SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dan word je dus de opdrachtgever en niet de collega die ze helpt met de uitvoering van de opdrachtquote:Op maandag 29 maart 2021 13:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik word nu de klant, dus nog wel in contact met hun via het werk sowieso ja.
Ja, maar we werken alsnog wel samen aan projecten dan. Alleen ben ik dan koning als klant eindelijkquote:Op maandag 29 maart 2021 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar dan word je dus de opdrachtgever en niet de collega die ze helpt met de uitvoering van de opdracht
Je weet ook precies waar de pijnpunten enzo liggen en wat ze wel/niet kunnen. Ze gaan je haten .quote:Op maandag 29 maart 2021 13:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar we werken alsnog wel samen aan projecten dan. Alleen ben ik dan koning als klant eindelijk![]()
quote:Op maandag 29 maart 2021 13:57 schreef gianni61 het volgende:
Ik zie dat ik bovenaan sta in mijn f1 poule.
Laat ze de rest van het seizoen maar aflassen
quote:Op maandag 29 maart 2021 13:57 schreef gianni61 het volgende:
Ik zie dat ik bovenaan sta in mijn f1 poule.
Laat ze de rest van het seizoen maar aflassen
Even buiten gaan staan en diep in en uit ademen, dat helpt mij altijd.quote:Op maandag 29 maart 2021 13:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Meeting over 3 minuten en sta nog te stomen van woede
Ik ben echt aan vakantie toe. Of een ander leven of zo.
Meestal vergeet ik halverwege het seizoen nog die dingen in te vullen, dus dan kelder ik altijdquote:
Dat heb ik ook altijd.quote:Op maandag 29 maart 2021 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Meestal vergeet ik halverwege het seizoen nog die dingen in te vullen, dus dan kelder ik altijd
Wij kunnen wel een weekje uitwisseling doenquote:Op maandag 29 maart 2021 13:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Meeting over 3 minuten en sta nog te stomen van woede
Ik ben echt aan vakantie toe. Of een ander leven of zo.
Al moet ik zeggen dat ik vorig jaar er toen al zo kansloos voor stond dat het toch niks meer uitmaakte.quote:
Ja, het "laat ook maar" kruipt hier ook vaak in.quote:Op maandag 29 maart 2021 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Al moet ik zeggen dat ik vorig jaar er toen al zo kansloos voor stond dat het toch niks meer uitmaakte.
Corry Konings snoeihard met de ramen open? Botsauto gevoel enzoquote:Op maandag 29 maart 2021 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Bezorgert met jankmuziek op standje oorverdovend onder m'n raam.
De gemiddelde bezorger in NL heeft over het algemeen vage Arabische hiphop of iets jengelen in de bezorgbusquote:Op maandag 29 maart 2021 14:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Corry Konings snoeihard met de ramen open? Botsauto gevoel enzo
5g mastenquote:Op maandag 29 maart 2021 14:26 schreef LTVDK het volgende:
Ben toch benieuwd wat er nou zorgt voor de storing bij de stappenteller op mijn telefoon hier op het industrieterrein, mis nu alweer een ruime 3000 stappen
Dat sowieso wel, maar verdenk toch de raketbouwer.quote:
In smeltwater?quote:
Blast from the past !quote:
U gaat door voor de koelkast.quote:Op maandag 29 maart 2021 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De gemiddelde bezorger in NL heeft over het algemeen vage Arabische hiphop of iets jengelen in de bezorgbus
nee maar mag welquote:
Nee maar goed genoeg, en daar?quote:Op maandag 29 maart 2021 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Blast from the past !
Alles goed met u?
Ja, weinig te klagen eigenlijk.quote:Op maandag 29 maart 2021 14:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee maar mag wel
[..]
Nee maar goed genoeg, en daar?
Mooiquote:Op maandag 29 maart 2021 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, weinig te klagen eigenlijk.
Hoe komt u hier zo verzeild?
Denk dat ik Corry nog erger had gevondenquote:Op maandag 29 maart 2021 14:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
U gaat door voor de koelkast.
Al had ik Corry Konings net zo erg gevonden.
Hier hebben we gewoon in Nederlander als Post.nl pakketbezorgen.....quote:Op maandag 29 maart 2021 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De gemiddelde bezorger in NL heeft over het algemeen vage Arabische hiphop of iets jengelen in de bezorgbus
Waar woon jequote:Op maandag 29 maart 2021 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ik Corry nog erger had gevonden. Maar scheelt ook wel welke bezorgdienst het is, is hier voornamelijk DPD/UPS en die wat kleinere bezorgers die te kampen hebben met een volumeknop die maar 1 stand kent. PostNL en DHL zijn hier wel redelijk 'normaal' qua volume, of in ieder geval nog bezorgers zonder gehoorbeschadiging
.
heeheequote:
We hadden een tijd terug een Spaansklinkende DHL-bezorger. Die weigerde boven te komen. Zover ik weet is hij inmiddels vervangen..quote:Op maandag 29 maart 2021 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ik Corry nog erger had gevonden. Maar scheelt ook wel welke bezorgdienst het is, is hier voornamelijk DPD/UPS en die wat kleinere bezorgers die te kampen hebben met een volumeknop die maar 1 stand kent. PostNL en DHL zijn hier wel redelijk 'normaal' qua volume, of in ieder geval nog bezorgers zonder gehoorbeschadiging
.
Dit zijn dezelfde lui die m'n deur blokkeren omdat ze de bus neerpleuren waar 'ie eigenlijk niet hoort, dus ik ben al niet erg dol op ze.quote:Op maandag 29 maart 2021 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
.
PostNL is hier een hele vriendelijke lichtgetinte jongeman die altijd vrolijk is. DHL zijn wel meestal Nederlandse vrouwen uit de categorie gescheiden huisvrouw in de overgang.quote:Op maandag 29 maart 2021 14:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier hebben we gewoon in Nederlander als Post.nl pakketbezorgen.....
Gewoon in een klein West-brabants dorpquote:
Okee.quote:Op maandag 29 maart 2021 14:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
PostNL is hier een hele vriendelijke lichtgetinte jongeman die altijd vrolijk is. DHL zijn wel meestal Nederlandse vrouwen uit de categorie gescheiden huisvrouw in de overgang.
1x bij de postnl avondbezorging een bloedmooie vrouw aan de deur gehad, maar bij de daaropvolgende avondbezorgingen nooit meer terug gezienquote:Op maandag 29 maart 2021 14:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
PostNL is hier een hele vriendelijke lichtgetinte jongeman die altijd vrolijk is. DHL zijn wel meestal Nederlandse vrouwen uit de categorie gescheiden huisvrouw in de overgang.
quote:Op maandag 29 maart 2021 14:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger (10+ jaar geleden zeg maar) toen de pakketbusiness nog niet zo heel groot was van de PostNL en ze dat uitbesteedden aan de sociale werkplaats een tijdje een, eehm, 'bijzondere' pakketbezorger gehad. Die ging dan met zijn hand tegen het raam staan om naar binnen te kijken of er iemand was om vervolgens de bel meermaals in te rammen. Zodra je de deur opendeed stond die naar zijn eigen schoenen te staren en kreeg je dat pakket naar je toe geworpen en sprintte die weer de bus inquote:Op maandag 29 maart 2021 14:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
We hadden een tijd terug een Spaansklinkende DHL-bezorger. Die weigerde boven te komen. Zover ik weet is hij inmiddels vervangen..
Op welke van de 2 genoemde zijn de icoontjes van toepassing??quote:
Ik heb dat een paar keer mooie bezorgsters gehad van de AH, nog in de tijd dat ze de boodschappen nog binnen brachten en gezellig een praatje maaktenquote:Op maandag 29 maart 2021 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1x bij de postnl avondbezorging een bloedmooie vrouw aan de deur gehad, maar bij de daaropvolgende avondbezorgingen nooit meer terug gezien
Och, ik weet wie DHL aanneemt, dus ik kijk nergens écht van op.quote:Op maandag 29 maart 2021 14:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger (10+ jaar geleden zeg maar) toen de pakketbusiness nog niet zo heel groot was van de PostNL en ze dat uitbesteedden aan de sociale werkplaats een tijdje een, eehm, 'bijzondere' pakketbezorger gehad. Die ging dan met zijn hand tegen het raam staan om naar binnen te kijken of er iemand was om vervolgens de bel meermaals in te rammen. Zodra je de deur opendeed stond die naar zijn eigen schoenen te staren en kreeg je dat pakket naar je toe geworpen en sprintte die weer de bus in
quote:Op maandag 29 maart 2021 14:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger (10+ jaar geleden zeg maar) toen de pakketbusiness nog niet zo heel groot was van de PostNL en ze dat uitbesteedden aan de sociale werkplaats een tijdje een, eehm, 'bijzondere' pakketbezorger gehad. Die ging dan met zijn hand tegen het raam staan om naar binnen te kijken of er iemand was om vervolgens de bel meermaals in te rammen. Zodra je de deur opendeed stond die naar zijn eigen schoenen te staren en kreeg je dat pakket naar je toe geworpen en sprintte die weer de bus in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |