen die uitgebreid gaan zitten SMSen tijdens een film (liefst met iemand die twee rijen verderop zit)
- Mensen die voortplantingsrituelen gaan doorvoeren tijdens een film (goed, je vriendin een kus geven zo nu en dan is 1, maar kindjes maken is toch net wat te veel van het goede)
- Mensen die kletsen tijdens een film
- Mensen die luidsmakkend stinkende goederen naar binnen werken
- Mensen die door het beeld lopen zonder aanstalten te maken het zo snel mogelijk te doen
- Pauzes in de film

enzovoorts enzovoorts.... de top 1 is toch nog steeds het GSM gebruik.. zet dat godvergeten ding toch gewoon even uit voor die paar uur in een bioscoop. en een SMSje kun je ook best tijdens de pauze versturen.. of aan het einde van een film.

maandag 27 januari 2003 @ 22:00:50 #53
36104 optimus_priem
Son of the Silent Age
pi_8142335
quote:
Op maandag 27 januari 2003 20:23 schreef LazySod het volgende:
Mensen die voortplantingsrituelen gaan doorvoeren tijdens een film (goed, je vriendin een kus geven zo nu en dan is 1, maar kindjes maken is toch net wat te veel van het goede)
Sorry... ik zal het niet meer doen
Blank Looks and Notebooks
  maandag 27 januari 2003 @ 22:19:01 #54
17887 LazySod
pi_8142807
quote:
Op maandag 27 januari 2003 22:00 schreef optimus_priem het volgende:

[..]

Sorry... ik zal het niet meer doen

*lol* kom je wel eens in de Euroscoop in Lanaken? Daar gebeurde me zoiets.. 2 gozers, 2 meiden.. kwamen binnen bij Paulie, een halve kinderfilm. In de zaal zaten op dat moment 2 jonge knapen (jaar of 8), een vriend van mij en ik (beiden 25 ofzo toen)..

Blijkbaar beviel de film ze niet zo.. De perikelen waren niet van de lucht, maar het zou me niet verbaasd hebben als de dames zwanger waren geworden van de bezigheden van die dag.

pi_8143349
waar ik me het meest aan irriteer is dat iedereen in de zaal plots alles wat ook maar een beetje leuk moet zijn in de film, zwaar humoristisch vind. semi-grappige dialoogjes dus. dan is voormij de lol er al weer af.
teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
  maandag 27 januari 2003 @ 22:45:57 #56
36104 optimus_priem
Son of the Silent Age
pi_8143541
quote:
Op maandag 27 januari 2003 22:19 schreef LazySod het volgende:
[..]
*lol* kom je wel eens in de Euroscoop in Lanaken? Daar gebeurde me zoiets.. 2 gozers, 2 meiden.. kwamen binnen bij Paulie, een halve kinderfilm. In de zaal zaten op dat moment 2 jonge knapen (jaar of 8), een vriend van mij en ik (beiden 25 ofzo toen)..

Blijkbaar beviel de film ze niet zo.. De perikelen waren niet van de lucht, maar het zou me niet verbaasd hebben als de dames zwanger waren geworden van de bezigheden van die dag.

Nee daar ben ik nooit geweest hoor. Ik ben weleens over de schreef gegaan tijdens een film maar toen voelde ik me na afloop wel een beetje beschaamd. Is toch niet netjes. Niet dat we echt zaten te n**ken hoor maar ehhh nou ja we hadden er wel voor de bioscoop uit gezet kunnen worden. Maar dat was NIET bij een kinderfilm! Daar zou ik er echt niet aan denken!
Vorig jaar zat ik in de bios en toen kwam er een koppel voor me zitten.... dat meisje (jaar of 15, 16) had echt bijna niks aan. Okee het was zomer maar zelfs voor een bikini was dit wel klein geweest. Leidde toch wel af... maar echt vervelend was dat niet
Blank Looks and Notebooks
  maandag 27 januari 2003 @ 22:46:20 #57
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_8143554
mensen (nota bene iemand die denkt bij JOU te horen) die bij bekant elke scene roepen: DA KEN HEULMAAL NIE! WANT ALS IE DAN GEBOREN WAS WAS IE NU 51 IN PLAATS VAN 49,75.....*wurgneigingen krijg*
put
your
clothes
on!
  maandag 27 januari 2003 @ 23:25:27 #58
26663 Paperclipjes
Nietjes zijn voor mietjes
pi_8144595
Een kerel die om elk hondsgezeik " Das lullig " of " Das ok lullig " zegt.
Lancia Ypsilon Platinum (alles incl. wieldoppen)!
pi_8144704
rondrennende koters (tja opvoeden is moeilijk he)
afgaande GSM (volgende keer vlieg die GSM de zaal uit)
met vanalles gooiende pubers (get a life)
door de film heen kakelende wijfen (smoel houden breezateef)
de laserpen (volgende keer mag je hem opeten)
mensen die te laat komen (eerder vertrekken mongool)
  maandag 27 januari 2003 @ 23:29:52 #60
17887 LazySod
pi_8144714
Oh ja.. en van die figuren die bij elke emotie in een film verkeerd gaan zitten lachen..

Ohh.. En als je de nachtpremieres van Heerlen meemaakt.. Mesgevechten in de zaal .. Leuk!

maandag 27 januari 2003 @ 23:32:36 #61
26663 Paperclipjes
Nietjes zijn voor mietjes
pi_8144792
quote:
Op maandag 27 januari 2003 23:29 schreef AirRaid het volgende:
rondrennende koters (tja opvoeden is moeilijk he)
afgaande GSM (volgende keer vlieg die GSM de zaal uit)
met vanalles gooiende pubers (get a life)
door de film heen kakelende wijfen (smoel houden breezateef)
de laserpen (volgende keer mag je hem opeten)
mensen die te laat komen (eerder vertrekken mongool)
Je gooit wel met woorden zeg....
Lancia Ypsilon Platinum (alles incl. wieldoppen)!
pi_8174188
JAAA IK HEB ER NOG 1

gisteren naar lord of the rings II.. en er zaten af en toe enkele mensen 1 of 2 kloppen met hun voet op de grond te maken. IRRITANT!

pi_8174333
quote:
Redford ergert zich rot aan Britney

AMSTERDAM - Britney Spears heeft zichzelf niet populairder gemaakt. Afgelopen week op het Sundance Film Festival. Vooral de gastheer, niemand minder dan de 65-jarige Amerikaan Robert Redford, kon haar lompe gedrag niet echt waarderen.

De 21-jarige Spears, die het festival aangreep om eens flink te gaan netwerken, woonde een vertoning bij van Levity (met Billy Bob Thornton, Morgan Freeman, Holly Hunter en Kirsten Dunst). Tijdens de film zaten Britney en haar enorme aanhang gewoon luid met elkaar te praten. Ook vonden ze het kennelijk heel normaal dat hun mobiel gewoon aanstond. Als klap op de vuurpijl begingen ze een fout die tegenwoordig absoluut niet als hip gezien wordt: voor het einde van de film de zaal uitlopen.

Een ooggetuige die zag hoe Redford, zelf vader van vier kinderen, naar Spears keek: "Als blikken konden doden dan zou Britney nu morsdood zijn."

Bron: Telegraaf

Snol!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_8174602
Ik heb een hekel aan die asociale wijven die met der bakkes door een film ouwehoert.. Of van die blufkikkers met die telefoontjes ff naar vrienden bellen onder de film.. Van die kinderen die popcorn naar elkaar gooien.. Van die kloothommels die met hun poten tegen mn stoel aantrappen.. Van die geiten die zo hard om een grap moeten lachen dat de mensen er naast een gehoorbeschadiging oplopen..

Daar heb ik een hekel aan..

Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_8174729
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 14:41 schreef Tally het volgende:
Ik heb een hekel aan die asociale wijven die met der bakkes door een film ouwehoert.. Of van die blufkikkers met die telefoontjes ff naar vrienden bellen onder de film.. Van die kinderen die popcorn naar elkaar gooien.. Van die kloothommels die met hun poten tegen mn stoel aantrappen.. Van die geiten die zo hard om een grap moeten lachen dat de mensen er naast een gehoorbeschadiging oplopen..

Daar heb ik een hekel aan..

burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_8174858
Heb wel eens meegemaakt dat ze begonnen te knokken onder de film.
  woensdag 29 januari 2003 @ 15:21:31 #67
32974 Xante
Levend en wel
pi_8175489
quote:
Op maandag 27 januari 2003 15:45 schreef Pringle het volgende:
en dat je niet lekker zit en weinig beenruimte hebt.
Pathé de Kuip
'Cause you could've been number one, if you only found the time
And you could've ruled the whole world, if you had the chance
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')