BB Australië volgen of BB Canada?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:49 schreef brasta het volgende:
Ik vraag mij af wat jullie allemaal gaan doen indien BB gedaan is en de COS opgedoekt wordt???
Weer aan het werkquote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:49 schreef brasta het volgende:
Ik vraag mij af wat jullie allemaal gaan doen indien BB gedaan is en de COS opgedoekt wordt???
nu doe je dus niksquote:
Ja eierkoeken en chipsquote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:52 schreef Joyce-43 het volgende:
hebben jill en julie al hun kado gehad?
en nick zeker nog geen 25 burpees
Om heel eerlijk te zijn... Ik ben juist superproductief.quote:
Kijk dus je bent al gewoon aan het werkquote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:56 schreef Benny het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn... Ik ben juist superproductief.
En de streams erbij maakt het thuiswerken een stuk minder stil
aha ok jill wel blij mee zeker maar chips beetje flauw dat hadden ze gisterenavond ook gekregen hahaquote:
Voor je het weet is er weer een nieuwe BB.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kijk dus je bent al gewoon aan het werk![]()
Ga het echt missen straks.. de Cos vooral
nou idd ze hebben zeker gekeken wat nog in de kast lag want chips hadden ze gisteren ook gehad bij de exitquote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
En Prince koeken.
Wel een contrast met Nick, met zijn knuffel.
agossiequote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:59 schreef Benny het volgende:
https://www.instagram.com/p/CM4iE_oK5KO/
Nick breekt behoorlijk in de dagboekkamer
toen 30 he, is wel weinig nu en gaan ze dit ook weer snachts krijgen dan met 15 seconden?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:00 schreef Tourniquet het volgende:
Ze hebben nu steeds maar 15 seconden voor de code?
Afwisselend 25 of 30 sec was het de vorige keer. Het gaat nu niet om geld in of uit de pot zoals ik het heb begrepen. Ze kunnen seconden winnen voor "iets". Ze denken zelf aan bijvoorbeeld belminuten met het thuisfront. En Michel dacht misschien seconden wat handig kan zijn bij een volgend spel.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
toen 30 he, is wel weinig nu en gaan ze dit ook weer snachts krijgen dan met 15 seconden?
en wat verliesen ze nu uit de pot als ze het niet halen dan?
Arme arme Nick die zag zijn plannetje zo door het toilet gaanquote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:59 schreef Benny het volgende:
https://www.instagram.com/p/CM4iE_oK5KO/
Nick breekt behoorlijk in de dagboekkamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |