SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, daar heb ik dan weer nooit last van.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of reclames van een cadeau wat je voor je partner hebt gekocht, waardoor je partner het komende halfjaar niet meer met je mee mag kijken.
En twaxfree shoppen natuurlijk met je Kwairmilesquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
En dan net als Ryanair zo'n loterij aan boord: Kwiwin.
En het Kwiweekly inflight magazine.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En twaxfree shoppen natuurlijk met je Kwairmiles
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:28 schreef gianni61 het volgende:
Ik moet toch aan deze denken.
Hier heb ik ooit mee gevlogen
[ afbeelding ]
O jee....quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
om half vier contract tekenen waarom heb ik er toch wel een rot gevoel over![]()
![]()
![]()
verandering?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
om half vier contract tekenen waarom heb ik er toch wel een rot gevoel over![]()
![]()
![]()
Ja, die bovenste. En dan met de UI van Kwiwi. Die met die zonnebrilquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:29 schreef bitterbal het volgende:
deze hebben ze in thailand
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heet Nok air.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag ik de marketing komen doen?
Het is wel weer tijd voor m’n zonnebril trouwensquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die bovenste. En dan met de UI van Kwiwi. Die met die zonnebril
"Ladies and gentlemen, our bitterdess will now serve you your pwumpkin soup. In your lap."quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mag ik als bitterdess aan boord werken?
Alleen als je ff seats voor het vliegtuig regelt. De deur is 0.75x1.70mquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mag ik als bitterdess aan boord werken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ja geen probleem,. Past sowiesoquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen als je ff seats voor het vliegtuig regelt. De deur is 0.75x1.70m
Dus ze zitten niet vast in het Suez kanaalquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:28 schreef RockNijntje het volgende:
Omg yes, ik krijg net een e-mailtje dat mijn walgelijke Pringles-sokken en moederdagcadeau van AliExpress in het land zijn.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:33 schreef RockNijntje het volgende:
Kijk nou hoe geweldig ze zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was daar serieus wel even bang voor maar echt een uur later kwam het eerste mailtjequote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dus ze zitten niet vast in het Suez kanaal
Volgende week komen eindelijk de limited edition tietensokken op de markt
Over 30 jaarquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan 5 euro per maand betalen.
Wanneer kunnen we dan gaan vliegen?
ja, lang verhaal.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik was daar serieus wel even bang voor maar echt een uur later kwam het eerste mailtje. Tietensokken
?
Hebben die donuts dan een gat in het midden?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:37 schreef RockNijntje het volgende:
Dit is het moederdagcadeau. Maar dan de appeltaartvariant omdat ze van bakken houdt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:37 schreef RockNijntje het volgende:
Dit is het moederdagcadeau. Maar dan de appeltaartvariant omdat ze van bakken houdt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Handig voor mannen bij het fappenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hebben die donuts dan een gat in het midden?
Bijnaquote:
Das nie zo slim hequote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:48 schreef bitterbal het volgende:
ben de helft van de boodschappen vergeten
Mutsquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:48 schreef bitterbal het volgende:
ben de helft van de boodschappen vergeten
Dan maar zonder bammetjes de hele dag naar Sietse & Sophia..quote:
Ditquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:51 schreef gianni61 het volgende:
Daarom ben ik zo'n autist die alles op een briefje schrijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |