SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dat was wel een vrouw trouwens. Maar dat terzijdequote:Op zondag 28 maart 2021 15:00 schreef UitStraling het volgende:
@:Liesje.
Hoog tijd voor McBodicea, die wil kroegen in de buurt van Perth Scotland gaan verblijden met zijn sterke verhalen (en quirky dansjes) in ruil voor te volle glazen single malt whisky's maar eigenlijk is hij op zoek naar de sexy draken in de groene zacht glooiende uitlopers van de Highlands, wel zwart mutsje, zwart shirt, blauwzwarte baard en een foutrode broek dan hč?
Ja gaat lekker een woestijn volplanten, dat gaat vast werkenquote:Saudi-Arabië, een van de belangrijkste olieproducerende landen, wil zijn CO2-uitstoot verminderen. Kroonprins Mohammed bin Salman heeft een ambitieus plan om miljarden bomen te plannen.
Het land wil zijn CO2-uitstoot verlagen door tegen 2030 minstens de helft van zijn energieverbruik uit hernieuwbare bronnen te halen, zo kondigde de machtige prins aan.
Hoe de Saudische overheid in de komende decennia massaal bomen zal planten en onderhouden in een woestijnland waar waterbronnen schaars zijn, is niet duidelijk. Er is sprake van 10 miljard bomen, en nog eens 40 miljard extra in samenwerking met andere Arabische landen.
https://www.hln.be/buiten(...)erkleinen~a7763d2ef/
Leuk!quote:Op zondag 28 maart 2021 15:00 schreef UitStraling het volgende:
@:Liesje.
Hoog tijd voor McBodicea, die wil kroegen in de buurt van Perth Scotland gaan verblijden met zijn sterke verhalen (en quirky dansjes) in ruil voor te volle glazen single malt whisky's maar eigenlijk is hij op zoek naar de sexy draken in de groene zacht glooiende uitlopers van de Highlands, wel zwart mutsje, zwart shirt, blauwzwarte baard en een foutrode broek dan hč?
Ik denk dat die ergens anders gewoon een land koopt.quote:Op zondag 28 maart 2021 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gaat lekker een woestijn volplanten, dat gaat vast werken
Ooooh God, bedankt dat jij zoveel weet johquote:Op zondag 28 maart 2021 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was wel een vrouw trouwens. Maar dat terzijde
Ik stuur het zo en mee eens wel met je eindanalyse.quote:Op zondag 28 maart 2021 15:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuk!Maar wil je het alsjeblieft even via het lijstje en vooral via PM sturen? Want tegen de tijd dat die kabouter klaar is kan ik deze post natuurlijk nooit terugvinden En ik sloop het woordje sexy eruit.
quote:Op zondag 28 maart 2021 15:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bitterbal is toch gewoon een Fennek
Klopt wel redelijk ja.quote:De Fennek is een Duits-Nederlandse pantserwagen, die onder licentie ook in Nederland werd gebouwd voor de Koninklijke Landmacht, waar hij in gebruik is sinds 2006.
"waar ZIJ in gebruik is sinds 2006." zo danquote:
Mijn Duits-Nederlandse pantserwagentjequote:
Goed ingereden dus....quote:Op zondag 28 maart 2021 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"waar ZIJ in gebruik is sinds 2006." zo dan
Qua oren zeker ja. die vrouw van je hoeft maar in bikini omhoog te springen tijdens een zuidwesterstorm op het strand en acht uurtjes later land ze in Thailand op Koh Phi Phi op het strand in een luie strandstoel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |