SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je er naar moet kijken dan wel ja.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar als het dan toch moet liever een gruwelijk knappe vrouw, toch?
Ja, door het spionnetje. Ik doe niet openquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je er naar moet kijken dan wel ja.
Gatverquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:25 schreef UitStraling het volgende:
Dat je denkt dat er een kraantje ergens lekt en je ruikt ineens een licht zure aspergelucht, je zoekt en je zoekt en ineens besef je dat het geluid en de geur van de voordeur af komen.
Geen ideequote:
Ja dat laatste had ik al eerder begrepen ja, nou proficiat joh, ik vind het zelf altijd erg leuk om ergens nieuw te beginnen, doodvermoeiend maar toch ook wel leuk en spannend.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Us ik begin bij nieuwe werkgever 1 juni
ben veranderd van werk geefster en doelgroep maar blijf werken met moeilijk verstaanbaar gedrag mensen met beperking dus
Die heb ik niet, wel een brievenbus, maar lijkt me dan weer niet echt handig.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, door het spionnetje. Ik doe niet open
Ik vind hem zeer matig. Trekt ook altijd ranzig volk aan, zoiets.quote:
Dan hadden we tenminste gelijk kunnen verdenkenquote:
Kijk daar heb je het alquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Trekt ook altijd ranzig volk aan, zoiets.
quote:
Snel het topic volzeiken dan.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind hem zeer matig. Trekt ook altijd ranzig volk aan, zoiets.
Verzoeken kun je indienen bij de mod van dienstquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja was vrij duidelijkquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan hadden we tenminste gelijk kunnen verdenken
Momentje, even veel bier drinken, dan gaat het beterquote:
Keertje eens met je.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je dan weer Trumpmuziek draaien en mensen beledigen?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Momentje, even veel bier drinken, dan gaat het beter
Expres natuurlijk gezien jouw onderzoekende nieuwsgierige aard?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben wel een keer in de bus op een ondergezeken plek gaan zitten. Was niet fijn
Daar moet je toch wel een übertokkie voor zijn hoorquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zwager een keer dronken over de oppas heen, dat was ook wel een klein relletje
Huuuquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben wel een keer in de bus op een ondergezeken plek gaan zitten. Was niet fijn
heb er ook wel zin in leuke uitdagingen weerquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat laatste had ik al eerder begrepen ja, nou proficiat joh, ik vind het zelf altijd erg leuk om ergens nieuw te beginnen, doodvermoeiend maar toch ook wel leuk en spannend.
In dit geval niet. Ik was wel onderweg naar één van de rafelrandjes van de stad, waar ik altijd graag rondkeekquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Expres natuurlijk gezien jouw onderzoekende nieuwsgierige aard?
Het is heel raar, zo’n zompige zetel.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:32 schreef jerney het volgende:
[..]
Huuu
Altijd goed uitkijken voor je gaat zitten daar
go figure yer pussy outquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yes yes, go figure that one out.
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zwager een keer dronken over de oppas heen, dat was ook wel een klein relletje
Is dat nog steeds die met jongvolwassenen?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heb er ook wel zin in leuke uitdagingen weer
Nog beetje warm ook?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is heel raar, zo’n zompige zetel.
Moest je niet kokken?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Al klinkt 'zompige zetel' dan weer wel gezellig.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Brave hippie met eeuwige Afghaanse jas zelfs, denk dat hij daarna wel besefte dat overmatig drankgebruik niet zo heel erg best en gezond is voor de sociale contacten van een mens, tering wat was die vader van dat meisje overstuur en ik denk dat hij wel een puntje had ookquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Daar moet je toch wel een übertokkie voor zijn hoor
Dènk je??quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Brave hippie met eeuwige Afghaanse jas zelfs, denk dat hij daarna wel besefte dat overmatig drankgebruik niet zo heel erg best en gezond is voor de sociale contacten van een mens, tering wat was die vader van dat meisje overstuur en ik denk dat hij wel een puntje had ook
Woordentovenaarquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In dit geval niet. Ik was wel onderweg naar één van de rafelrandjes van de stad, waar ik altijd graag rondkeek
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:34 schreef jerney het volgende:
[..]
Is dat nog steeds die met jongvolwassenen?
en pas toen je eraan ging likken....quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee. Daarom dacht ik in eerste instantie dat het bier was
Snap ikquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar ik wist niet hoe snel ik thuis moest komen
Ik ben met een witte zwierige Italiaanse flapperbroek wel eens in een plas koffie gaan zitten net voordat ik gruwelijk slecht voorbereid een zaaltje mensen van RAI UNO moest toespreken, ik koos ervoor om gewoon te gaan staan voor die mensen met enorme bruine vlek in mijn broek en tja dat was wel een ijsbreker moet ik zeggen, ik geloof niet dat iemand luisterde naar wat er uit mijn mond kwam, gruwelijk slecht voorbereid opgelost.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar ik wist niet hoe snel ik thuis moest komen
Groot gelijkquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga ff wat anders doen vandaag denk ik jongons
yeppquote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en pas toen je eraan ging likken....
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en pas toen je eraan ging likken....
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben met een witte zwierige Italiaanse flapperbroek wel eens in een plas koffie gaan zitten net voordat ik gruwelijk slecht voorbereid een zaaltje mensen van RAI UNO moest toespreken, ik koos ervoor om gewoon te gaan staan voor die mensen met enorme bruine vlek in mijn broek en tja dat was wel een ijsbreker moet ik zeggen, ik geloof niet dat iemand luisterde naar wat er uit mijn mond kwam, gruwelijk slecht voorbereid opgelost.
Kan met terugwerkende kracht!quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was misschien wel beter geweest
Volgende keer bleef je dus lekker zitten?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:44 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben wel eens een keertje uit de bus gegaan omdat ik extreem nodig moest pissen, was toen helaas wel op een zondag waar maar een keer per 2 uur een bus kwam
Yellow human mushroom soup?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik zal jullie de verhalen uit de zorg besparen wat ik op mijn kleding heb gehad![]()
![]()
En ik zal besparen wat er allemaal in mijn bed heeft gelegen toen ik in het ziekenhuis lagquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik zal jullie de verhalen uit de zorg besparen wat ik op mijn kleding heb gehad![]()
![]()
Ik heb verhalen gehoord van mijn ex-schoonzusje die daar in de verpleging werktquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:48 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik heb verhalen gehoord van mijn ex-schoonzusje die daar in de verpleging werkt
quote:
Ze mocht de muren wel eens schrobben jaquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
Soms zit t dan tegen
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb mezelf een keer onder gekotst op de fiets. Chocoladevla.
Volgens mij moet je best een sterke maag hebben om in de zorg te werkenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
Soms zit t dan tegen
![]()
![]()
![]()
Ik was onderweg naar schoolquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ik kwam een keer dronken thuis, godverdomme kutzooi, niets in huis, aaaaah jawel gelukkig van die gekleurde Haribo beertjes, nom nom nom..........die kwamen er een paar uur later echt vreemd uit, leek wel levende veelkleurige lijn of zo
Oud vrouwtje, nieuwe kunstheup, warm, enorm gezwollen, koorts, even op drukken en voelen toch maarquote:
Oh dat moet ook horror zijnquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:46 schreef CherryLips het volgende:
ftfyquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
Soms shit t dan tegen
![]()
![]()
![]()
Ik heb een keer op vakantie mijn tent ondergekotst, eerst een kilo witte druiven op en daarna lekker aan het zuipen geweest. Heel die tent vol met druivenschillen, heb echt jaren geen druiven meer gegeten daarnaquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:46 schreef CherryLips het volgende:
Die kleren heb ik al lang niet meerquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:44 schreef jerney het volgende:
[..]
Kan met terugwerkende kracht!
* jerney zoekt de spiritus
Geen leuke verpleegsters dus?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ik zal besparen wat er allemaal in mijn bed heeft gelegen toen ik in het ziekenhuis lag
Niet alleen een sterke maag! Gaat er vrij hevig aan toe bij sommige afdelingen. Zij werkte ook met patiënten met een mentale beperking.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij moet je best een sterke maag hebben om in de zorg te werken
Ik heb nog kleren van toen ik 20 wasquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die kleren heb ik al lang niet meer
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Excrementen is weer het onderwerp, gezellig.
Die kwamen er in ieder geval niet in liggen neequote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen leuke verpleegsters dus?
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij moet je best een sterke maag hebben om in de zorg te werken
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik pas m'n oorbellen van 20 jaar geleden nog.
Mijn mental picture van nu klopt vast niet helemaalquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kwamen er in ieder geval niet in liggen neeHad er wel eentje die altijd heel erg grondig mijn plassert ging oppoetsen omdat er een katheter in hing
Er zijn er genoeg die zich daardoor niet laten tegenhoudenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:57 schreef CherryLips het volgende:
De zorg lijkt me best interessant hoor maar ik ben contactgestoord. Dan kun je me beter in het mortuarium of achter een microscoop parkeren.
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:58 schreef jerney het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die zich daardoor niet laten tegenhouden
Ik wil gewoon geen chocoladevla van de muren schrobben
Ik weet niet wat jouw mental image is, maar met zo'n slang er in is er weinig opwindends aanquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:57 schreef jerney het volgende:
[..]
Mijn mental picture van nu klopt vast niet helemaal
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kwamen er in ieder geval niet in liggen neeHad er wel eentje die altijd heel erg grondig mijn plassert ging oppoetsen omdat er een katheter in hing
was hij wel goed schoonquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar overal is wel iets.. ooit...quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
het is niet altijd zo hoor. verschillende doelgroepen he
Ik heb ooit een knap rijkeluismannetje "in bed" gehad, al jaren gelukkig in de herenliefde, die had zich met een te dikke motor bijna doodgereden met een contusio cerebri tot gevolg en hij had een hecaheca, die was ineens van de oversekste damesliefde als gevolg van zijn hersenkneuzing en zijn geslachtsdeel hebben we opgelapt met een onderhuids luchtpompje, het opblaasknopje daarvan zat in zijn lies, hoeveel verpleegsters wel niet met dat knopje hebben zitten spelen per ongelukquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw mental image is, maar met zo'n slang er in is er weinig opwindends aan
Nee was ook nietquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw mental image is, maar met zo'n slang er in is er weinig opwindends aan
Ik denk dat mijn oudste kledingstuk een paar schoenen is dat nu waarschijnlijk twaalf jaar oud isquote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:54 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik heb nog kleren van toen ik 20 was
Ben niet zo’n held in weggooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |