Merciquote:Op woensdag 31 maart 2021 15:33 schreef CharlesKinbote het volgende:
ici la peste la faction contre le monde moderne
Ik zet nu vol in op prime research.quote:Op woensdag 31 maart 2021 13:50 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja op hogere levels kost het minder tijd omdat hogere hostiles meer punten opleveren. Zoveel mogelijk events/daillies combineren ook. Scheelt zo de helft of twee derde van de tijd.
Alle fransen terug naar congoquote:Op woensdag 31 maart 2021 15:33 schreef CharlesKinbote het volgende:
we zijn hier in nederland op een nederlands forum dus praat nederlands svpquote:Op woensdag 31 maart 2021 15:33 schreef CharlesKinbote het volgende:
Zei je nou s'il vous plaît? Mag wel hoor. Staat ook in het woordenboek der nederlandsche taal.quote:Op woensdag 31 maart 2021 17:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
we zijn hier in nederland op een nederlands forum dus praat nederlands svp
Ja goed plan. Ik doe ongeveer hetzelfde. Operations level op hold 25. Research gaat door. Wat ik daarnet zei klopt niet trouwens. De zwaarte van daillies groeit mee, maar die van events ook per 2 operations levels las ik net. Prima reden om op hold te zetten en al het andere wel mee door te gaan in order to gain strength.quote:
Had België nooit weg moeten doen. Hadden ze de wereldmarkt voor grondstoffen tbv batterijen/accu's in handen gehad. Nederland, Verenigd Koninkrijk en Frankrijk hadden wat mij betreft ook beter in Afrika kunnen blijven. Het zit vol met grondstoffen daar.quote:
Het bouwen geloof ik wel, maar met mijn beperkte middelen moet ik het hebben van een volle tech tree.quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:08 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja goed plan. Ik doe ongeveer hetzelfde. Operations level op hold 25. Research gaat door. Wat ik daarnet zei klopt niet trouwens. De zwaarte van daillies groeit mee, maar die van events ook per 2 operations levels las ik net. Prima reden om op hold te zetten en al het andere wel mee door te gaan in order to gain strength.
Met beperkte middelen zou ik dan focussen op 'reduced repair cost', 'increased mining rate', 'upgrade efficiency' dat soort dingen.quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:53 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Het bouwen geloof ik wel, maar met mijn beperkte middelen moet ik het hebben van een volle tech tree.
Ik gooi juist alles op hull density, shield modulation en firepower.quote:Op woensdag 31 maart 2021 20:15 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Met beperkte middelen zou ik dan focussen op 'reduced repair cost', 'increased mining rate', 'upgrade efficiency' dat soort dingen.
Ik gooi nooit alles op 1 ding. Spreiding en dus balans in de research-tree. Economie dient gelijk op te gaan met militaire middelen. Anders wordt dat laatste onbetaalbaar en ga je uiteindelijk achterlopen.quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:11 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ik gooi juist alles op hull density, shield modulation en firepower.
Zou je een punt mee hebben als de opslag niet zou stoppen bij 50k waar je 50mill aan resources hebt.quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:18 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik gooi nooit alles op 1 ding. Spreiding en dus balans in de research-tree. Economie dient gelijk op te gaan met militaire middelen. Anders wordt dat laatste onbetaalbaar en ga je uiteindelijk achterlopen.
Mijn ervaring in MMORPGs is dat laag liggen met veel vuurkracht het beste is. Duurt langer, resultaat beter.
Oh daar ben ik het mee eens, OPS gaat pas omhoog als alle defense op hetzelfde level zit.quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:27 schreef Makrelis het volgende:
Vooral geduld is nodig in dit soort spellen. Veel mensen, ook de hogere levels bij ons, denken dat het een race naar level 100 is ofzo. Daar ben ik het mee oneens Ik ben van het bedacht en ook rustig spelen. Als je laag (weinig resources, alles gelijk uitgeven) ligt met veel vuurkracht ben je ook geen primair doel.
Er zijn makkelijker doelen namelijk.
Iedereen speelt op zijn/haar eigen manier natuurlijk. You do what works best for you.
Ik zou maar gaan uitgeven. Als ik jouw basis zou scannen met die hoeveelheid ben je zwaar de sjaak zodra je unshielded bent.quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:27 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Zou je een punt mee hebben als de opslag niet zou stoppen bij 50k waar je 50mill aan resources hebt.
Nee hoor ik hou het prima gemanaged. Laag in dilithium en hoog in titanium, ik ben vanochtend gewhooped, maar dat was ook een karige buit.quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:29 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik zou maar gaan uitgeven. Als ik jouw basis zou scannen met die hoeveelheid ben je zwaar de sjaak zodra je unshielded bent.
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:43 schreef Modus het volgende:
GAM / [GAM SC 0.9 beta #945] ff bijpraten
Heb je nog een braddiereview voor ons?quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:43 schreef Modus het volgende:
GAM / [GAM SC 0.9 beta #945] ff bijpraten
quote:Op donderdag 1 april 2021 00:52 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Heb je nog een braddiereview voor ons?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |