SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, daar heb ik dan weer nooit last van.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of reclames van een cadeau wat je voor je partner hebt gekocht, waardoor je partner het komende halfjaar niet meer met je mee mag kijken.
En twaxfree shoppen natuurlijk met je Kwairmilesquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
En dan net als Ryanair zo'n loterij aan boord: Kwiwin.
En het Kwiweekly inflight magazine.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En twaxfree shoppen natuurlijk met je Kwairmiles
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:28 schreef gianni61 het volgende:
Ik moet toch aan deze denken.
Hier heb ik ooit mee gevlogen
[ afbeelding ]
O jee....quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
om half vier contract tekenen waarom heb ik er toch wel een rot gevoel over![]()
![]()
![]()
verandering?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
om half vier contract tekenen waarom heb ik er toch wel een rot gevoel over![]()
![]()
![]()
Ja, die bovenste. En dan met de UI van Kwiwi. Die met die zonnebrilquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:29 schreef bitterbal het volgende:
deze hebben ze in thailand
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heet Nok air.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag ik de marketing komen doen?
Het is wel weer tijd voor m’n zonnebril trouwensquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die bovenste. En dan met de UI van Kwiwi. Die met die zonnebril
"Ladies and gentlemen, our bitterdess will now serve you your pwumpkin soup. In your lap."quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mag ik als bitterdess aan boord werken?
Alleen als je ff seats voor het vliegtuig regelt. De deur is 0.75x1.70mquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mag ik als bitterdess aan boord werken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ja geen probleem,. Past sowiesoquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen als je ff seats voor het vliegtuig regelt. De deur is 0.75x1.70m
Dus ze zitten niet vast in het Suez kanaalquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:28 schreef RockNijntje het volgende:
Omg yes, ik krijg net een e-mailtje dat mijn walgelijke Pringles-sokken en moederdagcadeau van AliExpress in het land zijn.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:33 schreef RockNijntje het volgende:
Kijk nou hoe geweldig ze zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was daar serieus wel even bang voor maar echt een uur later kwam het eerste mailtjequote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dus ze zitten niet vast in het Suez kanaal
Volgende week komen eindelijk de limited edition tietensokken op de markt
Over 30 jaarquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan 5 euro per maand betalen.
Wanneer kunnen we dan gaan vliegen?
ja, lang verhaal.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik was daar serieus wel even bang voor maar echt een uur later kwam het eerste mailtje. Tietensokken
?
Hebben die donuts dan een gat in het midden?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:37 schreef RockNijntje het volgende:
Dit is het moederdagcadeau. Maar dan de appeltaartvariant omdat ze van bakken houdt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:37 schreef RockNijntje het volgende:
Dit is het moederdagcadeau. Maar dan de appeltaartvariant omdat ze van bakken houdt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Handig voor mannen bij het fappenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hebben die donuts dan een gat in het midden?
Bijnaquote:
Das nie zo slim hequote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:48 schreef bitterbal het volgende:
ben de helft van de boodschappen vergeten
Mutsquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:48 schreef bitterbal het volgende:
ben de helft van de boodschappen vergeten
Dan maar zonder bammetjes de hele dag naar Sietse & Sophia..quote:
Ditquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:51 schreef gianni61 het volgende:
Daarom ben ik zo'n autist die alles op een briefje schrijft
Ik schrijf alles nog ouderwets op een papieren briefje.quote:
Maar zonder je telefoon in alufolie gewikkeld te hebben zeker hequote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik krijg reclame voor de Vrijmetselarij. Daar heb ik het zondag op het strand over gehad, terwijl mijn telefoon in mijn broekzak zat
En dat je dan in de winkel staat en geen idee hebt van wat Alexa van je boodschappen gemaakt heeft.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik schrijf alles nog ouderwets op een papieren briefje.
Jij lijkt me wel zo iemand die haar boodschappen verteld aan Siri of Alexa..
Gewoon als een zombie doen wat Siri zegt EN denken dat je je leven lekker onder controle hebtquote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:10 schreef Karzai het volgende:
Een 3d boodschappenlijstje die je met de telefoon door de winkel leidt en je naar de juiste schappen stuurt
Dat heb ik soms ook met mn eigen handschriftquote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dat je dan in de winkel staat en geen idee hebt van wat Alexa van je boodschappen gemaakt heeft.
ben ff naar ah gegaan. Had eigenlijk hoerenpasta op het menu maar met mijn maag gaat dat niet denk i. Dus gewoon groente en worstjesquote:
Ik ben gewoon goed in ontcijferen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat heb ik soms ook met mn eigen handschrift
Is 1 worst weer niet genoeg voor jou?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben ff naar ah gegaan. Had eigenlijk hoerenpasta op het menu maar met mijn maag gaat dat niet denk i. Dus gewoon groente en worstjes
Ik ben gewoon heel slecht in schrijvenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon goed in ontcijferen.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is 1 worst weer niet genoeg voor jou?
Hue
Die vetklompen kunnen toch sowieso al een scootmobiel gebruiken om door de winkel te tourenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:20 schreef Karzai het volgende:
Voor die dikke Amerikanen lijkt mij dat niet eens zo,n slecht idee, hoeven ze niet door die gigantisch wall mart te lopen. GPS en lijstje op de telefoon je hoeft het er alleen zelf in te gooien
Ik gebruik ook papieren briefjes. Moet alleen uitkijken dat ik niet het briefje van vorige week nog in m'n tas heb zitten.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die zijn toch niet meer leesbaar als ze mee zijn geweest in de wasmachinequote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gebruik ook papieren briefjes. Moet alleen uitkijken dat ik niet het briefje van vorige week nog in m'n tas heb zitten.
Ja met de zon was de wind nog wel te doen, maar net was het gewoon koud aan het worden, had ook alleen maar een vest aan want het was te warm voor een jas.quote:
Zeker die bejaarden zijn erg hoor, gaan altijd met zijn tweeën en allebei met een karretje, slentert de man meestal achter de vrouw aan en blijft dan lekker midden in het gangpad staanquote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:30 schreef Karzai het volgende:
Dat boodschappen doen kan allemaal veel efficienter
Gelijk woningbouw bellenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:34 schreef Amarantha het volgende:
Slaapkamermuur komen steeds meer donkere vlekken op de muur te zitten.Achter deze muur zit de afvoerleiding van mijn bovenbuurvrouw dus ik denk dat die lek is.
Man staat er bij met een 2e lege karretje om de boel te blokkeren en de rijen bij de kassa 2x zo lang te laten lijken.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker die bejaarden zijn erg hoor, gaan altijd met zijn tweeën en allebei met een karretje, slentert de man meestal achter de vrouw aan en blijft dan lekker midden in het gangpad staan
Ik heb net 2 stroop wafels opquote:
Ik was gelukkig nog net op tijd dat het bejaardenuitje net was begonnen, was vooral bij de versafdeling dat het afgeladen vol was met mensen, bij de kassa's was het nog uitgestorven.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Man staat er bij met een 2e lege karretje om de boel te blokkeren en de rijen bij de kassa 2x zo lang te laten lijken.
versafdeling is altijd de grootste ergernis jaquote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was gelukkig nog net op tijd dat het bejaardenuitje net was begonnen, was vooral bij de versafdeling dat het afgeladen vol was met mensen, bij de kassa's was het nog uitgestorven.
Zonde van de koffiequote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Gooi bijna een kop koffie over mijn zakelijke telefoon
we zijn al zo ver dat we 14 graden al heel wat vindenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja met de zon was de wind nog wel te doen, maar net was het gewoon koud aan het worden, had ook alleen maar een vest aan want het was te warm voor een jas.
Is hier sowieso altijd al krapjes, supermarkt is gewoon veel te klein.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
versafdeling is altijd de grootste ergernis ja
Tijdens corona is boodschappen doen wel een hoogtepuntjequote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:38 schreef gianni61 het volgende:
maar eigenlijk vind ik boodschappen doen nog best leuk
Spannender gaat het leven niet worden nee.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tijdens corona is boodschappen doen wel een hoogtepuntje
Verder dan AH kom ik niet inderdaadquote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Spannender gaat het leven niet worden nee.
Toilet besteld?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:50 schreef bitterbal het volgende:
dhl is geweest , nu kan ik voor de gerrie
192 rollen schijtpapierquote:
Oh dat zou ik nooit bestellen.quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:55 schreef Amarantha het volgende:
Inmiddels groeit er ook weer een plant door mijn woonkamervloer.
Klimop toch, had afgeknipt maar inmiddels staat er weer een plant achter de bank.quote:
Lekker de natuur in huis halen tochquote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:55 schreef Amarantha het volgende:
Inmiddels groeit er ook weer een plant door mijn woonkamervloer.
ja, maar: HOE DAN?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klimop toch, had afgeknipt maar inmiddels staat er weer een plant achter de bank.
Ja dat snappen we allemaal niet, woningbouw heeft het ook nooit eerder gehoord.quote:
Maar ze doen er niks aan?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat snappen we allemaal niet, woningbouw heeft het ook nooit eerder gehoord.
Ze komen dinsdag daar ook voor langs, echt net even gevraagd haha.quote:
DAAR MOET EEN BITTERBAL IN.quote:
* Bomenverzameling schiet bitterballen met een katapultquote:
De salpicon die als napalm in je huid brandtquote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
* Bomenverzameling schiet bitterballen met een katapult
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De salpicon die als napalm in je huid brandt
Ja, ik vind het onmenselijk..quote:
Je kan het beste bovenaan beginnen, want het vuil gaat naar beneden..quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:20 schreef Amarantha het volgende:
Straks mijn badkamer van onder naar boven schoonmaken, nu alleen nog even zin maken.
zijn ze er nog steedsquote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Buurman loopt weer dodelijke ziektes te brullen naar zijn vriendin
Wat een loser is die jongen.
Eerst kastje uitzoeken en opruimen en daarna de muren schoonmaken.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je kan het beste bovenaan beginnen, want het vuil gaat naar beneden..
Stoer toch.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Die jongen is volgens mij van Surinaamse afkomst dus ik snap ook echt niet waarom hij met zo'n raar Marokkaans accent praat.
heeft hij een swektasje?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Die jongen is volgens mij van Surinaamse afkomst dus ik snap ook echt niet waarom hij met zo'n raar Marokkaans accent praat.
Heeft die ook moeite om woorden waar een 'sch' in zit normaal uit te spreken?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Zal zo een gesprekje aanknopen over Scheveningen om dit te testen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft die ook moeite om woorden waar een 'sch' in zit normaal uit te spreken?
Mijn eerste gevoel zegt ja.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:30 schreef bitterbal het volgende:
in de eind afrekening stond dat in de flat in rotterdam het rookkanaal niet geschikt is voor een hr cv ketel. Is dat erg?
Waarmee stoken ze de flat dan warm?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:30 schreef bitterbal het volgende:
in de eind afrekening stond dat in de flat in rotterdam het rookkanaal niet geschikt is voor een hr cv ketel. Is dat erg?
Alle ketels zijn toch HR-ketels tegenwoordig. Sinds een jaar of twintig of zo?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:32 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij is dat bij mij ook zo, maar even op letten als ik een nieuwe ketel nodig heb.
ik wist niet eens dat er nog ketel gemaakt werden die niet hr warenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:32 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij is dat bij mij ook zo, maar even op letten als ik een nieuwe ketel nodig heb.
Dan moet je bij de vervanging van je ketel overleggen met de installateur wat wel mag. Maar volgens mij is alles tegenwoordig HR.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:33 schreef bitterbal het volgende:
Nee zit wel een ketel. wel al een oude maar HR staat toch voor extra rendement? Misschien mag je dan alleen een ouderwets model?
dit schrijft ze in de mail
dat de gezamenlijke rookkanalen niet geschikt zijn voor HR cv ketels
Ruim je het zelf op ouwe smeerkees?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:55 schreef gianni61 het volgende:
Oh, oh, oh, oh, oh
Oh, oh, oh, oh, oh signorita
Dit is 't momento
En het crescendo![]()
hm rare regel weer.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moet je bij de vervanging van je ketel overleggen met de installateur wat wel mag. Maar volgens mij is alles tegenwoordig HR.
Ja dat denk ik ook welquote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, installateurs zullen wel vaker met dat bijltje gehakt hebben.
de huidige ketel?quote:
VR ketels want die condenseren niet in de rookgassenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarmee stoken ze de flat dan warm?
is een vr ketel altijd slecht?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
VR ketels want die condenseren niet in de rookgassen
Oh.quote:
O geen idee, die van mij komt uit 2000 ofzoquote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alle ketels zijn toch HR-ketels tegenwoordig. Sinds een jaar of twintig of zo?
Oud beestjequote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O geen idee, die van mij komt uit 2000 ofzo
oke.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee ong 10% minder rendement thats all
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zolang je maar niet begint te lekken, zoals de ketel in mijn vorige huis
paar druppeltjes is niet erg, maar een emmer per week is te veelquote:
Hebben jullie een beetje redelijk bier? Wij hadden altijd Jupilerquote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo biertje en weekend vieren op kantoor
Dat krijg je er van als je geen briefje maakt.quote:
Sow.quote:
Dat stond sowieso al op de agendaquote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sow.
Als we binnenkort niks meer van Buda horen steekt zn hoofd op een paal langs de Maas
één van onze kantoren is een verified venue in Untappdquote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben jullie een beetje redelijk bier? Wij hadden altijd Jupiler
Dat is toch onvermijdelijk, vrees ik.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sow.
Als we binnenkort niks meer van Buda horen steekt zn hoofd op een paal langs de Maas
nah saaiquote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgende keer een flinke komkommer op je lijstje zetten.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is toch onvermijdelijk, vrees ik.
Van je nieuwe baan?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
één van onze kantoren is een verified venue in Untappd
niks mis meequote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Normaal zou ik mijn eigen dorp promoten. maar voor pils zou ik eerder voor alfa gaanquote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Liever iets uit jouw provincie.
Niks mis meequote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Normaal zou ik mijn eigen dorp promoten. maar voor pils zou ik eerder voor alfa gaan
ah morgen ben ik om 1900 klaarquote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:13 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb net ook hapjes gehaald maar dat is voor morgenavond.
okequote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik raad wel aan om hier sneller te zijn dan mijn vriend.
nee. Ze weet het waarschijnlijk ook nietquote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:18 schreef Amarantha het volgende:
Is het raar als ik aan mijn bovenbuurvrouw vraag of ze een beetje wil opletten met doorspoelen enz tot dinsdag?
Is ook wel weer zo. Nou ik zal wachten tot ze thuis is.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:25 schreef Karzai het volgende:
is wel handig dat zij ook weet dat er iets lekt, denk dat ze ook boven moeten gaan kijken
Wat verwacht je hier eigenlijk van? Je spoelt door of je spoelt niet door. Er is niet zo iets als "een beetje opletten met doorspoelen" volgens mijquote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:18 schreef Amarantha het volgende:
of ze een beetje wil opletten met doorspoelen
Ruik er es aan?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:26 schreef Amarantha het volgende:
Er loopt ook geel water langs de buis en ik wil niet weten of dit pis is ofzo.
Ja weet niet maar iig niet onnodig vaak de wc doorspoelen enz en wellicht iets minder lang douchen als het even kan ofzo?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat verwacht je hier eigenlijk van? Je spoelt door of je spoelt niet door. Er is niet zo iets als "een beetje opletten met doorspoelen" volgens mij
Haha heb ik gedaan.quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha heb ik gedaan.Maar rook nergens naar maar ja het is wel echt zo'n piskleur.
Woningbouw zei alleen dat ik moet kijken of het niet erger gaat worden voor dinsdag.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Lijkt me eigenlijk niet dat dat tot dinsdag kan wachten. Kun je niet aangeven dat er spoed bij is? Er moet eigenlijk vanavond nog iemand naar komen kijken. Wie weet is het eoa scheur die zomaar open kan klappen en dan heb je de poppen aan het dansen. Heb je geen verhuurder?
Wat een hoerebedrijf.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Woningbouw zei alleen dat ik moet kijken of het niet erger gaat worden voor dinsdag.
Oh dat heb ik in Utrecht ook eens gehad ja. Zit je zo 3 uur vast. Jammerdan.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:38 schreef CherryLips het volgende:
Er zat hier laatst iemand vast in de lift. Had op de noodknop gedrukt, maar het was buiten kantoortijden ofzo en hun ENIGE MONTEUR was in Groningen
Brandweer gebeldquote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat heb ik in Utrecht ook eens gehad ja. Zit je zo 3 uur vast. Jammerdan.
Goed punt.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
lekker sociaal zoIk zou het noodnummer maar vast opzoeken en zondagochtend bellen of zo. Als het erger geworden is he
Ach je hebt maar één gek nodig die dat ding wil hebbenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:41 schreef CherryLips het volgende:
https://link.marktplaats.nl/m1684290543
Die prijs
Wat is een normale prijs?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:41 schreef CherryLips het volgende:
Die prijs
Schijnbaar een gewild ding https://styledbysabine.com/ode-aan-hella-vaas/quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:41 schreef CherryLips het volgende:
Die prijs
Waarom?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga denk ik zo bijna al mijn make-up weggooien.
Ik vind de witte ook wel mooi.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schijnbaar een gewild ding https://styledbysabine.com/ode-aan-hella-vaas/
Koning Willy in zijn Audi zeker weerquote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:11 schreef bitterbal het volgende:
in den haag (bij malieveld) stonden 2 fietsers te wachten op stoplicht. auto uit de bocht en aangereden![]()
[ afbeelding ]
ja volgens mij zie ik duidelijk aa staan op kentekenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Koning Willy in zijn Audi zeker weer
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:11 schreef bitterbal het volgende:
in den haag (bij malieveld) stonden 2 fietsers te wachten op stoplicht. auto uit de bocht en aangereden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met van die flapoortjes
[ afbeelding ]
Late reactie, maar neequote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wowquote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:11 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Late reactie, maar neeIk heb zelfs nog een papieren agenda.
Vieze strontmolensquote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met van die flapoortjes
[ afbeelding ]
2 jaar terug dacht ik vrouw die hier op de hoek bij het kruispunt bij stoplicht stond te wachten, ook auto uit de bocht. Dood gereden die vrouw .quote:
Ik had tot voor kort een kruising tussen een chihuahua en een Yorkshire. Die was echt cutequote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Teckels zijn wel echt de enige leuke kleine hondjes denk ik
Het fetch is al uitbesteed zie ikquote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is wel de bedoeling dat je ze af en toe uitlaat
Ja dat vind dus helemaal niksquote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had tot voor kort een kruising tussen een chihuahua en een Yorkshire. Die was echt cute![]()
omgquote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had tot voor kort een kruising tussen een chihuahua en een Yorkshire. Die was echt cute![]()
Je hebt toch wel eens foto's van Sjefke gezien toch??quote:
zekerquote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:24 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Corgi's zijn ook wel cute
Weet ik niet meer, wel van de hont van CE.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je hebt toch wel eens foto's van Sjefke gezien toch??
Dag, meubels.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hier liep laatst een vrouw met een Akita/Huskey pup.. Ook zo mooi![]()
Mijn favoriete hondenras.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:24 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Corgi's zijn ook wel cute
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, wel van de hont van CE.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Huskyquote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hier liep laatst een vrouw met een Akita/Huskey pup.. Ook zo mooi![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een leukerd!
Zoiets zou ik ook in huis nemen
Tap tap tap
Het was ook een superbeestje. Helaas dus in december moeten laten inslapen. 13 jaar was ie ongeveer..quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]wat een leukerd!
Zoiets zou ik ook in huis nemen
Ja ik wist dat hij er niet meer is. Wat een moppie.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het was ook een superbeestje. Helaas dus in december moeten laten inslapen. 13 jaar was ie ongeveer..
Jazeker, Grolsch, spec. bier, en bitterballen!quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
k ben de draad nu ook een beetje kwijt jaquote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:43 schreef datismijnmening het volgende:
Huh? Badkamers worden hier toch op zaterdag schoongemaakt?
Geen idee maar ik had het voor vanmiddag op de planning staan. Ook heel veel spul uit kastje weggegooid.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:43 schreef datismijnmening het volgende:
Alleen als het de 30ste of 31ste is..quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:43 schreef datismijnmening het volgende:
hmm dan heeft buda zich niet aan de regels gehoudenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alleen als het de 30ste of 31ste is..
Hij doet toch niets anders dan de regels overtreden??quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dan heeft buda zich niet aan de regels gehouden
ik vind het wel een braaf persoon eigenlijkquote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij doet toch niets anders dan de regels overtreden??
Is het ook hoor. Ik gein maar wat..quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind het wel een braaf persoon eigenlijk
Hebben we het over dezelfde Buda?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij doet toch niets anders dan de regels overtreden??
Die aap is slimmer dan dat joch dus niet echt een goed voorbeeld.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:49 schreef bitterbal het volgende:
gisteren hadden ze op werk discussie over religie![]()
Dus die collega zei dat mensen die in evolutie geloven hersenloos zijn![]()
Maar dan vraag ik mij af hoe kijkt ze hier dan naar?
https://9gag.com/gag/aMKx8W1
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus. Pizza besteld. Tien minuten later: dingdong.
Echt supersnel
Echt supersnel
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die aap is slimmer dan dat joch dus niet echt een goed voorbeeld.
Ik ben bepaald geen Budrquote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind het wel een braaf persoon eigenlijk
Echt supersnel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |