Je wilt ook niet als eerste gaan, want dan krijg je Van Hooydonck achter je aan.quote:Op zondag 28 maart 2021 15:51 schreef WAvanBuren het volgende:
Gaat domme Matteo gokken op zijn sprint?
Hij wacht op Küng als ie slim isquote:Op zondag 28 maart 2021 15:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je wilt ook niet als eerste gaan, want dan krijg je Van Hooydonck achter je aan.
Niemand gaat Van Aert kloppenquote:Op zondag 28 maart 2021 15:55 schreef Zwansen het volgende:
Colbrelli gaat ook nooit Van Aert kloppen lijkt me.
Nathan ging er gewoon naast rijden.quote:
Een vod.quote:
Jaquote:Op zondag 28 maart 2021 15:58 schreef franklop het volgende:
Zegt Wuyts nu dat nú G-W een monument is?
Jazeker.quote:Op zondag 28 maart 2021 15:58 schreef franklop het volgende:
Omdat Van Aert gewonnen heeftquote:Op zondag 28 maart 2021 15:58 schreef franklop het volgende:
Nizzolo zat ook ideaal, maar liet zich bewust uitzakken naar laatste positie. Waardoor hij dus uiteindelijk in de sprint van te ver moest komen. Heel erg bijzonder.quote:Op zondag 28 maart 2021 15:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nietszolo lekker 10 meter inhalen, snugger
Zit al de hele dag de zwetsen over G-W en monument.quote:Op zondag 28 maart 2021 15:58 schreef franklop het volgende:
Vooral Wuyts.quote:
quote:Op zondag 28 maart 2021 15:58 schreef franklop het volgende:
En nog ingesloten daardoorquote:Op zondag 28 maart 2021 15:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nizzolo zat ook ideaal, maar liet zich bewust uitzakken naar laatste positie. Waardoor hij dus uiteindelijk in de sprint van te ver moest komen. Heel erg bijzonder.
Wtfquote:Op zondag 28 maart 2021 15:58 schreef heywoodu het volgende:
"Zeg maar dat Gent-Wevelgem vanaf nu een monument is."![]()
Man man man
Hij zat inderdaad perfect achter Kungquote:Op zondag 28 maart 2021 15:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nizzolo zat ook ideaal, maar liet zich bewust uitzakken naar laatste positie. Waardoor hij dus uiteindelijk in de sprint van te ver moest komen. Heel erg bijzonder.
Als Froome hem had gewonnen was het een Grote Ronde geweest.quote:
En dat in een monument!quote:Op zondag 28 maart 2021 16:00 schreef TargaFlorio het volgende:
Na de E3 vandaag opnieuw een mooie wedstrijd. Koersen in België blijft geweldig.
Froome gaat nooit meer wat winnen, alleen overwinningen kwijtraken.quote:Op zondag 28 maart 2021 16:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als Froome hem had gewonnen was het een Grote Ronde geweest.
ftfyquote:Op zondag 28 maart 2021 16:01 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Klopt, maar vooral ook voorzitter van de Belg-fanclub.
Een beetje wind levert tegenwoordig altijd een mooie koers op, dat kun je beter hebben dan het parcours wat zwaarder maken, geloof ikquote:Op zondag 28 maart 2021 16:00 schreef TargaFlorio het volgende:
Na de E3 vandaag opnieuw een mooie wedstrijd. Koersen in België blijft geweldig.
Ventilatoren langs de weg volgend jaarquote:Op zondag 28 maart 2021 16:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Een beetje wind levert tegenwoordig altijd een mooie koers op, dat kun je beter hebben dan het parcours wat zwaarder maken, geloof ik
Thialf heeft er goede ervaringen meequote:Op zondag 28 maart 2021 16:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ventilatoren langs de weg volgend jaar
De Thialf Classic!quote:Op zondag 28 maart 2021 16:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ventilatoren langs de weg volgend jaar
Berghuisniemandzitinmijnhoofd.gifquote:Op zondag 28 maart 2021 16:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hij ligt er niet van wakker, maar is nu wel aan het schuimen.
De Johan Derksen-special.
Denk het wel.quote:Op zondag 28 maart 2021 16:13 schreef Slobeend het volgende:
Nizzolo had met een betere positie ook niet gewonnen.
Jawel.quote:
Ziggy.quote:Op zondag 28 maart 2021 16:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nizzolo start zeg maar op 5 meter van Wout en dan moet ie bij aangaan van Kung nog een pakje voorbij en meters maken.
Of ie dan had gewonnen? In ieder geval was het dan spannender geworden
Eensquote:Op zondag 28 maart 2021 16:13 schreef Slobeend het volgende:
Nizzolo had met een betere positie ook niet gewonnen.
Dat is zeer zeker waar.quote:Op zondag 28 maart 2021 16:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oli rijdt altijd achter de feiten aan. Met alleen de miljoenen van Citroen ben je er nog niet.
Ik vind het vooral “opvallend” dat ie altijd samen met Krek achter de feiten aan fietst. Je zou maar eens voor elkaar rijdenquote:Op zondag 28 maart 2021 16:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oli rijdt altijd achter de feiten aan. Met alleen de miljoenen van Citroen ben je er nog niet.
Vooral leuk omdat het zogenaamd zulke goede vrienden zijn. Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.quote:Op zondag 28 maart 2021 16:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind het vooral “opvallend” dat ie altijd samen met Krek achter de feiten aan fietst. Je zou maar eens voor elkaar rijdenVan Quick Step zag het er kansloos uit, maar ze hebben nog wel alles geprobeerd om het recht te zetten. Dan Ag2R, Schar laten rijden tot 45 seconden en daarna niks meer doen tot het weer 1:15 is
Ze hadden echt met Quick Step door moeten rijden. Was hun enige kans.quote:Op zondag 28 maart 2021 16:38 schreef wimderon het volgende:
De gebroeders Roodhooft verschuilen zich wel gemakkelijk achter het zijn van een 'kleinere' ploeg, terwijl ze de/een favoriet in de ploeg hadden.
Maar dit ging om de beelden uit De Ronde 104, die tijdens mijn post passeerden.quote:Op zondag 28 maart 2021 16:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze hadden echt met Quick Step door moeten rijden. Was hun enige kans.
Dat kon ik niet wetenquote:Op zondag 28 maart 2021 16:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar dit ging om de beelden uit De Ronde 104, die tijdens mijn post passeerden.
Belachelijk lange sprint... ik dacht die haalt het nooit.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:31 schreef TargaFlorio het volgende:
Sterke sprint van Voske. Op de eerdere beelden dacht ik dat het gat niet zo groot was.
Jumbo bollen in de aanbiedingquote:Op zondag 28 maart 2021 18:29 schreef TargaFlorio het volgende:
De dubbel voor Jumbo.
Morgen gratis gebak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |