SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dat was wel een vrouw trouwens. Maar dat terzijdequote:Op zondag 28 maart 2021 15:00 schreef UitStraling het volgende:
@:Liesje.
Hoog tijd voor McBodicea, die wil kroegen in de buurt van Perth Scotland gaan verblijden met zijn sterke verhalen (en quirky dansjes) in ruil voor te volle glazen single malt whisky's maar eigenlijk is hij op zoek naar de sexy draken in de groene zacht glooiende uitlopers van de Highlands, wel zwart mutsje, zwart shirt, blauwzwarte baard en een foutrode broek dan hè?
Ja gaat lekker een woestijn volplanten, dat gaat vast werkenquote:Saudi-Arabië, een van de belangrijkste olieproducerende landen, wil zijn CO2-uitstoot verminderen. Kroonprins Mohammed bin Salman heeft een ambitieus plan om miljarden bomen te plannen.
Het land wil zijn CO2-uitstoot verlagen door tegen 2030 minstens de helft van zijn energieverbruik uit hernieuwbare bronnen te halen, zo kondigde de machtige prins aan.
Hoe de Saudische overheid in de komende decennia massaal bomen zal planten en onderhouden in een woestijnland waar waterbronnen schaars zijn, is niet duidelijk. Er is sprake van 10 miljard bomen, en nog eens 40 miljard extra in samenwerking met andere Arabische landen.
https://www.hln.be/buiten(...)erkleinen~a7763d2ef/
Leuk!quote:Op zondag 28 maart 2021 15:00 schreef UitStraling het volgende:
@:Liesje.
Hoog tijd voor McBodicea, die wil kroegen in de buurt van Perth Scotland gaan verblijden met zijn sterke verhalen (en quirky dansjes) in ruil voor te volle glazen single malt whisky's maar eigenlijk is hij op zoek naar de sexy draken in de groene zacht glooiende uitlopers van de Highlands, wel zwart mutsje, zwart shirt, blauwzwarte baard en een foutrode broek dan hè?
Ik denk dat die ergens anders gewoon een land koopt.quote:Op zondag 28 maart 2021 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gaat lekker een woestijn volplanten, dat gaat vast werken
Ooooh God, bedankt dat jij zoveel weet johquote:Op zondag 28 maart 2021 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was wel een vrouw trouwens. Maar dat terzijde
Ik stuur het zo en mee eens wel met je eindanalyse.quote:Op zondag 28 maart 2021 15:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuk!Maar wil je het alsjeblieft even via het lijstje en vooral via PM sturen? Want tegen de tijd dat die kabouter klaar is kan ik deze post natuurlijk nooit terugvinden En ik sloop het woordje sexy eruit.
quote:Op zondag 28 maart 2021 15:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bitterbal is toch gewoon een Fennek
Klopt wel redelijk ja.quote:De Fennek is een Duits-Nederlandse pantserwagen, die onder licentie ook in Nederland werd gebouwd voor de Koninklijke Landmacht, waar hij in gebruik is sinds 2006.
"waar ZIJ in gebruik is sinds 2006." zo danquote:
Mijn Duits-Nederlandse pantserwagentjequote:
Goed ingereden dus....quote:Op zondag 28 maart 2021 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"waar ZIJ in gebruik is sinds 2006." zo dan
Qua oren zeker ja. die vrouw van je hoeft maar in bikini omhoog te springen tijdens een zuidwesterstorm op het strand en acht uurtjes later land ze in Thailand op Koh Phi Phi op het strand in een luie strandstoel.quote:
"Gegordelde Grootoorgerbil" in de OP zetten?quote:Op zondag 28 maart 2021 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat bos dat knaagdier met die grote oren bedoelde. Daar herkende ik mij toch meer in
Geen knaagdier, maar een vosquote:Op zondag 28 maart 2021 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat bos dat knaagdier met die grote oren bedoelde. Daar herkende ik mij toch meer in
Nou ja beiden klopt wel eigenlijk.quote:Op zondag 28 maart 2021 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 maart 2021 15:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Qua oren zeker ja. die vrouw van je hoeft maar in bikini omhoog te springen tijdens een zuidwesterstorm op het strand en acht uurtjes later land ze in Thailand op Koh Phi Phi op het strand in een luie strandstoel.
Uiteraardquote:Op zondag 28 maart 2021 15:19 schreef UitStraling het volgende:
Wie gaat er dadelijk Formule1 kijken?
quote:Op zondag 28 maart 2021 15:19 schreef UitStraling het volgende:
quote:
Boyfriendo.quote:Op zondag 28 maart 2021 15:19 schreef UitStraling het volgende:
Dat je er publiekelijk voor uit komt dat je Nick & Simon fan bent is tegelijkertijd heel dapper en verontrustendquote:Op zondag 28 maart 2021 15:24 schreef UitStraling het volgende:
Ik had laatst een melige discussie met mijn zusjes onder het mom van we worden saai, belegen kaas achterin de koelkast en soft met zijn allen dus we kwamen via Nick en Simon die hun uiteraard haten maar die ik prima als buurmannen zou kunnen hebben bij mensen die naar F1 kijken, schurft aan dat volk dus hoera en jeeeeej er zit nog wat links gif in ons
nou mijn zusje scheld meestal, de hele kankerbuurt uit elkaar, als haar iets niet zind.quote:Op zondag 28 maart 2021 15:24 schreef UitStraling het volgende:
Ik had laatst een melige discussie met mijn zusjes onder het mom van we worden saai, belegen kaas achterin de koelkast en soft met zijn allen dus we kwamen via Nick en Simon die hun uiteraard haten maar die ik prima als buurmannen zou kunnen hebben bij mensen die naar F1 kijken, schurft aan dat volk dus hoera en jeeeeej er zit nog wat links gif in ons
Ik speelde even advocaat van de duivel uiteraard.quote:Op zondag 28 maart 2021 15:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat je er publiekelijk voor uit komt dat je Nick & Simon fan bent is tegelijkertijd heel dapper en verontrustend
quote:Op zondag 28 maart 2021 15:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat je er publiekelijk voor uit komt dat je Nick & Simon fan bent is tegelijkertijd heel dapper en verontrustend
Nee probeer je er nou maar niet onderuit te lullen, je bent gewoon een groot gepassioneerd fan van Volendamse volksmuziek. Even een sleuteltje pep op de tong en gaan met die palingsound.quote:Op zondag 28 maart 2021 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik speelde even advocaat van de duivel uiteraard.
quote:Op zondag 28 maart 2021 15:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee probeer je er nou maar niet onderuit te lullen, je bent gewoon een groot gepassioneerd fan van Volendamse volksmuziek. Even een sleuteltje pep op de tong en gaan met die palingsound.
Die durf ik niet hoorquote:Op zondag 28 maart 2021 15:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vlak goede verse oesters niet uit
Bij katinka moet ik aan andere teksten denkenquote:Op zondag 28 maart 2021 15:30 schreef jerney het volgende:
[..]
Nu moet ik aan deze denken. Gaat over Gerries dus leek me wel gepast voor hier.
Pi pa..?quote:Op zondag 28 maart 2021 15:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Bij katinka moet ik aan andere teksten denken
Maar misschien draait het nog bij. Dat ziet er ook al een stuk beter uit dan zo’n twee dagen geledenquote:
quote:Op zondag 28 maart 2021 15:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vlak goede verse oesters niet uit
De kunst is om eerst in het zonnetje twee glazen champagne te drinken op nuchtere maag en daarna pas een sliederige slappe oester naar binnen te laten glijden, niet kauwen, niet heel erg veel nadenken dat je een levend iets op je tong hebt wriemelen dat ook graag wil leven maar gewoon traag slikken en daarna nog een klein chique slokje champagne drinken en wat interessant in het rond kijken, na vier oesters proef je echt de pure zee, sure thing.quote:
Ja en elke dag regen in de week na Pasen ookquote:Op zondag 28 maart 2021 15:37 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh woohoo woensdag is er ook bij gekomen
Ohhh goed idee! Heb ik ook alles voor in huisquote:Op zondag 28 maart 2021 15:40 schreef datismijnmening het volgende:
Zo, rondje Gaasperplas gedaan met de hond, heerlijk een uurtje gedouched, omeletje met spinazie en feta gebakken. Nu helemaal klaar voor de Formule 1![]()
Wat pas over een uur begint
Ja ik zet haar ook niet elke dag op.quote:Op zondag 28 maart 2021 15:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Soms kan ik die platvloersheid wel waarderen.
Een oester hoor je juist een paar keer licht te kauwenquote:Op zondag 28 maart 2021 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De kunst is om eerst in het zonnetje twee glazen champagne te drinken op nuchtere maag en daarna pas een sliederige slappe oester naar binnen te laten glijden, niet kauwen, niet heel erg veel nadenken dat je een levend iets op je tong hebt wriemelen dat ook graag wil leven maar gewoon traag slikken en daarna nog een klein chique slokje champagne drinken en wat interessant in het rond kijken, na vier oesters proef je echt de pure zee, sure thing.
De kunst is om niet vrijwillig glibbersnot door je keel te laten glijden. En altijd als ik per ongeluk een slok zee binnen krijg, is het superranzig dus denk dat ik toch pas.quote:Op zondag 28 maart 2021 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De kunst is om eerst in het zonnetje twee glazen champagne te drinken op nuchtere maag en daarna pas een sliederige slappe oester naar binnen te laten glijden, niet kauwen, niet heel erg veel nadenken dat je een levend iets op je tong hebt wriemelen dat ook graag wil leven maar gewoon traag slikken en daarna nog een klein chique slokje champagne drinken en wat interessant in het rond kijken, na vier oesters proef je echt de pure zee, sure thing.
Gewoon alles uittrekkenquote:Op zondag 28 maart 2021 15:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hier ben ik nog helemaal niet op voorbereid
Gewoon je eigen ding doen joh, weerberichten zijn saai, stel je hebt een dagje zonnig strand in je hoofd maar het is toch stiekem kutweer ineens, binnen een seconde omschakelen naar een open haard en leuk gezelschap, snert en warme chocolade bij die open haard, zo rolt de leven, dit kunnen in je brein of een weermachine uitvinden.quote:Op zondag 28 maart 2021 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en elke dag regen in de week na Pasen ook
Bij jou moet dat dus geforceerd ?quote:Op zondag 28 maart 2021 15:44 schreef jerney het volgende:
[..]
De kunst is om niet vrijwillig glibbersnot door je keel te laten glijden. En altijd als ik per ongeluk een slok zee binnen krijg, is het superranzig dus denk dat ik toch pas.
Ja vreemde vergelijking wellicht maar het juiste woord is puur eerder, dat bedoel ik met zee, mooi voedsel oesters wel hoor.quote:Op zondag 28 maart 2021 15:44 schreef jerney het volgende:
[..]
De kunst is om niet vrijwillig glibbersnot door je keel te laten glijden. En altijd als ik per ongeluk een slok zee binnen krijg, is het superranzig dus denk dat ik toch pas.
quote:Op zondag 28 maart 2021 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hmmnah vaak ben ik wel van dingen uit te proberen voor je piept, maar ik weet hoe gevoelig ik ben aan textuur en ik zie dit niet goedkomen.quote:Op zondag 28 maart 2021 15:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja vreemde vergelijking wellicht maar het juiste woord is puur eerder, dat bedoel ik met zee, mooi voedsel oesters wel hoor.
quote:Op zondag 28 maart 2021 15:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
11 graden bij ons.En dan ben ik sowieso vrij.
En wat wou je daar aan gaan doen dan?quote:Op zondag 28 maart 2021 15:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem![]()
Ben nog spierwit.
Ocharmequote:Op zondag 28 maart 2021 15:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
11 graden bij ons.En dan ben ik sowieso vrij.
quote:Op zondag 28 maart 2021 15:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Euhm, ik had het al teleurgesteld weggeklikt dus geen idee.
Zonnebankjequote:Op zondag 28 maart 2021 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wat wou je daar aan gaan doen dan?![]()
Juist> Alles uittrekken
Stel je voor, Badr kijkt je zwoel en met puppyogen aan, likt een keer langs zijn overmaatse lippen en zegt zachtjes in je oor "als jij deze pure schelp langzaam leegslikt dan ga ik nog veel prettigere dingen met jou doen cara mia"quote:
Ik zit vanavond ook weer voor de buisquote:Op zondag 28 maart 2021 15:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mag de grens niet over. Kijk jij ook Belgische wie is de mol?
Oh vind ik wel lekkerquote:
Nja zit wat in, ok oesters bakken dan?quote:Op zondag 28 maart 2021 15:48 schreef jerney het volgende:
[..]
Hmmnah vaak ben ik wel van dingen uit te proberen voor je piept, maar ik weet hoe gevoelig ik ben aan textuur en ik zie dit niet goedkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |