Bij de Griek zekerquote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:52 schreef suzi1 het volgende:
hoe zou dat gaan als hij met een vrouw uit eten gaat
Vandaar.....ze weet nu tenminste hoe de wasmachine werkt maar deed weinig in het huishouden daar. Alleen als het moet. Maar het is ook heerlijk thuis wonen en gewoon lekker eten klaar als je van je werk thuiskomt.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:01 schreef Joyce-43 het volgende:
we kunnen nog niet stemmen he op de big brother site?
en nick en zijn vriendin wonen nog niet samen, wonen ze beide wel op hun zelf begreep ik dat nou goed dus niet bij ouders meer zoals liese die woont wel nog thuis
quote:
Je kan gewoon stemmen op de BB sitequote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:01 schreef Joyce-43 het volgende:
en nick en zijn vriendin wonen nog niet samen, wonen ze beide wel op hun zelf begreep ik dat nou goed dus niet bij ouders meer zoals liese die woont wel nog thuis
ik kan niet stemmen hij geeft aan je hebt al gestemd maar dat heb ik helemaal nog niet ja als laatste op wie er in mocht blijven julie of naomiquote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:08 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Je kan gewoon stemmen op de BB site
Liese woont toch op zichzelf?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:01 schreef Joyce-43 het volgende:
Heeft hij geleerd in het leger....De oorlog stopte niet om even te eten.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:52 schreef Gerrie_55 het volgende:
Die Michel eet echt niet normaal doe schrokt alles naar binnen is bang dat er brand komt
nee zegt net bij ouders en zoef ook nogquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Michel vanmorgen met Julie over het stemmen ......
Michel weer Julie aan het pushen om op jill of liese te gaan en er weer vanuit gaan dat Julie niet op Nick gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🤢
hij heeft van iedere pizza 2 punten opquote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:21 schreef Krambo het volgende:
Michel zit vol![]()
De wonderen zijn de wereld nog niet uit
Geen idee, ik kijk pas netquote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:22 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hij heeft van iedere pizza 2 punten op
hoeveel pizzaas waren er?
Wie gun jij een plek in de finaleweek?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:18 schreef Joyce-43 het volgende:
wie kan er allemaal stemmen of zijn er nog meer als mijn die niet kunnen stemmen?
en wat is er te stemmen dan?
Is dat ergens bekend gemaakt ofzo dat ze niet meer nomineren?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze hoeven nooit meer te nomineren.
Zal BB maandag wel zeggen.
Ze vermoeden het zelf ook, maar speculeren blijft.
Gisteren in de live 'show'quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:31 schreef Susan1973 het volgende:
[..]
Is dat ergens bekend gemaakt ofzo dat ze niet meer nomineren?
Ja klopt. Er zijn er ook die een oude regel opnieuw invoeren.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:31 schreef Benny het volgende:
Ze moeten allemaal een huisregel bedenken?
Heb je vanaf het begin niet opgelet dan, ze voegde zich direct bij Naomi en liese en Nick en toevallig gaf ze dat van de week ook voor het eerst toe. En toen later bij jillquote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:39 schreef Fasil het volgende:
[..]
Julie die ik eerst dom achtte, speelt het spel al weken slim en mooi
Finale-waardig
Vind je pestgedrag niet een beetje overdreven?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Vind het ook niet leuk.
Pestgedrag.
Kippengeluiden heeft ze gevraagd.
Totaal geen groepsgevoel.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Irritante Jill neemt weer de overhand.
Waarom een huisregel verzinnen die niemand leuk vind.
Doe ook een keer iets leuks voor de groep.
boehoehoe. ze wil kippengeluidenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze hebben vanmorgen overlegd om leuke regels te kiezen, die iedereen leuk vind.
Wat doet Jill.
Iets kiezen dat iedereen zal irriteren.
wow kippengeluidquote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Vind het ook niet leuk.
Pestgedrag.
BB heeft het blijkbaar al goedgekeurd dus zo erg zal het niet zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Vind het ook niet leuk.
Pestgedrag.
tjongejonge waar maak je je in vredesnaam druk om.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het gaat erom dat ze hebben overlegd om samen te kiezen.
Regels die iedereen leuk vind.
Nou daar dacht ik ook aan kukkeleku roepen op seintje van BB.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Vind het ook niet leuk.
Pestgedrag.
nee Nick en Michel hebben bedacht dat iedereeen het leuk moet vinden... das wat anders.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het gaat erom dat ze hebben overlegd om samen te kiezen.
Regels die iedereen leuk vind.
gelukkig stonden ze dat niet met dat ei op hun kopquote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:40 schreef suzi1 het volgende:
yoo dan sta je echt wel voor lul als je daar een kip moet nadoen. complete genering
klopt, michel heeft van iedere pizza 2 slices op. en nog een 3e slice van restant = 11quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:42 schreef mario390 het volgende:
bij 5 pizzas moesten toch de 2 mannen
elke 2 gehad hebben of niet??
Was daarna dat ik haar dom zag doen, en daar heb ik het overquote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:34 schreef Susan1973 het volgende:
[..]
Heb je vanaf het begin niet opgelet dan, ze voegde zich direct bij Naomi en liese en Nick en toevallig gaf ze dat van de week ook voor het eerst toe. En toen later bij jill
Oh okquote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:44 schreef Fasil het volgende:
[..]
Was daarna dat ik haar dom zag doen, en daar heb ik het over
Ich habe keine Ahnungquote:
jill,liese elke 1 selfs dat is normalquote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:43 schreef suzi1 het volgende:
[..]
klopt, michel heeft van iedere pizza 2 slices op. en nog een 3e slice van restant = 11
ja is normaal. ik kan geen hele op.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
jill,liese elke 1 selfs dat is normal
Ik denk eerder een kip nadoen....want je kon voor schut staan....doe je niet als je kippengeluiden hoort.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
wow kippengeluid
das echt pesten ja
Hoorde Mies vanmiddag over verhaaltjes vertellen voor het slapenquote:
Nick loopt hele dagen meeuwen na te doen.. dan moet een kip ook geen probleem zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk eerder een kip nadoen....want je kon voor schut staan....doe je niet als je kippengeluiden hoort.
Als michel het verzonnen had was het waarschijnlijk een hele leuke regel geweest.....quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:47 schreef suzi1 het volgende:
als je een kipje nadoet is dat toch ook niet stom?
Tenzij je als kip zonder kop gaat rondlopenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:47 schreef suzi1 het volgende:
maar dan kun je het geluid niet meer nadoenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tenzij je als kip zonder kop gaat rondlopen
Je verkleint het al tot iets liefs....quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:47 schreef suzi1 het volgende:
jaquote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:50 schreef Benny het volgende:
Had Julie eerder de namen van haar kinderen zo benoemd?
Het gaat er vooral om dat ze samen zouden kiezen als groep.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je verkleint het al tot iets liefs....![]()
Als je net onder de douche staat en je moet laten zien hoe een kip doet. Door je knieën lopend met armen als vleugels en tok tok tok roepen is voor mij echt wel stom![]()
maar wel leuk voor de streamersquote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je verkleint het al tot iets liefs....![]()
Als je net onder de douche staat en je moet laten zien hoe een kip doet. Door je knieën lopend met armen als vleugels en tok tok tok roepen is voor mij echt wel stom![]()
Misschien heeft het ook iets met de douche te maken.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nick loopt hele dagen meeuwen na te doen.. dan moet een kip ook geen probleem zijn
te... denk ik..quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:50 schreef Benny het volgende:
Julie heeft haar kinderen wel onder de duim
dat hadden de heren zo bepaald toch? Dat ze zouden kiezen als groep?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Het gaat er vooral om dat ze samen zouden kiezen als groep.
Staan ook op dr flaske.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:50 schreef Benny het volgende:
Had Julie eerder de namen van haar kinderen zo benoemd?
Zelfs als mam er niet is doen ze normaal. Heeft ze toch iets heel goed gedaanquote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:50 schreef Benny het volgende:
Julie heeft haar kinderen wel onder de duim
Ging daarnet op Boulevard ook over dat ouders wat meer moeten letten op wat hun kinderen op hun telefoon doen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
JUlie beheert de gegevens en zuks
van zoon en zn Foon![]()
![]()
knul moet vragen aan Julie
wat ie mag doen
knul heet Luca en ligt "nog "" aan de ketting
Benny is verliefdddquote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:52 schreef Benny het volgende:
Ik snap de vergelijking van Michel dat Julie iets wegheeft van Bambi wel
Ja, haar ogen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:52 schreef Benny het volgende:
Ik snap de vergelijking van Michel dat Julie iets wegheeft van Bambi wel
luisterde nooit zo naar daanquote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:54 schreef suzi1 het volgende:
nou ja, beter wat julie over haar koters verteld dan wat daan zoal liet vallen
fijn dat onze overheid zich overal mee denkt te moeten bemoeienquote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ging daarnet op Boulevard ook over dat ouders wat meer moeten letten op wat hun kinderen op hun telefoon doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:55 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ben maar blij dat je niet weet wat zij deed. ze heeft iig minstens 1 keer een kind geslagen
Ze is ook in BB om haar kinderen te leren loslaten, heeft ze al eens gezegdquote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
JUlie beheert de gegevens en zuks
van zoon en zn Foon![]()
![]()
knul moet vragen aan Julie
wat ie mag doen
knul heet Luca en ligt "nog "" aan de ketting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |