abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198928251
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 01:48 schreef Tyron het volgende:

[..]

Veel kijkplezier! :)
Ik vroeg jouw wetenschappelijke bewijs van de evolutietheorie en jij komt met een filmpje. En dat filmpje heeft ons óók geen wetenschappelijke bewijs gegeven voor de evolutietheorie.

Ik dacht dat wetenschappelijk bewijs jouw weg naar feiten was? Ik wacht nog steeds...
pi_198928252
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 01:58 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Ja dat vraag ik, is het een feit dat het uit de klieren en testikels komt?

Zo ja, wat is je wetenschappelijke bewijs?
[..]

Aaah, kijk eens aan. Voor de atheïsten 100% waar inderdaad. Met andere woorden, universele goed en fout bestaat niet. Jij hebt geen recht om te claimen of iets goeds of fouts is aangezien het slechts jouw subjectieve mening is die geen waarde heeft voor ons.
[..]

Fout fout fout. 100% tegenstrijdigheid.
[..]

100% mee eens. Laat mij lekker de universele objectieve definitie van wat goed en fout is volgen. Jouw goed en fout heeft geen gewicht/waarde.
Dat leer je als je naar de middelbare school gaat. Misschien te moeilijk voor je om te begrijpen op dit moment.

Tegenstrijdigheid? Als wij met elkaar afspreken dat het welzijn van de mens de kern van onze moraliteit is. Iets wat dan uit subjectiviteit ontstaat. Dan kunnen we vervolgens objectief over gedrag oordelen. Volgens het kader van het welzijn van de mens is pijn = slecht en gezondheid = goed. Ik zie geen tegenstrijdigheid.

Ah, ja de religieuze universele objectieve definitie... Die ervoor heeft gezorgd dat vrouwen nu gelijkwaardig worden behandeld. _O_

Oh, wacht.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tyron op 09-04-2021 02:18:30 ]
pi_198928256
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 02:03 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Ik vroeg jouw wetenschappelijke bewijs van de evolutietheorie en jij komt met een filmpje. En dat filmpje heeft ons óók geen wetenschappelijke bewijs gegeven voor de evolutietheorie.

Ik dacht dat wetenschappelijk bewijs jouw weg naar feiten was? Ik wacht nog steeds...
Ik heb zelf geen wetenschappelijk onderzoek gedaan, als dat is waar je naar zoekt. Ik heb wel gelezen over het onderzoek dat door wetenschappers is gedaan en hierover ook videofragmenten bekeken. Daarom link ik je naar een video, daarin wordt het een en ander uitgelegd. Ik heb er geen zin om alle wetenschappelijke verslagen en rapporteren erbij te halen. Ik denk namelijk niet dat dat iets zal veranderen.

[ Bericht 14% gewijzigd door Tyron op 09-04-2021 02:14:01 ]
pi_198928267
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 02:07 schreef Tyron het volgende:

[..]

Ik heb zelf geen wetenschappelijk onderzoek gedaan, als dat is waar je naar zoekt. Ik heb wel gelezen over het onderzoek dat door wetenschappers is gedaan en hierover ook videofragmenten bekeken.
Aah dat betekent dus de je gelooft in wat voor jou feiten zijn, zonder dat je wetenschappelijk bewijs überhaupt hebt toegepast. Bedankt, dan weten we dat. Aub vanaf nu hou op met toffe slogans die je zelf niet eens hanteert grapjas.

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 02:05 schreef Tyron het volgende:
Tegenstrijdigheid? Als wij met elkaar afspreken dat de welzijn van de mens de kern van onze moraliteit is. Iets wat dan uit subjectiviteit ontstaat. Dan kunnen we vervolgens objectief over gedrag oordelen. Volgens de kader van de welzijn van de mens is pijn = slecht en gezondheid = goed.
Uuh nee. Sterker nog atheïsten zouden logischerwijs moeten houden van de survival of the fittest principe.
Als ik dit principe zou hanteren dan is het logisch dat ik dood en ziekte wens voor anderen (waardoor ik zelf voordeel kan krijgen). Dus aub, jouw mening doet er niet toe, tis subjectief en geldt alleen voor jou.
pi_198928273
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 02:21 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Aah dat betekent dus de je gelooft in wat voor jou feiten zijn, zonder dat je wetenschappelijk bewijs überhaupt hebt toegepast. Bedankt, dan weten we dat. Aub vanaf nu hou op met toffe slogans die je zelf niet eens hanteert grapjas.
[..]

Uuh nee. Sterker nog atheïsten zouden logischerwijs moeten houden van de survival of the fittest principe.
Als ik dit principe zou hanteren dan is het logisch dat ik dood en ziekte wens voor anderen (waardoor ik zelf voordeel kan krijgen). Dus aub, jouw mening doet er niet toe, tis subjectief en geldt alleen voor jou.
Als ik het wetenschappelijke onderzoek opnieuw uit zou willen voeren, dan zou dat hetzelfde resultaat opleveren. Daarom is het wetenschap. Ik denk dat het onrealistisch is om te verwachten dat iedereen alle wetenschappelijke onderzoeken eerst opnieuw gaat uitvoeren, voordat ze iets als waar aannemen. Dat is niet te doen, omdat daarvoor ook speciale kennis/apparatuur/omgevingen zijn vereist etc.

Atheïsten moeten niets. Zelfs al zijn ze ervan overtuigd dat de evolutietheorie juist is. Dat wordt meestal niet gebruikt (ik ken iig niemand die dat doet) als morele kompas, maar om de evolutie van de wezens op aarde te verklaren. Heel anders. Niemand neemt dat gelukkig als objectieve standaard voor een morele kompas, dus dwing dat ons ook niet op.

Jij komt wel steeds op gekke aannames zeg, met je postbodes neersteken en nu anderen ziekte en dood toewensen. Iets waar mijn atheïstische vrienden nog nooit over hebben gesproken. Misschien is enige zelfreflectie eens goed voor je? Of misschien geloof je in een religie met een schepper die dat soort gedrag goedkeurt waardoor jij het ook goed vindt? Ik denk het laatste niet hoor. Maar ik vind het wel gek van je.
  vrijdag 9 april 2021 @ 02:30:30 #56
224960 highender
Travellin' Light
pi_198928276
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 02:21 schreef BookFreak het volgende:
De wetenschappelijke methode is nu eenmaal veel betrouwbaarder gebleken dan de geloofsmethode ( :') ).
quote:
Uuh nee. Survival of the fittest heeft betrekking op aanpassingsvermogen, anderen dood en ziekte wensen zou nogal kunnen backfiren.
pi_198928292
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 02:29 schreef Tyron het volgende:

[..]

Als ik het wetenschappelijke onderzoek opnieuw uit zou willen voeren, dan zou dat hetzelfde resultaat opleveren. Daarom is het wetenschap. Ik denk dat het onrealistisch is om te verwachten dat iedereen alle wetenschappelijke onderzoeken eerst opnieuw gaat uitvoeren, voordat ze iets als waar aannemen. Dat is niet te doen, omdat daarvoor ook speciale kennis/apparatuur/omgevingen zijn vereist etc.
Gast, als je gewoon open kaart speelt en gewoon toegeeft "Ja, ik geloof in de evolutietheorie, niet gebaseerd op wetenschap, maar gebaseerd op getuigenissen van een aantal mensen" ....ja kijk dan ben je een kerel.

quote:
Zelfs al zijn ze ervan overtuigd dat de evolutietheorie juist is. Dat wordt meestal niet gebruikt (ik ken iig niemand die dat doet) als morele kompas, maar om de evolutie van de wezens op aarde te verklaren.
Ho ho ho. Denk even na. Atheïsten gebruiken evolutietheorie oa om een alternatief te geven voor een Schepper. Vandaar de vele discussies over de evolutietheorie tussen atheïsten en theisten. En het gevolg van het geloven in de evolutietheorie en niet geloven in een Schepper = geen objectieve moraal, en allerlei soorten kwalijke gedragingen die niet afgekeurd mogen worden.

quote:
Jij komt wel steeds op gekke aannames zeg, met je postbodes neersteken en nu anderen ziekte en dood toewensen. Iets waar mijn atheïstische vrienden nog nooit over hebben gesproken.
Vertel dat maar een Mao en Stalin.
pi_198928303
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 02:30 schreef highender het volgende:

[..]

De wetenschappelijke methode is nu eenmaal veel betrouwbaarder gebleken dan de geloofsmethode ( :') ).
En wie zegt dat ik niet de wetenschappelijke methode gebruik?

En wat bedoel je met geloofsmethode?

Btw hij gebruikt geen wetenschappelijke methode maar de getuigenis methode.

quote:
Uuh nee. Survival of the fittest heeft betrekking op aanpassingsvermogen, anderen dood en ziekte wensen zou nogal kunnen backfiren.
Als wij met zn 10en zijn, en er is alleen voeding over voor 4. Wat moet ik doen volgens de survival of the fittest principe?
pi_198928307
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 02:42 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Gast, als je gewoon open kaart speelt en gewoon toegeeft "Ja, ik geloof in de evolutietheorie, niet gebaseerd op wetenschap, maar gebaseerd op getuigenissen van een aantal mensen" ....ja kijk dan ben je een kerel.
[..]

Ho ho ho. Denk even na. Atheïsten gebruiken evolutietheorie oa om een alternatief te geven voor een Schepper. Vandaar de vele discussies over de evolutietheorie tussen atheïsten en theisten. En het gevolg van het geloven in de evolutietheorie en niet geloven in een Schepper = geen objectieve moraal, en allerlei soorten kwalijke gedragingen die niet afgekeurd mogen worden.
[..]

Vertel dat maar een Mao en Stalin.
Volgens mij begrijp iedereen dat als ik het eens ben met wetenschap dat dat niet per se betekent dat ik het zelf heb uitgevoerd. Maar jou moet blijkbaar alles worden uitgelegd.

Ho ho ho. Wij gebruiken die theorie niet "om een alternatief te geven voor een schepper". Dat is niet het doel. Die theorie wordt gebruikt om de evolutie van wezens op aarde te verklaren.

Ik blijf het gek vinden dat je steeds over een schepper begint. Je geloof in hem door een boek dat door mensen (met subjectieve waarnemingen) is geschreven. Dat boek is een verzameling van subjectiviteit. Het zal dan ook nooit een wetenschappelijk boek zijn.

Mao en Stalin zijn geen vrienden van me. Niet alle atheïsten hebben dezelfde normen en waarden. Hetzelfde geldt overigens voor religieuzen. Daar gaat je universele definitie.
pi_198928326
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 april 2021 02:52 schreef Tyron het volgende:
Volgens mij begrijp iedereen dat als ik het eens ben met wetenschap dat dat niet per se betekent dat ik het zelf heb uitgevoerd.
Met anderewoorden, jullie hebben stiekem een mooi klinkend verhaal in elkaar gezet wat claimt op wetenschappelijk bewijs, maar in feite is het gewoon jullie autoriteiten geloven in wat ze zeggen. En diezelfde autoriteiten hebben ook geen wetenschappelijke bewijzen. Je gelooft in een theorie zonder wetenschappelijk bewijs, kan je dat niet gewoon even erkennen zoals een man?

quote:
Je geloof in hem door een boek
Oh, is dat zo? Hoe kom je daarbij?

quote:
Mao en Stalin zijn geen vrienden van me. Niet alle atheïsten hebben dezelfde normen en waarden.
Ik en jij hebben al aangetoond dat atheïsten überhaupt geen (objectieve) normen en waarden hebben. Jullie verzinnen en veranderen maar wat volgens het gevoel van de dag.
  vrijdag 9 april 2021 @ 03:07:36 #61
224960 highender
Travellin' Light
pi_198928335
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 02:49 schreef BookFreak het volgende:
Geen idee, gebruik je die dan voor het verklaren van een schepper met bijbehorende absolute moraal?
quote:
En wat bedoel je met geloofsmethode?
Geloof gebruiken als methode om iets te verklaren, zoals gelovigen doen.
quote:
Btw hij gebruikt geen wetenschappelijke methode maar de getuigenis methode.
Dat stel ik dan ook niet, ik constateer dat hij vertrouwen heeft in de wetenschappelijke methode gezien zijn verwijzing naar het filmpje.
quote:
Als wij met zn 10en zijn, en er is alleen voeding over voor 4. Wat moet ik doen volgens de survival of the fittest principe?
Geen idee, survival of the fittest is geen moreel kompas of zo, het zegt enkel dat datgene die zich het beste kan aanpassen de grootste overlevingskans heeft. Wat zou ik overigens moeten doen in geval van een absolute moraal?

[ Bericht 0% gewijzigd door highender op 09-04-2021 03:20:45 ]
pi_198928337
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 03:02 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Met anderewoorden, jullie hebben stiekem een mooi klinkend verhaal in elkaar gezet wat claimt op wetenschappelijk bewijs, maar in feite is het gewoon jullie autoriteiten geloven in wat ze zeggen. En diezelfde autoriteiten hebben ook geen wetenschappelijke bewijzen. Je gelooft in een theorie zonder wetenschappelijk bewijs, kan je dat niet gewoon even erkennen zoals een man?
[..]

Oh, is dat zo? Hoe kom je daarbij?
[..]

Ik en jij hebben al aangetoond dat atheïsten überhaupt geen (objectieve) normen en waarden hebben. Jullie verzinnen en veranderen maar wat volgens het gevoel van de dag.
Dat is een behoorlijke complottheorie dat je daar verkondigt. Wetenschappers zijn ook verantwoordelijk voor medicijnen etc. Ik denk dat de meeste mensen liever naar de dokter gaan als ze ziek zijn dan dat ze bidden. Volgens mij zijn een hoop "autoriteiten" gelovig. Dus dat slaat sowieso nergens op.

Ik heb niet aangetoond dat atheïsten geen objectieve normen en waarden hebben. Het tegenovergestelde heb ik aangetoond met een voorbeeld over het kader van het welzijn van de mens. Daarover heb ik meer gezegd.

Nu stop ik echt, je bent nogal selectief verontwaardigd en verdraaid mijn woorden.

Fijne avond!
  vrijdag 9 april 2021 @ 03:10:40 #63
224960 highender
Travellin' Light
pi_198928340
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 02:42 schreef BookFreak het volgende:
En het gevolg van het geloven in de evolutietheorie en niet geloven in een Schepper = geen objectieve moraal, en allerlei soorten kwalijke gedragingen die niet afgekeurd mogen worden.
Gast, het geloven in een schepper (deïsme) staat los van moraal, dat speelt per definitie pas een rol bij theïsten, die willen per se geloven in een oppermachtige micromanager. Met schepper kan je dus nog prima een subjectieve en relatieve moraal hebben. En verder, die zogenaamd objectieve theïsten moraal vind onder dwang plaats, Mao en Stalin hadden in die zin ook een objectieve moraal.
pi_198928366
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 03:07 schreef highender het volgende:
Geen idee, gebruik je die dan voor het verklaren van een schepper met bijbehorende absolute moraal?
De wetenschappelijke methode kan niet gebruikt worden bij het bestaan van een Schepper (en ook niet bij de evolutietheorie). Dan gebruiken we de verstandelijke/rationele methode.

quote:
Geloof gebruiken als methode om iets te verklaren, zoals gelovigen doen.
Oh, je bedoeld gewoon dom blind geloven zonder redenen. En dat is niet wat gelovigen doen. Dat is wat een deel van gelovigen en een deel van atheisten doen.

quote:
Dat stel ik dan ook niet, ik constateer dat hij vertrouwen heeft in de wetenschappelijke methode gezien zijn verwijzing naar het filmpje.
Ik volg ook de wetenschappelijke methode, maar die kan beperkt zijn en brengt niet feiten. Het is één van de beschikbare methodes wat leidt naar kennis.

quote:
Geen idee
Nee, dat weet je heus wel.

quote:
Wat zou ik overigens moeten doen in geval van een absolute moraal?
Als 10 orthodoxe moslims die werkelijk hun religie volgen vast zitten in een grot en er is alleen klein beetje eten, dan zullen ze het delen, en bidden dat er een uitweg komt, maar nooit vechten voor het eten. Als de dood komt dan komt ie, met het Paradijs als beloning voor het geduld in de wereldse beproevingen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 03:10 schreef highender het volgende:
Gast, het geloven in een schepper (deïsme) staat los van moraal, dat speelt per definitie pas een rol bij theïsten, die willen per se geloven in een oppermachtige micromanager. Met schepper kan je dus nog prima een subjectieve en relatieve moraal hebben.

Je bedoeld als de Schepper geen handleiding geeft aan de mensheid?

[quote]
En verder, die zogenaamd objectieve theïsten moraal vind onder dwang plaats,
Hoe bedoel je? Welk dwang?
pi_198928400
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 03:08 schreef Tyron het volgende:

Wetenschappers zijn ook verantwoordelijk voor medicijnen etc.
En wetenschappers zijn niet allemaal atheïsten. Het is grappig dat atheïsten een patent op wetenschappers willen suggereren.

quote:
Ik denk dat de meeste mensen liever naar de dokter gaan als ze ziek zijn dan dat ze bidden.
Beide doen is nóg beter.

quote:
Ik heb niet aangetoond dat atheïsten geen objectieve normen en waarden hebben.
Je hebt aangetoond dat ze subjectieve normen en waarden hebben, met andere woorden géén normen en waarden.

quote:
Nu stop ik echt, je bent nogal selectief verontwaardigd en verdraaid mijn woorden.
Leuk he dingen claimen en dan ervandoor gaan. Ik was wel benieuwd naar jouw claim dat ik in een Schepper gekoof door een boek.
  vrijdag 9 april 2021 @ 04:06:05 #66
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_198928403
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_198928408
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 04:01 schreef BookFreak het volgende:

Leuk he dingen claimen
Hypocriet. Jij doet dat de hele tijd met je selectiviteit. Ik heb bepaalde dingen echt meerdere keren uitgelegd en dan trek jij conclusies door selectief te quoten en bepaalde zinnen weg te laten etc.

Jij zegt bv dat ik autoriteiten geloof terwijl ik heb verteld dat ik wetenschappers geloof. Volgens jou zijn dat dus autoriteiten. Dan geef ik ook nog eens aan dat er gelovige autoriteiten zijn. Vervolgens vertel jij opeens dat atheïsten een patent op wetenschappers willen suggereren. Je verdraait zodat je een punt kan maken. Irritant.

Zo zijn er meerdere voorbeelden. Genoeg. Doei. En nu echt. Denk ik.
pi_198928422
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 04:18 schreef Tyron het volgende:
Jij zegt bv dat ik autoriteiten geloof terwijl ik heb verteld dat ik wetenschappers geloof. Volgens jou zijn dat dus autoriteiten.
Sinds wanneer zijn wetenschappers geen autoriteit (in wetenschap)???
  vrijdag 9 april 2021 @ 04:39:45 #69
224960 highender
Travellin' Light
pi_198928428
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 03:32 schreef BookFreak het volgende:
De wetenschappelijke methode kan niet gebruikt worden bij het bestaan van een Schepper (en ook niet bij de evolutietheorie). Dan gebruiken we de verstandelijke/rationele methode.
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 02:49 schreef BookFreak het volgende:
Dus je suggestie dat jij de wetenschappelijke methode gebruikte was onzin. Je stelt immers de scheppingshypothese tegenover de evolutietheorie, en daar was dit een reactie op. En voor de evolutietheorie is uiteraard de wetenschappelijke methode gebruikt, dat weet je ook wel. Je zal wel eigenwijs zijn en allerlei uitwegen zoeken waarom dat niet zo zou zijn, je accepteert het maar, of niet, moet je zelf weten, is voor mij geen discussie waard.
quote:
Oh, je bedoeld gewoon dom blind geloven zonder redenen. En dat is niet wat gelovigen doen. Dat is wat een deel van gelovigen en een deel van atheisten doen.
Dat is wat gelovigen per definitie doen.
quote:
Ik volg ook de wetenschappelijke methode, maar die kan beperkt zijn en brengt niet feiten. Het is één van de beschikbare methodes wat leidt naar kennis.
Toetsbare kennis, geen onbelangrijke nuance.
quote:
Nee, dat weet je heus wel.
Je leest niet goed, ik zou geen idee hebben wat ik zou moeten doen volgens ´survival of the fittest´ omdat die geen moraal behelst, daarbij is evolutie doelloos, dus overleven is ook niet nodig.
quote:
Hoe bedoel je? Welk dwang?
Je kan geloven dat een bepaalde schepper met bijbehorende moraal bestaat maar het tegelijkertijd niet eens zijn met die moraal. Als je dan ook nog naar jouw eigen inzicht zou willen handelen dan zijn de gevolgen dusdanig dat die jou dwingen toch maar die ´absolute´ moraal te accepteren. Iets met hel en verdoemenis enz.
pi_198928437
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 04:39 schreef highender het volgende:
Dus je suggestie dat jij de wetenschappelijke methode gebruikte was onzin. Je stelt immers de scheppingshypothese tegenover de evolutietheorie, en daar was dit een reactie op.
Nee, in geval van het bewijzen van een Schepper gebruik ik geen wetenschappelijke methode. De wetenschappelijke methode kan ik wel ergens anders gebruiken.

quote:
En voor de evolutietheorie is uiteraard de wetenschappelijke methode gebruikt, dat weet je ook wel.
Ow, wat is het wetenschappelijke bewijs voor de evolutietheorie dan?

quote:
Je kan geloven dat een bepaalde schepper met bijbehorende moraal bestaat maar het tegelijkertijd niet eens zijn met die moraal.
Dat kan. Die noemen we zondaren.

quote:
Als je dan ook nog naar jouw eigen inzicht zou willen handelen dan zijn de gevolgen dusdanig dat die jou dwingen toch maar die ´absolute´ moraal te accepteren. Iets met hel en verdoemenis enz.
Je bedoeld dat de Schepper jou in het Hiernamaals dwingt naar de Hel als je in dit leven weigert dingen te doen om naar het Paradijs gaat, ja dat klopt. Maar de Schepper heeft je in dit leven vrije wil gegeven. Het is je eigen beslissing geweest. Er is geen dwang in dit leven.
  vrijdag 9 april 2021 @ 05:25:55 #71
224960 highender
Travellin' Light
pi_198928464
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 04:51 schreef BookFreak het volgende:
Ow, wat is het wetenschappelijke bewijs voor de evolutietheorie dan?
Doe maar een beroep op je leervermogen:

http://www.talkorigins.org/faqs/comdesc/

quote:
Dat kan. Die noemen we zondaren.
[..]

Je bedoeld dat de Schepper jou in het Hiernamaals dwingt naar de Hel als je in dit leven weigert dingen te doen om naar het Paradijs gaat, ja dat klopt. Maar de Schepper heeft je in dit leven vrije wil gegeven. Het is je eigen beslissing geweest. Er is geen dwang in dit leven.
OK, ontkennen dat dwang bestaat, je leeft in een andere wereld kennelijk.
pi_198928504
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 05:25 schreef highender het volgende:

[..]

Doe maar een beroep op je leervermogen:
De preker brengt geen wetenschappelijk bewijs.

quote:
OK, ontkennen dat dwang bestaat, je leeft in een andere wereld kennelijk.
Leg even uit waar de dwang is?
pi_198928507
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 15:36 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Atheïsme is de ergste religie. Geen objectieve standaard voor normen en waarden (of moraal).
Wow.
  vrijdag 9 april 2021 @ 09:04:35 #74
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_198929221
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 00:23 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Met andere woorden, geen antwoord. Dag.
Klopt, en terecht natuurlijk.
  vrijdag 9 april 2021 @ 09:10:38 #75
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_198929281
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 06:30 schreef WaikikiWim het volgende:

[..]

Wow.
Het gebeurt weleens dat mensen opzettelijk advocaat van de duivel spelen, soms uit verveling (trollen) en soms ook wel om te kijken hoe goed de mensen die je zogenaamd aanvalt hun tegenargumenten weten te formuleren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')