Ik weet zeker nog wel een paar Amsterdamse pareltjesquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:27 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, want ik wil het best organiseren, maar de input van de lijst moet van iedereen komen
Ja dat snap ik wel, dat is wel zo leuk.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:27 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, want ik wil het best organiseren, maar de input van de lijst moet van iedereen komen
We kunnen het volgende proberen;quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En waar wachten we dan op?
Toestemming van je Herder?
Ik vind het allemaal lekker.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Of je geeft het stokje, of alleen de dranksoort, door aan een ander...
Misschien moeten we iets anders proeven gaan...
Vreemde kazen ofzo?
Likeurtjes?
Wijn?
?
En dan mag je er ondertussen bij drinken wat je wilt
Dit was een Amsterdamse schapentietquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik weet zeker nog wel een paar Amsterdamse pareltjes
Dat gaan we nog een x doen...quote:
quote:
Ik weet niet wat een toeko isquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat mankeert er aan deze?
je hebt DMquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
We kunnen het volgende proberen;
Ik roep bij deze eenmalig iedereen op om 1 of 2 biertjes te nomineren.
Zodra ik er voldoende heb om een leuke lijst te maken geef ik het aan en beginnen we de maand erop
zin inquote:
Uit dan fucking 020 komt (bijna) alleen maar ellendequote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik weet zeker nog wel een paar Amsterdamse pareltjes
zo'n vogel? toekanquote:
Ook van jouquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Uit dan fucking 020 komt (bijna) alleen maar ellende
De onze waren niet goed genoegquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
We kunnen het volgende proberen;
Ik roep bij deze eenmalig iedereen op om 1 of 2 biertjes te nomineren.
Zodra ik er voldoende heb om een leuke lijst te maken geef ik het aan en beginnen we de maand erop
dokoequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |