Wim gaat dit ongetwijfeld vereeuwigen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
Iemand alvast een streamable over Lenin en Stalin?
Toevallig is het me al eens opgevallen dat die jongen een vrij actieve fietser is. Terug te vinden op een... Orbea.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Volgens Contador heeft Aleix Espargaro, een motorrijder van 31, een aanbod gekregen van een profploeg in oranje. Je reactie. @:Rellende_Rotscholier
Britten dachten dat Impey de BikeExchange in zijn wiel was.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Kleik denkt dat Cavagna kan dalen.
Dit kan echt niet.
@heywoodu heeft een nieuwe baan?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Britten dachten dat Impey de BikeExchange in zijn wiel was.
https://streamable.com/umwixkquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
Iemand alvast een streamable over Lenin en Stalin?
Tevreden?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://streamable.com/umwixk
(De passage over Anacona als bonus!)
Staat me bij dat U Haywood een keer een vraag had in VI.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Smaakt naar meer!
Al had hij Rommel ook nog wel mogen noemen
Pierre Betfair (lol)quote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Staat me bij dat U Haywood een keer een vraag had in VI.
Prima met die extra meters naar het kasteel. Ze durven in het peloton alleen geen oorlog te maken tegen Inniejus.quote:
Zonde ja, al dat volk rijdt er nu toch een beetje doelloos tussen.quote:Op zondag 28 maart 2021 13:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Prima met die extra meters naar het kasteel. Ze durven in het peloton alleen geen oorlog te maken tegen Inniejus.
Alibi aanval afgevinkt.quote:Op zondag 28 maart 2021 13:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
En nu? De drie mannetjes voorin in de remmen?
De Gendt oogt wel beter, heb ik het ideequote:Op zondag 28 maart 2021 13:27 schreef The_Undertone het volgende:
Matje Mohoric lijkt me betere papieren te hebben
Ik ben wel benieuwd hoe lang ze compact blijven in plaats van Porte/Thome mee laten glippen.quote:Op zondag 28 maart 2021 13:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Is er überhaupt iets te beginnen tegen dit Ineos?
Voor de ritzege en eventueel het eindpodium misschien wel, aangezien Ritsjie dit niet heel erg goed kan. Maar waarom laat je zo'n groep dan zo ver rijden?quote:Op zondag 28 maart 2021 13:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Is er überhaupt iets te beginnen tegen dit Ineos?
Of de regie heeft het helemaal gemist.quote:Op zondag 28 maart 2021 14:02 schreef franklop het volgende:
In peloton is er niks gebeurd
Vermoeden we dan toch
74 VANHOUCKE Harm Lotto Soudal 5:06quote:Op donderdag 25 maart 2021 17:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Boer Harm toch alweer gekelderd van plek 5 naar 15 in 2 opeenvolgende bergetappes. Dit stokpaardje blijft fier overeind.
Zat wel een paar keer mee in de kopgroep aan het begin van de koers, heeft zichzelf daar blijkbaar gesloopt danquote:Op zondag 28 maart 2021 15:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
74 VANHOUCKE Harm Lotto Soudal 5:06
De nieuwe Harm is uit.
quote:Op zondag 28 maart 2021 15:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
74 VANHOUCKE Harm Lotto Soudal 5:06
De nieuwe Harm is uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |