De tijd was te krap voor hem zegt hij dus niet eerlijk want is te weinigquote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
0123896,wat was hier moeilijk aan?
Wat een faalhaasquote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
De tijd was te krap voor hem zegt hij dus niet eerlijk want is te weinig
Hij is ook altijd bang voor zijn knie.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
De tijd was te krap voor hem zegt hij dus niet eerlijk want is te weinig
Echt hoor.quote:
Misschien moet Jill er hem eens over aanspreken, zoals hij de vorige keer deed met Jill in deze cijferproef.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:57 schreef Koos1958 het volgende:
Michel vind het een onredelijke proef want het is niet te halen op deze manier nadat hij het niet redde. En bij liese zat er 25 sec tussen zegt hij
schot hagel dr inquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij is ook altijd bang voor zijn knie.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:56 schreef mario390 het volgende:
maar hoezo heeft liese dann met
mobile dat wc verstopt?
ik heb dat in deze topic gelezen
Liese stond in het toilet, was met haar vriendin aan de telefoon en liet tijdens het doortrekken van het toilet haar telefoon in de toiletpot vallen, de telefoon zat vast in de toiletpot, na twintig minuten kon zij haar telefoon uit het toilet pakken en de telefoon was nog aan, deed het nog en haar vriendin hoorde zij ook nog praten:"Liese is alles goed? Ben je aan het zwemmen, ik hoor water geluiden?"quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:59 schreef mario390 het volgende:
somige posts hier nu
snap ik geen peniskut van
was dat nu weer dan een peniskut?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:59 schreef mario390 het volgende:
somige posts hier nu
snap ik geen peniskut van
echt heeel erg en stream 2 is via de spiegelquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat hebben die lui toch met die vreselijk zoom de hele tijd.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:05 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
[..]
Liese stond in het toilet, was met haar vriendin aan de telefoon en liet tijdens het doortrekken van het toilet haar telefoon in de toiletpot vallen, de telefoon zat vast in de toiletpot, na twintig minuten kon zij haar telefoon uit het toilet pakken en de telefoon was nog aan, deed het nog en haar vriendin hoorde zij ook nog praten:"Liese is alles goed? Ben je aan het zwemmen, ik hoor water geluiden?"
Goed idee struisss. schud de boel maar een beetje opquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
BB joehoooeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
de enge geluiden kunnen door
klopgeesten ook
ff gesjellugh de boel van de rel
tis weekend
Ja helaas wel een grote behoefte. Dat was dus niet zo hygiėnisch om toen met haar hand in de toiletpot te graaien naar haar telefoon.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:10 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
en wat had zij vor beholfte in wc gedaan?
zit nog steeds popo onder de rand tochquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:14 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja helaas wel een grote behoefte. Dat was dus niet zo hygiėnisch om toen met haar hand in de toiletpot te graaien naar haar telefoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |