Als mensen ergens een "schijt aan corona" feestje houden staan er ook gewoon journalisten. Het idee achter journalistiek is ook gewoon dat je dit soort gebeurtenissen opzoekt. Het is immers nieuwswaardig.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Die "journalisten" lokken dit ook wel een beetje uit.
Van de collega's van deze mensen.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:13 schreef Zipportal het volgende:
We gaan het volgende week wel zien in de cijfers.
Grappig hoe bepaalde users meteen een mening klaar hebben staan over de kerk terwijl ze nog nooit naar een kerkdienst zijn geweest (en ja dat weet ik van de meeste users hier)quote:
Gelukkig vergeeft God hen ook. GodGodquote:Op zondag 28 maart 2021 22:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Grappig hoe bepaalde users meteen een mening klaar hebben staan over de kerk terwijl ze nog nooit naar een kerkdienst zijn geweest (en ja dat weet ik van de meeste users hier)
Iedereen is welkom in de kerk.
Corona is ook welkomquote:Op zondag 28 maart 2021 22:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Grappig hoe bepaalde users meteen een mening klaar hebben staan over de kerk terwijl ze nog nooit naar een kerkdienst zijn geweest (en ja dat weet ik van de meeste users hier)
Iedereen is welkom in de kerk.
Na correctie krijg je patsen.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:17 schreef monkyyy het volgende:
Als ik 3kmh te hard rij op een provinciale weg weten ze me wel te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |