SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je er naar moet kijken dan wel ja.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar als het dan toch moet liever een gruwelijk knappe vrouw, toch?
Ja, door het spionnetje. Ik doe niet openquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je er naar moet kijken dan wel ja.
Gatverquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:25 schreef UitStraling het volgende:
Dat je denkt dat er een kraantje ergens lekt en je ruikt ineens een licht zure aspergelucht, je zoekt en je zoekt en ineens besef je dat het geluid en de geur van de voordeur af komen.
Geen ideequote:
Ja dat laatste had ik al eerder begrepen ja, nou proficiat joh, ik vind het zelf altijd erg leuk om ergens nieuw te beginnen, doodvermoeiend maar toch ook wel leuk en spannend.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Us ik begin bij nieuwe werkgever 1 juni
ben veranderd van werk geefster en doelgroep maar blijf werken met moeilijk verstaanbaar gedrag mensen met beperking dus
Die heb ik niet, wel een brievenbus, maar lijkt me dan weer niet echt handig.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, door het spionnetje. Ik doe niet open
Ik vind hem zeer matig. Trekt ook altijd ranzig volk aan, zoiets.quote:
Dan hadden we tenminste gelijk kunnen verdenkenquote:
Kijk daar heb je het alquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Trekt ook altijd ranzig volk aan, zoiets.
quote:
Snel het topic volzeiken dan.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind hem zeer matig. Trekt ook altijd ranzig volk aan, zoiets.
Verzoeken kun je indienen bij de mod van dienstquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja was vrij duidelijkquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan hadden we tenminste gelijk kunnen verdenken
Momentje, even veel bier drinken, dan gaat het beterquote:
Keertje eens met je.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je dan weer Trumpmuziek draaien en mensen beledigen?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Momentje, even veel bier drinken, dan gaat het beter
Expres natuurlijk gezien jouw onderzoekende nieuwsgierige aard?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben wel een keer in de bus op een ondergezeken plek gaan zitten. Was niet fijn
Daar moet je toch wel een übertokkie voor zijn hoorquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zwager een keer dronken over de oppas heen, dat was ook wel een klein relletje
Huuuquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben wel een keer in de bus op een ondergezeken plek gaan zitten. Was niet fijn
heb er ook wel zin in leuke uitdagingen weerquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat laatste had ik al eerder begrepen ja, nou proficiat joh, ik vind het zelf altijd erg leuk om ergens nieuw te beginnen, doodvermoeiend maar toch ook wel leuk en spannend.
In dit geval niet. Ik was wel onderweg naar één van de rafelrandjes van de stad, waar ik altijd graag rondkeekquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Expres natuurlijk gezien jouw onderzoekende nieuwsgierige aard?
Het is heel raar, zo’n zompige zetel.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:32 schreef jerney het volgende:
[..]
Huuu
Altijd goed uitkijken voor je gaat zitten daar
go figure yer pussy outquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yes yes, go figure that one out.
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zwager een keer dronken over de oppas heen, dat was ook wel een klein relletje
Is dat nog steeds die met jongvolwassenen?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heb er ook wel zin in leuke uitdagingen weer
Nog beetje warm ook?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is heel raar, zo’n zompige zetel.
Moest je niet kokken?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Al klinkt 'zompige zetel' dan weer wel gezellig.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Brave hippie met eeuwige Afghaanse jas zelfs, denk dat hij daarna wel besefte dat overmatig drankgebruik niet zo heel erg best en gezond is voor de sociale contacten van een mens, tering wat was die vader van dat meisje overstuur en ik denk dat hij wel een puntje had ookquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Daar moet je toch wel een übertokkie voor zijn hoor
Dènk je??quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Brave hippie met eeuwige Afghaanse jas zelfs, denk dat hij daarna wel besefte dat overmatig drankgebruik niet zo heel erg best en gezond is voor de sociale contacten van een mens, tering wat was die vader van dat meisje overstuur en ik denk dat hij wel een puntje had ook
Woordentovenaarquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In dit geval niet. Ik was wel onderweg naar één van de rafelrandjes van de stad, waar ik altijd graag rondkeek
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:34 schreef jerney het volgende:
[..]
Is dat nog steeds die met jongvolwassenen?
en pas toen je eraan ging likken....quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee. Daarom dacht ik in eerste instantie dat het bier was
Snap ikquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar ik wist niet hoe snel ik thuis moest komen
Ik ben met een witte zwierige Italiaanse flapperbroek wel eens in een plas koffie gaan zitten net voordat ik gruwelijk slecht voorbereid een zaaltje mensen van RAI UNO moest toespreken, ik koos ervoor om gewoon te gaan staan voor die mensen met enorme bruine vlek in mijn broek en tja dat was wel een ijsbreker moet ik zeggen, ik geloof niet dat iemand luisterde naar wat er uit mijn mond kwam, gruwelijk slecht voorbereid opgelost.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar ik wist niet hoe snel ik thuis moest komen
Groot gelijkquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga ff wat anders doen vandaag denk ik jongons
yeppquote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en pas toen je eraan ging likken....
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en pas toen je eraan ging likken....
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben met een witte zwierige Italiaanse flapperbroek wel eens in een plas koffie gaan zitten net voordat ik gruwelijk slecht voorbereid een zaaltje mensen van RAI UNO moest toespreken, ik koos ervoor om gewoon te gaan staan voor die mensen met enorme bruine vlek in mijn broek en tja dat was wel een ijsbreker moet ik zeggen, ik geloof niet dat iemand luisterde naar wat er uit mijn mond kwam, gruwelijk slecht voorbereid opgelost.
Kan met terugwerkende kracht!quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was misschien wel beter geweest
Volgende keer bleef je dus lekker zitten?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:44 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben wel eens een keertje uit de bus gegaan omdat ik extreem nodig moest pissen, was toen helaas wel op een zondag waar maar een keer per 2 uur een bus kwam
Yellow human mushroom soup?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik zal jullie de verhalen uit de zorg besparen wat ik op mijn kleding heb gehad![]()
![]()
En ik zal besparen wat er allemaal in mijn bed heeft gelegen toen ik in het ziekenhuis lagquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik zal jullie de verhalen uit de zorg besparen wat ik op mijn kleding heb gehad![]()
![]()
Ik heb verhalen gehoord van mijn ex-schoonzusje die daar in de verpleging werktquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:48 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik heb verhalen gehoord van mijn ex-schoonzusje die daar in de verpleging werkt
quote:
Ze mocht de muren wel eens schrobben jaquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
Soms zit t dan tegen
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb mezelf een keer onder gekotst op de fiets. Chocoladevla.
Volgens mij moet je best een sterke maag hebben om in de zorg te werkenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
Soms zit t dan tegen
![]()
![]()
![]()
Ik was onderweg naar schoolquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ik kwam een keer dronken thuis, godverdomme kutzooi, niets in huis, aaaaah jawel gelukkig van die gekleurde Haribo beertjes, nom nom nom..........die kwamen er een paar uur later echt vreemd uit, leek wel levende veelkleurige lijn of zo
Oud vrouwtje, nieuwe kunstheup, warm, enorm gezwollen, koorts, even op drukken en voelen toch maarquote:
Oh dat moet ook horror zijnquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:46 schreef CherryLips het volgende:
ftfyquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
Soms shit t dan tegen
![]()
![]()
![]()
Ik heb een keer op vakantie mijn tent ondergekotst, eerst een kilo witte druiven op en daarna lekker aan het zuipen geweest. Heel die tent vol met druivenschillen, heb echt jaren geen druiven meer gegeten daarnaquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:46 schreef CherryLips het volgende:
Die kleren heb ik al lang niet meerquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:44 schreef jerney het volgende:
[..]
Kan met terugwerkende kracht!
* jerney zoekt de spiritus
Geen leuke verpleegsters dus?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ik zal besparen wat er allemaal in mijn bed heeft gelegen toen ik in het ziekenhuis lag
Niet alleen een sterke maag! Gaat er vrij hevig aan toe bij sommige afdelingen. Zij werkte ook met patiënten met een mentale beperking.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij moet je best een sterke maag hebben om in de zorg te werken
Ik heb nog kleren van toen ik 20 wasquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die kleren heb ik al lang niet meer
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Excrementen is weer het onderwerp, gezellig.
Die kwamen er in ieder geval niet in liggen neequote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen leuke verpleegsters dus?
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij moet je best een sterke maag hebben om in de zorg te werken
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik pas m'n oorbellen van 20 jaar geleden nog.
Mijn mental picture van nu klopt vast niet helemaalquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kwamen er in ieder geval niet in liggen neeHad er wel eentje die altijd heel erg grondig mijn plassert ging oppoetsen omdat er een katheter in hing
Er zijn er genoeg die zich daardoor niet laten tegenhoudenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:57 schreef CherryLips het volgende:
De zorg lijkt me best interessant hoor maar ik ben contactgestoord. Dan kun je me beter in het mortuarium of achter een microscoop parkeren.
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:58 schreef jerney het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die zich daardoor niet laten tegenhouden
Ik wil gewoon geen chocoladevla van de muren schrobben
Ik weet niet wat jouw mental image is, maar met zo'n slang er in is er weinig opwindends aanquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:57 schreef jerney het volgende:
[..]
Mijn mental picture van nu klopt vast niet helemaal
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kwamen er in ieder geval niet in liggen neeHad er wel eentje die altijd heel erg grondig mijn plassert ging oppoetsen omdat er een katheter in hing
was hij wel goed schoonquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar overal is wel iets.. ooit...quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
het is niet altijd zo hoor. verschillende doelgroepen he
Ik heb ooit een knap rijkeluismannetje "in bed" gehad, al jaren gelukkig in de herenliefde, die had zich met een te dikke motor bijna doodgereden met een contusio cerebri tot gevolg en hij had een hecaheca, die was ineens van de oversekste damesliefde als gevolg van zijn hersenkneuzing en zijn geslachtsdeel hebben we opgelapt met een onderhuids luchtpompje, het opblaasknopje daarvan zat in zijn lies, hoeveel verpleegsters wel niet met dat knopje hebben zitten spelen per ongelukquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw mental image is, maar met zo'n slang er in is er weinig opwindends aan
Nee was ook nietquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw mental image is, maar met zo'n slang er in is er weinig opwindends aan
Ik denk dat mijn oudste kledingstuk een paar schoenen is dat nu waarschijnlijk twaalf jaar oud isquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:54 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik heb nog kleren van toen ik 20 was
Ben niet zo’n held in weggooien
Respectquote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn oudste kledingstuk een paar schoenen is dat nu waarschijnlijk twaalf jaar oud is
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb ooit een knap rijkeluismannetje "in bed" gehad, al jaren gelukkig in de herenliefde, die had zich met een te dikke motor bijna doodgereden met een contusio cerebri tot gevolg en hij had een hecaheca, die was ineens van de oversekste damesliefde als gevolg van zijn hersenkneuzing en zijn geslachtsdeel hebben we opgelapt met een onderhuids luchtpompje, het opblaasknopje daarvan zat in zijn lies, hoeveel verpleegsters wel niet met dat knopje hebben zitten spelen per ongeluk![]()
Bizar ziektebeeld wel en tragisch voor zijn partner ook, wtf.
Volgens mij wilde ze dat stiekem wel doenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:08 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee was ook niet
Maar meer van er warme lucht tegenaan te hijgen en dan zo boenen met d’r pols om de vlekjes goed weg te krijgen tot hij glimt.
wouw ik heb geen oude kleding meerquote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn oudste kledingstuk een paar schoenen is dat nu waarschijnlijk twaalf jaar oud is
Later toegevoegd voor de autisten onder onsquote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is wel goed dat je die aanhalingstekens gebruikt bij “in bed”.
Was hij zó vies dan?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij wilde ze dat stiekem wel doen
Ja, voor je het weet denken mensen dat je van twee walletjes snoeptquote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Later toegevoegd voor de autisten onder ons
Heb je haar nooit om d’r nummer gevraagd?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij wilde ze dat stiekem wel doen
Moet ik ook eens kopenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de zomer af en toe.Het is een paar sneakers.
Viel volgens mij wel mee, deed hele dagen niet veel meer dan dichtgeplakt in bed liggenquote:
En bedankt voor die mental picquote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Viel volgens mij wel mee, deed hele dagen niet veel meer dan dichtgeplakt in bed liggen
Nee zo'n smooth ben ik nietquote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je haar nooit om d’r nummer gevraagd?
Dansenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:14 schreef jerney het volgende:
[..]
Moet ik ook eens kopen
Iemand heeft het in z’n hoofd gehaald om mij na corona danspasjes en volgen te willen aanleren. Heb hem al veel succes gewenst
Bruut douchen??? Wild inzepen? Hoe?quote:
Nou mijn piel lag als een van de weinige lichaamsdelen wel vrij (op de katheter na dan)quote:
Ja zo met regels ook niet mijn hobbyquote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dansen![]()
Heb jij geen sneakers?
nope, maar als ik ergens als datum 1 april zie staan ben ik altijd ietwat alertquote:Op zaterdag 27 maart 2021 06:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee gaat niet om normale postzegels toch?
Ah is het nu daar aangekomen, lekker buitje hequote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier ook hagel. En de lampen aan binnenTyfusweer
Hier schijnt de zonquote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een bonenweer jongens. Ik word hier echt nijdig van gewoon. Zeker omdat het al de hele maand gewoon kut mèt is.
vanaf morgen wordt het beter Flesquote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een bonenweer jongens. Ik word hier echt nijdig van gewoon. Zeker omdat het al de hele maand gewoon kut mèt is.
Jerneyquote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:19 schreef jerney het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon
Zo eens naar de slagert
Koeneloenquote:
1 vd weinige vrouwen die niet van shoppen houd...quote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:18 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja zo met regels ook niet mijn hobby
Ven meer van de keukendansjes in mijn uppie
NeePuur omdat ik niet van winkelen hou
Hier schijnt de zonquote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ook niet. Maar in winkels hebben ze mijn maat sowieso nietquote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:18 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja zo met regels ook niet mijn hobby
Ven meer van de keukendansjes in mijn uppie
NeePuur omdat ik niet van winkelen hou
O ja, Skaai, wat tragischquote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:21 schreef jerney het volgende:
[..]
Koeneloen
Met mijn ex forumgenootjes in een whatsapp groep van duizenden berichtjes per dag om bloemen voor skaai te regelenmaar tussendoor ook wel gezellig en ouderwets schaamteloos.
Nouja wel voor eten en art supplies hoorquote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
1 vd weinige vrouwen die niet van shoppen houd...
Ja zo heb ik het ook de laatste keren gedaan, matig enthousiast.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar in winkels hebben ze mijn maat sowieso niet
Daarom Zalando
Ja was janken gisterquote:
Hoe dat zo?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:25 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja zo heb ik het ook de laatste keren gedaan, matig enthousiast.
hier gek op schoenenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:24 schreef jerney het volgende:
[..]
Nouja wel voor eten en art supplies hoor
En dingen om mijn huis gezellig te maken vind ik ook nog wel leuk, maar meestal online.
Kleren en schoenen zijn zo’n gedoe en daar raak ik overprikkeld van en dan wil ik de winkel zo snel mogelijk weer uit, bah.
Ben je er fysiek bij geweest of was het online te volgen?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:26 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja was janken gister
Maar wel mooie verhalen van iedereen![]()
Ik vind het zo knap dat mensen kunnen spreken op zo’n moment.
Vind het meeste maar meh en vind het vaak lastig in te schatten hoe het echt gaat staan.quote:
Nee online en ondertussen met de vriendjes in de whatsapp groep.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je er fysiek bij geweest of was het online te volgen?
Oh ik ook wel op zich, jammer dat het vaak van die martelwerktuigen zijn.quote:
Ik ook. één keer een muts besteld, prima ding wel.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
zalando vind ik weinig aan
Daar koop ik al m'n kledingquote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
zalando vind ik weinig aan
Ooow jaquote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:29 schreef jerney het volgende:
[..]
Vind het meeste maar meh en vind het vaak lastig in te schatten hoe het echt gaat staan.
Heb wel één fijne jurk gevondenItaliaanse flapperjurk
Maar wanneer ik die ooit aan ga doen, weet ik niet.
Omg soulmatesquote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ooow ja
Ik koop schoenen daar omdat ze tenminste maat 47 hebben. En spijkerbroeken, maar die koop ik altijd van hetzelfde merk, model, maat en kleur.
En dan tien minuten staan treuzelen bij het schap waar jij ook moet zijnquote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:41 schreef kwiwi het volgende:
Wat is dat toch met al die bejaarden die op zaterdag boodschappen gaan doen. Je hebt verdorie de hele week![]()
Naast bejaarden uurtje elke ochtend zou je een werkenden dag moeten hebben.
quote:
Eentje marcheerde gewoon dwars door me heen als een stoomwals gisterquote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan tien minuten staan treuzelen bij het schap waar jij ook moet zijn
Pak je gewoon de Turkse versie ervan, die staan allemaal bij elkaar. Welkom in Deventerquote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan tien minuten staan treuzelen bij het schap waar jij ook moet zijn
Ja precies. Er zijn zoveel achterlijke modellen in het leven geroepen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En ergernis. Want anders eindig ik toch weer met een broek die raar staat of niet lekker zit.
Ja, wij hebben ook een Turks schap hoor. En een Pools schapquote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pak je gewoon de Turkse versie ervan, die staan allemaal bij elkaar. Welkom in Deventer
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:47 schreef jerney het volgende:
[..]
Eentje marcheerde gewoon dwars door me heen als een stoomwals gister
Ik had op een gegeven moment een chino met hele dunne, smalle pijpen en een ongeloof ruim stuk voor je achterwerk. Echt zo bizarquote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:47 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja precies. Er zijn zoveel achterlijke modellen in het leven geroepen.
Pools schap hebben wij niet. Wel Poolse winkels. Maar ja Turkse winkels ook natuurlijkquote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, wij hebben ook een Turks schap hoor. En een Pools schap
ohwwww tof welquote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:21 schreef jerney het volgende:
[..]
Koeneloen
Met mijn ex forumgenootjes in een whatsapp groep van duizenden berichtjes per dag om bloemen voor skaai te regelenmaar tussendoor ook wel gezellig en ouderwets schaamteloos.
Ja en met jou?quote:
I know, right?quote:
oh ew van die poepluierbroeken.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had op een gegeven moment een chino met hele dunne, smalle pijpen en een ongeloof ruim stuk voor je achterwerk. Echt zo bizar
Ja we hadden elkaar toch wel gemistquote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ohwwww tof wel, ondanks dat de reden
is
met mij prima hoor, sfeer thuis is wat minder maar dat gaat wel weer overquote:
Corona stress?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met mij prima hoor, sfeer thuis is wat minder maar dat gaat wel weer over
grotendeels gerelateerd aanquote:
Heb ik nietquote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
grotendeels gerelateerd aan
Mevr Koen werkt bij D-Reizen, als je het nieuws laatste dagen hebt bijgehouden weet je genoeg
een greepquote:
gewoon de zon in gaanquote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met mij prima hoor, sfeer thuis is wat minder maar dat gaat wel weer over
Oi... ja mensen hebben weinig aan vouchers die twaalf maanden geldig zijn ook. Mag best aangepakt worden. Ik snap wel dat het misschien lastig is om alles in 1x terug te dokken, maar je klanten zo in ‘t zak zetten is ook niet echt een classy oplossing.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een greep
https://www.nu.nl/economi(...)voor-de-rechter.html
https://www.telegraaf.nl/(...)ng-over-voucherfonds
nope, maar van een kale kip kan je niet plukken hequote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:56 schreef jerney het volgende:
[..]
Oi... ja mensen hebben weinig aan vouchers die twaalf maanden geldig zijn ook. Mag best aangepakt worden. Ik snap wel dat het misschien lastig is om alles in 1x terug te dokken, maar je klanten zo in ‘t zak zetten is ook niet echt een classy oplossing.
ik mocht na jaar pas geld terug vragen moest wel vakantie boeken gedaan dus komende mei. gecanceld nu geld terug gevraagd duurt 6 wekenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, maar van een kale kip kan je niet plukken he
het reiswezen heeft al 12 maanden vrijwel geen inkomsten. Toen destijds mede door de staat die vouchers op 12 maanden werden gezet ging iedereen er wel vanuit kennelijk dat de ellende een jaar later wel voorbij zou zijn.
Terwijl aan de andere kant het zgn SGR bestaat, maar dat mag pas uitkeren bij failissementen
Dus alles maar failliet laten gaan en dan uitkeren aan klanten? Of accepteren dat de eisen die normaal bestaan voor zo'n SGR wellicht in deze tijd niet helemaal reeel zijn?
Ik wil het dus ook terugquote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar is dat geld nu sowieso? Klanten hebben een jaar lang een renteloze lening verstrekt aan de reisorganisaties. Kom op met die poen! *Ome Henk slaat op pinautomaat
klopt ook wel.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar is dat geld nu sowieso? Klanten hebben een jaar lang een renteloze lening verstrekt aan de reisorganisaties. Kom op met die poen! *Ome Henk slaat op pinautomaat
ik krijg binnen zes weken mijn geld terugquote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:12 schreef Koen66 het volgende:
Kans dat D-Reizen failliet gaat is levensgroot, dan heb ik gezellig weer mevr Koen gefrustreerd aan de antidepressiva hier thuis zitten, net als eerder.
TUI overleeft het vermoedelijk wel, die hebben nl als Duits bedrijf zijnde een hoop extra steun gehad van de Duitse staat.
Alle kleine organisaties zijn al vrijwel dood en begraven intussen
hardlopenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Je hardlooprondje zo getimed hebben dat je precies binnen bent voor het gaat hagelen.
Ik help je hopen. Ik kon destijds mijn 2 weken Rhodos annuleren en heb uiteindelijk ook na rond de 6 weken 75 % van het geld teruggekregen. Heb mijn verlies maar genomenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik krijg binnen zes weken mijn geld terug
Dan heb je geluk. Het blijft geld rondpompen dat er niet is dus de pyramide gaat vallenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik krijg binnen zes weken mijn geld terug
wouwquote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik help je hopen. Ik kon destijds mijn 2 weken Rhodos annuleren en heb uiteindelijk ook na rond de 6 weken 75 % van het geld teruggekregen. Heb mijn verlies maar genomen
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:12 schreef Koen66 het volgende:
Kans dat D-Reizen failliet gaat is levensgroot, dan heb ik gezellig weer mevr Koen gefrustreerd aan de antidepressiva hier thuis zitten, net als eerder.
TUI overleeft het vermoedelijk wel, die hebben nl als Duits bedrijf zijnde een hoop extra steun gehad van de Duitse staat.
Zeer jammer allemaal door coronaquote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
grotendeels gerelateerd aan
Mevr Koen werkt bij D-Reizen, als je het nieuws laatste dagen hebt bijgehouden weet je genoeg
voor corona draaide, in ieder geval het kantoor in Den Haag waar zij werkt, als een tiet.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:17 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
Het ging voor corona toch ook al niet zo goed met D-Reizen dacht ik? Hopelijk komt er een oplossing Koen.
Mensen in overstroomde binnensteden ook wel denk ik.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:20 schreef Koen66 het volgende:
De hele reisbranche zal de komende jaren uit een diep dal weer moeten opklimmen.
Alle onderdelen van airlines tot hotels en reisorganisaties zullen echt terugvallen tot niveautje jaren 80/90.
De milleulobby zal blij zijn
Ach ja, maar het zal ook weer goedkomen ook. Mensen willen gewoon heel graag reizen en zo alles. Met de horeca komt het ook wel weer goed. Alleen even een grondige reset ja.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:20 schreef Koen66 het volgende:
De hele reisbranche zal de komende jaren uit een diep dal weer moeten opklimmen.
Alle onderdelen van airlines tot hotels en reisorganisaties zullen echt terugvallen tot niveautje jaren 80/90.
Ben ook wel benieuwd wat het met de prijzen gaat doen als we weer mogen. Denk dat we dan voor alles de hoofdprijs kunnen betalenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach ja, maar het zal ook weer goedkomen ook. Mensen willen gewoon heel graag reizen en zo alles. Met de horeca komt het ook wel weer goed. Alleen even een grondige reset ja.
Ja daar ben ik ook bang voor.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd wat het met de prijzen gaat doen als we weer mogen. Denk dat we dan voor alles de hoofdprijs kunnen betalen
inderdaad, verwacht ik ook. Alleen de gevolgen in huize Koen zijn minder rooskleurig. Maar daar heeft de rest van de wereld dan weer weinig mee te schaftenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach ja, maar het zal ook weer goedkomen ook. Mensen willen gewoon heel graag reizen en zo alles. Met de horeca komt het ook wel weer goed. Alleen even een grondige reset ja.
EN ik denk dat we dat nog gaan doen ookquote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd wat het met de prijzen gaat doen als we weer mogen. Denk dat we dan voor alles de hoofdprijs kunnen betalen
Ja die kans zit er dik in jaquote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN ik denk dat we dat nog gaan doen ook
Degenen die het kunnen betalen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
inderdaad, verwacht ik ook. Alleen de gevolgen in huize Koen zijn minder rooskleurig. Maar daar heeft de rest van de wereld dan weer weinig mee te schaften
Ik zat vanmorgen midden in een hagelbui, want werk...quote:
yup, inderdaad treurigquote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
zijn er al veel baan kwijt grondstewardessen. mensen in de horeca zonder baan.
en zo kan ik wel even doorgaan. Trieste zaak
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yup, inderdaad treurig
Nog steeds weinig te klagen hier, al zal ik er financieel zelf ook op achteruit gaan (niet corona gerelateerd) en komt mevr Koen dus voor 99% zeker zonder werk
TUI is van KLM dus die hangen aan het staatsinfuus.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:12 schreef Koen66 het volgende:
De milieulobby is nooit blijquote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:20 schreef Koen66 het volgende:
Ik vond ergens wel wat hebben, ook al was ik ook buiten toen het hagelde..quote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:55 schreef datismijnmening het volgende:
Zo heerlijk uitgewaaid op het strand![]()
Jammer van de hagel.
dit is zeker niet zo. TUI is een Duits bedrijfquote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
TUI is van KLM dus die hangen aan het staatsinfuus.
rupsjenooitgenoegquote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De milieulobby is nooit blij
We moeten terug naar aap.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, ik snap dat allemaal wel.. nouja behalve de termijn. Die hadden ze gewoon open moeten laten.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, maar van een kale kip kan je niet plukken he
het reiswezen heeft al 12 maanden vrijwel geen inkomsten. Toen destijds mede door de staat die vouchers op 12 maanden werden gezet ging iedereen er wel vanuit kennelijk dat de ellende een jaar later wel voorbij zou zijn.
Terwijl aan de andere kant het zgn SGR bestaat, maar dat mag pas uitkeren bij failissementen
Dus alles maar failliet laten gaan en dan uitkeren aan klanten? Of accepteren dat de eisen die normaal bestaan voor zo'n SGR wellicht in deze tijd niet helemaal reeel zijn?
Echt? Staat altijd heel groot op KLM toestellen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit is zeker niet zo. TUI is een Duits bedrijf
Maar we mogen ook nog niet. Of naja boeken kan natuurlijk wel maar denk dat veel mensen daar nu nog een beetje huiverig voor zijn. En ja ik weet dat jullie wel gaan boeken. Maar denk dat wanneer het weer mag er een run op tickets komt en je dan dus de hoofdprijs betaalt.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:57 schreef RockNijntje het volgende:
De prijzen voor de Antillen zijn niet anders dan normaal nu. De rest weet ik niet.
Charteren.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt? Staat altijd heel groot op KLM toestellen.
Yupquote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MET AROMATquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:01 schreef Amarantha het volgende:
Dus een goed moment om zo broodjes knakworst te maken.
dat is dan geen KLM toestel maar een toestel van TUI, TUI heeft nl een eigen luchtvaartmaatschappij.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt? Staat altijd heel groot op KLM toestellen.
Wel met knakworsten die knakken toch he?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:01 schreef Amarantha het volgende:
Dus een goed moment om zo broodjes knakworst te maken.
Maar dat is met elke lobby per definitie. Anders hoeven ze niet te bestaan.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja, kan, weet ik niet, ik ga niet relschoppen onder schoonfamilie zolang we met KLM (= goede regelingen) vliegen en het niet eerder dan november wordt. Maar dat is inderdaad de reden dat ze nu willen boeken en niet in augustus of zo pas.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar we mogen ook nog niet. Of naja boeken kan natuurlijk wel maar denk dat veel mensen daar nu nog een beetje huiverig voor zijn. En ja ik weet dat jullie wel gaan boeken. Maar denk dat wanneer het weer mag er een run op tickets komt en je dan dus de hoofdprijs betaalt.
Ben ook niet van suiker, maar toch liever een zonnetjequote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vond ergens wel wat hebben, ook al was ik ook buiten toen het hagelde..
Ja, dit. Net zoals in Nederland, lekker dagje Efteling en je eigenlijk amper geniet omdat je steeds pijltjes moet volgen en mensen uit je aura mept.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:02 schreef jerney het volgende:
[..]
Yup
Maar vooralsnog kijk ik het nog even aan.
Ook wat betreft maatregelen enzo, want ik ga echt niet de hoofdprijs betalen om overal met mondkapjes ed te moeten rond banjeren.
Ja verse.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:03 schreef jerney het volgende:
[..]
Wel met knakworsten die knakken toch he?
Scheelt dat ik nooit pakketreizen boek maar gewoon de tickets en hotels en dergelijke los. Maar zodra alles weer open gaat zullen die prijzen ook wel de lucht in schieten en na verloop van tijd weer gewoon gaan dalen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar we mogen ook nog niet. Of naja boeken kan natuurlijk wel maar denk dat veel mensen daar nu nog een beetje huiverig voor zijn. En ja ik weet dat jullie wel gaan boeken. Maar denk dat wanneer het weer mag er een run op tickets komt en je dan dus de hoofdprijs betaalt.
ach ze ziet het deze keer gelukkig aankomen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:01 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee, ik snap dat allemaal wel.. nouja behalve de termijn. Die hadden ze gewoon open moeten laten.
Iedereen kon toch wel aan z’n water aanvoelen dat dit langer zou duren dan 12 maanden?Daarom heb ik ook geen reizen geboekt. Krijg je ook dit soort ellende niet van.
Hoop dat je vrouw zich er toch een beetje goed onder gaat houden.
Deceptiequote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is dan geen KLM toestel maar een toestel van TUI, TUI heeft nl een eigen luchtvaartmaatschappij.
Enige overeenkomstg tussen die 2 is dat ze beide blauw zijn
Ik ga een lobby lobby beginnen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dat is met elke lobby per definitie. Anders hoeven ze niet te bestaan.
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:05 schreef Amarantha het volgende:
Alleen nog even zin maken om naar de keuken te lopen, die denk ik 5 meter hier vandaan in.
Lekker met een mondkapje op het strand liggen tochquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:02 schreef jerney het volgende:
[..]
Yup
Maar vooralsnog kijk ik het nog even aan.
Ook wat betreft maatregelen enzo, want ik ga echt niet de hoofdprijs betalen om overal met mondkapjes ed te moeten rond banjeren.
Wat een gedoe allemaal johquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach ze ziet het deze keer gelukkig aankomen.
in 2013 werkte ze bij Globe reisbureau, Globe was eigendom OAD. OAD ging redeijk overwacht kopje onder dus kwam ze thuis te zitten met alle ellende die daarbij kwam. Maand daarna werd Globe overgenomen door D-Reizen en gelukkig werd ze aangenomen. Dus 7/8 jaar ellendevrij geweest
Ja preciesquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dit. Net zoals in Nederland, lekker dagje Efteling en je eigenlijk amper geniet omdat je steeds pijltjes moet volgen en mensen uit je aura mept.
Hier is GroenLinks nu een boze lobby begonnen tegen een kerncentralequote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dat is met elke lobby per definitie. Anders hoeven ze niet te bestaan.
dat is depamalamadramabotswanaghana alquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja sorry man lui is mijn 2de naam.
vergeet niet dat wij oud zijn hequote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat een gedoe allemaal joh. Ik zou graag in de reissector werken maar ik denk toch dat ik het nooit zal gaan doen. Deze sector wordt altijd direct zo hard geraakt zodra er ook maar iets aan de hand is in de wereld en m'n huidige sector is daar dan eigenlijk toch het tegenovergestelde van.
Kan je vrouw wellicht nog omscholen? Als het haar telkens zo hard raakt...
Omdat Groenlinkers met hun moraalpaal denkenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is GroenLinks nu een boze lobby begonnen tegen een kerncentrale. Snap niet dat ze daar zo fel op tegen zijn terwijl het op dit moment een van de schoonste en minst vervuilende vormen van energie is.
Ligt er aan waar je gaat wandelenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:08 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja precies
Wel zin om te wandelen dinsdag. Hoop dat het daar gaat meevallen met mensen in je aura.
Tsja, NL is raar..... Frankrijk lacht zich rot met al die kerncentrales, hebben geen enkel probleem milleudoelen te halenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is GroenLinks nu een boze lobby begonnen tegen een kerncentrale. Snap niet dat ze daar zo fel op tegen zijn terwijl het op dit moment een van de schoonste en minst vervuilende vormen van energie is.
Oh wow maar toch wel weer even goed kut dus.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in 2013 werkte ze bij Globe reisbureau, Globe was eigendom OAD. OAD ging redeijk overwacht kopje onder dus kwam ze thuis te zitten met alle ellende die daarbij kwam. Maand daarna werd Globe overgenomen door D-Reizen en gelukkig werd ze aangenomen. Dus 7/8 jaar ellendevrij geweest
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker met een mondkapje op het strand liggen toch
jaar daarna is de naam overgenomen door een andere toko, dus OAD 'bestaat nog', maar niet de originele variant uit het oosten des landsquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:10 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh wow maar toch wel weer even goed kut dus.Scheelt idd wel dat je het nu van verre ziet aankomen allemaal.. qua shock dan.
Zijn die failliet ja? Wist ik niet eensWaren wel leuke reizen dacht ik.
Terwijl windmolens echt hopeloos inefficiënt zijn, want te weinig of te veel wind en ze draaien niet. Ze zijn extreem landschapsvervuilend en zorgen ook voor een grote sterfte bij vogels. En de grondstoffen om die joekels te bouwen worden ook overal en nergens vandaan gehaald waarbij hele natuurgebieden worden gesloopt en verontreinigd, maar ja dat is ver weg dus dat zien ze nietquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat Groenlinkers met hun moraalpaal denken![]()
Dus overal windmolens. Behalve in Amsterdam want dan zouden ze er zelf wel eens last van kunnen hebben
Als je op het strand ligt hoef je je niet in te spannen, dat scheelt.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:11 schreef jerney het volgende:
[..]
Krijg nu al geen lucht met die dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ergens ben ik wel blij dat ik mijn toerisme opleiding niet heb afgemaakt, is niet echt de meest stabiele sector zeg maarquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ahhhh ok! Wat een soap, die reisindustrie.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jaar daarna is de naam overgenomen door een andere toko, dus OAD 'bestaat nog', maar niet de originele variant uit het oosten des lands
Jup, vogels en insecten allemaal door de gehaktmolenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl windmolens echt hopeloos inefficiënt zijn, want te weinig of te veel wind en ze draaien niet. Ze zijn extreem landschapsvervuilend en zorgen ook voor een grote sterfte bij vogels. En de grondstoffen om die joekels te bouwen worden ook overal en nergens vandaan gehaald waarbij hele natuurgebieden worden gesloopt en verontreinigd, maar ja dat is ver weg dus dat zien ze niet
Dan zal het wel meevallen, zeker op een doordeweekse dagquote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je op het strand ligt hoef je je niet in te spannen, dat scheelt.AaaawSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb altijd wat pauzes nodig hier en daar qua menselijke interactie
En nee maakt niet uit! Altijd benauwd brr.. al scheelt het wel sinds mijn moeder me per se een gek muilkorfje voor eronder moest en zou opsturen!![]()
Duitsland is nog erger lijkt het als je daar doorheen rijdtquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jup, vogels en insecten allemaal door de gehaktmolen
En bijna elk natuurgebied in Nederland is verpest omdat je een paar van die dingen aan de horizon hebt staan.
Hier hebben we er sinds kort een paar van 170 meter hoog staan, loop er dagelijks langs en zijn wel magistrale dingen om te zien van dichtbijquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jup, vogels en insecten allemaal door de gehaktmolen
En bijna elk natuurgebied in Nederland is verpest omdat je een paar van die dingen aan de horizon hebt staan.
Ja ik ken het, m'n moeder heeft ook veel gedoe gehad met werk. Lang verhaal kort, ze heeft geleerd voor kapster maar was op haar 25e al te allergisch voor alle middelen waarmee ze moest werken om het werk nog te kunnen doen. Vanaf daar heeft ze nog enkel ongeschoold werk gehad, beginnend met zo'n 25 jaar Center Parcs, waar ze uiteindelijk is weggegaan vanwege steeds slechter wordende voorwaarden en behandeling. Toen was ze dus 50 en begon het sollicitatiefeest. Ik denk dat ze sindsdien wel tien kutbaantjes gehad heeft waar ze ongelukkig van werd. Mijn vader en ik begonnen toen ook over omscholen, maar dat durfde ze inderdaad ook niet meer aan op die leeftijd. Ze heeft nu sinds een jaar weer leuk werk, maar het verdient niet top en eigenlijk wisselt ze daarom nog steeds continu van baan. Volgens mij heeft ze op dit moment zelfs weer twee sollicitaties uit staan.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vergeet niet dat wij oud zijn he
Ze is dan wel jonger dan ondergetekende maar toch al 52, niet echt meer een leeftijd om iets heel anders te gaan doen. Ze leeft voor reizen
ik in augustus in Italie-Oostenrijk-Duitsland. Was echt een heerlijke reis, vooral Oostenrijk leek corona-loosquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ik was september/oktober nog in Griekenland toen het even mocht. Daar droeg je op drukke plaatsen en in de hotellobby enzo ook een mondkapje, geen seconde last van gehad en vooral voelde ik me zo enorm gelukkig dat ik kon reizen. Zou voor mij dus geen voorwaarde zijn
het is een dell xps13 ja.quote:
Ja daar hoopte ik ook al opquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zal het wel meevallen, zeker op een doordeweekse dag
Leuk meid, moet je doenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ga een lobby lobby beginnen.
Hier met Denemarken en Zweden, echt fijn, even leven in een normale wereld en op adem komenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik in augustus in Italie-Oostenrijk-Duitsland. Was echt een heerlijke reis, vooral Oostenrijk leek corona-loos
Vind wel dat er erg veel verschil zit tussen de diverse maskertjes.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:15 schreef jerney het volgende:
[..]
Aaaaw
Heb altijd wat pauzes nodig hier en daar qua menselijke interactie:@
En nee maakt niet uit! Altijd benauwd brr.. al scheelt het wel sinds mijn moeder me per se een gek muilkorfje voor eronder moest en zou opsturen!
Moet je eens in de VS langs Palm Springs rijden, dat is echt overkillquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Duitsland is nog erger lijkt het als je daar doorheen rijdt
Ik hoop altijd dat ze omvallen bij harde wind
M'n ouders moesten hun toko verkopen toen ze 50 waren, kwamen wel weer aan de bak gelukkig, alleen m'n vader had wel een kutbaan. Kon na een paar jaar gelukkig al ergens anders terecht, hij fleurde helemaal op.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja ik ken het, m'n moeder heeft ook veel gedoe gehad met werk. Lang verhaal kort, ze heeft geleerd voor kapster maar was op haar 25e al te allergisch voor alle middelen waarmee ze moest werken om het werk nog te kunnen doen. Vanaf daar heeft ze nog enkel ongeschoold werk gehad, beginnend met zo'n 25 jaar Center Parcs, waar ze uiteindelijk is weggegaan vanwege steeds slechter wordende voorwaarden en behandeling. Toen was ze dus 50 en begon het sollicitatiefeest. Ik denk dat ze sindsdien wel tien kutbaantjes gehad heeft waar ze ongelukkig van werd. Mijn vader en ik begonnen toen ook over omscholen, maar dat durfde ze inderdaad ook niet meer aan op die leeftijd. Ze heeft nu sinds een jaar weer leuk werk, maar het verdient niet top en eigenlijk wisselt ze daarom nog steeds continu van baan. Volgens mij heeft ze op dit moment zelfs weer twee sollicitaties uit staan.
Dus ja, ik snap de struggle maar al te goed... Bizar eigenlijk dat je 'oud' bent op je 45e-50e terwijl je dan verdomme nog zo'n 20 jaar moet.
Bij mij was het al kantje boord geloof ik! Zag dat ze 40! op mijn cv hadden geschreven toen ik kwam solliciterenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja ik ken het, m'n moeder heeft ook veel gedoe gehad met werk. Lang verhaal kort, ze heeft geleerd voor kapster maar was op haar 25e al te allergisch voor alle middelen waarmee ze moest werken om het werk nog te kunnen doen. Vanaf daar heeft ze nog enkel ongeschoold werk gehad, beginnend met zo'n 25 jaar Center Parcs, waar ze uiteindelijk is weggegaan vanwege steeds slechter wordende voorwaarden en behandeling. Toen was ze dus 50 en begon het sollicitatiefeest. Ik denk dat ze sindsdien wel tien kutbaantjes gehad heeft waar ze ongelukkig van werd. Mijn vader en ik begonnen toen ook over omscholen, maar dat durfde ze inderdaad ook niet meer aan op die leeftijd. Ze heeft nu sinds een jaar weer leuk werk, maar het verdient niet top en eigenlijk wisselt ze daarom nog steeds continu van baan. Volgens mij heeft ze op dit moment zelfs weer twee sollicitaties uit staan.
Dus ja, ik snap de struggle maar al te goed... Bizar eigenlijk dat je 'oud' bent op je 45e-50e terwijl je dan verdomme nog zo'n 20 jaar moet.
Anders moet je gewoon hier over het industrieterrein komen lopen, alle ruimte en hooguit af en toe een fietserquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:16 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja daar hoopte ik ook al op
Maar je weet maar nooit
Mijn moeder na de exitpoll: "Nee ik ben niet blij met D66, ik wil geen land vol windmolens". Volgens mij ziet ze echt het bovenstaande voor zichquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je eens in de VS langs Palm Springs rijden, dat is echt overkill
[ afbeelding ]
Ja dat is wel zo, maar heb nog geen hele fijne gevonden helaas.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vind wel dat er erg veel verschil zit tussen de diverse maskertjes.
Ik had hele fijne stoffen maskertjes, maar de oorlusjes zijn wat te veel gekrompen in de was
En lag het aan ons?
Dan blijf ik wel lekker in mijn bubbelquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders moet je gewoon hier over het industrieterrein komen lopen, alle ruimte en hooguit af en toe een fietser
Ooooh je bent gewoon een Fok!ker? Zeg dat danquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:21 schreef jerney het volgende:
Ik ben sowieso belachelijk snel overprikkeld en multitasken is een mythe enzo. Soms kruip ik ook even helemaal onder mijn steen, maar niet omdat ik boos ben ofzo.
Mooi om te zien als het uiteindelijk toch allemaal goed komtquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n ouders moesten hun toko verkopen toen ze 50 waren, kwamen wel weer aan de bak gelukkig, alleen m'n vader had wel een kutbaan. Kon na een paar jaar gelukkig al ergens anders terecht, hij fleurde helemaal op.
Dit is best een 'groen' industrieterrein hoor, leven ook allemaal wilde beestjes als herten en vossen enzoquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:22 schreef jerney het volgende:
[..]
Dan blijf ik wel lekker in mijn bubbel
Wtf, wat is er mis met 40quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:19 schreef jerney het volgende:
[..]
Bij mij was het al kantje boord geloof ik! Zag dat ze 40! op mijn cv hadden geschreven toen ik kwam solliciteren
Wel aangenomen
Ze willen meestal 20 jarigen met een master en tien jaar werkervaringquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wtf, wat is er mis met 40. Wel goed voor elkaar!
Zolderkamer ftwquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ooooh je bent gewoon een Fok!ker? Zeg dat dan
Oh jawel, ze zijn gewoon nog te koop (van Falke) maar ik heb er genoeg en ik hoop dat we er geen jaren meer mee hoeven te lopenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:21 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, maar heb nog geen hele fijne gevonden helaas.Kon je geen nieuwe van zulke vinden?
Nee hoorIk ben sowieso belachelijk snel overprikkeld en multitasken is een mythe enzo. Soms kruip ik ook even helemaal onder mijn steen, maar niet omdat ik boos ben ofzo.
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is best een 'groen' industrieterrein hoor, leven ook allemaal wilde beestjes als herten en vossen enzoZeker op zondag kan het daar genieten zijn, had daar toen er vorige maand zo'n berg sneeuw lag dat ik echt een uur lang geen mens ben tegengekomen, zelfs niet in een auto. Had wel een beetje een post-apocalyptisch sfeertje toen
![]()
Ja dat vroeg ik me ook af verdommequote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wtf, wat is er mis met 40. Wel goed voor elkaar!
Mr the glass os half fullquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh jawel, ze zijn gewoon nog te koop (van Falke) maar ik heb er genoeg en ik hoop dat we er geen jaren meer mee hoeven te lopen
Gelukkig
Inderdaadquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze willen meestal 20 jarigen met een master en tien jaar werkervaring
Mja ik heb een bepaalde fascinatie voor die industrie, niet dat het mooi is maar het heeft gewoon ietsquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:28 schreef jerney het volgende:
[..]
Maar ik haat het om industriële toestanden te moeten zienBehalve m’n roze kassie hier dan
Maar als ik een uur door verse sneeuw kan lopen, is dat ok wel weer ok
Ook bij de voordeur van Buda?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |