SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pindakaasquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het eerste ingrediënt was palmvet
Ik voel me er meer een.quote:
heb ik nu wel trek inquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Gelukkig waren de chips van afgelopen weekend niet te vreten.
Eerst groente, daarna snacks.quote:
Doctor Sandra Leequote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou er mee naar de dokter gaan.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Over grmbl gesproken, waar is hij?
Ssst, dat hoeft niet iedereen te weten.quote:
Ja was even afgeleidquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Over grmbl gesproken, waar is hij?
Eigen tuin eerst.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ABENDGLOCKEAUFHOCKEN JAWOHL
SPERRZEIT
Tuin, balkon, kan allemaal.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ABENDGLOCKEAUFHOCKEN JAWOHL
SPERRZEIT
Ik heb nog staan tuinieren op het plat dak van de garagequote:
Weer eens wat anders.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb nog staan tuinieren op het plat dak van de garage
Imagine all the people....quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk nou! Een babybox
https://9gag.com/gag/a6EEObm
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk nou! Een babybox
Ik schrok evenquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk nou! Een babybox
ja geloof het welquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is dat diertje in het midden een stinkdier??
Er lopen er twee.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is dat diertje in het midden een stinkdier??
heb je nu een meeting?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:34 schreef kwiwi het volgende:
jezus ik weet echt niet hoe ik m'n ogen zo nog moet open houden tijdens die meeting, kon natuurlijk niet slapen net
Onkruid wieden?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb nog staan tuinieren op het plat dak van de garage
Het is ook wel echt een kuttijd.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:34 schreef kwiwi het volgende:
jezus ik weet echt niet hoe ik m'n ogen zo nog moet open houden tijdens die meeting, kon natuurlijk niet slapen net
Ja,ik zie het..quote:
Paar dubbele espresso'squote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:34 schreef kwiwi het volgende:
Awwwquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:34 schreef kwiwi het volgende:
*pakt starterskit afvan bos*quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja,ik zie het..
Ik krijg nu wel enorme trek in hertenbiefstuk....
Van 22-23, wilde eerst om 8u slapen en dan opstaan, maar kon natuurlijk niet slapen omdat ik wist dat de wekker al snel weer gingquote:
Oh heerlijk, hertquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja,ik zie het..
Tussen de ballast laag zat flink wat mos. Dat was nu mooi uitgedroogd dus kon redelijk makkelijk er af.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weer eens wat anders.
Wat was je aan het doen?
Gewoon in de pwyjama.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Van 22-23, wilde eerst om 8u slapen en dan opstaan, maar kon natuurlijk niet slapen omdat ik wist dat de wekker al snel weer ging
Mos.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tussen de ballast laag zat flink wat mos. Dat was nu mooi uitgedroogd dus kon redelijk makkelijk er af.
4 volle emmers mos er tussenuit geplukt.
Wat een klote tijdquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Van 22-23, wilde eerst om 8u slapen en dan opstaan, maar kon natuurlijk niet slapen omdat ik wist dat de wekker al snel weer ging
Ik vind onkruid wieden altijd wel lekker rustgevendquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tussen de ballast laag zat flink wat mos. Dat was nu mooi uitgedroogd dus kon redelijk makkelijk er af.
4 volle emmers mos er tussenuit geplukt.
quote:
Het was wel lekker trekken net.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind onkruid wieden altijd wel lekker rustgevend
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Was natuurlijk een bitterbal op de kast jaag post. En een geslaagde zelfs...
Als het groot genoeg is wel.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind onkruid wieden altijd wel lekker rustgevend
Jij eet schattige varkentjes.quote:
Met een heerlijk cranberry-portsausjequote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja,ik zie het..
Ik weet eigenlijk niet eens zeker of ik uberhaubt ooit welles hert heb gegetenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe kun je nou zoveel van vlees houden en niet van hert?Dat is super lekker.
Weinig voor nodigquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat is normaal al niet zo lastig maar als ze in 2 dagen al 24 uur heeft gewerkt is dat wel heel makkelijkquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Grote pollen ook.quote:
Liever de ander soort spekjes.quote:
snoep bedoel je?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Liever de ander soort spekjes.
Al zit daar ķķk gewoon beest in.
Er lopen hier ook allemaal jonge lammetjes rondquote:
Is tegenwoordig gewoon vegan toch?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Liever de ander soort spekjes.
Al zit daar ķķk gewoon beest in.
Zuiglamquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er lopen hier ook allemaal jonge lammetjes rond
Spekjes ben ik nog niet vegan tegengekomen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is tegenwoordig gewoon vegan toch?
Gelatine idd. Botten.quote:
Koop nooit meer snoep dus zou het niet wetenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Spekjes ben ik nog niet vegan tegengekomen.
En ik moet uitkijken met bepaalde ingrediënten. (En stiekem ben ik helemaal geen vegetariër)
Glanzend snoep is al niet vegan (bijenwas), maar een hoop dingen worden vervangen door iets met maīs. En teveel maīs ga ik niet goed op.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Koop nooit meer snoep dus zou het niet weten
Je leest niet zo vaak ingrediëntenlijsten zeker?quote:
Ik had gisteren een 50/50 vega rookworst, zou het niet zo snel aanraden.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Spekjes ben ik nog niet vegan tegengekomen.
En ik moet uitkijken met bepaalde ingrediënten. (En stiekem ben ik helemaal geen vegetariër)
Ignorance is bliss.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je leest niet zo vaak ingrediëntenlijsten zeker?
wat is deze?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had gisteren een 50/50 vega rookworst, zou het niet zo snel aanraden.
Een goeie rookworst is sowieso al lastig te krijgen, vega begin ik niet aan.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
nee eigenlijk nooitquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je leest niet zo vaak ingrediëntenlijsten zeker?
Ik vind het fascinerend vaak hoeveel bende ze in dingen weten te krijgen.quote:
Ik had vandaag vegan lekkerbekjes.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
Nee okee. Maar ik doe dat nooit zo vaak. maar nu zag ik de kans die ik echt niet kon laten liggen...quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is normaal al niet zo lastig maar als ze in 2 dagen al 24 uur heeft gewerkt is dat wel heel makkelijk
ik had een keer gelezen dat er ook in heel veel dingen bestandsdelen varken zitten. Dacht in kaarsvet en in die senseo pads en dat was dan bedoeld voor dat schuimlaagje.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het fascinerend vaak hoeveel bende ze in dingen weten te krijgen.
Ik mis die tijd.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:47 schreef datismijnmening het volgende:
Ik kijk alleen maar naar hoeveel calorieën ergens inzit
Varken in de cremalaag is in ieder geval niet waar.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had een keer gelezen dat er ook in heel veel dingen bestandsdelen varken zitten. Dacht in kaarsvet en in die senseo pads en dat was dan bedoeld voor dat schuimlaagje.
maar misschien was het wel onzin
Had ik een keer gehad in een too good to go pakket, deze https://www.ah.nl/producten/product/wi468159/ah-50-50-rookworstquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat is deze?![]()
Dat is net zoiets als "Mijn vriendin is 50/50 zwanger"
Bij de pads denk ik eerder dat het in de lijm van de pads zit.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had een keer gelezen dat er ook in heel veel dingen bestandsdelen varken zitten. Dacht in kaarsvet en in die senseo pads en dat was dan bedoeld voor dat schuimlaagje.
maar misschien was het wel onzin
Ik geef je ook geen ongelijk hoor, ik doe dat ook vaak zat met alle liefdequote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Nee okee. Maar ik doe dat nooit zo vaak. maar nu zag ik de kans die ik echt niet kon laten liggen...
Geen wonder dat ze er vanaf moesten.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik een keer gehad in een too good to go pakket, deze https://www.ah.nl/producten/product/wi468159/ah-50-50-rookworst
Smaakt een beetje naar koude knakworstjes uit blik zelfs als die warm is.
Ik mis dat ik nog gewoon kon eten wat ik wouquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mis die tijd.
Oh nee, toen ik m'n allergieën ontdekte was ik nog dik.
dat zou ik nooit kopenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik een keer gehad in een too good to go pakket, deze https://www.ah.nl/producten/product/wi468159/ah-50-50-rookworst
Smaakt een beetje naar koude knakworstjes uit blik zelfs als die warm is.
Eiwitten ook nog wel, maar dat is nog een beetje een nawee van mijn herstelperiode toen ik tig kilo eiwitten per dag moest binnenkrijgenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:47 schreef datismijnmening het volgende:
Ik kijk alleen maar naar hoeveel calorieën ergens inzit
Gelukkig. vond het al wat viesquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Varken in de cremalaag is in ieder geval niet waar.
Al is het niet bepaald lekker.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik geef je ook geen ongelijk hoor, ik doe dat ook vaak zat met alle liefde
Jep.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik mis dat ik nog gewoon kon eten wat ik wou
Ja ik snap de gedachte er ook niet echt achter, voor vegetariërs is het niks want er zit vlees in en wel vleeseters die nemen liever een gewonequote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen wonder dat ze er vanaf moesten.Is dat voor mensen die geen enkele groente lusten en zo wat positiefs hopen binnen te krijgen ofzo?
Maar, zelfs al zou het waar zijn, je eet toch varken? Hoe zou dit anders zijn dan?quote:
Ik eet best veel vlees, eieren en zuivel dus eiwitten eet ik wel genoeg.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eiwitten ook nog wel, maar dat is nog een beetje een nawee van mijn herstelperiode toen ik tig kilo eiwitten per dag moest binnenkrijgen
ja nee puur gedachte eigenlijkquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar, zelfs al zou het waar zijn, je eet toch varken? Hoe zou dit anders zijn dan?(Mits fatsoenlijke smaak verder)
Ik kan er serieus geen doelgroep bij bedenken.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik snap de gedachte er ook niet echt achter, voor vegetariërs is het niks want er zit vlees in en wel vleeseters die nemen liever een gewone![]()
Gewoon donkere zonnebril opzetten en lekker snurkenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:34 schreef kwiwi het volgende:
Waar ben je allergisch voor dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep.![]()
Oh well. Het is wat het is.![]()
Goddank mag ik die 50/50worst niet.
Peulvruchten, noten, bepaalde vruchten, lupine. Teveel zuivel gaat ook niet goed.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar ben je allergisch voor dan?
Ja ik ook wel, maar heb een periode gehad dat ik zo'n 150-200 gram eiwitten per dag moest, dan ga je toch wel opletten waar het allemaal in zitquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik eet best veel vlees, eieren en zuivel dus eiwitten eet ik wel genoeg.
Noten kan ik ook niet tegen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Peulvruchten, noten, bepaalde vruchten, lupine. Teveel zuivel gaat ook niet goed.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goddank mag ik die 50/50worst niet.
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Het is vooral wat lastig/saai in combinatie met m'n huisvegetariër.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Noten kan ik ook niet tegen.
Verder kan ik gelukkig wel alles eten.
Dit is echt voor het eerst dat ik ooit van veldbonenmeel hoor, wat is het en waarom doet het vervelend?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
En dan denk je, oh, bolletjes, wel weer eens zin in!
Think again: veldbonenmeel
Snap ik. Veel dierlijke producten worden vervangen door bonen en peulvruchten enzo.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is vooral wat lastig/saai in combinatie met m'n huisvegetariër.Gelukkig bestaat
kaas
Goedkoop vulmiddel en normaliter weinig, hoogstens wat betonnig qua smaak.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is echt voor het eerst dat ik ooit van veldbonenmeel hoor, wat is het en waarom doet het vervelend?
Ja, sowieso alles wat soja is kan ik al wegstrepen, en da's serieus veel.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Snap ik. Veel dierlijke producten worden vervangen door bonen en peulvruchten enzo.
Normale kaas![]()
Vegan kaas
Heb je daar een een soort test voor gedaan waarin ze konden meten waar je allergisch voor bent?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goedkoop vulmiddel en normaliter weinig, hoogstens wat betonnig qua smaak.
Tenzij je IJs heet, dan zit je vervolgens een uur met darmkrampen op het toilet. Echt, voor ik díe als boosdoener gevonden had.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goedkoop vulmiddel en normaliter weinig, hoogstens wat betonnig qua smaak.
[..]
Nee, zelf uitgevogeld. Ik heb ook wel de mazzel dat m'n reacties niet erger zijn dan dat hoor, het is vooral vervelend en pijnlijk, geen shock ofzo.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je daar een een soort test voor gedaan waarin ze konden meten waar je allergisch voor bent?
quote:
[..]
In ieder geval voor vandaag.quote:
Ik kan nogal variërend reageren op bepaalde bonen, met name sperzie/snijbonen zijn vaak een soort Russisch roulette. Soms is dat gewoon een paar keer achter elkaar probleemloos en soms is het sprinten naar de wcquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Officieel ben ik ook alleen echt allergisch voor dieren en framboos/meloensoorten geloof ik.
Zit te twijfelen of ik nu bossie moet mentionen ...quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, en boomzaad.Zou de hooikoorts alweer bijna vergeten.
quote:
[..]
Kan hoor, ik heb dus vooral dat het "opbouwt". Hoe meer ik binnenkrijg waar m'n darmen niets mee kunnen, hoe erger het wordt. Al wordt het bij mij meer stopverf dan sprinten.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan nogal variërend reageren op bepaalde bonen, met name sperzie/snijbonen zijn vaak een soort Russisch roulette. Soms is dat gewoon een paar keer achter elkaar probleemloos en soms is het sprinten naar de wc
Ik heb dat met sla alleen dan tegenovergesteld, een beetje sla ergens bij kan prima maar een maaltijdsalade of iets en ik ga keihard constiperen dat het ook echt flink pijn gaat doen in mijn darmen. Zoiets had ik ook net voor mijn ongeluk, toen had ik een paar dagen achter elkaar alleen maar maaltijdsalades op en kreeg ik steeds meer buikpijn. Maar ben er pas vorig jaar achter gekomen dat dat door de sla komt nadat ik datzelfde gevoel weer kreeg na een paar dagen veel sla ophebben.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan hoor, ik heb dus vooral dat het "opbouwt". Hoe meer ik binnenkrijg waar m'n darmen niets mee kunnen, hoe erger het wordt. Al wordt het bij mij meer stopverf dan sprinten.
Topic uitprinten en meenemenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Hendig wel, dankzij huisartsbezoek morgen kan ik een beetje uitslapen.
Ik ga voor m'n oog.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Topic uitprinten en meenemen
Grappig wel. Of ja, grappig is niet echt het juiste woord natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb dat met sla alleen dan tegenovergesteld, een beetje sla ergens bij kan prima maar een maaltijdsalade of iets en ik ga keihard constiperen dat het ook echt flink pijn gaat doen in mijn darmen. Zoiets had ik ook net voor mijn ongeluk, toen had ik een paar dagen achter elkaar alleen maar maaltijdsalades op en kreeg ik steeds meer buikpijn. Maar ben er pas vorig jaar achter gekomen dat dat door de sla komt nadat ik datzelfde gevoel weer kreeg na een paar dagen veel sla ophebben.
Ik kan tenminste wel zeggen dat ik die van mij in het echt heb gezienquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Grappig wel. Of ja, grappig is niet echt het juiste woord natuurlijk.
Malle dingen, die darmen.
De laatste keer merkte ik dat ze moeilijk gingen doen als ik bij de Subway er verse spinazie op deed, daar ben ik toen maar mee gestopt.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:26 schreef CherryLips het volgende:
Hoe doen jullie dat eigenlijk op vakantie, met die moeilijke darmen?
Bal had ze eruit gescoopt?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan tenminste wel zeggen dat ik die van mij in het echt heb gezien
Deels meenemen (we gaan toch meestal kamperen) en ook dan goed lezen. En daarom ben ik ook geen vegetariër, als ik geen controle heb, dan eet ik vlees.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:26 schreef CherryLips het volgende:
O maar niet dat je op onhandige momenten aan de spuitkak zit.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De laatste keer merkte ik dat ze moeilijk gingen doen als ik bij de Subway er verse spinazie op deed, daar ben ik toen maar mee gestopt.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan tenminste wel zeggen dat ik die van mij in het echt heb gezien
En ik raak gewoon verstopt, daar valt wel mee te timen op zich.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O maar niet dat je op onhandige momenten aan de spuitkak zit.
Ja ik dus ook, maar dan krijg ik ook last, dus ik vroeg me af hoe anderen dat doenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En ik raak gewoon verstopt, daar valt wel mee te timen op zich.
Zo eng is ze nou ook weer niet hoorquote:
Als voorzorg heb ik altijd eiwitrijke snacks bij me waarvan ik weet dat ik ze kan eten zonder last, als ik iets dan niet vertrouw, heb ik altijd een backup.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik dus ook, maar dan krijg ik ook last, dus ik vroeg me af hoe anderen dat doenIn de bus, in het vliegtuig, overstap.
Gewoon meenemen en voldrukkem met eten en alcohol om te ontsmetten.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:26 schreef CherryLips het volgende:
Nee op vakantie heb ik eerder last van constipatiequote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O maar niet dat je op onhandige momenten aan de spuitkak zit.
Geen idee welke de zeikerds zijn, maar de dikke thuislaten klinkt makkelijker qua soort van normaal functioneren.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Laat je dan je dikke darm of je dunne darm thuis?
Ik ben een afvalton met een matig functionerend lijf.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb nergens last van op vakantie zolAng ik niets verrots eet.
Ben ik nou raar?
Ik heb dit al zo langquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb nergens last van op vakantie zolAng ik niets verrots eet.
Ben ik nou raar?
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb soms wel juist met werk als ik teveel koffie drink of gestresst ben last.
Was laat bijna op de zaak spint naar de deur...ooooh te laat en weer naar huis.
Ja lach maarquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja lach maar
Het was alleen een lepeltje jus gelukkig, even douchen en weer door.![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2021 07:22 schreef bitterbal het volgende:
droomde vannacht dat ik het tekenen bij de notaris had gemist en alles weg was. Ik zet morgen 5 wekkers denk ik
Hoe laat moeten we je wakker bellen?quote:Op woensdag 31 maart 2021 07:22 schreef bitterbal het volgende:
droomde vannacht dat ik het tekenen bij de notaris had gemist en alles weg was. Ik zet morgen 5 wekkers denk ik
quote:Op woensdag 31 maart 2021 07:22 schreef bitterbal het volgende:
ja uiterlijk half 7quote:Op woensdag 31 maart 2021 07:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoe laat moeten we je wakker bellen?
oh, dan ben ik toch al wakker, dat is goed.quote:
Die in de koelkast, wanneer ga je die bakken?quote:Op woensdag 31 maart 2021 07:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op mijn lijf
en spekjes in de koelkast
vanavond. als ik weer thuis benquote:Op woensdag 31 maart 2021 08:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die in de koelkast, wanneer ga je die bakken?
En terecht. zonder spijs is gewoon nep paas/kerst/feestbroodquote:Op woensdag 31 maart 2021 08:09 schreef Karzai het volgende:
Denk dat ik een paasbrood ga kopen vandaag met spijs
Ik kreeg laatst een brief dat ik geselcteerd was voor een euregionaal onderzoek mbt covid.quote:Op woensdag 31 maart 2021 08:21 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)gen-coronavirus.html
@:Budapestenaar weet je of je ook te horen krijgt of je antistoffen hebt na het doneren van bloed? Mochten ze jouw bloed in de steekproef gebruiken.
Geen ideequote:Op woensdag 31 maart 2021 08:28 schreef Karzai het volgende:
hij is nog niet in het topic geweest, heeft ie nog een ban?
Geen last van.quote:
En wat gingen ze dan testen?quote:Op woensdag 31 maart 2021 08:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een brief dat ik geselcteerd was voor een euregionaal onderzoek mbt covid.
Bij dat onderzoek zou ik 2 vragenlijsten moeten en vullen en ook 2x bloed moeten insturen.
amehoela.
Zonnigquote:Op woensdag 31 maart 2021 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geen last van.
Hoe is het weer bij u?
Dvenquote:Op woensdag 31 maart 2021 08:38 schreef Dven het volgende:
Zo. Net even 50 euro aan maandelijkse abonnementen waarvan ik niet eens meer wist dat ze bestonden opgezegd
O ja heb ik in januari met jaarlijkse gedaan. Werden ineens allemaal afgeschreven, gelijk opgezegd.quote:Op woensdag 31 maart 2021 08:38 schreef Dven het volgende:
Zo. Net even 50 euro aan maandelijkse abonnementen waarvan ik niet eens meer wist dat ze bestonden opgezegd
Ja, ik weet het al niet meer precies, maar ik vond het allemaal een beetje vaag. Het was georganiseerd vanuit een duits bedrijf, maar wel in samenwerking met de ggd en azm.quote:
Nee, dat krijg je helaas niet te horenquote:Op woensdag 31 maart 2021 08:21 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)gen-coronavirus.html
@:Budapestenaar weet je of je ook te horen krijgt of je antistoffen hebt na het doneren van bloed? Mochten ze jouw bloed in de steekproef gebruiken.
kan niet wachten tot we ze niet meer op hoeven, zeker met dit warme weer geen pretjequote:Op woensdag 31 maart 2021 08:37 schreef bitterbal het volgende:
zou deze op werk moeten ophangen
https://9gag.com/gag/aZ001GX
Lijkt wel Nederlandquote:
Vanavond op de fiets weerquote:Op woensdag 31 maart 2021 08:41 schreef Karzai het volgende:
Vandaag durf ik de korte broek wel aan te trekken
Aaawquote:Op woensdag 31 maart 2021 08:37 schreef bitterbal het volgende:
zou deze op werk moeten ophangen
https://9gag.com/gag/aZ001GX
Jerneyquote:Op woensdag 31 maart 2021 08:48 schreef jerney het volgende:
Goeiemorgen:W
2 uur extra in een maand tijd, woah
Vandaag weer lekker waaaarrem
Zo even kliederen en daarna in mijn “voortuin” mijn les met de natte vinger ontwerpen
waterverfen?quote:Op woensdag 31 maart 2021 08:48 schreef jerney het volgende:
Goeiemorgen:W
2 uur extra in een maand tijd, woah
Vandaag weer lekker waaaarrem
Zo even kliederen en daarna in mijn “voortuin” mijn les met de natte vinger ontwerpen
Over die natte vinger zeker?quote:Op woensdag 31 maart 2021 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jerney
Ik heb hier wel wat vragen bij
Da’s mijn minst aangeraakte art supplyquote:
En dan natuurlijk waar die voortuin is en of er ergens bosjes zijn met uitzicht op die voortuinquote:
👀quote:Op woensdag 31 maart 2021 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En dan natuurlijk waar die voortuin is en of er ergens bosjes zijn met uitzicht op die voortuin
quote:Op woensdag 31 maart 2021 08:54 schreef jerney het volgende:
Jacq
Nou ik zal maar even wat kleren aantrekken, want mijn kast komt zo ook nog
Haha mijn voortuin is eigenlijk een rondje gras met een beeld op. Staan wel bosjes rond ja, maar dat wordt tijgeren!quote:Op woensdag 31 maart 2021 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En dan natuurlijk waar die voortuin is en of er ergens bosjes zijn met uitzicht op die voortuin
oke. Even mn camo pakje aantrekken.quote:Op woensdag 31 maart 2021 08:55 schreef jerney het volgende:
[..]
Haha mijn voortuin is eigenlijk een rondje gras met een beeld op. Staan wel bosjes rond ja, maar dat wordt tijgeren!
* jerney stopt spiegeltje in zak om gianni te verblindenquote:Op woensdag 31 maart 2021 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke. Even mn camo pakje aantrekken.
Waaghalsquote:Op woensdag 31 maart 2021 08:41 schreef Karzai het volgende:
Vandaag durf ik de korte broek wel aan te trekken
Hee, ik hoor JourneyJerney op de radioquote:Op woensdag 31 maart 2021 09:03 schreef jerney het volgende:
[..]
* jerney stopt spiegeltje in zak om gianni te verblinden
You’ll make a fool outta me I don’t wanna be your lover for the weeeekeeendquote:Op woensdag 31 maart 2021 09:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hee, ik hoor JourneyJerney op de radio
Readly, een spotify-account dat ik al twee jaar heb maar nog nooit heb gebruikt, youtube premium (vergeten de 'gratis' proefperiode op te zeggen) amazon prime en nog wat andere zooiquote:Op woensdag 31 maart 2021 08:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja heb ik in januari met jaarlijkse gedaan. Werden ineens allemaal afgeschreven, gelijk opgezegd.
Jammer maar op zich wel logisch ja. Moet allemaal zo snel mogelijk verwerkt worden dus anoniem is the way to go.quote:Op woensdag 31 maart 2021 08:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat krijg je helaas niet te horenEigenlijk wel jammer
Just a small town girlquote:Op woensdag 31 maart 2021 09:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hee, ik hoor JourneyJerney op de radio
Dit schud je net iets te makkelijk uit je mouwquote:Op woensdag 31 maart 2021 09:06 schreef jerney het volgende:
[..]
You’ll make a fool outta me I don’t wanna be your lover for the weeeekeeend
Die is wel beter om in je hoofd te hebben op zichquote:Op woensdag 31 maart 2021 09:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Just a small town girl
Livin' in a lonely world
She took the midnight train goin' anywhere'
Hahaha ja ben er ook wel mee doodgegooid de afgelopen 40 jaarquote:Op woensdag 31 maart 2021 09:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit schud je net iets te makkelijk uit je mouw
Ik heb eigenlijk meestal Separate Ways in mijn hoofdquote:Op woensdag 31 maart 2021 09:11 schreef jerney het volgende:
[..]
Die is wel beter om in je hoofd te hebben op zich
Friiiday night when I see you again...
Ik snap wel dat je dan naar het buitenland vluchtquote:Op woensdag 31 maart 2021 09:11 schreef jerney het volgende:
[..]
Hahaha ja ben er ook wel mee doodgegooid de afgelopen 40 jaar
Speel je er dan ook zo bad ass air keyboard bij?quote:Op woensdag 31 maart 2021 09:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk meestal Separate Ways in mijn hoofd
quote:Op woensdag 31 maart 2021 09:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je dan naar het buitenland vlucht
En lekker meefluiten, en als ik alleen ben vol overgave meejengelenquote:Op woensdag 31 maart 2021 09:15 schreef jerney het volgende:
[..]
Speel je er dan ook zo bad ass air keyboard bij?
Milde halfvolle yoghurt van Campina op een bedje van gechambreerde bosbessen van de Plusquote:
Bruto neem ik aan?quote:Op woensdag 31 maart 2021 09:22 schreef bitterbal het volgende:
K lees net in ad. Dat ze akkoord hebben bereikt in Europa dat minimum uurloon naar 14 euro gaat over 2 jaar
Meejengelen ftwquote:Op woensdag 31 maart 2021 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En lekker meefluiten, en als ik alleen ben vol overgave meejengelen
quote:Op woensdag 31 maart 2021 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Milde halfvolle yoghurt van Campina op een bedje van gechambreerde bosbessen van de Plus
Maar daar werk je toch vooral voor je plezier?quote:Op woensdag 31 maart 2021 09:25 schreef bitterbal het volgende:
K krijg bij schurft en slap bv 11 euro omgerekend per uur
Zo fijn als je van je hobby je werk kan makenquote:Op woensdag 31 maart 2021 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar daar werk je toch vooral voor je plezier?
Volgens mij is het trouwens zelfs "seibiunouvia", met een extra i dus.quote:Op woensdag 31 maart 2021 09:22 schreef gianni61 het volgende:
Y aserejé-ja-dejé
De jebe tu de jebere seibiunouva majavi an de bugui an de güididípi
Aserejé-ja-de jé
De jebe tu de jebere seibiunouva majavi an de bugui an de güididípi
Aserejé-ja-dejé
De jebe tu de jebere seibiunouva majavi an de bugui an de güididípi![]()
Nooit geweten dat die tekst zo ingewikkeld was
Wel een bedje en gechambreerd he. Dan mag hetquote:Op woensdag 31 maart 2021 09:25 schreef jerney het volgende:
[..]
Je motiveert me om uit m’n neat te komen, want dat had natuurlijk weer wat vertraging.
Turkse yoghurt met framboosjes hier! Mede mogelijk gemaakt door budaddy
I do what I wantquote:Op woensdag 31 maart 2021 09:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel een bedje en gechambreerd he. Dan mag het
Ja kloptquote:Op woensdag 31 maart 2021 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar daar werk je toch vooral voor je plezier?
Ben wel jaloers hoor.quote:Op woensdag 31 maart 2021 09:27 schreef jerney het volgende:
[..]
Zo fijn als je van je hobby je werk kan maken
Kunnen ze ook gelijk de inkomstenbelasting omhoog gooienquote:
Ik zal het doorgeven aan googelquote:Op woensdag 31 maart 2021 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgens mij is het trouwens zelfs "seibiunouvia", met een extra i dus.
Ja maar ik wil graag macht hebben en zoquote:
heb van mijn hobby niet mijn werk gemaakt.quote:Op woensdag 31 maart 2021 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben wel jaloers hoor.
Ik ben slecht in alle dingen die ik leuk vind.
Ik krijg betaald voor die dingen die ik niet leuk vind.
Mijn hobby is tegenwoordig lopen (quote:Op woensdag 31 maart 2021 09:27 schreef jerney het volgende:
[..]
Zo fijn als je van je hobby je werk kan maken
Whehe ja dat zou wel motiveren iddquote:Op woensdag 31 maart 2021 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn hobby is tegenwoordig lopen (), als ik daar een cent per stap voor zou krijgen zou ik wel een riant salaris hebben.
Wel praktisch! Ik ben slecht in functioneren in de maatschappijquote:Op woensdag 31 maart 2021 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben wel jaloers hoor.
Ik ben slecht in alle dingen die ik leuk vind.
Ik krijg betaald voor die dingen die ik niet leuk vind.
Misschien zijn er nog wel projectjes a la das experiment. Wel hopen dat je in de goede groep wordt ingedeeldquote:Op woensdag 31 maart 2021 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar ik wil graag macht hebben en zo
Haagsieeeeequote:
Maar je wordt op z’n minst toch wel een fitboi danquote:Op woensdag 31 maart 2021 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn hobby is tegenwoordig lopen (), als ik daar een cent per stap voor zou krijgen zou ik wel een riant salaris hebben.
Mwa, ik zou liever de hele dag leuke dingen doen natuurlijk.quote:Op woensdag 31 maart 2021 09:37 schreef jerney het volgende:
[..]
Wel praktisch! Ik ben slecht in functioneren in de maatschappij
Maar krijg wel betaald voor wat ik leuk vind!Mag wel wat meer worden, maar komt nog wel denk ik
Is dat alles?quote:
Gaat langzamer dan ik zou willenquote:Op woensdag 31 maart 2021 09:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Maar je wordt op z’n minst toch wel een fitboi dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |