SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door CherryLips op 26-03-2021 08:51:46 ]Tap tap tap
quote:
Ik overweeg het soms wel. Ik heb ooit eens een jaartje abo gehad.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat m'n abo afliep.
kan ik s avonds zonder lampjes gaan lopen.quote:
Dit is wel een win.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan ik s avonds zonder lampjes gaan lopen.
ooit abo genomen en sindsdien maar gewoon verlengt, zo veel fijner (maar maak dan ook nog gebruik van custom css)quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik overweeg het soms wel. Ik heb ooit eens een jaartje abo gehad.
Het is niet te doen zonder adblockers joh.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik overweeg het soms wel. Ik heb ooit eens een jaartje abo gehad.
Ik zit in firefox. die is uit zichzelf al een adblocker geloof ikquote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is niet te doen zonder adblockers joh.
Klopt, ik moest laatst nog zoeken hoe ik die referral-linkjes zichtbaar kreeg.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zit in firefox. die is uit zichzelf al een adblocker geloof ik
Op mobiel is het inderdaad geen doen
Ik kan me niet voorstellen dat het aantrekkelijk is voor potentiële nieuwe users in ieder geval.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:49 schreef RockNijntje het volgende:
FOK! is echt de meest vreselijke, gebruiksonvriendelijke website qua adds die ik ooit heb gezien. Ik snap wel waarom hoor, het is geen klacht. Maar ik twijfel serieus of de manier waarop verstandig is, omdat het mij regelmatig wegjaagt en ik vast niet de enige ben. Mobiel log ik wel eens direct na het inloggen weer uit, omdat ik een fullscreen advertentie te zien krijg die niet weg kan. En soms log ik uit op desktop omdat ik maar één post tegelijk kan zien, omdat de rest overlapt wordt door enorme reclames midden op het scherm, die ook niet weg kunnen.
Op mobiel is het echt kut.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:49 schreef RockNijntje het volgende:
FOK! is echt de meest vreselijke, gebruiksonvriendelijke website qua adds die ik ooit heb gezien. Ik snap wel waarom hoor, het is geen klacht. Maar ik twijfel serieus of de manier waarop verstandig is, omdat het mij regelmatig wegjaagt en ik vast niet de enige ben. Mobiel log ik wel eens direct na het inloggen weer uit, omdat ik een fullscreen advertentie te zien krijg die niet weg kan. En soms log ik uit op desktop omdat ik maar één post tegelijk kan zien, omdat de rest overlapt wordt door enorme reclames midden op het scherm, die ook niet weg kunnen.
Neem lekker een abo en betaal zelf voor je gefokquote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:49 schreef RockNijntje het volgende:
Dit ja.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op mobiel is het echt kut.
En ik snap dat ze niet willen dat ik een ad blocker gebruik, maar die reclames aan de zijkanten kan ik nog aan, maar als ze boven én onder meescrollen waardoor je twee posts per keer kunt lezen, of als ze gewoon alles overlappen en je ze eerst weg moet klikken, dan houdt het op. Je haalt mensen niet over om een abbo te nemen, maar om weg te blijven.
Ik heb uit pure ellende maar een abo genomenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:49 schreef RockNijntje het volgende:
Gewoon even er doorheen rammen, 250 % spoedtarief erop, gaanquote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:58 schreef CherryLips het volgende:
Alleen kutopdrachten vandaag. Wilde eerder stoppen en even een stukkie lopen in de zon ofzo, wat bloesems opzoeken, maar ik loop weer alleen maar te WOG'gen en dan kreeg ik net ook het verzoek of een opdracht van maandagochtend vanmiddag geleverd kan worden
die full screen ads zijn niet te doen inderdaad.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:49 schreef RockNijntje het volgende:
Facebook is gewoon reclame, afgewisseld met winacties en tag-je-vrienden-in-dit-debiele-plaatje.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:56 schreef CherryLips het volgende:
Die ads van Facebook zijn ook aids. Ik zie daar ook meer gesponsorde berichten dan berichten van vrienden ondertussen.
Misschien ligt het aan m'n gebrek aan vrienden
-1👎quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon even er doorheen rammen, 250 % spoedtarief erop, gaan![]()
* Dr_Flash schopt luie aars van CL
Daar zit ik zelden nog inderdaad.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:56 schreef CherryLips het volgende:
Die ads van Facebook zijn ook aids. Ik zie daar ook meer gesponsorde berichten dan berichten van vrienden ondertussen.
Misschien ligt het aan m'n gebrek aan vrienden
IG gaat dezelfde kant opquote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar zit ik zelden nog inderdaad.
de feed valt nog mee, maar de stories worden steeds erger.quote:
Jep. Al stoort het me daar minder ofzo, omdat het in ieder geval niet extra opvalt tussen de plaatjes. Hoogstens wat veel hetzelfde, want ik krijg al weken dezelfde yoga-dude als spon.quote:
Settings > Friends / foesquote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:09 schreef gianni61 het volgende:
nu nog even kijken hoe ik users kan blokkeren
Aww, ik had gehoopt dat ze er ook beeld bij hadden gezet, da's echt een tof gezicht namelijk.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:15 schreef UitStraling het volgende:
Dreaming octopuses.
https://www.scientias.nl/octopussen-dromen-mogelijk-in-gifjes/
heb het gevonden. Het rode verkeersbordje had even tijd nodig om te verschijnenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Settings > Friends / foes
Of dat rode verkeersbordje bij iemand zijn post. (of haar post natuurlijk, blokkeren moet ook inclusief)
Heel soms zit er wel wat handigs tussen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Al stoort het me daar minder ofzo, omdat het in ieder geval niet extra opvalt tussen de plaatjes. Hoogstens wat veel hetzelfde, want ik krijg al weken dezelfde yoga-dude als spon.
Oh, en heel veel activewear. Maar goeie bips in strakke leggings heb ik niet perse een hekel aan.
Joehoe zie je mij nogquote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb het gevonden. Het rode verkeersbordje had even tijd nodig om te verschijnen
Dat kun je altijd.quote:
sowieso met quoten wel nog, of niet?quote:
Jep.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sowieso met quoten wel nog, of niet?
Ja als een ander de geblokkeerde quotequote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje jammer welquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als een ander de geblokkeerde quote
hoe is het met solliciteren?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als een ander de geblokkeerde quote
Dat mag alleen als je je aan de regels houdt.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heel soms zit er wel wat handigs tussen.
Pas een proefpakket van SiS besteld voor 10 euro dat was wel fijn.
ja gesprek van vandaag toch afgezegd. Dat restaurant in rotterdam. Horeca is nu echt te onzeker en dit was ook nog een nieuwe zaakquote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoe is het met solliciteren?
Naja, het voordeel van de yogadude z'n reclame is dat 'ie het over verschillende spieren had waardoor je heupen stijf kunnen zijn, ik ben er nu achter waar m'n rugklachten vandaan komen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heel soms zit er wel wat handigs tussen.
Pas een proefpakket van SiS besteld voor 10 euro dat was wel fijn.
oke Jammerquote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gesprek van vandaag toch afgezegd. Dat restaurant in rotterdam. Horeca is nu echt te onzeker en dit was ook nog een nieuwe zaak
Ik verwachtte gifjes van dromende octopussen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aww, ik had gehoopt dat ze er ook beeld bij hadden gezet, da's echt een tof gezicht namelijk.
Als het van die zakjes zijn: auw. Die randjes zijn best scherp.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat mag alleen als je je aan de regels houdt.
De SiSwet.
Er is wel iets veranderd sinds kort heb ik begrepen. De quote blijft leeg dacht ik.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, dat.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik verwachtte gifjes van dromende octopussen.
2 siswets als sloffenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat mag alleen als je je aan de regels houdt.
De SiSwet.
Getest, zo te zien niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:21 schreef shiitake het volgende:
[..]
Er is wel iets veranderd sinds kort heb ik begrepen. De quote blijft leeg dacht ik.
Geen enkel flauw idee verderquote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als het van die zakjes zijn: auw. Die randjes zijn best scherp.
Ik heb maar 44,5 , dus ik verwacht wel dat ik ze tot voorbij mn knieën kan trekkenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker warm aan die schuiten maat 48
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb maar 44,5 , dus ik verwacht wel dat ik ze tot voorbij mn knieën kan trekken
Nog niet, volgens mij bewaakt 'ie z'n spek.quote:
Nergens voor nodigquote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nog niet, volgens mij bewaakt 'ie z'n spek.
Komt er elke ochtend een meldplicht voor iedereen? Moet iedereen eerst present roepen?quote:
Nee het is gewoon interessequote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komt er elke ochtend een meldplicht voor iedereen? Moet iedereen eerst present roepen?
Ja roll call 0630 en wie er niet is wordt gebandquote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komt er elke ochtend een meldplicht voor iedereen? Moet iedereen eerst present roepen?
ach gutquote:
Dan wordt het stilletjes straks hierquote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja roll call 0630 en wie er niet is wordt geband
Oké doei.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zou je gaan stalkenquote:
Okdoei.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je me niet zagquote:
Schuiven we het wel op zodra we weer zomertijd hebben?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deel van die kinderen is nog steeds gehersenspoeld.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:47 schreef bitterbal het volgende:
kijk die doco over die kinderen van ruinerworld.
die ouders waren echt compleet geschift
no shitquote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:47 schreef bitterbal het volgende:
kijk die doco over die kinderen van ruinerworld.
die ouders waren echt compleet geschift
hmmm dat ben ik dan vergetenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was er toch al vanmorgen?
Of was dat gisteren? Alle dagen lijken op elkaar tegenwoordig
Ok Buda Minoguequote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was er toch al vanmorgen?
Of was dat gisteren? Alle dagen lijken op elkaar tegenwoordig
Had ze gisteren laten zien.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:56 schreef bitterbal het volgende:
kijk nou
Wat is liesjes volledige naam ook alweer voor het taggen?
Fok! FP maar dan wel de naam weghalenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Zou leuk zijn als andere media er ook nog wat mee gaan doen.
quote:
@liesje1979quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:56 schreef bitterbal het volgende:
kijk nou
Wat is liesjes volledige naam ook alweer voor het taggen?
nou ja het was ook al bekend dus hoeft ook niet meerquote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar Liesje heeft mentions uitstaan.
Dan moet je gewoon op het dak klimmen en heel hard gaan schreeuwenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar Liesje heeft mentions uitstaan.
Maak me gek.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk hetzelfde als die Lindor-ballen, maar dan in ei-vorm
Die van mij ging heel hard maar staat ook al weer een tijdje stilquote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Mijn eerste ook niet hoor, die is gewoon pleite.
Gewoon bij de AH? https://www.ah.nl/product(...)chocolade-paaseitjesquote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maak me gek.
Waar haal je die dingen
Hier vlak over de grens is een Lindt fabriek, met winkelquote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maak me gek.
Waar haal je die dingen
Bij AHquote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maak me gek.
Waar haal je die dingen
De hemel bestaat.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier vlak over de grens is een Lindt fabriek, met winkel
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon bij de AH? https://www.ah.nl/product(...)chocolade-paaseitjes
Gezien de reacties bij Gerard2 heb ik goede hoop dat er nog wel een update komt, je gaat niet de moeite doen om te melden dat je 'm hebt en 'm vervolgens kidnappen, lijkt me.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die van mij ging heel hard maar staat ook al weer een tijdje stil
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zou omkomen van de keuzestressquote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Al is de winkel in Utrecht wel dichterbij. En dicht.
Mijn auto is niet zo grootquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Na het weekend zomer BalKijk
https://www.buienradar.nl/weer/deventer/nl/2756987/14daagse
Nou ja, 2 dagen dan
Ik rij een busje.quote:
Korte broekenweerquote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, 2 dagen dan
Busje met aanhanger hurenquote:
Precies de dagen dat ik NIET vrij benquote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, 2 dagen dan
Nee, is over de grens, dus moet met mn eigen auto gaan.quote:
Ik ben vorig jaar heerlijk onwetend door Aken geknald zonder sticker. Gelukkig niet aangehouden.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, is over de grens, dus moet met mn eigen auto gaan.
Busje heeft geen groene sticker van de Umweltzone.
Oh, goddank.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, is over de grens, dus moet met mn eigen auto gaan.
Busje heeft geen groene sticker van de Umweltzone.
Zal ook niet snel gebeuren denk ik, maar goed, ik kwam pre corona best veel over de grens en die sticker kost niet zo veel, dus ik ga geen risico lopenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar heerlijk onwetend door Aken geknald zonder sticker. Gelukkig niet aangehouden.
Ik heb 'm nu ook.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zal ook niet snel gebeuren denk ik, maar goed, ik kwam pre corona best veel over de grens en die sticker kost niet zo veel, dus ik ga geen risico lopen
Ja de beentjes moeten toch ook een beetje gebruind worden.quote:
Gewoon al een gekleurd poot hebben joh.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de beentjes moeten toch ook een beetje gebruind worden.
Ik ben toch geen keukenstoel.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon al een gekleurd poot hebben joh.
Aah lekker 😍😍quote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, 2 dagen dan
daarom ruim ik nooit opquote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:26 schreef CherryLips het volgende:
Je moest dat plasticje bewaren maar volgens mij heb ik die een keer weggegooid tijdens het opruimen.
Die ligt ergens in mijn auto. Hoop ik.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:26 schreef CherryLips het volgende:
Je moest dat plasticje bewaren maar volgens mij heb ik die een keer weggegooid tijdens het opruimen.
ook in de autoquote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die ligt ergens in mijn auto. Hoop ik.
Ik weet eigenlijk niet eens waar mijn kentekenbewijs is
Ergens in de auto.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is een pasje tochquote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
meestal wel, of je moet je auto al best lang hebbenquote:
Niet perse. Ik heb echt fucking lang met een lap papier rondgezeuld.quote:
vroegah toen je rijbewijs nog een lap roze papier wasquote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet perse. Ik heb echt fucking lang met een lap papier rondgezeuld.
Zo vroeg had ik mijn rijbewijs niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroegah toen je rijbewijs nog een lap roze papier was
mn rijbewijs pas gehaald toen ik 21 was geloof ik.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo vroeg had ik mijn rijbewijs niet.
Op m'n 24e gehaald denk ik.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:44 schreef gianni61 het volgende:
Ik heb
[..]
mn rijbewijs pas gehaald toen ik 21 was geloof ik.
Maar dus wel nog 10 jaar met zo'n vadsig doekje rond gelopen
dan heb je wel nog een frisse jeugdige foto er op staanquote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op m'n 24e gehaald denk ik.
Oh, dan moet ik vast een verse eind dit jaar.
Vooral een bollere kop.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan heb je wel nog een frisse jeugdige foto er op staan
Ik had als een van de laatsten nog een papieren rijbewijs (2006 geloof ik), gelukkig tegenwoordig een pasje inderdaad zodat die gewoon in een compacte Secrid pastquote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:44 schreef gianni61 het volgende:
Ik heb
[..]
mn rijbewijs pas gehaald toen ik 21 was geloof ik.
Maar dus wel nog 10 jaar met zo'n vadsig doekje rond gelopen
Ook laatbloeders tellen meequote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik was 28 toen ik m'n rijbewijs haalde
Niksquote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik was 28 toen ik m'n rijbewijs haalde
En het is ook duurquote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niksaan toch?
Ken zat mensen zonder rijbewijs ook. Als je 't niet nodig hebt.
Jep. Even ¤2000 aftikken.quote:
Ik ookquote:
Awwwquote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:18 schreef gianni61 het volgende:
Ik was net een paar maanden te vroeg met verlengen, dus ik heb nog geen T rijbewijs op mn pasje er bij
Ja, mien trekkerquote:
Heb je dat serieus twee dagen uitgesteldquote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Zow, eerste bed verschoondZo maar eens LUNCHGENOT want daar vind ik het allang tijd voor
Ja, die meneer die hier woont zei dat dat mochtquote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je dat serieus twee dagen uitgesteld
Een van mijn zeldzaamste stukken: 2 perpera munt met koning Nikolai I, 1914quote:
Leuk dat artikel he? Met een foto van jouw kabouterquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuk dat artikel he? Met een foto van jouw kabouterZal binnenkort ook een 2e voor je op reis sturen
Oh bijzonderquote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een van mijn zeldzaamste stukken: 2 perpera munt met koning Nikolai I, 1914
Huehuequote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ja. Leuk dat je daar in bent gekomen
Nee ik wissel een beetje af met wat ik erin zetquote:
Vind ik leuk, vooroorlogse Oost-Europese staten; zeker in de Balkan...quote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh bijzonderDit biljet is vrij algemeen verkrijgbaar hoor
Zo eens kijken naar de rest van de serie.
Kibbelingquote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik doe rebels en begin al met lunch.
Kibbeling
Alleen niet tegelijk.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
TE KRIJGEN IN ETTO'S CURIOSA SHOP...
KOMT ALLEN.
OF ANDERS.
Ben je ookquote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik ook vriendjes ben met Haags
dat is fantastischquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:13 schreef Karzai het volgende:
Als je hem komt brengen geef ik er 450 voor
alsof er mensen zijn die jou hatenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:11 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb deze week van twee verschillende mensen te horen gekregen dat ze me een fijn persoon vinden en/of mijn aanwezigheid waarderen en/of me gemist hebben, terwijl dat echt al jaren niet meer was gezegd en ik altijd bang ben dat iedereen me haat en daardoor eigenlijk de hele dag door nerveus ben en over alles twijfel. Best een fijn gevoel.
Ik ben toch gewoon in mn cup-a-soep aan het roerenquote:
Ja maar wij houden allemaal van jouquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:11 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb deze week van twee verschillende mensen te horen gekregen dat ze me een fijn persoon vinden en/of mijn aanwezigheid waarderen en/of me gemist hebben, terwijl dat echt al jaren niet meer was gezegd en ik altijd bang ben dat iedereen me haat en daardoor eigenlijk de hele dag door nerveus ben en over alles twijfel. Best een fijn gevoel.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik doe rebels en begin al met lunch.
Kibbeling
Moest nog aan je denken, weet je wat ook lekker is? Ei met tomaat, olijven en feta. Wordt vaak wel roerei maar is weer eens wat anders dan steeds met champignonsquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Eitjes met spek en kaas en champies. Hierna zijn de champies op en voorlopig hoef ik even geen nieuwe meer ook.
Dat is wel een goeie ja. Klinkt wel zomers meteenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moest nog aan je denken, weet je wat ook lekker is? Ei met tomaat, olijven en feta. Wordt vaak wel roerei maar is weer eens wat anders dan steeds met champignons
Beetje Grieks wel. Maar dacht voor jou voor de afwisseling. Heb het van de week een paar keer gemaakt.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie ja. Klinkt wel zomers meteen* Dr_Flash kijkt uit het raam
hou vol flesquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie ja. Klinkt wel zomers meteen* Dr_Flash kijkt uit het raam
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Tweede bed inmiddels eindelijk ook verschoond trouwensWe kunnen weer normaal doen vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:40 schreef kwiwi het volgende:
Net dat nieuwe team ontmoet, super leuke mensenVandaag sturen ze het contract op dus als er geen rare dingen in staan dan werk ik binnenkort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
in welke functie?
echt?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:41 schreef CherryLips het volgende:
Er worden hier nu ook al honden uit het asiel gejat
Huh, waarom?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:41 schreef CherryLips het volgende:
Er worden hier nu ook al honden uit het asiel gejat
Leukquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zelfde als wat ik nu doe, de salarissen van medewerkers bepalen
Ja net het laatste. Was heel leuk. Ben best opgelucht dat ik eindelijk van die kut manager af benquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
LeukHeb je nu al die 4 gesprekken gehad?
Heb je het al verteld?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja net het laatste. Was heel leuk. Ben best opgelucht dat ik eindelijk van die kut manager af ben
quote:
"Collega's, ik vertel jullie niks nieuws, onze teamleider is een asshole. Ik ben er klaar mee, tot nooit meer ziens en prettig weekend. Gruetzi mitenand!quote:
misschien de vorige eigenaren?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vannacht blijkbaar een vrij jonge boerenfox uit het asiel gejat
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:40 schreef kwiwi het volgende:
Net dat nieuwe team ontmoet, super leuke mensenVandaag sturen ze het contract op dus als er geen rare dingen in staan dan werk ik binnenkort
Kwiwi AirSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verkopen als rundvlees?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:48 schreef Karzai het volgende:
Raar, zoveel levert een hond toch niet op?
ja die design beestjes vaak wel maar die komen niet zo sne in het asiel terechtquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:48 schreef Karzai het volgende:
Raar, zoveel levert een hond toch niet op?
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]![]()
Ik ben flink gepest aansluitend op mijn relatie waarin ik mentaal misbruikt werd. Het misbruik van de relatie heb ik inmiddels wel verwerkt afgelopen jaar, maar ik heb nog steeds veel last van de overblijfselen van het pesten. Iedere seconde van de dag ben ik bang dat mensen me haten en twijfel ik over iedere interactie die ik met mensen heb en daardoor ben ik de hele dag nerveus. Het pesten is door corona gestopt, maar de angst blijft. Daarom dat de uitspraken van die twee personen me zo veel deden, volgens mij is dat de enige manier hoe ik van mijn onzekerheid, twijfel, nervositeit en angst af ga kunnen komen. Langzaam met hele kleine stapjes komen we er wel.
hoe denk je ze dat ze reageren?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee maandag een gesprek, wilde eerst even het contract doorlezen.
Jezus wat een boel reclame in je schermquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:57 schreef RockNijntje het volgende:
Oh en over die reclames van vanochtend gesproken...
[ afbeelding ]
Ik vind dit daadwerkelijk heel erg grappig.
Ook op de mobiel, zie je dus helemaal niks meerquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus wat een boel reclame in je scherm
Poah als 1 stalkende sukkel je hele leven beheerst mag je weleens wat doen aan mentale weerbaarheidsverhoging. Hoe lastig het ook was.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]![]()
Ik ben flink gepest aansluitend op mijn relatie waarin ik mentaal misbruikt werd. Het misbruik van de relatie heb ik inmiddels wel verwerkt afgelopen jaar, maar ik heb nog steeds veel last van de overblijfselen van het pesten. Iedere seconde van de dag ben ik bang dat mensen me haten en twijfel ik over iedere interactie die ik met mensen heb en daardoor ben ik de hele dag nerveus. Het pesten is door corona gestopt, maar de angst blijft. Daarom dat de uitspraken van die twee personen me zo veel deden, volgens mij is dat de enige manier hoe ik van mijn onzekerheid, twijfel, nervositeit en angst af ga kunnen komen. Langzaam met hele kleine stapjes komen we er wel.
Ik denk dat ze nu ineens wel een flinke salarisverhoging kunnen aanbiedenquote:
Gefeliciteerd met je nieuwe baan!quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee maandag een gesprek, wilde eerst even het contract doorlezen.
Als jij uit die tekst kan opmaken dat mijn ex me stalkte en dat mijn ex een van de pesters was mag jij wel eens wat aan je verwachtingsmanagement of leesvaardigheid gaan doen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Poah als 1 stalkende sukkel je hele leven beheerst mag je weleens wat doen aan mentale weerbaarheidsverhoging. Hoe lastig het ook was.
Nou ja of een pester zoals je het noemt.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als jij uit die tekst kan opmaken dat mijn ex me stalkte en dat mijn ex een van de pesters was mag jij wel eens wat aan je verwachtingsmanagement of leesvaardigheid gaan doen.
Fijn dat je meissies bij je terecht kunnen als een grote groep mensen ze later aanzet tot het doorsnijden van hun polsen, echt heerlijk gevoel voor vaderschap.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja of een pester zoals je het noemt.
wij hebben het hier recent ook nog over gehad toch?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik krijg reclame voor de Vrijmetselarij. Daar heb ik het zondag op het strand over gehad, terwijl mijn telefoon in mijn broekzak zat
Wat een hartelijk, meevoelend persoon ben je toch hequote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Poah als 1 stalkende sukkel je hele leven beheerst mag je weleens wat doen aan mentale weerbaarheidsverhoging. Hoe lastig het ook was.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik krijg reclame voor de Vrijmetselarij. Daar heb ik het zondag op het strand over gehad, terwijl mijn telefoon in mijn broekzak zat
Da's al wel een poosje terugquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wij hebben het hier recent ook nog over gehad toch?
Illuminatiquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zag laatst een filmpje waar ze dit hebben uitgeprobeerd met volledig neutrale, net geīnstalleerde telefoons en nieuwe instagram-accounts. En mensen kregen echt reclames te zien van dingen die ze even daarvoor hadden besproken terwijl hun telefoon in de buurt lag.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das waar, 2 weken ofzo?
Mja misschien luistert google chrome ofzo dus ook mee?
Luistert mijn telefoon ook mee als ik slaap?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag laatst een filmpje waar ze dit hebben uitgeprobeerd met volledig neutrale, net geīnstalleerde telefoons en nieuwe instagram-accounts. En mensen kregen echt reclames te zien van dingen die ze even daarvoor hadden besproken terwijl hun telefoon in de buurt lag.
ja geloof dat het al bekend was dat fb idd afluisterde, insta en whatsapp nu vast ook wel dan.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag laatst een filmpje waar ze dit hebben uitgeprobeerd met volledig neutrale, net geīnstalleerde telefoons en nieuwe instagram-accounts. En mensen kregen echt reclames te zien van dingen die ze even daarvoor hadden besproken terwijl hun telefoon in de buurt lag.
Kwiwitaartje, kwiwiyoghurt, roze vliegtuig met m'n UI op de zijkant, felgroene stoelen.. ik zie het wel zittenquote:
Ze doen het allemaal. Siri, Alexa, Google etc.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:14 schreef bitterbal het volgende:
Ik zag laatst een filmpje waar ze dit hebben uitgeprobeerd met volledig neutrale, net geīnstallee
Creepyquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
ja dat jaquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:18 schreef RockNijntje het volgende:
Maar ik moet zeggen dat ik targeted ads eigenlijk niet zo erg vind. Ik heb daardoor al regelmatig leuke spullen gekocht die ik écht kan gebruiken en anders nooit gevonden zou hebben. Waar ik wel een hekel aan heb is dat ik ze meestal pas krijg als ik iets al gekocht heb. Eigenlijk zijn al mijn reclames nu voor vliegtickets die we vanavond gaan kopen en kleding die ik een jaar geleden tot nu gekocht heb. Heel leuk jongens, maar eentje is genoeg
.
Of reclames van een cadeau wat je voor je partner hebt gekocht, waardoor je partner het komende halfjaar niet meer met je mee mag kijkenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja dat ja
2 weken lang ads krijgen van de schoenen die je net gekocht hebt is niet heel zinvol
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kwiwitaartje, kwiwiyoghurt, roze vliegtuig met m'n UI op de zijkant, felgroene stoelen.. ik zie het wel zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |