SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, die is nog wat ouder.quote:
Klinkt als een van mijn eerste datesquote:Op zondag 28 maart 2021 17:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, die is nog wat ouder.
Hij vertelde dat ze op hun eerste date de hele avond hebben zitten rumikubben met een wijntje
quote:Op zondag 28 maart 2021 17:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt als een van mijn eerste dates![]()
Oh maar dat doen @liesje1979 en ik ook als we met wat treinfappers de hort op zijnquote:Op zondag 28 maart 2021 17:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij vertelde dat ze op hun eerste date de hele avond hebben zitten rumikubben met een wijntje
Na iedere ronde wel een kledingstuk uit natuurlijk.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik ben saai maar dat krijg ik zelfs niet voor elkaar
Now we're talkingquote:Op zondag 28 maart 2021 18:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Na iedere ronde wel een kledingstuk uit natuurlijk.
De liefde van mijn leven, kwam daar voor het eerst thuis en iedereen gaf een half boeiend slap handje en ging daarna op zijn of haar telefoon zitten spelen, wist ik meteen dat het wel een beetje een mismatch was maar toch op tafel staan dansen maar om de boel los te krijgen, kutleven ook.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar jullie zijn toch niet op een datequote:Op zondag 28 maart 2021 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh maar dat doen @:Liesje1979 en ik ook als we met wat treinfappers de hort op zijn
En op de tweede date mocht hij haar tena lady uittrekken oelala!quote:Op zondag 28 maart 2021 17:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 maart 2021 18:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En op de tweede date mocht hij haar tena lady uittrekken oelala!
Nee dat niet neequote:Op zondag 28 maart 2021 18:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar jullie zijn toch niet op een dateIk vind rummikub ook leuk, maar om dat nou de hele avond te zitten doen op een eerste date..
Beetje de rode aangekoekte pannenkoek vlot trekken, wat zijn wij eigenlijk proper, schoon en erudiet als mannen hč?quote:Op zondag 28 maart 2021 18:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ranzig. Is dat met die plaszakkorrels erin?quote:Op zondag 28 maart 2021 18:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nothing beats experiencequote:Op zondag 28 maart 2021 18:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ken iemand die met een vrouw aan het daten was. Zij maakte het uit. En toen is hij maar met haar moeder verder gegaan
quote:Op zondag 28 maart 2021 18:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje de rode aangekoekte pannenkoek vlot trekken, wat zijn wij eigenlijk proper, schoon en erudiet als mannen hč?
Keer meegemaakt dat de mondiale zus en de verwende moeder me leuker vonden dan arme jonge Chantal, wat een vies volk was dat danquote:Op zondag 28 maart 2021 18:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ken iemand die met een vrouw aan het daten was. Zij maakte het uit. En toen is hij maar met haar moeder verder gegaan
Hier spreekt een kennerquote:Op zondag 28 maart 2021 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ranzig. Is dat met die plaszakkorrels erin?Die af fabriek al geel zijn zodat het geen raar keurtje krijgt?
Wat? Cougars daten? Of Rummikubben?quote:Op zondag 28 maart 2021 18:08 schreef datismijnmening het volgende:
Welke app gebruiken jullie hiervoor?
*wasvoorschriftquote:Op zondag 28 maart 2021 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Als wij 55 zijn moeten we enige actie drie weken van tevoren schriftelijk aanvragen bij onze willie
Pfff moest er niet aan denken.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar jullie zijn toch niet op een dateIk vind rummikub ook leuk, maar om dat nou de hele avond te zitten doen op een eerste date..
Die deelde NS een paar jaar geleden uit in die sprinters waar geen toilet in zat. Hele rel geweest ditdat.quote:
Arme jonge Chantal klinkt al een beetje als een slechte seksadvertentie die je vroeger achter in de krant vondquote:Op zondag 28 maart 2021 18:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer meegemaakt dat de mondiale zus en de verwende moeder me leuker vonden dan arme jonge Chantal, wat een vies volk was dat dan
Prima borsten en ze had een rijke pa.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Arme jonge Chantal klinkt al een beetje als een slechte seksadvertentie die je vroeger achter in de krant vond
Hoe moet je die dan aantrekken als er geen toilet in zit?quote:Op zondag 28 maart 2021 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die deelde NS een paar jaar geleden uit in die sprinters waar geen toilet in zat. Hele rel geweest ditdat.
Is ze nog beschikbaar?quote:Op zondag 28 maart 2021 18:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prima borsten en ze had een rijke pa.
Dus ma wou jou en Pa keek toe, of hoe ging dat?quote:Op zondag 28 maart 2021 18:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prima borsten en ze had een rijke pa.
Nee waren gewoon zakjes met wat gelkorrels erin. Hoe je daar als vrouw de boel op zn plek mee krijgt weet ik eigenlijk niet.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe moet je die dan aantrekken als er geen toilet in zit?
Pfoe, weet ik veel, ik volg dat vorige allemaal niet meer joh.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is ze nog beschikbaar?
Ik vraag dit voor een vriend
Dan blijf ik die vriend nog wat langer single.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pfoe, weet ik veel, ik volg dat vorige allemaal niet meer joh.
Chantal danste wel graag vrij wild in zomerjurkjes en ze had grote borstenquote:Op zondag 28 maart 2021 18:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan blijf ik die vriend nog wat langer single.
quote:Op zondag 28 maart 2021 18:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze valt op vrouwen.![]()
Als ik goed heb opgelet, tenminste.
Oh, gemistquote:Op zondag 28 maart 2021 18:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze valt op vrouwen.![]()
Als ik goed heb opgelet, tenminste.
quote:Op zondag 28 maart 2021 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Chantal danste wel graag vrij wild in zomerjurkjes en ze had grote borsten
quote:Op zondag 28 maart 2021 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Chantal danste wel graag vrij wild in zomerjurkjes en ze had grote borsten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |