SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
quote:
Geen idee, maar Radio Kootwijk ziet er altijd wel leuk uit op de foto'squote:
niet?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:08 schreef Budapestenaar het volgende:
O, er is niet zoiets als een paasvakantie.
Dan wordt een tripje al realistischer
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geen idee, maar Radio Kootwijk ziet er altijd wel leuk uit op de foto's
Paar jaar geleden ook rondleiding gehad daarquote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geen idee, maar Radio Kootwijk ziet er altijd wel leuk uit op de foto's
uh ja heel zeker ze spreken als enige geen nederlands .quote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:21 schreef CherryLips het volgende:
Weet je zeker dat het die buren zijn?
Ik ben geneigd om te zeggen dat dit fake isquote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:20 schreef bitterbal het volgende:
opgelost met het schip jongens
[ afbeelding ]
Ik was al aan het twijfelen. Vond het al zo raar klinken. Maar ik zit niet meer echt in de schoolvakanties, dus durfde niets te zeggenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, de eerstvolgende vakantie is de voorjaarsvakantie, maar die is pas in mei.
Alsof ze daar geen piramides kunnen bouwenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben geneigd om te zeggen dat dit fake is
En dat is alleen maar omdat ik zeker weet dat dit helemaal fake is.
Toen ik klein was, 400 jaar geleden, hadden we gewoon paasvakantie hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik was al aan het twijfelen. Vond het al zo raar klinken. Maar ik zit niet meer echt in de schoolvakanties, dus durfde niets te zeggen
is het niet altijd carnaval/voorjaar geweest en meivakantie?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen ik klein was, 400 jaar geleden, hadden we gewoon paasvakantie hoor
Dat is wel kut.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
uh ja heel zeker ze spreken als enige geen nederlands .
en ja weet het heel zeker..
kan je 100 voorbeelden geven vorig jaar ben ik eigen tuin continu uit gevlucht ervoor.
Vind het naar voor het gezin datze hebben moeten vluchten dus laat al veel gaan erdoor.
Dat ze problemen hebben begrijp ik ook.
maar heb het niet over zomaar overlast heb het over hele dag door en elke dag tot diep in de nacht
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
is het niet altijd carnaval/voorjaar geweest en meivakantie?
nee, volgens mij had je met carnaval een week, met pasen en tussen hemelvaart en pinksteren.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
is het niet altijd carnaval/voorjaar geweest en meivakantie?
Hmm dat zou kunnen. En dat ze nu dan 2 weken meivakantie hebben ipv pasen en mei.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, volgens mij had je met carnaval een week, met pasen en tussen hemelvaart en pinksteren.
maar die laatste 2 zijn dus schijnbaar niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |