SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
quote:
Geen idee, maar Radio Kootwijk ziet er altijd wel leuk uit op de foto'squote:
niet?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:08 schreef Budapestenaar het volgende:
O, er is niet zoiets als een paasvakantie.
Dan wordt een tripje al realistischer
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geen idee, maar Radio Kootwijk ziet er altijd wel leuk uit op de foto's
Paar jaar geleden ook rondleiding gehad daarquote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geen idee, maar Radio Kootwijk ziet er altijd wel leuk uit op de foto's
uh ja heel zeker ze spreken als enige geen nederlands .quote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:21 schreef CherryLips het volgende:
Weet je zeker dat het die buren zijn?
Ik ben geneigd om te zeggen dat dit fake isquote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:20 schreef bitterbal het volgende:
opgelost met het schip jongens
[ afbeelding ]
Ik was al aan het twijfelen. Vond het al zo raar klinken. Maar ik zit niet meer echt in de schoolvakanties, dus durfde niets te zeggenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, de eerstvolgende vakantie is de voorjaarsvakantie, maar die is pas in mei.
Alsof ze daar geen piramides kunnen bouwenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben geneigd om te zeggen dat dit fake is
En dat is alleen maar omdat ik zeker weet dat dit helemaal fake is.
Toen ik klein was, 400 jaar geleden, hadden we gewoon paasvakantie hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik was al aan het twijfelen. Vond het al zo raar klinken. Maar ik zit niet meer echt in de schoolvakanties, dus durfde niets te zeggen
is het niet altijd carnaval/voorjaar geweest en meivakantie?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen ik klein was, 400 jaar geleden, hadden we gewoon paasvakantie hoor
Dat is wel kut.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
uh ja heel zeker ze spreken als enige geen nederlands .
en ja weet het heel zeker..
kan je 100 voorbeelden geven vorig jaar ben ik eigen tuin continu uit gevlucht ervoor.
Vind het naar voor het gezin datze hebben moeten vluchten dus laat al veel gaan erdoor.
Dat ze problemen hebben begrijp ik ook.
maar heb het niet over zomaar overlast heb het over hele dag door en elke dag tot diep in de nacht
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
is het niet altijd carnaval/voorjaar geweest en meivakantie?
nee, volgens mij had je met carnaval een week, met pasen en tussen hemelvaart en pinksteren.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
is het niet altijd carnaval/voorjaar geweest en meivakantie?
Hmm dat zou kunnen. En dat ze nu dan 2 weken meivakantie hebben ipv pasen en mei.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, volgens mij had je met carnaval een week, met pasen en tussen hemelvaart en pinksteren.
maar die laatste 2 zijn dus schijnbaar niet meer.
Scholen mogen ook zelf vakanties indelen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen ik klein was, 400 jaar geleden, hadden we gewoon paasvakantie hoor
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is wel kut.![]()
Heb je het al eens aangekaart bij de verhuurder?
Bekijk het ook andersom, als dit hun laatste kans is, hebben ze het al écht bont gemaakt ook.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]heel gesprek mee gehad. vertelde dat dit probleem in hun vorige huis ook speelde en dat dit laatste kans was. ik kon een officiële melding maken dan werd er dingen in gang gezet..
Toen heb ik gezegd ga het eerst nog anders proberen. want laatste kans schrok ik wel van...
ik heb hier niet alles neer gegooid in verband met privacy.
spelen heel veel dingen.
heel de straat heeft enorme last ervan ik het meeste woon er pal naast.
maar nu de zomer er weer aan komt en ik waarschijnlijk deze zomer weer niet in de tuin kan zitten... want is echt niet te doen...
Ik heb haar telefoonnummer gehad van haar zelf want ze vroeg mij ap mij wanneer je last heb.
Dit ook al gedaan en geprobeerd.
als ik dan bijvb ap buurvrouw kan het helse geschreeuw stoppen. krijg ik gewoon als antwoord ik schreeuw niet.
als maatschappelijk werkster komt spelen ze mooi weer het gezellige leuke gezin.
Dit is gelukkig bekend bij ze lopen er al jaren...
maar met ja ik schreeuw niet terwijl ik zelfs met opname kwam. en dat ze dan nog ontkent en ik zeg dit is toch echt u stem is het ja maar was maar 1 keer...
ben nu dus wel bang dat ik woningbouw moet gaan inschakelen...
ik weet t als ik alle voorbeelden van overlast hier ga benoemen sta je versteld. Maar vind het enorme stap om officiële klacht in te dienen. heb te doen met haar kinderen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bekijk het ook andersom, als dit hun laatste kans is, hebben ze het al écht bont gemaakt ook.
ja is best een dingetje he...quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:02 schreef Karzai het volgende:
Ook jarenlang een luidruchtige buurman gehad, buurtagent kwam regelmatig langs dan ging het even goed. Maar daarna weer mis. Was ook een alcoholist en drugsverslaafde
Ja, ik vermoed dat er wat ingezeten heeft dat nu gewoon blijft irriteren, maar na een paar weken ergernis kan je er wel vanuit gaan dat het niet vanzelf over gaat.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:04 schreef Karzai het volgende:
Hmm vervelend, ik moet een afspraak maken met de kno arts. Kan eigenlijk al jaren niet door mijn neus ademen.
Ik adem helemaal verkeerd
Toch maar even gaan doen danquote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:04 schreef Karzai het volgende:
Hmm vervelend, ik moet een afspraak maken met de kno arts. Kan eigenlijk al jaren niet door mijn neus ademen.
Ik adem helemaal verkeerd
oei sterktequote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Morgenochtend langs de huisarts, m'n oog blijft stom doen.
Zou het beter voor die kinderen zijn als de hulpdiensten voor de gek gehouden blijven? Want zonder andere signalen kunnen die ook niks.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik weet t als ik alle voorbeelden van overlast hier ga benoemen sta je versteld. Maar vind het enorme stap om officiële klacht in te dienen. heb te doen met haar kinderen.
...
Drie dagen slapenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Had helemaal niet aan gedacht dat paasweekend al deze week is
Ben al Pasen aan het vieren in animal crossing. @enginequote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Had helemaal niet aan gedacht dat paasweekend al deze week is
Ei-trauma.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Ben al Pasen aan het vieren in animal crossing. @:engine
Gewoon doen, die instanties zijn er niet voor niets en je wil zelf ook fijn wonen toch?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik weet t als ik alle voorbeelden van overlast hier ga benoemen sta je versteld. Maar vind het enorme stap om officiële klacht in te dienen. heb te doen met haar kinderen.
...
huh waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Rete aso eigenlijk, zowel ik als US hebben serieus gekeken voor een baan voor de meneer die nu weer ligt te pitten omdat ie gisteren weer onbehoorlijk veel heeft gedronken.
Ben blij iig dat we hem niet hebben aangenomen want iets zegt me dat ie overdag net zo vervelend is.
En dan iemand die je serieus probeert te helpen steeds beledigen zodat die gebannen wordt.
Oh mijn dochter van 6 ook ja.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:12 schreef Haags het volgende:
[..]
ja jullie hebben ook gelijk. ga vandaag eerst nog een keer gesprek aan en vertel er dan bij als het niet stop ik andere acties ga ondernemen... twee buren uit de straat wilde dit ook al gaan doen nlquote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou het beter voor die kinderen zijn als de hulpdiensten voor de gek gehouden blijven? Want zonder andere signalen kunnen die ook niks.
Vissen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik kan die onderwater eieren niet vinden
Neuh maar vind het wel leuk dat die kids zich ermee vermaken.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Mooi spel man
Geniet er zelf ook stiekem van.
Dat is waar vorige zomer niet in de tuin kunnen zitten hierquote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon doen, die instanties zijn er niet voor niets en je wil zelf ook fijn wonen toch?
Haagsieeequote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Mooi spel man
Geniet er zelf ook stiekem van.
Ik snap dat je niet de oorzaak wilt zijn dat iemand z'n huis uit moet, maar realistisch gezien zijn ze zelf natuurlijk die oorzaak, al voelt het waarschijnlijk anders.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja jullie hebben ook gelijk. ga vandaag eerst nog een keer gesprek aan en vertel er dan bij als het niet stop ik andere acties ga ondernemen... twee buren uit de straat wilde dit ook al gaan doen nl
Oh, misschien hebben ze de drop-rate aangepast, ik kreeg vorig jaar echt 6/10 keer vissen een ei. En dan 2 keer iets als een blikje.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:15 schreef Haags het volgende:
[..]
I know, maar krijg constant vissen ipv eieren
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, misschien hebben ze de drop-rate aangepast, ik kreeg vorig jaar echt 6/10 keer vissen een ei. En dan 2 keer iets als een blikje.
Als je echt niets opgevist krijgt, laat het even weten, volgens mij heb ik nog wel in m'n inventory.quote:
Klopt je hebt ook gelijk. Gelukkig werk.ik ook nog buitenshuis. Maar de overlast is wel erg. Voorbeeld vandaag vrije dag. Uit bed gegaan om 7 uur. Buren waren dus op en ik werd wakker van geschreeuw. Duren smijten. Stampen. Blijven schreeuwen.. na half uur stond ik dus maar opquote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik snap dat je niet de oorzaak wilt zijn dat iemand z'n huis uit moet, maar realistisch gezien zijn ze zelf natuurlijk die oorzaak, al voelt het waarschijnlijk anders.
En woongenot is ook gewoon onderdeel van je (mentaal) lekker voelen.
Ja dat is niet normaal. Zij verpesten jouw woongenot, je geestelijke gezondheid.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Klopt je hebt ook gelijk. Gelukkig werk.ik ook nog buitenshuis. Maar de overlast is wel erg. Voorbeeld vandaag vrije dag. Uit bed gegaan om 7 uur. Buren waren dus op en ik werd wakker van geschreeuw. Duren smijten. Stampen. Blijven schreeuwen.. na half uur stond ik dus maar op
klopt en het wordt zomer dus lastig maar ga straks weer gesprek aan laatstequote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat is niet normaal. Zij verpesten jouw woongenot, je geestelijke gezondheid.
Dat is voor een langere periode echt niet te doen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat is niet normaal. Zij verpesten jouw woongenot, je geestelijke gezondheid.
exact was het 1 keer per week ofzo nee dag in dag uit tot diep in de nachtquote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is voor een langere periode echt niet te doen.
Mansplaining is alleen als een man het uitlegt hequote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:32 schreef RockNijntje het volgende:
Mensen die je gaan uitleggen wat je al wist en gewoon doorgaan ondanks dat je ze telkens onderbreekt met "ja dit wist ik al" en "ja zo heb ik het geïmplementeerd" en dan ook nog het lef hebben om te eindigen met "snap je het nu?". Gadverdamme zeg. Is dit mansplaining
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:12 schreef Haags het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mansplaining is alleen als een man het uitlegt heJe vergeet te checken of ze het nu snaptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jerneyquote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:40 schreef jerney het volgende:
[..]
Je vergeet te checken of ze het nu snapt
Nee ik snap wel dat dat super ergerlijk is.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:43 schreef RockNijntje het volgende:
Nee maar ik snap dat het voor jullie wellicht overkomt als een grappig probleem of non-probleem maar dit is nu al de zoveelste keer in 1 à 2 weken en ik kook inmiddels echt van woede en voel me rot omdat ik weet dat ik nog jaren met die man moet gaan werken. Heb het al tegen mijn baas gezegd maar die zegt "ja ze zijn gewoon altijd wat moeilijk" en ziet niet dat het bij mijn mannelijke collega niet gebeurt. Ik ben echt niet een of andere feminist die alle mannen dood wenst of zo maar aaaaah deze situatie is zo uitzichtloos.
En gewoon eens een beetje boos worden op die man?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:43 schreef RockNijntje het volgende:
Nee maar ik snap dat het voor jullie wellicht overkomt als een grappig probleem of non-probleem maar dit is nu al de zoveelste keer in 1 à 2 weken en ik kook inmiddels echt van woede en voel me rot omdat ik weet dat ik nog jaren met die man moet gaan werken. Heb het al tegen mijn baas gezegd maar die zegt "ja ze zijn gewoon altijd wat moeilijk" en ziet niet dat het bij mijn mannelijke collega niet gebeurt. Ik ben echt niet een of andere feminist die alle mannen dood wenst of zo maar aaaaah deze situatie is zo uitzichtloos.
Meuningquote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jerney![]()
Dom van mij
Maar gelukkig is Nijn wel slimmer dan de meeste mensen, dus ik ga er van uit dat het goed komt.
Aaaaaargh, waarom zijn mensen zoquote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:45 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee ik snap wel dat dat super ergerlijk is.
Is het er ook zo eentje die je verbetert met exact hetgeen dat je ervoor zei?
Nja, zelfde als hierboven denk ikquote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En gewoon eens een beetje boos worden op die man?
Is hij oud?
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jerney![]()
Dom van mij
Maar gelukkig is Nijn wel slimmer dan de meeste mensen, dus ik ga er van uit dat het goed komt.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Meuning
Nijntje ken ik nog niet heul goed, maar afgaande op wat ik van haar heb gezien, ben ik geneigd je helemaal te geloven
Het is af en toe goed om van je af te bijten, anders verandert er toch niks, denk ik.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aaaaaargh, waarom zijn mensen zo![]()
. Die is ook heel ergerlijk inderdaad.
Het is ook gewoon zo lastig van... wat moet je ermee? Ik ben inmiddels op het punt dat ik op de "ik snap je" reageer met "ik snapte het al, maar dat was helaas niet de vraag die ik stelde", maar ja, je wilt ook niet het risico lopen een klant boos te maken of de office bitch te worden.
[..]
Nja, zelfde als hierboven denk ik.
En hij is van mijn leeftijd, misschien net wat ouder, hoge twintig begin dertig.
Naja, als je geen antwoord krijgt op de vraag die je stelde, moet je wel.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is ook gewoon zo lastig van... wat moet je ermee? Ik ben inmiddels op het punt dat ik op de "ik snap je" reageer met "ik snapte het al, maar dat was helaas niet de vraag die ik stelde", maar ja, je wilt ook niet het risico lopen een klant boos te maken of de office bitch te worden.
[..]
En hij is van mijn leeftijd, misschien net wat ouder, hoge twintig begin dertig.
Oh het is een klant ook nog?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
hnnnnggggquote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:52 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh het is een klant ook nog?
Echt erg dat zo’n urk van een vent lekker zo kan doorgaan “want die is nu eenmaal zo”, maar dat je als vrouw niet gewoon lekker kan zijn wie je bent, omdat je dan misschien wel de bitch stempel krijgt.
* jerney zoekt bh om te verbranden
BH's verbranden, die dingen zijn veel te duur en nodig.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:52 schreef jerney het volgende:
[..]
Echt erg dat zo’n urk van een vent lekker zo kan doorgaan “want die is nu eenmaal zo”, maar dat je als vrouw niet gewoon lekker kan zijn wie je bent, omdat je dan misschien wel de bitch stempel krijgt.
Ja dat is de beste manier, maar kan wel een uitdaging zijn als je je al een tijdje groen en geel ergert haha!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, als je geen antwoord krijgt op de vraag die je stelde, moet je wel.
En tegengas kan ook met een glimlach.
Wel oppassen dat je doseert en niet gelijk als een of andere borderline psycho overkomt.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, zeker mee eens! Maar je kent vast het stereotype waar vrouwen een bitch zijn als ze dat doen, terwijl mannen er voor gerespecteerd worden. Ik ben niet veel bezig met de verschillen tussen gender, ik bedoel, als ik dat wel was had ik echt niet altijd mannelijke vrienden gehad of in een bedrijf vol mannen gewerkt als programmeurquote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is af en toe goed om van je af te bijten, anders verandert er toch niks, denk ik.
Ja precies, ik haat dat zo erg! Het is frustrerend jaquote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:52 schreef jerney het volgende:
[..]
Dat is waar. En helaas niet via chatquote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, als je geen antwoord krijgt op de vraag die je stelde, moet je wel.
Dit is wel een hele goede inderdaad, ga ik voortaan ook doenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hou bij klanten vooral de "maar wat ik wilde weten was..." aan.
Ja, die bewaar ik vooral voor klanten/mensen die ik nog aan het aftasten ben.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:54 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja dat is de beste manier, maar kan wel een uitdaging zijn als je je al een tijdje groen en geel ergert haha!
Ik heb ook zo'n collega. Als je halverwege je vraag bent, begint hij aan een verhaal wat hij denkt dat het antwoord is.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
BH's verbranden, die dingen zijn veel te duur en nodig.
Ik hou bij klanten vooral de "maar wat ik wilde weten was..." aan.![]()
Collega's pleuren na tig keer hetzelfde geintje gewoon maar even op. Luisteren naar wat ik zeg/vraag, niet invullen.
Ik heb er nog wel een paar die ik eigenlijk al lang geleden weg had moeten gooien. Symboolpolitiek ftwquote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
BH's verbranden, die dingen zijn veel te duur en nodig.
Ik hou bij klanten vooral de "maar wat ik wilde weten was..." aan.![]()
Collega's pleuren na tig keer hetzelfde geintje gewoon maar even op. Luisteren naar wat ik zeg/vraag, niet invullen.
De truc voor jou is dat het je 0 doet natuurlijk maar daar leer je vanzelf mee omgaan als je ouder word.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:57 schreef RockNijntje het volgende:
Oh. Oh no. Hij is het nu ook aan het doen bij zijn vrouwelijke projectleider. Zij is Duits. Jongens, ik denk dat alles toch nog goed komt.
Aaah, daar kan het wel mee.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:58 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel een paar die ik eigenlijk al lang geleden weg had moeten gooien. Symboolpolitiek ftw
Vuurtjes stoken doen we buiten. En het probleem is dat ik hierdoor niet verder kan werken, wat ik als werkpaard nogal vervelend vind. Maar ik snap dat dat voor jou het paradijs op aarde zou zijn, lekker betaald luieren.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De truc voor jou is dat het je 0 doet natuurlijk maar daar leer je vanzelf mee omgaan als je ouder word.
Er zijn ook gewoon verschillen, ook al willen we dat niet graag toegeven.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, zeker mee eens! Maar je kent vast het stereotype waar vrouwen een bitch zijn als ze dat doen, terwijl mannen er voor gerespecteerd worden. Ik ben niet veel bezig met de verschillen tussen gender, ik bedoel, als ik dat wel was had ik echt niet altijd mannelijke vrienden gehad of in een bedrijf vol mannen gewerkt als programmeur. Maar ik vind het rot dat ik desondanks toch altijd rekening zal moeten blijven houden met dit soort dingen, zeker als het een klant betreft.
[..]
Ja precies, ik haat dat zo erg! Het is frustrerend ja.
[..]
Dat is waar. En helaas niet via chat.
[..]
Dit is wel een hele goede inderdaad, ga ik voortaan ook doen.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:57 schreef RockNijntje het volgende:
Oh. Oh no. Hij is het nu ook aan het doen bij zijn vrouwelijke projectleider. Zij is Duits. Jongens, ik denk dat alles toch nog goed komt.
Jij hebt het wel daadwerkelijk zwaar (gehad) op de werkvloer als ik het zo leesquote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik werk in een veld met vooral mannen, valt het op?
Ik merk het ook hoor, bij sommige klanten kan ik beter meteen de telefoon doorschuiven naar mannelijke collega, want ook al weet ik echt waar ik het over heb, ze nemen het gewoon niet van me aan en van hem wel.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:01 schreef jerney het volgende:
[..]
Er zijn ook gewoon verschillen, ook al willen we dat niet graag toegeven.
Ik hoorde laatst van iemand die doet alsof ze een duo is omdat ze met een mannelijke handtekening opdrachten dezelfde dag nog binnenhaalt zonder oeverloos gezeik en getwijfel
Ik lach, maar het is om te janken natuurlijk
Oh, zo ervaar ik het niet hoor. Er zijn er echt zat die me gewoon als "kundig persoon" zien, maar de paar die blijven steken in vrouw = secretaresse vallen gewoon op. En ik discrimineer niet, aan die lui wil ik ook gewoon verkopen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij hebt het wel daadwerkelijk zwaar (gehad) op de werkvloer als ik het zo lees. Klinkt alsof daar een hoop conservatievelingen rondlopen. Of mannen die wel enigszins modern zijn, maar geen idee hebben wat ze wel en niet kunnen zeggen en hoe ze om moeten gaan met een vrouw (y'know, hetzelfde als met... al hun andere collega's).
Ik ben heel blij dat alle mannen in mijn bedrijf erg modern zijn wat dat betreft of er gewoon geen ene aars om geven, dat laatste is ook prima, zolang ik maar gewoon geaccepteerd en gerespecteerd voel en een van hen ben.
Huh?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vuurtjes stoken doen we buiten. En het probleem is dat ik hierdoor niet verder kan werken, wat ik als werkpaard nogal vervelend vind. Maar ik snap dat dat voor jou het paradijs op aarde zou zijn, lekker betaald luieren.
Hahaha ja dat soort dingen. En het is wat dubbel, want het is schipperen tussen “oh heeell noquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik merk het ook hoor, bij sommige klanten kan ik beter meteen de telefoon doorschuiven naar mannelijke collega, want ook al weet ik echt waar ik het over heb, ze nemen het gewoon niet van me aan en van hem wel.
Of een e-mail alleen afsluiten met voorletter ipv hele voornaam.
Ja, om je dood te ergeren, maar dat dood ergeren KOST ZOVEEL ENERGIE.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:10 schreef jerney het volgende:
[..]
Hahaha ja dat soort dingen. En het is wat dubbel, want het is schipperen tussen “oh heeell no” en “I can’t even”
Hahaha ja dat is ook wel weer waar.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik ben blij dat wij mannen in ons team hebben.
zet veel vrouwen bij elkaar en je krijg gezeik haat nijd enzo.
de mannen brengen ons team in balans
Ja precies haha, niet de bedoeling om je in burnout te storten vanwege een oetlul hier en daar.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, om je dood te ergeren, maar dat dood ergeren KOST ZOVEEL ENERGIE.
Toch gewoon doen hoor. Er zijn gewoon regels en daar moeten ook deze mensen zich maar aan houden.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]heel gesprek mee gehad. vertelde dat dit probleem in hun vorige huis ook speelde en dat dit laatste kans was. ik kon een officiële melding maken dan werd er dingen in gang gezet..
Toen heb ik gezegd ga het eerst nog anders proberen. want laatste kans schrok ik wel van...
ik heb hier niet alles neer gegooid in verband met privacy.
spelen heel veel dingen.
heel de straat heeft enorme last ervan ik het meeste woon er pal naast.
maar nu de zomer er weer aan komt en ik waarschijnlijk deze zomer weer niet in de tuin kan zitten... want is echt niet te doen...
Ik heb haar telefoonnummer gehad van haar zelf want ze vroeg mij ap mij wanneer je last heb.
Dit ook al gedaan en geprobeerd.
als ik dan bijvb ap buurvrouw kan het helse geschreeuw stoppen. krijg ik gewoon als antwoord ik schreeuw niet.
als maatschappelijk werkster komt spelen ze mooi weer het gezellige leuke gezin.
Dit is gelukkig bekend bij ze lopen er al jaren...
maar met ja ik schreeuw niet terwijl ik zelfs met opname kwam. en dat ze dan nog ontkent en ik zeg dit is toch echt u stem is het ja maar was maar 1 keer...
ben nu dus wel bang dat ik woningbouw moet gaan inschakelen...
Exact, zelfbehoud gaat voor, de bh's verbrand ik wel als ik de strijd mentaal ook vol kan houden.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:13 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja precies haha, niet de bedoeling om je in burnout te storten vanwege een oetlul hier en daar.
Wel eerst uittrekken he?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Exact, zelfbehoud gaat voor, de bh's verbrand ik wel als ik de strijd mentaal ook vol kan houden.
Het was al de consensus dat we oude, op de weggooistapel-liggende bh's gingen verbranden.quote:
Ik weet het ga vanmiddag in gesprek met de buren heb maatschappelijk werkster gebeld en die gaat meequote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch gewoon doen hoor. Er zijn gewoon regels en daar moeten ook deze mensen zich maar aan houden.
Boksquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Exact, zelfbehoud gaat voor, de bh's verbrand ik wel als ik de strijd mentaal ook vol kan houden.
Oké, check!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was al de consensus dat we oude, op de weggooistapel-liggende bh's gingen verbranden.
Dat is niet heel erg ecologische circulaire recyclingquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was al de consensus dat we oude, op de weggooistapel-liggende bh's gingen verbranden.
Helpt het als m'n weggooistapel altijd richting een kledingbak gaat?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is niet heel erg ecologische circulaire recycling
Soapquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:20 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn baas belde, blijkbaar escaleren dingen.
Door de Duitser en de Mansplainer?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:20 schreef RockNijntje het volgende:
Het escaleert uit de hand jonge!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Door de Duitser en de Mansplainer?
maar goed. sommige mensen gebruiken het woord escaleren ook iets te graag
We grappen over een collega dat haar outlook eigenlijk maar één knop heeft: ESCALEREN!!!!!!!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Door de Duitser en de Mansplainer?
maar goed. sommige mensen gebruiken het woord escaleren ook iets te graag
Moet ik ook eens doen, heb volgens mij inmiddels al 3 zakken vol en kan er nog wel een paar vullen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Helpt het als m'n weggooistapel altijd richting een kledingbak gaat?
Alleen die bh dus even niet.
Escaleren kun je lerenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:20 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom moest die laatste zin erbij, laat me nouquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik ook eens doen, heb volgens mij inmiddels al 3 zakken vol en kan er nog wel een paar vullen.
Met kleding dan he, bh's heb ik niet
Juist vanwege types als jijquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:25 schreef jerney het volgende:
[..]
Waarom moest die laatste zin erbij, laat me nou
Tijdje terug zo'n vermoeiende klant gehad.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We grappen over een collega dat haar outlook eigenlijk maar één knop heeft: ESCALEREN!!!!!!!
Trek het je niet aan.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:25 schreef jerney het volgende:
[..]
Waarom moest die laatste zin erbij, laat me nou
Dit zijn altijd gevaarlijke uitsprakenquote:
Ik ben dan ook een gevaarlijke man die op het randje leeftquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit zijn altijd gevaarlijke uitspraken
Laatst toch maar eens gedaan, zoveel meer ruimte in m'n kast.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik ook eens doen, heb volgens mij inmiddels al 3 zakken vol en kan er nog wel een paar vullen.
Met kleding dan he, bh's heb ik niet
Geloof ik zo! Zijn de meesten die de hele dag zitten te fokken.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een gevaarlijke man die op het randje leeft
Lolwhut.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:29 schreef RockNijntje het volgende:
Te veel quotes, moeite.
De baas van die mansplainer (ik zal maar eventjes zo naar hem blijven verwijzen voor de duidelijkheid) ging allemaal berichtjes naar mijn baas sturen dat het probleem wat ik aangaf een non-issue is, terwijl hij geen flauw idee heeft waar hij het over heeft en reageert op zaken die niet relevant zijn. (En het is blijkbaar niet erg dat de hele app crasht door hun serverinstellingen?) Een hoop bladiebladiebla, maar blijkbaar is hun baas nu zeer giftig naar mijn baas toe en hebben wij weer alles fout gedaan, terwijl het enige wat ik heb gedaan een ticket implementeren is zoals zij (de klant) het hadden opgesteld en er een vraag over gesteld toen bleek dat de implementatie zoals aangegeven in dat ticket niet werkt.
Jongens waar gaaaaaat dit over. Zo veel bladiebla voor zo'n simpel vraagje.
Ik zit niet de hele dag te FOK!ken, ik ga straks gewoon weer urenlang rondjes lopen buiten hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:30 schreef jerney het volgende:
[..]
Geloof ik zo! Zijn de meesten die de hele dag zitten te fokken.
Zou hier ook kunnen gebeuren.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:29 schreef RockNijntje het volgende:
Te veel quotes, moeite.
De baas van die mansplainer (ik zal maar eventjes zo naar hem blijven verwijzen voor de duidelijkheid) ging allemaal berichtjes naar mijn baas sturen dat het probleem wat ik aangaf een non-issue is, terwijl hij geen flauw idee heeft waar hij het over heeft en reageert op zaken die niet relevant zijn. (En het is blijkbaar niet erg dat de hele app crasht door hun serverinstellingen?) Een hoop bladiebladiebla, maar blijkbaar is hun baas nu zeer giftig naar mijn baas toe en hebben wij weer alles fout gedaan, terwijl het enige wat ik heb gedaan een ticket implementeren is zoals zij (de klant) het hadden opgesteld en er een vraag over gesteld toen bleek dat de implementatie zoals aangegeven in dat ticket niet werkt.
Jongens waar gaaaaaat dit over. Zo veel bladiebla voor zo'n simpel vraagje.
😁 kusjekroelquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit niet de hele dag te FOK!ken, ik ga straks gewoon weer urenlang rondjes lopen buiten hoor
Vrouw van klantbaas is vorige week bevallen, zal wel korte nachtjes hebbenquote:
Ik haat datquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou hier ook kunnen gebeuren.
Joh, als je op een normale manier een vraag heb gesteld, dan zit het probleem wat nu gecreëerd is duidelijk elders.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vrouw van klantbaas is vorige week bevallen, zal wel korte nachtjes hebben. Voor mijn eigen geestelijke gezondheid hou ik het daar op.
Ben nu gewoon aan het wachten tot het even wat meer opwarmt zodat ik tenminste gelijk in korte broek naar buiten kan om de benen te bruinenquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tijdje terug zo'n vermoeiende klant gehad.
Ja, ja, als wij dit niet kunnen oplossen, dan wil ik dit wel escaleren
Als we dit niet halen dan zal ik het moeten escaleren.
Lul, je gaat gewoon iemand bellen die net iets meer te zeggen heeft dan jij..
Nou zo te horen werk je bij een IT-bedrijf, en IT'ers zijn over het algemeen niet bepaald de meest sociale communicatieve wezensquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik haat dat. Waarom is communicatie overal een probleem
. Je zou toch willen/hopen dat dit soort problemen uniek zijn. Maar nee het komt godverdomme overal voor
.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:30 schreef jerney het volgende:
[..]
Geloof ik zo! Zijn de meesten die de hele dag zitten te fokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik maakte maar een garpje johquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben nu gewoon aan het wachten tot het even wat meer opwarmt zodat ik tenminste gelijk in korte broek naar buiten kan om de benen te bruinen
Die stuurden natuurlijk gelijk een B-52 op je af, en niet om Love Shack te spelen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb dit ooit gehad met het Amerikaanse leger. Die belden dus gelijk de CEO![]()
Moet je niet mee fucken, met die gasten
Ik ben bang dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou zo te horen werk je bij een IT-bedrijf, en IT'ers zijn over het algemeen niet bepaald de meest sociale communicatieve wezens
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh daar heb ik tegenwoordig schijt aan.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb dit ooit gehad met het Amerikaanse leger. Die belden dus gelijk de CEO![]()
Moet je niet mee fucken, met die gasten
Je kent mij nog niet goed genoeg volgens mijquote:
Die grap hebben we toen wel gemaaktquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die stuurden natuurlijk gelijk een B-52 op je af, en niet om Love Shack te spelen.
"Gast, die naam staat gewoon op the interwebzquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh daar heb ik tegenwoordig schijt aan.
Ook leuk zijn van die figuren die denken dat ze indruk maken als de ze de voornaam van mijn baas weten
Gisteravond in kort-kort gaan fietsen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben nu gewoon aan het wachten tot het even wat meer opwarmt zodat ik tenminste gelijk in korte broek naar buiten kan om de benen te bruinen
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh daar heb ik tegenwoordig schijt aan.
Ook leuk zijn van die figuren die denken dat ze indruk maken als de ze de voornaam van mijn baas weten
moet ik hem bellen? moet ik hem bellen?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Gast, die naam staat gewoon op the interwebz"
Kloptquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kent mij nog niet goed genoeg volgens mij
'I don't want to speak to the major, I want to speak to the captain, to captain Jack'quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die grap hebben we toen wel gemaakt
Ik kreeg toen regelmatig een of andere majoor aan de telefoon van een legerbasis in Duitsland. En die was echt verre van vriendelijk
Smooth!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kent mij nog niet goed genoeg volgens mij
Ja joh, best. Zo níet de energie waard dat soort lui.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet ik hem bellen? moet ik hem bellen?
ja, je doet maar, moet je mijn telefoon lenen? heb je het nummer?
Mja, ik was blij toen we eindelijk ontdekten wat er fout ging in de facturering.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'I don't want to speak to the major, I want to speak to the captain, to captain Jack'
Maarre, warm zat al hoor, voor die korte broek.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'I don't want to speak to the major, I want to speak to the captain, to captain Jack'
Je factureerde in euro's terwijl ze alleen in dollars willen betalen?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik was blij toen we eindelijk ontdekten wat er fout ging in de facturering.
Is dit een subtiele manier van 'gaat verdomme aan de wandel voor je met al die kutmuziek komt aanzetten' zeggen?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maarre, warm zat al hoor, voor die korte broek.
Tsk, je weet heus wel dat ik zelf nog veel kuttere muziek luister.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dit een subtiele manier van 'gaat verdomme aan de wandel voor je met al die kutmuziek komt aanzetten' zeggen?
En anders wil Etto nog wel wat oude meuk delenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsk, je weet heus wel dat ik zelf nog veel kuttere muziek luister.
Nee, facturering was in dollars. Maar we brachten per ongeluk accijns in rekening. En daar is het US Army van vrijgesteld. Duurde even voordat die fout was gevonden.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je factureerde in euro's terwijl ze alleen in dollars willen betalen?
Ja goed punt, vooruit dan maarquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsk, je weet heus wel dat ik zelf nog veel kuttere muziek luister.
Wacht wat hoe werkt dit. Achter de deur zit een kast maar die kast is ook een deur die leidt naar een andere kast?quote:
Omg, ik wilde dit ook sturen, maar ik dacht dat iedereen me dan zou hatenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Netjes! Heb je al een familie gevonden die in je achterhuis gaat wonen?
Mijn autisme kan hier niet mee omgaanquote:
Welneequote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omg, ik wilde dit ook sturen, maar ik dacht dat iedereen me dan zou haten.
Dit is veel te ingewikkeld voor jouquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wacht wat hoe werkt dit. Achter de deur zit een kast maar die kast is ook een deur die leidt naar een andere kast?
Moet kunnen, Ik wilde al niet vragen naar zn sex dungeonquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omg, ik wilde dit ook sturen, maar ik dacht dat iedereen me dan zou haten.
Daar liggen de schuursponsjes.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moet kunnen, Ik wilde al niet vragen naar zn sex dungeon
Nou nou nou wat denken jullie wel van mijquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moet kunnen, Ik wilde al niet vragen naar zn sex dungeon
Heb met teveel partijen gewerkt om te weten dat het bij iedere partij in meer of mindere mate een probleem is. Werk nu voor een bedrijf uit Frankrijk, daar is het onderling al-tijd een puinhoop.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik haat dat. Waarom is communicatie overal een probleem
. Je zou toch willen/hopen dat dit soort problemen uniek zijn. Maar nee het komt godverdomme overal voor
.
Dit gesprek eindigt nu want er is niet zo lang geleden nog iemand geband door zijn IQ met het jouwe te vergelijken.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is veel te ingewikkeld voor jou
Wij werken nu intensief met een reclamebureau samen. Ik denk dat die mensen ons regelmatig een stel idioten vinden omdat alles zo stroef en langzaam gaatquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb met teveel partijen gewerkt om te weten dat het bij iedere partij in meer of mindere mate een probleem is. Werk nu voor een bedrijf uit Frankrijk, daar is het onderling al-tijd een puinhoop.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit gesprek eindigt nu want er is niet zo lang geleden nog iemand geband door zijn IQ met het jouwe te vergelijken.
Langzaam hoeft niet per se een probleem te zijn, stroef dan weer wel.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij werken nu intensief met een reclamebureau samen. Ik denk dat die mensen ons regelmatig een stel idioten vinden omdat alles zo stroef en langzaam gaat
hier ook spierpijn en pijn in mijn asequote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga vanmiddag in de tuin aan de gang.
Al vind ik mezelf wat vreemd dat ik zin heb in lichamelijk werk terwijl ik nog spierpijn heb.
Sorteer de bar le duc ook even. Ik kan dit niet aanquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar okee ik heb wat extra keukenrollen gekocht "voor in de kast"
Ze staken omdat ze meer rijst willen?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Langzaam hoeft niet per se een probleem te zijn, stroef dan weer wel.
Ik ben nu bezig met een project in Vietnam en daar komen de Franse roots terug in de manier van zaken doen, maar dan op zijn Aziatisch.
Sorry mijnheerquote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sorteer de bar le duc ook even. Ik kan dit niet aan
Heb ik dat ooit ontkend?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ha! zie je wel dat er Lindt chocola is met smaakjes!
Heb Milka chocolade met van die Lu koekjes erinquote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:35 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Lu maakt wel honderd verschillende koekjesquote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb Milka chocolade met van die Lu koekjes erin
Die is wel lekker ja.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ontken allesquote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Volgens mij wel![]()
maar mssn zie ik ze vliegen
Haagsie!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:35 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
BUDAAAAAAAAAAAAAAAA Oquote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lindt is wel lekkere chocolade
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lu maakt wel honderd verschillende koekjesDus welke?
dus chocola met stukjes (koek met stukjes chocola) erin?quote:
Ik eet vrij weinig chocola. En kan me niet herrinneren ooit Lindt gehad te hebben.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lindt is wel lekkere chocolade
Nee de koekjes zitten op de chocolade 'geplakt' met nog meer chocoladequote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dus chocola met stukjes (koek met stukjes chocola) erin?
O ja, die heb ik ook wel eens geprobeerd. Vond deze beter.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:56 schreef CherryLips het volgende:
Je had ook met Tuc maar die hebben ze niet meer. Beetje zoutig.
IK EET ALLESquote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja, die heb ik ook wel eens geprobeerd. Vond deze beter.
@RockNijntje had gelijk, dit raakt wel een beetje de grenzen van mijn verstandelijke vermogensquote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee de koekjes zitten op de chocolade 'geplakt' met nog meer chocolade
Hoe kun je nou geen Lindt hebben gehadquote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik eet vrij weinig chocola. En kan me niet herrinneren ooit Lindt gehad te hebben.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:RockNijntje had gelijk, dit raakt wel een beetje de grenzen van mijn verstandelijke vermogens
Drukquote:
Chocola met koekjes of notenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Koekjes met chocolade eten?Omdat het lekker is
hebben ze niet hier in de winkelsquote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe kun je nou geen Lindt hebben gehad
Nou ja koekjes op chocola plakken dacht ik meer. Maar okeequote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Koekjes met chocolade eten?Omdat het lekker is
"waarom niet?"quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja koekjes op chocola plakken dacht ik meer. Maar okee
Hmm die ken ik niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Binnenkort ook even die dropchocolade scoren.
Die sla ik even over.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Binnenkort ook even die dropchocolade scoren.
Barbarenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
hebben ze niet hier in de winkels
nee geen idee.
Salmi-jakkiequote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik nam deze en nog een andere graag uit Finland mee:
[ afbeelding ]
Dus deze moet ik ook proberen:
[ afbeelding ]
Weet niet of ik dat nou zo lekker zou vinden.. Maar blijkbaar is er vraag naarquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet het niet, maar dit lijkt me echt heel erg smerigquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gek.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik vind chocolade en noten/pinda weer een ranzige combinatie.
De Sostrene Grene en Normal verkopen ook van die ongein soms.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het maar muf smaken.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gek.
Ik heb juist pindakoeken met chocola.
Ja, die winkels heb ik niet hier.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De Sostrene Grene en Normal verkopen ook van die ongein soms.
Volgens mij in de Appie wel.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Heeft iemand hier weleens mierikswortelcrème in de winkel gezien?
Is dat iets om te eten of om op je huid te smeren?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Heeft iemand hier weleens mierikswortelcrème in de winkel gezien?
Oh, die hebben geraspte mierikswortel in een pot ergens, al heb ik het volgens mij ook wel eens als prefab creme gezien bij de verse pasta's in de buurt.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, even kijken. Ik heb een hammetje uit de oven. En daar is mierikswortel erg lekker bij
Burrito's denk ik.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:14 schreef Karzai het volgende:
Gaan jullie nog speciale dingen eten met Pasen?
Chocola in al zijn verschillende vormenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:14 schreef Karzai het volgende:
Gaan jullie nog speciale dingen eten met Pasen?
Gelukkig heb je nog even tot pasenquote:
Dit.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Chocola in al zijn verschillende vormen
zo ver plan ik nooit vooruitquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar het was de bedoeling dat ik tot dinsdag vreten in huis had.
Dat is het nu tochquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar het was de bedoeling dat ik tot dinsdag vreten in huis had.
Het seizoen komt er wel aan, dus misschien maak ik nog asperges met zalmquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
En niets bijzonders van plan, vreet al genoeg.
Geen liefhebber van.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het seizoen komt er wel aan, dus misschien maak ik nog asperges met zalm
Ik wil het bij mijn hammetje. Maar ik denk dat het ook wonderen doet voor je huidquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat iets om te eten of om op je huid te smeren?
Lekker tintelen?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil het bij mijn hammetje. Maar ik denk dat het ook wonderen doet voor je huid
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
DrukHeb er een beetje hoofdpijn van
En aangezien ik het concentratievermogen van een potje pindakaas heb, zit ik hier gewoon alsnog elke 5 minuten
Bert is Erniequote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je nieuwe UI ziet er wel vrolijk uit.
Mijne pas om 15u, ga even op de bank tukken na een te korte nachtquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
O shoot, mijn volgende meeting is al om 13 uur.
Weer een wilde nacht gehad?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijne pas om 15u, ga even op de bank tukken na een te korte nacht
Is het nou nog erger geworden?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:57 schreef Amarantha het volgende:
Zo ik ben thuis, nu wachten tot ze komen kijken naar de lekkage en klimop.
Nee maar buurvrouw spoelt ook nog amper de wc door sinds ze dit weet.quote:
Hee ik ben niet degene die geband is.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:RockNijntje had gelijk, dit raakt wel een beetje de grenzen van mijn verstandelijke vermogens
Hou dat zoquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hee ik ben niet degene die geband is.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:06 schreef RockNijntje het volgende:
Maar even teruggelezen omdat ik getagd werd. Fles hoe kan je zo autistisch doen over koekjes in, aan of op chocolade. Dat vreet je toch gewoon op zonder er bij na te denken
.
Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:06 schreef RockNijntje het volgende:
Maar even teruggelezen omdat ik getagd werd. Fles hoe kan je zo autistisch doen over koekjes in, aan of op chocolade. Dat vreet je toch gewoon op zonder er bij na te denken
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |