Maar hij gaat gewoon door een ander dorp lopen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wandelen als je niet in de natuur bent is wel kut hoor
quote:Het rondje wandelen was volgens Runkeeper 1,1 kilometer voor de mensen die het zich afvroegen.
Omdat buiten zijn enige interesses twingo's en tesla's zijn. Als hij die niet kan zien is er natuurlijk helemaal geen reden meer om te wandelen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:07 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Maar hij gaat gewoon door een ander dorp lopen.
Wat had je gereageerd dan?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:08 schreef datismijnmening het volgende:
Sowieso een note te pakken in dit topic
F&L / Wat is een goeie Koran vertaling?
Iets met door het toilet spoelenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:09 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Wat had je gereageerd dan?
Oohhh dan. Gewoon offtopic bagger wordt toch niet altijd genote?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iets met door het toilet spoelen
Wel als je post weggehaald is toch?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:11 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Oohhh dan. Gewoon offtopic bagger wordt toch niet altijd genote?
Willen ze wel het liefst, maar gebeurt niet altijd.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wel als je post weggehaald is toch?
Voor deze post maar dan met een andere datum heb ik een notequote:26-03-2021
Tot morgen
Ach, ik heb een note gekregen omdat ik ergens JeMoeder schreefquote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:16 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Voor deze post maar dan met een andere datum heb ik een noteWas gewoon in de SC, dus niet ergens offtopic.
Werd zeker opgevat als userbash van @JeMoederquote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:10 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ach, ik heb een note gekregen omdat ik ergens JeMoeder schreef
Ligt er aan op welke dag de uitkering binnen komt.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:16 schreef Fugue het volgende:
Sinds wanneer slaapt Braddie een paar nachtjes voor hij een grote aankoop doet
Ik heb vandaag een maggiplant gekregen (Lavas). Erg lekker voor in de soep. Slaplantjes zijn ook aan het opkomen en nog wat kruiden. Bezigheidstherapie voor me.quote:
Groei je ook andere planten?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:08 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een maggiplant gekregen (Lavas). Erg lekker voor in de soep. Slaplantjes zijn ook aan het opkomen en nog wat kruiden. Bezigheidstherapie voor me.
Het normale werk grote kamerplanten, kruiden en groenten. Tabak wil ik gaan proberen, wiet vind ik stinken. Wel gehad vroeger.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Groei je ook andere planten?
Roken is slecht voor jequote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:59 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Het normale werk grote kamerplanten, kruiden en groenten. Tabak wil ik gaan proberen, wiet vind ik stinken. Wel gehad vroeger.
Kunnen ze niks mee. Geen probleem dus.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:11 schreef Dimachaerus het volgende:
Wie is hier fiscaal handig?
Als je auto van 20k aan je ouders geeft daar kan de fiscus toch nooit achterkomen.
Je kan gewoon zeggen je hebt verkocht voor 1 euro toch.
Is een schenkingquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:11 schreef Dimachaerus het volgende:
Als je auto van 20k aan je ouders geeft daar kan de fiscus toch nooit achterkomen.
Denk je dat de belastingdienst gek isquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:11 schreef Dimachaerus het volgende:
Als jij de wegenbelasting en verzekering voor die auto betaald, dan is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:11 schreef Dimachaerus het volgende:
Maar ik heb toch verkocht voor 1 euro.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:22 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Als jij de wegenbelasting en verzekering voor die auto betaald, dan is er niks aan de hand.
Als je ouders die gaan betalen, dan kijkt de belastingdienst mee.
Daarom betaal ik gewoon nergens voor.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:22 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Als jij de wegenbelasting en verzekering voor die auto betaald, dan is er niks aan de hand.
Als je ouders die gaan betalen, dan kijkt de belastingdienst mee.
Ja zo werkt dat niet in Nederland.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Maar ik heb toch verkocht voor 1 euro.
En het is toch een zooitje bij de BD.
De koper mag er alleen op stampenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Maar ik heb toch verkocht voor 1 euro.
Lekker ja. Laatste tijd ook een paar keer gemaakt. Hier hebben we franse krielen, spinazie, gekookt ei en een burger. Wat room om het wat crèmeriger te maken. Over een uurtje of zo. Franse etenstijd.quote:
Kan jij je eens een keer niet als een volslagen randdebiel gedragen en praktisch elk serieus topic waar jij in reageert verpesten met je totaal niet grappige reacties?quote:
Als zij dat nou lekker vind, prima man. I doe zilveruitjes door een zelfgelegd Poetin-ei en door risotto.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:23 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Kan jij je eens een keer niet als een volslagen randdebiel gedragen en praktisch elk serieus topic waar jij in reageert verpesten met je totaal niet grappige reacties?
Moet ik wetenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:23 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Kan jij je eens een keer niet als een volslagen randdebiel gedragen en praktisch elk serieus topic waar jij in reageert verpesten met je totaal niet grappige reacties?
Putinquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:25 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Als zij dat nou lekker vind, prima man. I doe zilveruitjes door een zelfgelegd Poetin-ei en door risotto.
Moet jij wetenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:25 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Als zij dat nou lekker vind, prima man. I doe zilveruitjes door een zelfgelegd Poetin-ei en door risotto.
Kan jij je eens een keer niet als een volslagen randdebiel gedragen en praktisch elk serieus topic waar jij in reageert verpesten met je totaal niet grappige reacties?quote:
Wel grappigquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:39 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Moet hij wetenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:39 schreef okselzweet het volgende:
[..]
? Waarom zou je bedreigd worden?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:59 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik ben nog niet bedreigd.
Ik heb 1 keer gereageerd in dat topic.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:02 schreef Stepperoller het volgende:
In acht nemend hoe ik vanmiddag op VD heb gereageerd in het Jumbo topic heeft hij nog best veel zelfreflectie als ik zijn kloontje ben.
Ging om de combi. Witte man - donkere vrouw, Donkere man - witte vrouw. Ik zei iets over herkenbaarheid inzake een blauw oog. Zoiets. Beetje suggestief van mij, maar herkenbaar. Allemaal heel sneu. Ik ken mensen die sportles geven aan kinderen. Het is echt heel sneu. Het gebeurt ook bij blanke tokkies hè, begrijp me niet verkeerd.quote:
Maar toch vond je het nodig even de kleur te vermeldenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:08 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ging om de combi. Witte man - donkere vrouw, Donkere man - witte vrouw. Ik zei iets over herkenbaarheid inzake een blauw oog. Zoiets. Beetje suggestief van mij, maar herkenbaar. Allemaal heel sneu. Ik ken mensen die sportles geven aan kinderen. Het is echt heel sneu. Het gebeurt ook bij blanke tokkies hè, begrijp me niet verkeerd.
ivm het percentage van datgene ik heb gezien. Mijn strekking: Pak iemand van je eigen grootte en liefst groter.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:10 schreef Fugue het volgende:
[..]
Maar toch vond je het nodig even de kleur te vermelden
Heb jij het gezien of heb je het gehoord van iemand die sportles gafquote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:13 schreef Makrelis het volgende:
[..]
ivm het percentage van datgene ik heb gezien. Mijn strekking: Pak iemand van je eigen grootte en liefst groter.
Waarschijnlijk heb het gewoon op facebook gestaan.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:13 schreef Fugue het volgende:
[..]
Heb jij het gezien of heb je het gehoord van iemand die sportles gaf
Oei, dan is het waarquote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:19 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb het gewoon op facebook gestaan.
Ligt eraan laatste tijd wordt er veel censuur gedaan en is de linkse media echt bezig de sociale media over te nemen.quote:
Nee en ja. Hangt er wel van af van wie.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:13 schreef Fugue het volgende:
[..]
Heb jij het gezien of heb je het gehoord van iemand die sportles gaf
Ga checken dan.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:19 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb het gewoon op facebook gestaan.
Aha ja nee op die fietsquote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:26 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nee en ja. Hangt er wel van af van wie.
Nee natuurlijk niet. Ik stuur 'm gewoon naar FaceBook.com Controleer dat maar dan de taak.quote:
Neem dan een aboquote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:33 schreef Fugue het volgende:
Echt na elke 3 minuten reclame op Hulu![]()
Geflipte Amerikanen
Niet alles piratenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:33 schreef Fugue het volgende:
Echt na elke 3 minuten reclame op Hulu![]()
Geflipte Amerikanen
Veel water drinkenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:39 schreef Fugue het volgende:
[..]
Hoe weet ik dan welke medicatie ik kan nemen ter preventie van nierstenen
Niet voor elk mogelijk kwaaltje gewoon medicatie nemenquote:
Sommige bedrijvenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:41 schreef Fugue het volgende:
[..]
Niet voor elk mogelijk kwaaltje gewoon medicatie nemen![]()
Wens je de farmaceutische industrie een faillissement toe ofzo
Die ken ik volgens mij niet, of is die van de Oxycontinaffairequote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met al die prikken die ze verkopen![]()
Maar serieus bedrijven als Purdue mogen failliet.
Ja.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:46 schreef Fugue het volgende:
[..]
Die ken ik volgens mij niet, of is die van de Oxycontinaffaire
Zit in een klein hoekje inderdaad.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:47 schreef Fugue het volgende:
[..]
Gewoon een foutje joh, kan gebeuren toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zit in een klein hoekje inderdaad.Oh cool. Zet ik op mijn lijst. Heb je Louis Theroux aflevering ook gezien met al die oxy verslaafden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Sowieso niet heel veel van hem gezien.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:56 schreef Fugue het volgende:
[..]
Oh cool. Zet ik op mijn lijst. Heb je Louis Theroux aflevering ook gezien met al die oxy verslaafden?
Ja. Wil je een adresje?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:17 schreef SignificanteAnder het volgende:
Weet iemand of het een beetje goed vissen is in Harderwijk?
Zonde, is leuke tv man.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Sowieso niet heel veel van hem gezien.
Heb je een grote hengelquote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:17 schreef SignificanteAnder het volgende:
Weet iemand of het een beetje goed vissen is in Harderwijk?
Wat is dit voor een citaat.quote:Op zondag 28 maart 2021 00:12 schreef isax het volgende:
"Is Braddie misschien stiekem drugsdealer ofzo? Hij moet ergens het geld vandaan halen"
Kersenkiller wellicht die de weelde van de wajong niet kentquote:Op zondag 28 maart 2021 08:10 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Wat is dit voor een citaat.
Braddie een drugsdealerquote:Op zondag 28 maart 2021 00:12 schreef isax het volgende:
"Is Braddie misschien stiekem drugsdealer ofzo? Hij moet ergens het geld vandaan halen"
Nee. Hij zou gelijk tegen de lamp lopen na ook nog geript te zijn. Niet geschikt voor dat soort werk en da's maar goed ook.quote:Op zondag 28 maart 2021 11:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Braddie een drugsdealer![]()
Zie je het al voor je
Is maar goed dat hij meeleest anders had hij deze geniale lifehack gemist.quote:Op zondag 28 maart 2021 11:38 schreef SignificanteAnder het volgende:
Misschien kan hij aan de pep tot hij weer 100 kg weegt.
Je kan ook aan de pep gaan ongeacht het lichaamsgewicht.quote:Op zondag 28 maart 2021 11:38 schreef SignificanteAnder het volgende:
Misschien kan hij aan de pep tot hij weer 100 kg weegt.
Smokkelaar dan, plek zat voor bolletjes.quote:Op zondag 28 maart 2021 11:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zie je het al voor je
Echt een kingpin hoorquote:Op zondag 28 maart 2021 11:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zie je het al voor je
Vanaf 100 kg kan hij naar eigen zeggen weer naar de sportschool, dus vandaar. En het is natuurlijk niet de bedoeling om de ene verslaving voor de andere verslaving in te ruilen.quote:Op zondag 28 maart 2021 16:22 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Je kan ook aan de pep gaan ongeacht het lichaamsgewicht.
Alsof pep ongezonder is dan zo obees zijnquote:Op zondag 28 maart 2021 16:44 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Vanaf 100 kg kan hij naar eigen zeggen weer naar de sportschool, dus vandaar. En het is natuurlijk niet de bedoeling om de ene verslaving voor de andere verslaving in te ruilen.
Maar de rest kan hij er vanaf dan af sporten hoor.quote:Op zondag 28 maart 2021 16:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsof pep ongezonder is dan zo obees zijn
Hoe minder je weegt hoe moeilijker de kilo's eraf gaan.quote:Op zondag 28 maart 2021 16:47 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Maar de rest kan hij er vanaf dan af sporten hoor.
Weet je wat heftig is? Als je nu gifjes van 2 jaar geleden ziet denk je hey toen was hij slank.quote:Op zondag 28 maart 2021 16:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe minder je weegt hoe moeilijker de kilo's eraf gaan.
Maar ja, daar zal hij anders over denken.
Is het gifje er nog dat hij van het tankstation naar de auto waggelt? Daar wassie al viesdik, maar zelfs dat ziet er meer uit als een viesdikke bierbuik vergeleken met nuquote:Op zondag 28 maart 2021 16:58 schreef isax het volgende:
[..]
Weet je wat heftig is? Als je nu gifjes van 2 jaar geleden ziet denk je hey toen was hij slank.
Hoe minder je beweegt, hoe minder je door hebt dat je echt dikker word.
Als je naar het Museumplein was gegaan had je een nakkie kunnen krijgen in de partybus.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:10 schreef Fugue het volgende:
Ik heb vandaag de hele dag op de bank gelegen
Ja volgende week weer een kansquote:Op zondag 28 maart 2021 17:24 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Als je naar het Museumplein was gegaan had je een nakkie kunnen krijgen in de partybus.
Is gewoon irritant als je keer op keer wordt gementioned.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:33 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Werd zeker opgevat als userbash van @:JeMoeder
Ik lees niet dat hij iemand mentiondequote:Op zondag 28 maart 2021 17:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Is gewoon irritant als je keer op keer wordt gementioned.
Ik gaf daar ook notes voor
jij welquote:Op zondag 28 maart 2021 17:29 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Ik lees niet dat hij iemand mentionde
Ja lekker boeie ookquote:Op zondag 28 maart 2021 17:31 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Maar het ging niet over mijn note voor een 'JeMoeder'
Toen was hij wel vies dik ja maar daarna was hij even afgevallen hè?quote:Op zondag 28 maart 2021 17:09 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Is het gifje er nog dat hij van het tankstation naar de auto waggelt? Daar wassie al viesdik, maar zelfs dat ziet er meer uit als een viesdikke bierbuik vergeleken met nu
Schrijf jij dan even greys samenvatting? Deze aflevering zag er na 2 minuten al kut uit.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:10 schreef Fugue het volgende:
Ik heb vandaag de hele dag op de bank gelegen
Ja het wordt niet beter. Kun je skippen en even de promo van volgende week kijken.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:58 schreef isax het volgende:
[..]
Schrijf jij dan even greys samenvatting? Deze aflevering zag er na 2 minuten al kut uit.
Flauwekul.quote:Op zondag 28 maart 2021 16:44 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Vanaf 100 kg kan hij naar eigen zeggen weer naar de sportschool, dus vandaar. En het is natuurlijk niet de bedoeling om de ene verslaving voor de andere verslaving in te ruilen.
Noem je dat al stoken jaquote:Op zondag 28 maart 2021 20:02 schreef datismijnmening het volgende:
Lekker aan het stoken? @:solotovski
Dat heisa noemen hahaquote:Op zondag 28 maart 2021 20:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen idee. Ineens heisa in KSC
En weer een ban krijgen zeker? Daaaaagquote:
Saaie kutsport is t ookquote:
Ik ben gevlucht, kan er niet meer tegen..quote:Op zondag 28 maart 2021 20:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen idee. Ineens heisa in KSC
Welkomquote:Op zondag 28 maart 2021 22:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben gevlucht, kan er niet meer tegen..
Ik ben Bomenverzameling (voorheen Bos81) 40 jaar, woon in Eindhoven. Werk parttime als postbezorgerquote:
VBLquote:Op zondag 28 maart 2021 22:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben Bomenverzameling (voorheen Bos81) 40 jaar, woon in Eindhoven. Werk parttime als postbezorger
Hobby's : tekenen puzzelen. Buiten Corona ging ik vaak naar rock-metalconcerten en PSV.
en in 2006 ben ik kort mod geweest op FOK! (eerst WK en toen VBL)
Ik kom er ook niet heel veel meer hoorquote:
Dromen zijn ook vaak raar, die van mij ook. Ik ben heel vaak een soort van Tovenaar/Harry Potter. Ik ben hem zelfs in 1 droom geweest ookquote:Op zondag 28 maart 2021 22:32 schreef Fcu030 het volgende:
Ik droom weleens over PSV supporters en pakketbezorgers. Rare dingen.
Oh nee, mijn dromen zijn verder niet seksueel ofzo.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dromen zijn ook vaak raar, die van mij ook. Ik ben heel vaak een soort van Tovenaar/Harry Potter. Ik ben hem zelfs in 1 droom geweest ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 maart 2021 22:36 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Oh nee, mijn dromen zijn verder niet seksueel ofzo.
Van mij ook niet hoor. Ja heel af en toe...quote:Op zondag 28 maart 2021 22:36 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Niet dromen dat je je geile buuf keihard in de badkamer aanboortquote:Op zondag 28 maart 2021 22:36 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ja dat valt even vies tegen, of niet?!quote:
Ja, maar die gaan in het doosje.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Van mij ook niet hoor. Ja heel af en toe...
Nee zo'n buurvrouw heb ik niet.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:47 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Niet dromen dat je je geile buuf keihard in de badkamer aanboort
@Makrelis dan weer welquote:
Ja dit moet je hier dus helemaal niet doenquote:Op zondag 28 maart 2021 22:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben Bomenverzameling (voorheen Bos81) 40 jaar, woon in Eindhoven. Werk parttime als postbezorger
Hobby's : tekenen puzzelen. Buiten Corona ging ik vaak naar rock-metalconcerten en PSV.
VBLquote:Op zondag 28 maart 2021 22:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Uitstralingquote:Op maandag 29 maart 2021 07:35 schreef gianni61 het volgende:
Kut, heb ik rellen gemist?
Zijn er bans gevallen.
#JeSuisKSC
is die weg?quote:
Klopt, die hangt hier al wat langer rond.quote:Op maandag 29 maart 2021 07:48 schreef JochemSjakie het volgende:
Die @:uitstraling is een beetje @:phoenyx v1.1 qua narcisme
Volgens mij heeft hij ook een R&P ban vanwege zijn rare fratsen.quote:Op maandag 29 maart 2021 08:17 schreef Nine. het volgende:
[..]
Klopt, die hangt hier al wat langer rond.
ja, daar is die niet meer welkom, net als debieltje mchquote:Op maandag 29 maart 2021 08:25 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij ook een R&P ban vanwege zijn rare fratsen.
Users met subforumbans zijn de ergsten.quote:Op maandag 29 maart 2021 08:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, daar is die niet meer welkom, net als debieltje mch
Namen en rugnummers willen we, chia..quote:Op maandag 29 maart 2021 08:38 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Users met subforumbans zijn de ergsten.
huh?quote:Op maandag 29 maart 2021 08:54 schreef Stepperoller het volgende:
Ik ben niet van de zaden trouwens. Doe mij maar pijnboompitten.
Het is volgens mij geen permban, dus zien we hem vast wel snel terug in de KSC en op FOKquote:Op maandag 29 maart 2021 07:40 schreef gianni61 het volgende:
is die weg?
dan heb ik verdomme voor niks een abo
jammer.quote:Op maandag 29 maart 2021 09:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is volgens mij geen permban, dus zien we hem vast wel snel terug in de KSC en op FOK
Heb je het over Urk?quote:Op maandag 29 maart 2021 10:11 schreef Azula het volgende:
[..]
Waarom zien al deze mensen eruit alsof hun vader ook hun opa oom en neef is.
Wat sla je een onzin uitquote:Op maandag 29 maart 2021 10:11 schreef Azula het volgende:
[..]
Waarom zien al deze mensen eruit alsof hun vader ook hun opa oom en neef is.
Beetje gemeen hoor. We kunnen niet allemaal uitzien als Myrrquote:Op maandag 29 maart 2021 10:21 schreef Azula het volgende:
[..]
Nah m’n dokter zijn assistentes hebben ook dit hoofd.
En jij?quote:Op zondag 28 maart 2021 22:46 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Wil jij je ook even voorstellen dan???
quote:Op maandag 29 maart 2021 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Beetje gemeen hoor. We kunnen niet allemaal uitzien als Myrr
Dat zal ik niet zeggen, dan krijgt ze het weer te hoog in weer bol.quote:
maar zodra het lange weekend begint is het weer gedaan met de hoge temperaturen..quote:Op maandag 29 maart 2021 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Morgen lekker werken en overmorgen ook en overovermorgen ook en gewoon de hele week.
En het wordt morgen gewoon 24 graden xD Denk dat ik maar buiten ga zitten.
Dat is wel jammer.quote:Op maandag 29 maart 2021 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar zodra het lange weekend begint is het weer gedaan met de hoge temperaturen..
Ik denk er ook wel eens over na, maar ik hoop telkens dat het meevaltquote:Op maandag 29 maart 2021 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is wel jammer.
Ik denk wel na over een airco in de slaapkamer.
Als het namelijk weer zo'n horrorzomer gaat worden met temperaturen van boven de 40 graden, ga ik deaud.
Haha, ja jij zit nog een stukje zuidelijker ...quote:Op maandag 29 maart 2021 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk er ook wel eens over na, maar ik hoop telkens dat het meevalt
Jij bent ook wat meer land inwaarts getrokken toch?quote:Op maandag 29 maart 2021 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, ja jij zit nog een stukje zuidelijker ...
Klopt, sinds eind januari.quote:Op maandag 29 maart 2021 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij bent ook wat meer land inwaarts getrokken toch?
Oh ik dacht al veel eerderquote:Op maandag 29 maart 2021 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, sinds eind januari.
Bevalt zeer goed, lekker rustig zo zonder buren.
Nou, 1x verhuizen vond ik wel genoegquote:Op maandag 29 maart 2021 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh ik dacht al veel eerder
of ben je gewoon nog verder gegaan?
Ja, verhuizen is wel echt een kolerewerk. Moet je niet te vaak willen doenquote:Op maandag 29 maart 2021 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, 1x verhuizen vond ik wel genoeg
Ik had begin vorig jaar ook een kleine verhuizing ivm een grote renovatie, waarbij ik een periode het huis uit moest. Ze gingen echt van alles vervangen. Die periode vond ik ook niet echt rustgevend of zoquote:Op maandag 29 maart 2021 16:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, verhuizen is wel echt een kolerewerk. Moet je niet te vaak willen doen
Leuke dag in het Kralingse bos gehad?quote:Op maandag 29 maart 2021 20:57 schreef Dimachaerus het volgende:
ik had vandaag sjans op de macdonald parkeerplaats (no joke)
KLB / Noorsbloed is een eikel.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:33 schreef skidzor het volgende:
Geef beste KLB-toppa's in het verleden. Ik wille lezen
danku
Ik verwacht zoiets ook van @Mikeytt met zijn verzonnen longkanker en verzonnen zwangere vriendin.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
KLB / Noorsbloed is een eikel.
Lees en geniet
Ja want we hopen natuurlijk dat dat helemaal niet waar isquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:15 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik verwacht zoiets ook van @:Mikeytt met zijn verzonnen longkanker en verzonnen zwangere vriendin.
je hebt 2 woorden verwisseld.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja want we hopen natuurlijk dat dat helemaal niet waar is
Die kan geen coherent topic van langer dan vier regels tikkenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:15 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik verwacht zoiets ook van @:Mikeytt met zijn verzonnen longkanker en verzonnen zwangere vriendin.
Hoe was het varenquote:Op maandag 29 maart 2021 15:23 schreef Solotovski het volgende:
Morgen vrij, dagje varen
Lekker man gvd
Top 20 alliance hier Admiral of the fleet. Je moeder brengt ons niks.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:07 schreef Makrelis het volgende:
Meedoen met grote boten in armadas, ook lastig. 500 uncommon credits gekregen, maar herstelwerk is wat meer dan alleen krasjes wegverven. Met een uur is het wel weer gemaakt lijkt het.
Top 5 - 6 hier [FLA] Flags. Maarja rond de 70 spelers. Die USS Franklin is echt top voor de swarm daillies. Nu de Kumari in aanbouw voor base raiding operaties. Voor ship to ship, PvP, liefst een explorer: Kirk, Uhura, Spock. Ik gebruik Vahklas. Faction hostiles Kehra met klingon crew.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:12 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Top 20 alliance hier Admiral of the fleet. Je moeder brengt ons niks.
Jouw bitches brengen niksquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:25 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Top 5 - 6 hier [FLA] Flags. Maarja rond de 70 spelers. Die USS Franklin is echt top voor de swarm daillies. Nu de Kumari in aanbouw voor base raiding operaties. Voor ship to ship, PvP, liefst een explorer: Kirk, Uhura, Spock. Ik gebruik Vahklas. Faction hostiles Kehra met klingon crew.
Kumari duurt nog 5 dagen. Khan-crew maar proberen. Kijken wat goed werkt.
Die Duitsers maken me helemaal panisch man wat een schurfthekel heb ik aan dat volk. Rusland nr1!!!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:33 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Jawel. 2 nieuwe recruits vandaag: Yuki en Marla.
Ziedendquote:Op woensdag 31 maart 2021 12:31 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Die Duitsers maken me helemaal panisch man wat een schurfthekel heb ik aan dat volk. Rusland nr1!!!
Ik mot ze niet, ze motten van mijn alliance en station housing afblijven. Jatten alles wat los en vast zit die gasten.quote:
Daar staan ze om bekend.quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:38 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ik mot ze niet, ze motten van mijn alliance en station housing afblijven. Jatten alles wat los en vast zit die gasten.
Dat was wel een mooie ja.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:11 schreef Solotovski het volgende:
KLB / Noorsbloed is een eikel.
Lees en geniet
Ja het is geen Farmville. 'Shield or share' zeggen ze bij ons als je offline gaat.quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:38 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ik mot ze niet, ze motten van mijn alliance en station housing afblijven. Jatten alles wat los en vast zit die gasten.
Die mafjoekels zijn 20 schepen verloren voor saus, domme grafduitsersquote:Op woensdag 31 maart 2021 13:25 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja het is geen Farmville. 'Shield or share' zeggen ze bij ons als je offline gaat.
Als je nou gewoon je daillies doet, dan krijg je een 4, een 8 en een 12hr peace shield. Ben je rond de klok gedekt.quote:Op woensdag 31 maart 2021 13:30 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Die mafjoekels zijn 20 schepen verloren voor saus, domme grafduitsers
Ik pik zelf af en toe ook wat UPC miners op dus dat heeft geen zin.quote:Op woensdag 31 maart 2021 13:34 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Als je nou gewoon je daillies doet, dan krijg je een 4, een 8 en een 12hr peace shield. Ben je rond de klok gedekt.
En zorg dat je miners niet OPC gaan.
Alleen nog Miko IJs reclame op die wagen.quote:Op woensdag 31 maart 2021 13:40 schreef VarkensHart het volgende:
Max "Joop" Verstappen is de nieuwe Joop Zoetemelk
Tussen je shields raiden.quote:Op woensdag 31 maart 2021 13:41 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ik pik zelf af en toe ook wat UPC miners op dus dat heeft geen zin.
Ja dat vereist weer veel timing, ben ook al veel tijd kwijt aan die events. Als je een beetje de leuke dingen wil gaat er al gauw veel tijd in zitten.quote:
Ja op hogere levels kost het minder tijd omdat hogere hostiles meer punten opleveren. Zoveel mogelijk events/daillies combineren ook. Scheelt zo de helft of twee derde van de tijd.quote:Op woensdag 31 maart 2021 13:46 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ja dat vereist weer veel timing, ben ook al veel tijd kwijt aan die events. Als je een beetje de leuke dingen wil gaat er al gauw veel tijd in zitten.
Merciquote:Op woensdag 31 maart 2021 15:33 schreef CharlesKinbote het volgende:
ici la peste la faction contre le monde moderne
Ik zet nu vol in op prime research.quote:Op woensdag 31 maart 2021 13:50 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja op hogere levels kost het minder tijd omdat hogere hostiles meer punten opleveren. Zoveel mogelijk events/daillies combineren ook. Scheelt zo de helft of twee derde van de tijd.
Alle fransen terug naar congoquote:Op woensdag 31 maart 2021 15:33 schreef CharlesKinbote het volgende:
we zijn hier in nederland op een nederlands forum dus praat nederlands svpquote:Op woensdag 31 maart 2021 15:33 schreef CharlesKinbote het volgende:
Zei je nou s'il vous plaît? Mag wel hoor. Staat ook in het woordenboek der nederlandsche taal.quote:Op woensdag 31 maart 2021 17:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
we zijn hier in nederland op een nederlands forum dus praat nederlands svp
Ja goed plan. Ik doe ongeveer hetzelfde. Operations level op hold 25. Research gaat door. Wat ik daarnet zei klopt niet trouwens. De zwaarte van daillies groeit mee, maar die van events ook per 2 operations levels las ik net. Prima reden om op hold te zetten en al het andere wel mee door te gaan in order to gain strength.quote:
Had België nooit weg moeten doen. Hadden ze de wereldmarkt voor grondstoffen tbv batterijen/accu's in handen gehad. Nederland, Verenigd Koninkrijk en Frankrijk hadden wat mij betreft ook beter in Afrika kunnen blijven. Het zit vol met grondstoffen daar.quote:
Het bouwen geloof ik wel, maar met mijn beperkte middelen moet ik het hebben van een volle tech tree.quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:08 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja goed plan. Ik doe ongeveer hetzelfde. Operations level op hold 25. Research gaat door. Wat ik daarnet zei klopt niet trouwens. De zwaarte van daillies groeit mee, maar die van events ook per 2 operations levels las ik net. Prima reden om op hold te zetten en al het andere wel mee door te gaan in order to gain strength.
Met beperkte middelen zou ik dan focussen op 'reduced repair cost', 'increased mining rate', 'upgrade efficiency' dat soort dingen.quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:53 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Het bouwen geloof ik wel, maar met mijn beperkte middelen moet ik het hebben van een volle tech tree.
Ik gooi juist alles op hull density, shield modulation en firepower.quote:Op woensdag 31 maart 2021 20:15 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Met beperkte middelen zou ik dan focussen op 'reduced repair cost', 'increased mining rate', 'upgrade efficiency' dat soort dingen.
Ik gooi nooit alles op 1 ding. Spreiding en dus balans in de research-tree. Economie dient gelijk op te gaan met militaire middelen. Anders wordt dat laatste onbetaalbaar en ga je uiteindelijk achterlopen.quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:11 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ik gooi juist alles op hull density, shield modulation en firepower.
Zou je een punt mee hebben als de opslag niet zou stoppen bij 50k waar je 50mill aan resources hebt.quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:18 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik gooi nooit alles op 1 ding. Spreiding en dus balans in de research-tree. Economie dient gelijk op te gaan met militaire middelen. Anders wordt dat laatste onbetaalbaar en ga je uiteindelijk achterlopen.
Mijn ervaring in MMORPGs is dat laag liggen met veel vuurkracht het beste is. Duurt langer, resultaat beter.
Oh daar ben ik het mee eens, OPS gaat pas omhoog als alle defense op hetzelfde level zit.quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:27 schreef Makrelis het volgende:
Vooral geduld is nodig in dit soort spellen. Veel mensen, ook de hogere levels bij ons, denken dat het een race naar level 100 is ofzo. Daar ben ik het mee oneens Ik ben van het bedacht en ook rustig spelen. Als je laag (weinig resources, alles gelijk uitgeven) ligt met veel vuurkracht ben je ook geen primair doel.
Er zijn makkelijker doelen namelijk.
Iedereen speelt op zijn/haar eigen manier natuurlijk. You do what works best for you.
Ik zou maar gaan uitgeven. Als ik jouw basis zou scannen met die hoeveelheid ben je zwaar de sjaak zodra je unshielded bent.quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:27 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Zou je een punt mee hebben als de opslag niet zou stoppen bij 50k waar je 50mill aan resources hebt.
Nee hoor ik hou het prima gemanaged. Laag in dilithium en hoog in titanium, ik ben vanochtend gewhooped, maar dat was ook een karige buit.quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:29 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik zou maar gaan uitgeven. Als ik jouw basis zou scannen met die hoeveelheid ben je zwaar de sjaak zodra je unshielded bent.
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:43 schreef Modus het volgende:
GAM / [GAM SC 0.9 beta #945] ff bijpraten
Heb je nog een braddiereview voor ons?quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:43 schreef Modus het volgende:
GAM / [GAM SC 0.9 beta #945] ff bijpraten
quote:Op donderdag 1 april 2021 00:52 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Heb je nog een braddiereview voor ons?
We gaan het zienquote:Op donderdag 1 april 2021 15:35 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Dan nieuwe verkiezingen, coalitie zonder VVD is niet mogelijk.
Soms vraag je af wat die kinderen op school leren.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:23 schreef Makrelis het volgende:
God wat een domme kinderen daarnet. Een vlieger proberen op te laten tussen gebouwen en dan met de wind mee rennen.
Op die leeftijd bouwde ik ze nog zelf ook.
lol. Wij hadden topotoer op de basisschool. Die topografische kennis heb ik nog steeds wat aan.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Soms vraag je af wat die kinderen op school leren.
Heel wat jaren terug, fietste ik met een collega naar werk, achter ons fietsten 2 kinderen ik schat van een jaar of 12
Meisje tegen jongen. "persoon x is verhuisd naar Friesland
jongen: Dat ligt helemaal naast Groningen..
Meisje. Nee joh Friesland is een eiland...
![]()
Dat hadden wij ook. Ik vond dat echt geweldig...quote:Op donderdag 1 april 2021 17:37 schreef Makrelis het volgende:
[..]
lol. Wij hadden topotoer op de basisschool. Die topografische kennis heb ik nog steeds wat aan.
Van die geplastificeerde kaarten in een kistje. Ik vond dat ook leuk.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat hadden wij ook. Ik vond dat echt geweldig...
Escort besteld?quote:Op donderdag 1 april 2021 22:12 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb maar maar 2 felicitaties gehad he voor mijn verjaardag
1 van mijn oom en andere van mijn leidinggevende
zelfs mijn ouders feliciteerden mij niet
fakking hell man!!
quote:Op donderdag 1 april 2021 22:12 schreef Dimachaerus het volgende:
fakking hell man!!
Feliciteer die jongen toch gewoonquote:
Ja, doe het zelf.quote:
Nee, daar ga ik niet aan beginnen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, doe het zelf.
Heb je al je weekje vakantie geboekt?
Het is hier geen Limburg geworden, maar regio Arnhem
Gefeliciteerd met je verjaardag, maatquote:Op donderdag 1 april 2021 22:12 schreef Dimachaerus het volgende:
fakking hell man!!
Bij Doorwerth in de buurt, er schijnen veel mooie landgoederen te liggenquote:Op vrijdag 2 april 2021 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, daar ga ik niet aan beginnen.
waar ergens? ik ben ook een beetje boven arnhem aan het kijken
dankjewel dit doet mij goedquote:Op vrijdag 2 april 2021 11:34 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je verjaardag, maat
ga je aan de wandel?quote:Op vrijdag 2 april 2021 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij Doorwerth in de buurt, er schijnen veel mooie landgoederen te liggen
Ja sowieso even de omgeving bekijken en misschien Kasteel Doorwerth.quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ga je aan de wandel?
ik wilde iets noordelijker kijken
Zou ze die auto niet gevenquote:Op donderdag 1 april 2021 22:12 schreef Dimachaerus het volgende:
fakking hell man!!
Nog van harte gefeliciteerd, lieve dimaquote:Op donderdag 1 april 2021 22:12 schreef Dimachaerus het volgende:
fakking hell man!!
Wat is nou een auto? In bepaalde culturen kun je voor hetzelfde geld meerdere vrouwen kopen. Zijn nog in te ruilen ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |