SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
En ze riepen niet net voor ze ophingen 'haha, 1 april'?quote:
Gewoon Herpy Berfday toch?quote:
Gewoon negeren tot je er van af bentquote:Op maandag 29 maart 2021 10:10 schreef kwiwi het volgende:
Gvd mijn manager, wat een pannekoekIk zeg hem eerlijk dat hij deels de reden is waarom ik wegga (eigenlijk de hele reden maar ik wilde de man niet helemaal de grond in trappen). Zegt ie: ok dus als ik het goed begrijp ga je om deze redenen weg? Noemt ie hele andere redenen
Hij snapt het gewoon echt niet echt denkt zelf dat ie briljant is geloof ik.
Godsamme.quote:Op maandag 29 maart 2021 10:10 schreef kwiwi het volgende:
Gvd mijn manager, wat een pannekoekIk zeg hem eerlijk dat hij deels de reden is waarom ik wegga (eigenlijk de hele reden maar ik wilde de man niet helemaal de grond in trappen). Zegt ie: ok dus als ik het goed begrijp ga je om deze redenen weg? Noemt ie hele andere redenen
Hij snapt het gewoon echt niet echt denkt zelf dat ie briljant is geloof ik.
Yikes, dat soort mensen.quote:Op maandag 29 maart 2021 10:10 schreef kwiwi het volgende:
Hij snapt het gewoon echt niet echt en denkt zelf dat ie briljant is geloof ik.
Mensen kijken niet zo graag naar zichzelf.quote:Op maandag 29 maart 2021 10:10 schreef kwiwi het volgende:
Ik zag op insta ook allemaal dingen voorbij komen van een groepje "influencers" die ergens langs het strand aan het scheuren waren met hun audi's en lambo'squote:Op maandag 29 maart 2021 10:23 schreef LTVDK het volgende:
https://www.bndestem.nl/b(...)als-gekken~af65c406/
Zal wel het zelfde optochtje zijn als waar ik gisteren over liep te kankeren
quote:Op maandag 29 maart 2021 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zag op insta ook allemaal dingen voorbij komen van een groepje "influencers" die ergens langs het strand aan het scheuren waren met hun audi's en lambo's
Luisteren is een kunst. En managers verstaan die kunst maar zelden omdat ze vooral gewend zijn aan praten.quote:Op maandag 29 maart 2021 10:10 schreef kwiwi het volgende:
Bij dit soort posts ben ik wel altijd weer even genegen om mijn lijst wat op te schonen jaquote:Op maandag 29 maart 2021 10:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit is waarom ik weiger influencers te volgen. Ondanks dat dat volgens mij is waar dat hele platform voor is, maar hey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |