Ik heb ook wel knetter veel player picks gedaan etc. Maar de laatste week Neymar, prime Cantona en Atal is niet verkeerd inderdaad.quote:Op zondag 4 april 2021 18:12 schreef leeroy het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje je spel aanpassen aan Cantona maar hij is echt heel goed. Wel lekker veel geluk jij 😂
Ik begin meestal zoquote:Op zondag 4 april 2021 12:46 schreef leeroy het volgende:
[..]
Ik heb hiervoor ook Kulu gehad en die was ook echt goed, was heel tevreden met hem man. Hoe speel je ingame en wat heb je nu staan? Met 2 miljoen kan je best wat leuks doen! Ik heb nu 1 miljoen en zit te kijken wat ik kan doen om mijn team beter te maken. Ik wil denk ik Mbappe gaan vervangen
Dat lijkt me wel wat voor m'n Serie A teampjequote:Op zondag 4 april 2021 18:42 schreef Dopekoe het volgende:
Ik denk dat het de Ligt gaat worden.
Die heeft nog geen speciale kaart
Meeste streamers denken dat het Frenkie wordtquote:Op zondag 4 april 2021 18:42 schreef Dopekoe het volgende:
Ik denk dat het de Ligt gaat worden.
Die heeft nog geen speciale kaart
Leaks zeggen:quote:Op zondag 4 april 2021 22:22 schreef Max23 het volgende:
[..]
Meeste streamers denken dat het Frenkie wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live Gamertag : ThaD16
quote:Op zondag 4 april 2021 22:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Leaks zeggen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op zondag 4 april 2021 22:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Leaks zeggen:Hij had wel die hele enge Halloween cardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
Kan best ja, maar zelfs die ben ik nooit tegen gekomen.quote:Op maandag 5 april 2021 00:12 schreef leeroy het volgende:
[..]
Hij had wel die hele enge Halloween card
Gestopt op 15, vond het wel weer prima. Was ook niet te spelen joh.quote:
Ik had die OTW vorig jaar echt genieten was die kaart 😂quote:Op maandag 5 april 2021 12:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kan best ja, maar zelfs die ben ik nooit tegen gekomen.
Sowieso had de Fifa 20 speler er maar 1 kunnen en moeten zijn, Ben Yedder. Die heeft wat controllers gekost over de hele wereld denk ik
Denk dat je niet mag klagen met die icons eerlijk gezegd. Alleen lampard en keane zijn minder.quote:Op maandag 5 april 2021 16:11 schreef Max23 het volgende:
Kutspel
mid/prime icon gedaan voor de tokens (want daarnaast 82x25 en 83x25)
Prime Blanc. Had nog erger kunnen zijn, ware het niet dat ik destijds met die icon player pick Mid Blanc heb gekregen![]()
![]()
Die icon-pakketten zijn echt verschrikkelijk dit jaar.
Heb dit jaar gekregen:
Prime Blanc
Mid Blanc
Prime Del Piero
Mid Koeman
Base Lampard
Mid Keane
Allemaal icons die op het moment van packen onder de 700k zaten
Voordeel met prime icons is wel dat zelfs als ze niets kunnen, het nog altijd hoge rated fodder is die met iedereen die linktquote:Op maandag 5 april 2021 16:45 schreef leeroy het volgende:
Ik ga nog een prime icon pack open janken als ik mijn laatste token heb, ik verwacht er gewoon helemaal niks van.
Nou, mid Koeman was echt te langzaam. En Blanc is de enige die wel prima is. Maar 2x had dan ook weer niet gehoeven.quote:Op maandag 5 april 2021 16:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat je niet mag klagen met die icons eerlijk gezegd. Alleen lampard en keane zijn minder.
Je had ook Vieri, Litmanen, Inzaghi, Yashin, Schmeichel, Laudrup, Puyol, Guardiola, Okocha of Shevchenko kunnen krijgen he en dan klaag jij over spelers die iig bruikbaar zijn.quote:Op maandag 5 april 2021 17:47 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nou, mid Koeman was echt te langzaam. En Blanc is de enige die wel prima is. Maar 2x had dan ook weer niet gehoeven.
En Del Piero(400k). Zijn prime is veel minder dan zijn base en ook wat minder dan zijn mid
Ohja, Laudrup had ik ook nogquote:Op maandag 5 april 2021 18:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je had ook Vieri, Litmanen, Inzaghi, Yashin, Schmeichel, Laudrup, Puyol, Guardiola, Okocha of Shevchenko kunnen krijgen he en dan klaag jij over spelers die iig bruikbaar zijn.
Koeman en del Piero zijn gewoon bruikbaar imo.quote:Op maandag 5 april 2021 19:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ohja, Laudrup had ik ook nog
Nou, op Blanc na waren ze dus niet bruikbaar, net als jouw rijtje.
En jij zou niet balen van een dubbele Blanc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |